גואטה - יו"ר רשות ניירות ערך? בשוק מפקפקים

כחלון דוחף למינוי פופוליסטי במיוחד אבל השאלה היא אם המינוי הזה ראוי והאם תוכל גואטה להיכנס לנעליים הגדולות של האוזר? (כנראה שלא)

 | 

אחרי שני פרופסורים שכיהנו כיו"ר רשות ניירות ערך מגיע תורה של אלמונית (יחסית) בשם - ענת גואטה. גואטה היא לא פרופ' וגם לא ד"ר, אבל האמת שלא צריך כזה תואר כדי להיות יו"ר רשות ני"ע;  וזה אולי המקום גם להגיד שתארים מתקדמים במדעי החברה הם נייר בלי תוחלת אמיתית - כשפרופ' אחד אומר שצריך להעלות ריבית ושני אומר להוריד ריבית (וזו רק דוגמה) מבינים שכל התארים האלו שווים אתם יודעים למה. כלכלה, ועוד תחומים במדעי החברה, הם רחוקים מלהיות מדע מדויק, והם יותר עניין של סטטוס, כבוד, אבל לפעמים (ומבלי לפגוע כמובן) מחלק הסנדביצ'ים במערכת Bizportal מוכיח שהוא מבין לא פחות מכל המומחים עם התארים. 

אז גואטה בלי תואר מפוצץ ועם זה אין כל בעיה. הבעיה היא שהמינוי הזה בעיקר פופוליסטי. במקביל להודעה כי פרופ' שמואל האוזר, יו"ר רשות ניירות ערך, ביקש לפרוש אחרי 6 שנים בתפקיד (לפניו כיהן פרופ' זהר גושן), הודיע שר האוצר, משה כחלון על המועמדת שלו - ענת גואטה לשעבר מנכ"לית חברת אנטרופי. אבל, מי את ענת גואטה, מה לך ולרשות ניירות ערך? והאם את מועמדת ראויה?

ובכן, גואטה היתה שותפה לייסוד אנטרופי שירותי מחקר כלכלי וכיהנה כמנכ"לית החברה בשנים 2010-2017. מדובר בחברה קטנה ונחמדה, שגם היתה בממשק רחב מול הגופים המוסדיים - אספקה של המלצות לגופים מוסדיים להצבעה באסיפות בעלי מניות. אנטרופי היתה סוג של מונופול, והיתה עליה ביקורת לא מעטה (גם מצד המוסדיים).

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לפני כן - בשנים 2005-2008 כיהנה גואטה כמנכ"לית חברת ההשקעות הציבורית ארקו של הפיננסייר אריה קוטלר. ארקו היום היא חברה ששוה מיליארדים אחרי שהסבה את פעילותה לתחום תחנות הדלק בארה"ב. בתקופה של גואטה היא היתה חברה קטנה ומתנדנדת (עם מניה ספוקלטיבית) שנוהלה בסגנון קופצני (מעבר בין פעילויות שונות - בין פלסטיק לנדל"ן ועוד). גואטה היתה מעין יד ימינו של קוטלר, קוטלר הוא אחד שהולך על הקצה - בהתחלה זה לא הצליח, עכשיו כן. קשה להאמין שלגואטה היתה אמירה מול קוטלר. מנכ"לית זה נחמד, אבל של חברת אחזקות קטנה, שמנוהלת בצורה סוליסטית ע"י בעל שליטה דומיננטי, ממש לא בטוח.

בין השנים 1993-2005 מילאה גואטה מספר תפקידים בבנק מזרחי-טפחות וב-5 השנים האחרונות לעבודה בבנק שימשה ככלכלנית בחטיבה העסקית, וזה כנראה לא מה שהקפיץ אותה לתפקיד היו"ר.

את התפקיד האחרון (מנכ"לית אנטרופי שירותי מחקר) עזבה גואטה ביולי האחרון, והנה היא מועמדת של שר האוצר משה כחלון לתפקיד שבמבט ראשון נראה גדול עליה בכמה מידות.  אז למה כחלון רוצה אותה?

פשוט - כחלון פוליטיקאי, ופוליטקאי מחפש קולות בקלפי, וגואטה מביאה קולות. כחלון רוצה לנפנף במינוי הזה (ולא משנה לו אם הוא ראוי או לא) כדי שיזכרו לו שהוא מינה אישה ויותר מזה אישה מזרחית. אנחנו בעד הנשים, אנחנו חושבים שזה ממש לא סתם שאת המערכת הבנקאית מובילות בהצלחה נשים וגם ברגולציה הפיננסית הנשים בולטות ובהצלחה. אבל אנחנו חושבים שכחלון בחר בה בגלל היותה אישה (כדי להתקרב לבוחרות) ובגלל היותה מזרחית (כדי להתחזק יותר בקהל הביתי שלו). ורק להדגיש - כמובן שאין לנו בעיה עם מזרחיים, זה אנחנו. אז גואטה, עם כל הכבוד, יש לך עוד זמן, יש לך עוד מה לעבור כדי להגיע לתפקיד הזה. כחלון משתמש בך, אל תתני לו.

תגובות לכתבה(70):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 63.
    יפה אמרתם - מי זאת בכלל (ל"ת)
    וואוו 16/01/2018 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    פרופסורים כושלים_ רואים לאן הבורסה הידרדרה
    אוחנה שלמה 15/01/2018 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנכלית גואטה תנער את הבורסה ותביא לשנויים שכל משקיע ירגיש ולא כמו הפרפוסרים הכושלים שהיו.
    סגור
  • 61.
    גזענות בהתגלמותה. לא מסתדר לכם אישה מזרחית בתפקיד בכיר (ל"ת)
    אלמונית 03/12/2017 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    גואטה בניגוד עניינים - תקראו
    מיכאל 01/12/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אפשר לשים כיו"ר מישהי שהיתה בניגוד עניינים, רצתה לקחת כסף מהחברות ומצד שני לתת עליהן חוותץ דעת. שחיתות. רשות ניירות ערך עצרה אותה אז, ועכשיו היא תהיה יו"ר הרשות? עולם הפוך
    סגור
  • 59.
    מנוי בעייתי תקראו למטה...
    רמי 01/12/2017 17:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתוך כתבה בביזפורטל, גברת גואטה רצתה לגבות כסף מהמוסדיים בעודה מונופול, האוזר עצר אותה! - "לנוכח כוונת אנטרופי לגבות דמי טיפול מהחברות הציבוריות לצורך קיום דיון מוקדם עימן באשר לנושאים המובאים לאישור האסיפה הכללית, ברצונננו להתריע כי אפשרות גבייה זו הינה בעייתית", כך נכתב היום (ה') במכתב שנשלח מטעם רשות לניירות ערך למנכ"ל אנטרופי יועצים, גל סטאל ומנכ"לית אנטרופי שירותי מחקר כלכלי בע"ם, ענת גואטה. לטענת רשות לניירות ערך, הסיבה לבעיתיות היא הניגוד עניינים שנוצר עקב דרישת התשלום. "התשלום יכול ליצור מצב שבו חברת היעוץ תתנהל באופן שונה מול חברות המשלמות לה בגין הייעוץ לגופים המוסדיים".
    סגור
  • טען עוד
  • זוכר את המקרה - גואטה היתה בניגוד עניינים
    מיכאל 01/12/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איך אפשר לשים כיו"ר מישהי שהיתה בניגוד עניינים, רצתה לקחת כסף מהחברות ומצד שני לתת עליהן חוותץ דעת. שחיתות. רשות ניירות ערך עצרה אותה אז, ועכשיו היא תהיה יו"ר הרשות? עולם הפוך
    סגור
  • 58.
    פורטונה מהשוק
    מינוי טריפוליטאי 01/12/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הסיפור הוא שכחלון היה אוכל אצל אמא שלה קוסקוס וטבחה כל שישי
    סגור
  • 57.
    מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    איציק מרום 01/12/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 56.
    כתבה גזענית במהותה. (ל"ת)
    איש 01/12/2017 07:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 55.
