צעד חריג: שופרסל קוראת ללקוחותיה שלא לקנות רשימה של מוצרים, בשל סכסוך עם יוניליוור

 | 
telegram
(7)

כבר תקופה שקיים סכסוך בין רשת המזון 'שופרסל', לבין ספקית מוצרכי הצריכה 'יוניליוור', אך נראה כי היום הגיע סכסוך זה לשיא, ובאופן מוזר למדי. לקוחות שפקדו היום את סניפי 'שופרסל' הופתעו לגלות שלטים שנתלו ע"י עובדי המקום - ובהם קריאה חד משמעית שלא לקנות את מותגי 'יוניליוור', תוך הזמנה "לרכוש מוצרים מקבילים של המותגים האחרים".

 הסכסוך בין רשת המזון הגדולה בישראל, לבין חברת מוצרי הצריכה החמישית בגודלה החל עם עצירת אספקת מוצריה של יוניליוור לשופרסל. התזמון הינו רגיש למדי - כחודש וחצי לפני ראש השנה, ותחילת תקופת החגים. בבסיס הסכסוך טוענת שופרסל כי חברת הצרכנות מבקשת לעלות מחירים, ואף הפסיקו השקעה של מיליוני שקלים במבצעים של מוצריה.

כאמור, לאחר עצירת אספקת מוצרי יוניליור, הגיעה הנקמה של שופרסל - באופן לא 'פוליטיקלי קורקט' במיוחד: 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בשלט נכתב כי "אנו נאבקים לשמור על מחירים הוגנים של המוצרים הבאים של הספק יוניליוור: תלמה, קנור, הלמנס, בייגל בייגל, בלובנד, ורד הגליל, ליפטון, קליק, גלידות שטראוס, פינוק, בדין, דאב, סיף, אקס. לאור אי הסכמה עם בספק יתכנו מחסורים במוצרים אלה. אנו מזמינים אתכם לרכוש מוצרים מקבילים של המותגים האחרים".

לשאלתנו אם שופרסל אינם חוששים מתגובה של יוניליוור, על ידי הנחות אפשריות של מוצריהם ברשתות המתחרות - הגיבה החברה בביטול, מתוך טענה כי אם יוניליוור מסרבים להוריד את מחירי המוצרים ואף ביטלה מבצעים -  מדוע שתעשה זאת בחברות אחרות.

מה תהיה תגובתה של חברת יוניליוור למהלך זה, והאם אנו עשויים לראות הבדלי מחירים במוצריה של יוניליוור ברשתות המתחרות בשופרסל? לכך נצטרך להמתין.

תגובות לכתבה(7):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מעניין ממתי שופרסל צדיקה?
    בב 29/07/2015 20:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העיתוי משבר מגה נתן את ההזדמנות לאכול את כל השוק . מפלצת כמו שופרסל דורסת ובולעת כל מה שהיא יכולה. וצבא של תוקבקיסתים בתשלום לא יעבדו עלינו!
    סגור
  • 6.
    עשו מהלך יפה והורידו מחירים.כל הכבוד לשופרסל! (ל"ת)
    שופרסל 29/07/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    אם אנחנו עובדים אצלם - שישלמו לנו (ל"ת)
    ארבינקא 29/07/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    תודה שתיקנתם שורה רביעית בכתבה (ל"ת)
    אבי 29/07/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שופרסל
    יצחק 29/07/2015 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חשוב לזכור שופרסל לא עושה את המאבק עבור הצרכנים, אלא כדי להגדיל את רווחיה,ואולי הוזלה סמלית תגיע לצרכן, כמו ביתר המוצרים שהוזלו לצרכן.
    סגור
  • טען עוד
  • 2.
    צריך לתמוך במאבק
    יקר לי 29/07/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יצרניות המזון הגדולות הן הסיבה העיקרית ליוקר סל הקניות. כאן אין תחרות ממשית ולכן מבחינתי אני תומך בכל מהלך שתכליתו הענשת יצרניות המזון הגדולות.
    סגור
  • 1.
    יפה מאוד סופרסל (ל"ת)
    חיים 29/07/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות