mover
צילום: יח"צ

ככה מוצאים היום שירותי הובלה

תוכן בחסות | (2)
נושאים בכתבה לקוח עסקים

אתר חדש משנה את הדרך שבה אנו עוברים דירה, משרד או מעבירים מקרר. במקום לבצע עשרות שיחות, לשמוע מחירים שישתנו לאחר מכן ולהתבלבל בין עשרות נותני שירותים שחלקם מקצועיים וחלקם חברות שהוקמו בין לילה – בונים מכרז במהירות ונותנים לחברות ההובלה להציע מחיר סופי המוסכם מראש. כעת, חברות ההובלה הן אלו שרוצות להפוך אתכם ללקוחות.

 

הסיפור של דגנית ודור

 

כל שנתיים דגנית ודור נתקלים באותה בעיה: מעבר דירה באזור המרכז. חברות ההובלה שעמן התקשרו בעבר אינן פנויות בתאריכי ההובלה המבוקשים ביותר (בתחילת יולי או אוגוסט) ואלו שפנויות להובלה דורשות מחירים אסטרונומיים. עד שיום אחד הגיעו במקרה לאתר חדש ששינה את התמונה.

 

"עם  גט-מובינג למצוא שירותי הובלה אונליין זה קל, פשוט וכיף " מספרת דגנית, ודור מוסיף "היינו רגילים להתבסס על הצעת המחיר הזמנית שקיבלנו בטלפון, אך ביום ההובלה פתאום נוספו 1,000 שקלים משום מקום... הרגשנו חסרי אונים, כי בתאריכים האלה לא יכולנו למצוא חברה אחרת – והיינו חייבים לשלם כל סכום".

 

משנים את כללי המשרד

 

שלושה יזמים מרמת גן החליטו לשנות את כללי המשחק של עולם ההובלות בישראל. "בארה"ב עושים את זה כבר שנים. אתרי המכרזים מאפשרים לכל אדם לקבל הצעות מחיר להובלות מהחוף המזרחי למערבי או אפילו בתוך אותה העיר, ולקבל תוך זמן קצר הצעות מחיר. החלטנו שחייבים לעשות את זה גם בארץ".

 

איך זה עובד?

 

בפלטפורמה פשוטה – אתר אינטרנט שעובד גם בטלפון ובטאבלט – מזינים בתוך דקות את פרטי ההובלות ומתחילים לקבל הצעות מחיר. כל לקוח המעוניין להזמין הובלה זוכה לקבל מספר הצעות מחיר מספקים שונים, שאינם רואים את הצעות המחיר האחרות ואינם יכולים לתאם מחירים. חברות ההובלה כוללות שלל מאפיינים כמו שירותי אריזה, אספקת קופסאות, ביטוחים ומאפיינים נוספים על מנת להפוך אותם לאטרקטיביים עבור המזמין.

 

המחיר המוסכם מוזן למערכת. חברת ההובלה אינה יכולה לשנות אותו ברגע האחרון, ולנצל פרצה מוכרת שהתבססה על מצבם הנואש של משפחות הזקוקות להובלה ואינן יכולות להזמין מוביל חלופי ברגע האחרון. לאחר שההובלה מתבצעת בהצלחה, הלקוחות מעניקים עליה פידבק באתר, כך שלקוחות נוספים יכולים לקרוא את ההמלצות על החברות שהעניקו שירות ולדעת שמדובר בלקוחות אמתיים ולא בחוות דעת מוזמנות.

 

שקיפות בכל שלב

 

הדרך שבה בנויה המערכת מאפשרת שקיפות מלאה בכל שלב בתהליך. מחד, על הלקוחות המזמינים את ההובלה להיות כנים ולבקש הצעת מחיר על הציוד העובר בפועל ועל מבנה נקודות המוצא והיעד (עם מעלית או בלעדיה, האם יש אפשרות להחנות את משאית ההובלה בסמוך לבניין וכמה ארגזים יובלו) ומאידך – חברת ההובלות מתחייבת לשקיפות מלאה בהצעת המחיר, כמו גם לאספקת השירותים הנוספים שהובטחו.

 

לסיכום, עולם ההובלות כפי שהכרנו אותו עומד להשתנות בצורה משמעות. לא עוד ספקים המשטים בלקוחות תמימים ומציעים מחירים מופרזים על הובלה פשוטה, לא עוד מחירים המשתנים ברגע האחרון – ומאידך, המובילים נהנים משקיפות מלאה מצד הלקוח בדבר כמות הציוד שאותו יצטרכו להוביל, ויכולים להיערך בהתאם מבחינת כח אדם. השירות הוא ללא תשלום עבור הלקוחות וכל הצדדים מרוויחים ממנו.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    בסוף הכל חולף 14/06/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    מחפשים חברת הובלה טובה? זה פשוט מאוד, עשיתי הובלה עם חברת ההובלות אחים יששכר והייתי מרוצה מאוד:) ממליץ עליהם בחום
  • 1.
    יוסף האוסף 13/06/2017 22:44
    הגב לתגובה זו
    אם אתם בצומת של מעבר דירה יש מצב שאתם יכולים להרוויח כסף באופן מפתיע. ברוב המקרים חלק מתכולת הדירה נשאר מאחור או נזרק לפח. ככל שמדובר על פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים או עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שהם שווים לא מעט כסף. אם אתם רוצים להעריך באופן עצמאי את תכולת הדירה שלכם, חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו קישור למאמר שיסביר לכם אילו פריטים עשויים להיות בעלי ערך משמעותי.