    תתגברו כבר על הרגשות . זה שהיא מזרחית ואשה גם לא הופך
    מגיבים רגשנים 01/12/2017 05:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אותה לעילוי. האוזר לא הצליח להוציא את הבורסה מהבוץ. כי אם יש פוליטיקאים הרסניים אף אחד לא יצליח להוציא אבן מהבאר. ביבי וטרכטנברג הרסו את הבורסה. ואחריהם לפיד ואנדורן עם חובת הגשת דו"ח מחזור. לכחלון יש עודף מיסים והוא משקשק להוריד מס שמא יחימוביץ וחבורת הבולשביקים יגידו שהוא לא חברתי. אז האוזנר לא הצליח להוריד מס וגם היא לא תצליח להחיות את הבורסה. עם ישראל יותר חכם מצא דרך לעקוף את הבולשיט הזה שקוראים לו בורסה הבנו שהפוליטיקאים ניצלו את המחאה ועדיין מנצלים להטיל עוד מיסים. לא יתכן שטרכטנברג כיבה את המחאה תוך שבועיים עם מסקנות מהמגירה להעלאת מס הבורסה. הם הציתו את הביקוש לנדלן ואת זה כולם יודעים כעת במקום להוריד מס הם רוצים להעלות את מיסי הנדלן. ככה זה כשיש פוליטיקאים חסרי מנהיגות שהולכים לפי הלך רוח ההמונים ולכן המשקיעים בבורסה ברחו מפה וגם משקיעי הנדלן יברחו מפה. וכל הקנאים צרי העין גם הפולטיקאים וגם העמך יסבלו ממיתון גדול מאוד שיהיה כאין וכאפס לעומת המיתון של שנת 66 שרק מלחמת ששת הימים הצילה אותנו.
    סגור
  • 54.
    לא יודע מי היא אבל כחלון כשלון פופוליסט (ל"ת)
    יש ר א לי 01/12/2017 00:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 53.
    ראויה יותר מהפרופסורים
    משקיע 30/11/2017 22:04
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לדעתי היא יותר ראויה משני הקודמים היות והיא באה מתחום פיננסי מלמטה והעובדה שקודמיה החזיקו בתואר פרופסור לא מהווה שום יתרון כי עובדתית אמרו שניהם דברים מנוגדים ושני הפרופסורים המכובדים פעלו בדרכים מנוגדות ושניהם הגיעו לאותן תוצאות = לכלום . מבלי להעליב אף אחד אבל בישראל חתול עם משקפיים יכול למלא את התפקיד הזה ואף להצליח ( הוא לא צריך לעשות כלום)
    סגור
  • 52.
    כתבה שיש בה ריח גזענות... (ל"ת)
    יוסי 30/11/2017 21:32
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 51.
    האם הקודמים הצליחו? לדעתי גם קוף יכול למלא את התפקיד.
    אבנר 30/11/2017 21:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ההתנגדות נובעת מכך שפתאום קופצת להם ספרדיה לתפקיד וביחוד לא מהקליקה שלהם.
    סגור
  • 50.
    הגיע הזמן להבין
    משה 30/11/2017 21:24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שלאשכנזים זמנם עבר ואין יותר מפלגה שמשריינת להם את התפקידים הבכירים אם הם מבינים בהם או בורים גמורים ואשרינו שהגענו לזה כי התמימות שהיתה לספרדים עברה והדור החדש לא נגוע בה יותר
    סגור
  • 49.
    תואר בכל זאת מעיד על רמה איטלקטואלית וזה יוצר אוטוריטה (ל"ת)
    משה ב 30/11/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 48.
    כתבה עלובה ורבוית אינטרסים - בושה! (ל"ת)
    משה 30/11/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • 47.
    כחלון
    שרה 30/11/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כחלון עצמו בדיחה גדולה ושנית מה משנה מי יהיה הבורסה בארץ סוס מת!!!
    סגור
  • 46.
    לא ראיתי כתבה דומה על סלינגר האשכנזית
    בוזגלו 30/11/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    16 3
    שממש "הצטיינה" בתפקידה הקודם כמנכלית "מעלות'. כמובן סלינגר מצלצל יותר מתוחכם מגואטה. כנראה בגלל זה.
    סגור
  • גוברים על
    רגשי נחיתות 30/11/2017 19:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עובדות
    סגור
  • 45.
    הפינק סמול פקידון גזען (ל"ת)
    המערכת. אנונימי 30/11/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 44.
    אם אחות של כחלון קיבלה ג'וב ב 3 מליון שח בהוט ועוד על
    כחלוניזים 30/11/2017 15:37
    הגב לתגובה זו
    4 6
    השכלה כעובדת סוציאלית אז כנראה הכל אפשרי במדינה. גם פה וגם שם מינוי אדיוטי
    סגור
  • 43.
