עסקת ענק לפריון: רוכשת חברת פרסום דיגיטלי ב-180 מיליון דולר - המניה מזנקת

את 9 החודשים הראשונים של השנה סיימה Undertone עם הכנסות של 104 מיליון דולר. 75% מההכנסות הגיעו מפרסום High-Impact במובייל
 | 
telegram
(2)

פריון נטוורק דיווחה היום על עסקת ענק ועל כניסתה של ג'י.פי מורגן להשקעה של 10 מיליון דולר החברה.  המסחר במניה חודש ב-16:49 והמניה מזנקת 5.7% במחזור של 1.02 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי של 619 אלף שקל בממוצע בחודש האחרון.

פריון נטוורק -0.29% פריון נטוורק 3,120 -0.29% פריון נטוורק בסיס:3,129 פתיחה:3,129 גבוה:3,145 נמוך:3,082 תמורה:5,423,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רוכשת את חברת הפרסום הדיגיטלי האמריקנית Undertone, תמורת 180 מיליון דולר. הרכישה תמומן ב-91 מיליון דולר במזומן, תשלום דחוי בהיקף של 16 מיליון דולר לתקופה של 18 חודשים, 3 מיליון דולר פרוסים על פני 18 חודשים ו-20 מיליון דולר אשר ישולמו ב-2020, בתוספת ריבית.

כמו כן, החברה חתמה על אשראי לזמן ארוך עם הלווים הנוכחיים של Undertone, SunTrust Robinson Humphreys, Silicon Valley Bank ו-Comerica Bank, בהיקף של 50 מיליון דולר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

חברת Undertone, שבסיסה בניו יורק, מספקת למותגים המובילים בעולם פתרונות בתחום הפרסום דיגיטלי. ההתמחות שלה היא בפרסום החוצה את כל סוגי המסכים (מובייל, טאבלטים ודסקטופ) ובפיתוח פורמטים ייחודיים עבור המותגים המובילים בעולם - כמו קוקה קולה, BMW, AT&T, נסטלה, ועוד.

מהודעתה של פריון עולה, כי את 9 החודשים הראשונים של השנה סיימה Undertone עם הכנסות של 104 מיליון דולר. 75% מההכנסות הגיעו מפרסום High-Impact במובייל או על פני מגוון סוגי מסכים (cross-screen). ה-EBITDA המתואם ב-9 החודשים הראשונים עמד על 14.6 מיליון דולר. תחזית ההכנסות השנתיות ל-2015 כולה עומדת בטווח שבין 143-145 מיליון דולר. ה-EBITDA המתואם ל-2015 צפוי להיות בטווח שבין 21 ל-23 מיליון דולר.

Undertone נוסדה בשנת 2001 ומעסיקה כיום 275 עובדים בעולם, כולל צוות פיתוח קטן ברמת גן. לאחר הרכישה יהיו לחברה המאוחדת 660 עובדים ב-8 מדינות. לחברה המאוחדת יהיו כ-660 עובדים בשמונה מדינות, ושיתופי פעולה עם 780 מותגים ו-570 Premium Publishers. 

מנכ"ל פריון, ג'וזף מנדלבאום: "זיהינו ב-Undertone חברה צומחת ורווחית, עם מיצוב ייחודי ובר קיימא בשוק וניסיון בעבודה עם מותגי פרימיום בעולם. יחד, אנחנו מבססים עצמנו כחברה המובילה בעולם בפתרונות פרסום High Quality למותגים ולמפרסמים. בנוסף לשמירה על תזרים מזומנים חזק וגיוון מקורות ההכנסה של החברה - רכישה זו מעניקה לחברה שלנו רבדים נוספים של כישרון וניסיון. בכוונתנו להפוך את החברה לשם נרדף עבור פתרונות פרסום בעלי השפעה, המייצרים מעורבות וגולשים ומניעים אותם לפעולה".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוויר חם מתווסף על עוד אוויר חם
    דני 02/12/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה כואב מה שיהיה בכל התחום הזה של פרסום..............קריעה תהיה פה ברמות של תקופת הבועה
    סגור
  • 1.
    פריון - מהלך אסטרטגי חכם
    אבן החכמים 01/12/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא הריח את זה באוויר - חבל!פריון עושה יופי של עבודה. עם הרכישה האסטרטגית הופכת למאוד דומיננטית בתחום סופר-עכשוי.יישר - כח!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות