דיסקונט: הרווח הנקי זינק 48.5% ל-750 מיליון שקל
בנק דיסקונט פרסם הבוקר את תוצאות הכספיות - לאחר פועלים ולאומי - לפיהם דיסקונט רשם זינוק של 48.5% ברוו הנקי ל-750 מיליון שקל. התשואה על ההון הגיעה ב-2015 ל-5.8% לעומת 4.7% ב-2014. הלימות ההון של דיסקונט בשנה החלפת הסתכמה ב-9.5%.
דיסקונט רשם קיפאון בכל הנוגע להכנסות מריבית שהסתכמו ב-4.22 מיליארד שקל ב-2015. סך ההכנסות, שאינן מרייבת, ירדו ב-3.27% ל-3.05 מיליארד שקל.
התשואה על ההון המיוחסת לבעלי המניות הסתכמה ב-5.8% לעומת תשואה של 4.2% ב-2014.
האשראי הצרכני צמח בשיעור של 9.7%, בהשוואה ל-2014. האשראי לעסקים קטנים צמח בשיעור של 6.7%. בתוך כך דיסקונט רשם שיפור באיכות תיק האשראי כאשר היקף האשראי הבעייתי ירד ב-23% בשנה החולפת.
הוצאות השכר, בניטרול השפעת תוכניות הפרישה, ירדו בשנת 2015 בשיעור של 4.7%. בתוך כך, יישום תוכנית הפרישה בסוף 2014הביאה לקיטון של 628 עובדים בבנק במהלך השנה החולפת.
לילך אשר - טופילסקי, מנכ"לית הבנק: "מאזן הבנק משקף את הבסיס הפיננסי האיתן של קבוצת דיסקונט: יחס מינוף של 6.5%, יחס כיסוי הנזילות של 128% ויחס הון עצמי לרובד 1, בשיעור של 9.5%. כל אלה מהווים את התשתית ההונית המאפשרת לדיסקונט להמשיך ולצמוח. בשנה זו, ניתן ביטוי למיקוד העסקי של הקבוצה. מכרנו את פעילות דיסקונט בנק לטין אמריקה (DBLA) באורוגוואי, סגרנו את סניף הבנק בלונדון ומכרנו את פעילות אידיבי (סוויס) בנק בשוויץ. במקביל פעלנו לחיזוק פעילותן של חברות הבת בקבוצה. בין היתר, חתמנו על הסכם למיזוג חברת החיתום של דיסקונט עם כלל פיננסים חיתום ליצירת גוף חיתום מוביל, ובכאל רכשנו את מניות המיעוט בדיינרס. במבט קדימה, נפעל להעמקת והרחבת צעדי ההתייעלות, ולהמשך צמיחה במגזרי המיקוד שהגדרנו בקבוצה. לצד זה, ניישם ונטמיע מהלכים חדשניים, אשר צפויים לשפר משמעותית את מעטפת השירות האישי והדיגיטלי. בדרך זו, נמשיך ונעניק ללקוחותינו שירות איכותי ויעיל במגוון ערוצים, תוך שימור אופיו המשפחתי והאישי של הבנק".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.עמלות מוגזמות ושירות גרוע מתחת לכל בקורתמזור 29/02/2016 14:20הגב לתגובה זו1 0דיסקונט גנבים ושודדים השירות במוקדי השקעות שוק ההון לא הכי מקצועי היועצים ברובם לא מסוגלים לרוב לייעץ כי תשובותיהם לא ברורות יועצים בשוק ההון צריכים ליהיות בעלי ידע רחב בכל תחומי השקעות פיננסיים ולא לענות בשלילה לשאלות הלקוחות שלא נדבר על מנהלי המוקד שפשות מחממים כסא ולא רלבנטיים בכלל בדיסקונט יותר מידי מנהלים חבל על המשכורות במקום זה תתיעלו בשירות בידע ובעמלות היקרות בארץ ובחו"ל פשות גניבה לא יזיק לך לילך המנכלית לעשות בדק בית ב ולהסיק מסכנות לגבי כל פיקודיך מנהלי וסגני מנהלי מרחב מנהלי מוקדים יועצים בשוק ההון ופקידים בסניפים להיות יותר מנומסים ואדיבים לא עולה כסף שפרו את השירות ותפסיקו עם כל הגזלסגור
-
3.זה גזל בחסות החור ריביות 10% (ל"ת)איפה הנגידה? פריזורה 29/02/2016 11:22הגב לתגובה זו3 0סגור
-
2.דחוף רפורמה כחלון העם נחנק (ל"ת)מישהו 29/02/2016 10:39הגב לתגובה זו2 0סגור
-
1.עכשיו אני מבין למה כל שני וחמישי מפילים את האתרלהנהלת דיסקונט 29/02/2016 09:10הגב לתגובה זו2 0של דיסקונט בגלל הרווחיםסגור
-
מרכנתיל דיסקונטדיסקונט 29/02/2016 10:46הגב לתגובה זו0 0וברור איך מרכנתיל חוגגים על גב דיסקונטסגור