    ענת בהצלחה
    kobes 30/11/2017 15:25
    הגב לתגובה זו
    10 3
    מספיק עם כחנולוגיה תנו לה לעבוד 2 פרופסורים תיראו לאן היגענו
    סגור
  • 42.
    שדולת הנשים שותקת כאשר יש השגה על מינוי שלא מתוך הקבוצה (ל"ת)
    תקרת הזכוכית?!? 30/11/2017 15:13
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 41.
    חותמת על כל מילה (ל"ת)
    טריפוליאנה 30/11/2017 15:05
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • 40.
    ביזפורטל! אתם צבועים וגזענים. "גואטה" ו"הצחקתם" שלכם (ל"ת)
    אתר של לבנים 30/11/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • 39.
    אפשר לחשוב שקרנית פלוג כן מתאימה לתפקיד הנגידה
    משה 30/11/2017 14:32
    הגב לתגובה זו
    12 3
    לא היא ולא גואיטה מתאימות לתפקיד ........
    סגור
  • 38.
    עילגים
    עילג 30/11/2017 14:31
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כמה רוע
    סגור
  • 37.
    אליטיסטים
    Heziohad 30/11/2017 14:29
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מי שם אותכם שופטים ומחלקי ציונים?
    סגור
  • 36.
    אן חשיבות ל ***עומד בראש*** גם קוף יכול לקבל את המנוי**
    YL 30/11/2017 14:02
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שהיה ברור מעל לספק זה לא אישי אבל כ מדיניות הגזל של האוצר 25 אחוז מס הבורסה נדונה ל בורסת בלוף . אם מר משה כחלון הפחדן היה אומץ ומחזיר את המס ל 10 אחוז היתה בטוח פריחה וחברות ענק בינלאומיות היו עומדות התור אבל יש סף עליון מה אפשר לבקש מ אחד ש גדל ב אולגה
    סגור
  • 35.
    כל הכבוד על אומץ - צודקים (ל"ת)
    דניאל 30/11/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 34.
    אם כחלון יכול להיות שר אוצר וליברמן שר בטחון
    קורמורן 30/11/2017 13:45
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אם כחלון יכול להיות שר אוצר וליברמן שר בטחון אז גואטה יכולה להיות יו"ר הרשות לני"ע או המנכ"לית של התעשיה האווירית...
    סגור
  • 33.
    להסתתר מאחורי השם "מערכת" - חוסר מקצועיות! (ל"ת)
    עמי 30/11/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 32.
    היא לא תעשה כלום בתור מינוי של כחלון היא תעשה מה שהוא
    לא יעזור כלום 30/11/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
    4 5
    יורה לה. וכבר ראינו שהוא שר פופוליסט עם פה גדול ובלוף יותר גדול. היתה לו הזדמנות להוריד את המס על הבורסה כשהציגו את ההכנסות שהשיג משה אשר . אבל הוא בחר שלא להוריד חוץ מראיון עם זריית חול בעיניים והבטחות שווא מה יעשו בכסף . מסתבר שאין שום כוונה לעשות משהו בכסף. המס על הבורסה לא ירד . היא לא תכתוב מכתב לכחלון להוריד מס על הבורסה ולא תבטל את חובת הגשת דוח מחזור . לי אישית זה גרם לא להשקיע. בחירה אומללה לא בגלל שהיא מזרחית או אשה אלא שהיא תהיה יס - מן שלא תעשה כלום שירגיז את הנמנע בגז
    סגור
  • 31.
    בהצלחה למנוי ע''פי קשורים.
    yossipilo 30/11/2017 13:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    להבנתי,היא תעשה גדולות כיורית הבורסה מכיוון שהיא מגיעה מלמטה מתחום של עשייה ואיך אומרים,אין חכם כבעל נסיון.איך נידע אם לא נהיה סובלניים ותפרייח את השממה.נכון היא לא מהאליטה אבל הקודם עזב מאחור שממה.אז לא חשוב אם לזה קוראים מנוי פופוליסטי זה לא מעניין למשקיעים.
    סגור
  • 30.
    למה אף אחד לא חתום על זה???
    אילנה 30/11/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מביך! ביזפורטל, פישלתם
    סגור
  • 29.
