TV
הראל ויזל ל-BizTV: "אנחנו אוניה גדולה, ולפעמים לוקח זמן לייצב" - צפו בראיון
מנכ"ל פוקס על המפולת במניה (איבדה 50% במהלך 2015), הקשיים בענף - ויש לו מסר למשקיעים
אחרי שנים ארוכות בהן סיפקה הרבה נחת למשקיעית (ראלי של כמעט 3,000% בין 2009 ל-2014) מניית קבוצת האופנה פוקס הייתה מהמניות הגרועות ביותר בבורסה בת"א בשנה החולפת ומבחינת שווי שוק נפלה לפני כשבועיים למקום האחרון ברשימת ת"א-100.
מאז אותו שפל ניכר שהקונים הופיעו והמניה קפצה כבר מעל 30% כולל עלייה של 5% היום. צוות BizTV פגש את מנכ"ל הקבוצה הראל ויזל ושמע ממנו על הקשיים, הבעיות בסקטור, ההתרחבות המאסיבית של הרשת בשנה האחרונה וכמובן - על הנפילה הנפילה במניה.
מניית פוקס מאז 2009 ׁ(גרף שבועי):
- 7.הראל קנה אותי 12/01/2016 06:21הגב לתגובה זואולי תקנה גם אותי?
- 6.גיד 11/01/2016 23:16הגב לתגובה זואיש עם ערכים ובן אדם לפני הכל . איש עסקים מהשורה הראשונה ומנהל ענק. מאמין בו ובקבוצה. תשקיעו ובעוד שנתיים תבינו למה.
- 5.גיא 11/01/2016 19:23הגב לתגובה זומילה שלו זו מילה. הוא לא בא לשחק. אני אחריו
- 4.איתן בר 11/01/2016 18:28הגב לתגובה זוהיו ירידות ועליות השוק תמיד עושה אוברשוטינג לכל כיוון. העסק בבסיס מנוהל כמו שצריך. כל הכבוד לקפטן. מצדיע לך.
- 3.ידעני 11/01/2016 18:18הגב לתגובה זואין הגיון. מישהו מטפל מלאכותית במניה - מנופים פרק ב?
- 2.אנאליסט 11/01/2016 16:08הגב לתגובה זוהראל ויזל , מאכיל 2600 משפחות ישירות ועוד אלפים במעגלים שניים וכו.. מכהניס עשרות מליונים מס למדינה ,איש טוב ישר ,בן למשפחה ניצולת שואה שבנה אימפריה 10 אצבעותיו בלבד , לוחם והאבא של ה- לוחם תעמדו ותעשו כבוד! אני מעריץ אותך .
- יש רא לי 11/01/2016 23:49הגב לתגובה זוזוכר את הזוג הוא עם הריבועים והיא שהתחתנה פיקטיבית?
- רונה 12/01/2016 09:32יש רא לי, אני מבינה שיש לך אג'נדה שלילית מול האדם והחברה, לפחות תעשה גילוי נאות ותסביר למה, אחרת זה כבר ממש בדיחה.
- 1.יש רא לי 11/01/2016 15:57הגב לתגובה זובביגוד: מוכרים סמרטוטים מסין במחיר של מותג. בכלי בית: כל כוס בפוקס הום עולה כמו 6 כוסות דומות ברשת אחרת (רשת שמוכרת בעיקר כלי עבודה אבל גם כוסות). אז זו דעתי ותחליטו...
- לקוחה 11/01/2016 19:14הגב לתגובה זוהייתי מציעה למר ויזל לבדוק את נושא שרות הלקוחות אצלו בחנות. כמו כן הייתי מציעה לבדוק את דף הפייסבוק שם מתלוננים הלקוחות שלו והדף לא פעיל. הייתי מציעה לו לרענן נהלים ואולי לשחרר טלפון או פקס לשרות לקוחות במקום מענה קולי אוטומטי .