    בחירה של מזרחית אשה היא פשוט זלזול באינטילנציה של הצבור
    כחלון 30/11/2017 13:29
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ובמיוחד זלזול במזרחים ובנשים המזרחיות בפרט ובכלל. כל עוד שר הדירות לא יוריד מס על הבורסה למרות שטרכטנברג הודה בטעותו ואמר שיש להוריד מס . וכל עוד הוא לא מתקן את השטויות שעשה לפיד ויעל אנדורן מקושרת מהאוצר ואשה לא מבריקה בכלל. והורה על הגשת דו"ח מחזור צמוד למדד וכעת עומד על 803 אלף שח לשנת 2016. ובזה סתם את הגולל על הבורסה. ואת התוצאות רואים לא יעזור לכחלון שום גימיק נשי מזרחי כמו שלמחנה הציוני לא יעזור הגימיק המזרחי בדמות אבי גבאי. לא יעזור לכחלון . לא נשקיע בבורסה כל עוד הוא שר הדירות הפופוליסט וההרסני התנהגותו מעידה על טיפשות יותר מאשר על תחכום ואיזה חכמה כלשהי. מסר עלוב
    סגור
  • המזרחים שהם נבחרים הם יותר מסוכנים כי
    עלי באבא ו 7 הגנבים 30/11/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הם חייבים לרצות את האדונים שלהם האשכנזים. ואין יותר טוב בלדפוק מזרחים . בשביל לרצות מזרחים .
    סגור
  • 28.
    כתבה מביכה שבתחתית המיצים הצהובים (ל"ת)
    יהודה 30/11/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    יוחנן 30/11/2017 14:19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 27.
    פקידוני ביז סמול קטן וגזעני (ל"ת)
    המערכת היהודית 30/11/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 26.
    הפרופסורים המלומדים שהיו
    למה אין שם לכותב ? 30/11/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    10 2
    לא בדיוק תרמו לרשות צריך אנשים שמגיעים מהשטח. בחירה ראויה !!
    סגור
  • 25.
    פ ח ד נ י ם !!!
    הבדיחה על חשבונכם 30/11/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    11 2
    איזו דעה אתם מייצגים... מי במערכת ביזפורטל חושב שהוא מבין יותר גדול או שיש לו יכולת העריך את יכולותיה. כשאין שם לכותב ומסתתרים מאחורי "המערכת" זה נראה אינטרסנטי ומביך
    סגור
  • 24.
    כתבה פחדנית ופופוליסטית
    שי גואטה 30/11/2017 13:03
    הגב לתגובה זו
    12 7
    מעניין כמה הכתב מכיר את ענת ?? מה הוא חושב ? שאנחנו תמימים? 90% מהמינויים לתפקידים בכירים הם מינויים פוליטיים. ללא הבדל של מוצא ומין. לפחות שלא יסתתר תחת "המערכת".
    סגור
  • 23.
    כולנו
    דץ 30/11/2017 12:55
    הגב לתגובה זו
    14 3
    עוד כתבה של פייק ניוז ממשיכים לתקוף את משה כחלון בכל הזדמנות אבל כמו שנאמר הכלבים נובחים והשיירה עוברת
    סגור
  • 22.
    אתם רצים מינוי רק של אשכנזים? אם השם שלה היה
    ספרדי גאה. 30/11/2017 12:49
    הגב לתגובה זו
    17 9
    וולפסון.הרציקוביץ.. ...היא היתה מתאימה נכון? על שטרות הכסף אשכנזים כי אין ספרדים גאים? מה אתם חושבים שאנחנו מטומטמים?אני שם בכיס שלי את כל האשכנזים בכיס שלי ביידע והבנה. כל האפליה הזו תתפוצץ בסוף לכולנו .
    סגור
  • ספרדי גאה.
    דב 30/11/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
    5 5
    גם אני. אז מה, כל אחד מתאים לכל תפקיד? המפא"יניקים חטאו ופשעו. והמינויים שלהם היו הרבה יותר מגזעניים. האם מנוי לא ראוי צריך להיות כזה דווקא משום שהוא תואם את הדפוסים של מפא"י? ישנם "ספרדים גאים" רבים שיכולים למלא תפקיד מעין זה. האם הגברת הזאת? ממש לא. אני מתנגד לביזפורטל באופן עקבי, ופעמים רבות הם לא מפרסמים את דברי כאשר אני מבקר אותם שהם מביאים את דברי ההבל של כל נשות מר"ץ, השמאל האנטי-ציוני בפרסום רב-תפוצה. הפעם ביזפורטל צודקים לחלוטין.
    סגור
  • 22 אתה צודק
    איפרגן 30/11/2017 13:03
    הגב לתגובה זו
    8 4
    כל מילה בסלע.גם עוד 50 שנה היהיה המצב כמו עכשיו
    סגור
  • 21.
    3 שנים בתפקיד 0 הצלחות. פגיעה בחיילי צהל
    כחלון זה היסטוריה 30/11/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    4 9
    כחלון יודע שהוא נמאס על הציבור שבחר בו. הוא יזכר כמי שבגד במצביעיו ונתן הכל לציבור החרדי על חשבון חיילי צהל
    סגור
  • 20.
    בבקשה להוסיף את שם הכותב (ל"ת)
    אלמוני 30/11/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 19.
    האוזר "נעליים גדולות"?לא מיניה ולא מקצתיה.
    איזה נעליים גדולות? 30/11/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    12 2
    האוזר הוביל את הבורסה לעברי פי פחת. אולי יש לו כף רגל גדולה, אבל "נעליים גדולות"? הצחקתם אותנו אתם. הבורסה גוססת ואתם טוענים שהגב' לא מתאימה לתפקיד בגלל שהיא נכנסת ל"נעליים גדולות " של האוזר? באמת. מה מספר החברות שנטשו את הבורסה בזמנו של האוזר?(רמז: מאות חברות). האם מחזורי הבורסה גדלו מאז שהגיע האוזר לבורסה?תשובה: קטנו בשליש עד 50%. בימיהם של סם ברונפלד ואסתר לבנון היו הנפקות של מאות חברות חדשות, ובימיו של האוזר? בשנה האחרונה נכנסו מס' חברות קיקיוניות לבורסה, ומנגד עזבו אותה מאות. אז על איזה "נעליים גדולות" אתם מדברים?אני לא מכיר את הגב', אולם לדעתי רבים מאד המועמדים שהם לא "ד"ר" ולא "פרופסור" שיכולים למלא את התפקיד הזה, והגב' , לאור הרזומה שלה, בודאי ובודאי מסוגלת למלא את התפקיד בהצלחה. מכאן אפשר רק לעלות.
    סגור
  • 18.
    למה אף אחד לא חתם על המאמר?
    שלומץ 30/11/2017 12:31
    הגב לתגובה זו
    15 2
    מאמר דעה כל כך חד משמעי צריך להיות עם חתימה של הכתב. מי זה? למה הוא מתחבא?
    סגור
  • 17.
    מי הכתב?
    סוקולוב 30/11/2017 12:26
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אין בעיה להשמיע דעה, אבל לא להסתתר. זה רק מצביע על אינטרס נסתר
    סגור
  • 16.
    מה בדיוק עשה האוזר??? גמר על הבורסה!
    אני 30/11/2017 12:26
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מדדים בחו"ל טסים ופה מדד שלילי. משק חזק אך בבורסה זה לא מגולם- ולמה ? תשאלו את האוזר, חסר מעוף ונכשל ביג טיים במשימה. יש עובדות בשטח.
    סגור
  • 15.
    לא נורא, תיכף נשטלת גם על התקשורת, אהה נשתלט סליחה :) (ל"ת)
    אני 30/11/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 14.
    מוטב שמילים אלו לא נכתבו
    חס 30/11/2017 12:18
    הגב לתגובה זו
    13 2
    מרגע ששציין הכותב ואלו שמצדודים לצידו את הזהות המזרחית לצערי יצא שכרו בהפסדו וזה החלק השולי. מה שיצר ונובע ממילים אלו הוא הגדלת הדיסוננס שיש כאלה ורבים שעזב את העולם. אז המשיכו ויישר כוח.
    סגור
  • 13.
    זה אתה הוא זה שרואה אשה + מזרחית
    מזרחי 30/11/2017 12:16
    הגב לתגובה זו
    12 2
    לפי הרקורד הניהולי,מעשי והשכלתי היא מתאימה הרבה יותר מקודמיה,שלמיטב זכורני לא השאירו אחריהם הרבה חותם.
    סגור
  • 12.
    אתם חבורת אפסים, ביזפורטל
    לא יאמן 30/11/2017 12:13
    הגב לתגובה זו
    12 3
    לא פלא שהטור נכתב תחת "מערכת" ואף אחד לא הסכים לקחת אחריות על המילים שלו.
    סגור
  • 11.
    תנו לה הזדמנות
    מילק 30/11/2017 12:11
    הגב לתגובה זו
    11 3
    בכלל בנושאים כלכליים ,ובמיוחד ניירות ערך אין חכמים גדולים. אז תנו לה לעבוד ולהפתיע ונאחל לה הצלחה.....תעזוב את כחלון ,לא נראה לי שאתה מבין הכל. ובאשר למזרחיים שאין לך בעיה איתם, אל תתנשא
    סגור
  • 10.
    לאט לאט מתברר...
    דניאל 30/11/2017 11:58
    הגב לתגובה זו
    5 12
    לאט לאט מתברר שפחלון מושחת לא פחות מהבוס שלו נהנתניהו רק שהוא עושה את זה עם חיוך דבילי נצחי...ואגב מעבר לזה הוא לא עושה כלום למען האזרחים רק מקשקש.
    סגור
  • 9.
    חוץ מהדלקמן פוקלמן כל המינויים שלו מזרחיים בכנסת ובאוצר
    כחלון גזען סמוי 30/11/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    4 9
    עובדה
    סגור
  • 8.
    יש לי רעיון פגז
    Fisherking 30/11/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 9
    לכחלון בוא תיצור בחירות ואז תכף ו ייד תוכל למנות את ביבי כיור הרשות תהיה חגיגה אמיתית סיגרים ושמפניה זה עוד כלום ירוצו מזוודות מלאות אלפי דולרים יהיה סבבה מעניין בטירוף!!!
    סגור
  • 7.
    אתם סופר גזעניים
    אא 30/11/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    18 3
    אם הייתה אשכנזיה לא הייתה לכם בעיה עם המינוי הזה ואתם סותרים את עצמכם תחליטו :"מחלק הסנדביצ'ים במערכת Bizportal מוכיח שהוא מבין לא פחות מכל המומחים עם התארים." אז אין צורך במומחית גדולה....
    סגור
  • 6.
    עוד מינוי פוליטי לא ראוי לתפקיד קריטי
    מינוי פוליטי 30/11/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
    5 12
    לא למדו כלום, כחלון אדיוט
    סגור
  • 5.
    בקבוק עראק + בקבוק עראק = 3 בקבוקי עראק (ל"ת)
    בקבוק עראק 30/11/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • 4.
    ענת גואטה -תותחית שיודעת את העבודה מצוין. (ל"ת)
    משקיע בשוק ההון. 30/11/2017 11:32
    הגב לתגובה זו
    12 5
    סגור
  • 3.
    מריח כמו כתבה מוזמנת
    גרוסמן 30/11/2017 11:27
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לפי הניתוח, המועמדת הראויה והנכונה היא לינדה בן שושן. מזרחית עם רזומה נאה.
    סגור
  • 2.
    מערכת ביז... אתם אלופים
    דייג 30/11/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אתם צודקים. צריך פרופסור עם תואר גנב
    סגור
  • 1.
    לצערי הרב כל מילה בסלע
    מומחה פיננסי 30/11/2017 11:18
    הגב לתגובה זו
    5 15
    הלוואי והדברים לא היו נכונים אבל כמי שפגש בענת מספר פעמים ולא התרשם (וזאת בלשון המעטה) עצוב מאוד שהיא אפילו שוקלת להיות מועמדת לתפקיד זה.
    סגור
  • לצערי אתה טועה. פגשי אותה והיא מצוינת. בודאי טובה יותר
    אני 30/11/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מהנוכחי, שהרס את הבורסה עד היסוד, ועתה שחקני המעוף חוגגים . מה שהם רוצים, הם עושים, ואין פוצה פה ומצפצף.המחזורים קטנו לאין שיעור בשנים האחרונות, ומשקיעים רבים עזבו את הבורסה ובחרו להשקיע בחו"ל. טוב שיש את האופציה הזאת, ולחשוב שלפני 20 שנה לא ניתן היה להשקיע בחו"ל. לא יודע איך האוזר קידם את הבורסה? איך?מחזורים שואפים ל-0, חברות נוטשות, ומספר הנפקות האקוויטי בבורסה בת"א גם הוא אפסי.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות