מנכ"ל חברת הקנאביס טוגדר: "לא מדובר במטבעות וירטואליים, אלא בעסק אמיתי"

אחרי התרסקות של 60% מנכ"ל פעילות הקנאביס של טוגדר מסביר למה לדעתו הירידות מופרזות, ואיך מזהים את ההבדל בין עסק אמיתי לבועה
 | 

מנייתה של חברת טוגדר -0.46% טוגדר 495.9 -0.46% טוגדר בסיס:498.2 פתיחה:490 גבוה:507.8 נמוך:490 תמורה:41,107 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הפועלת בתחום הקנאביס השלימה התרסקות מפוארת של יותר מ-60% במהלך השבוע האחרון. בעוד האישור לייצוא קנאביס מישראל נתקל בקשיים בצל דחיית ההכרעה מצד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בינתיים מניות הסקטור כולו בשוק המקומי נסחרות בתנודתיות חריפה במה שמזכיר את שיגעון הבלוקצ'יין.

מנכ"ל פעילות הקנאביס של טוגדר (גלובוס), ניסים ברכה, בראיון ל-Bizportal מסביר ברכה מדוע יש להבחין בין טוגדר ליתר החברות מהסקטור בשוק המקומי.

בשבוע החולף מניות הסקטור כולו ספגו ירידות חדות. האם ההתלהבות חלפה? 
"כיום ישנן שתי חברות רציניות מאד שיש להן גם את האישורים, גם את השטחים וגם את החממות שחתמו על הסכמים בקנדה ובגרמניה. החברות הללו הן טוגדר ומדיוי והן מתקדמות בהקמה של חוות בחוץ לארץ ולכן הן במנותק ממה שקורה בשוק המקומי  בכל נוגע לאישור לייצוא", אמר ברכה. "מנגד, ישנן חברות אחרות שנכסו לתחום אך כרגע אין להן שום דבר. יש הבדל גדול מאד. אותנו יכולים לבדוק בעוד אפילו כמה חודשים, לבוא לחממות ולראות את ההשקעה באופרציה. לקחת את הכל יחד ולהשוות לחברה שנכנסה אתמול ואין לה רישיונות ולהגיד כי הענף הוא כמו בלון, יחטא למטרה".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

טוגדר הנושאת הערת 'עסק חי' בדו"חותיה הכספיים, מחזיקה ברישיונות לגידול באמצעות חברת גלובוס וצפויה להגדיל את החזקתה ל-75% בחברה בהתאם לאישור אספת בעלי המניות בסוף החודש.

"מדובר בענף שהאוצר והמדינה יכולים להרוויח הרבה מאד", אמר ברכה. "זה יכול להוות חבל הצלה להרבה חקלאים. מיליארדי דולרים מחכים לתוצרת הזו. ברגע שהאישור לייצוא יגיע, להערכתי בטווח של כמה חודשים, אז נוכל לעשות. גם אם האישור יתעכב, טוגדר תקים חווה בעוד 6 חודשים במדינה זרה, ולכן לשים אותנו יחד עם אחרים זה קצת כואב, זה להטעות את הציבור. למשל, לקחת חברה קיקיונית בתחום הנדל"ן שרק אתמול נכנסה ולהשוות אותה לחברה יציבה - זה לא בסדר".

אבל אתם נסחרים במנותק מהשווי.
"אם נסתכל על החוזים עליהן דיווחנו, ובהנחה של אספקת 25 טונות של סחורה בגרמניה זה נראה אחרת. אני מסתכל על הדברים ואומר: זה לא מנותק מהשווי. צריך לשים אותנו במנותק מהחברות האחרות בתחום ולא לעשות בלון מכל הענף. לא מדובר במטבעות וירטואליים אלא בביזנס אמתי כמו כל דבר אחר שיש לו ביקוש בעולם".

נציין כי ברכה ניצל את הנפילות השבוע ורכש 18,800 מניות במחיר של 532.68 אג' למניה. מדובר בצעד של הבעת אמון, וגם נושאי משרה נוספים ביצעו רכישות אם כי לא בסכום מהותי, בטח לעומת המחזורים שריכזה המניה לאחרונה.

מה בנוגע לסיפור ביטול המכרז בגרמניה שהצית את הנפילות?
"יש מכרז לגידול בגרמניה. באותו היום המניה ירדה בגל משהו שלא קשור אלינו. בגרמניה בתנאי מזג האוויר קשה לגדל מבחינת האנרגיה שצריך להשקיע. הגידול חייב להיות במבנה תעשייתי מחומם ומאוורר בעוד שבגרמניה הטמפרטורה מגיעה למינוס מעלות. מה שעשו לגבי אותו מכרז, שאליו אגב כלל לא ניגשנו, חברה אחת הגישה בקשה והיא נפסלה בגלל משהו טכני. שמנו נקשר לסיפור בגרמניה אך זה כלל לא נכון. מדובר במכרז לגידול אך אנחנו לא מגדלים בגרמניה אלא מייצאים לגרמניה".

עדיין, מדובר בחברה ללא הכנסות.
"אין הכנסות אבל תחשוב על ענף חקלאי. לוקחים שטח, שותלים שתילים ומחכים לגידול. יש פה עסק אמתי. ענף בו משרד החקלאות נותן מענקים. כואב לי שלוקחים ענף מאד מאד מצליח בארץ ובעולם ובעצם מאפסים אותו. צריך להסתכל על כל חברה וחברה בנפרד ולבדוק".

תגובות לכתבה(89):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 62.
    לדעתי היום זה היה טעימה ראשונה
    אחד שמבין. 08/04/2018 19:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הטעימה היתה מתוקה אך אנו רק בהתחלה. יש עוד הרבה למה לצפות לדעתי הערכה לאלפי אחוזים מעלה.. והחכם יבין.
    סגור
  • 61.
    זוכרים מס שישנסקי יהיה גם מס קנאביס תמיד ידפקו את (ל"ת)
    המשקיע הקטן 08/04/2018 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    איפה הרשות לנירות בלי ערך מנכל קונה ורץ לספר שיש לו הכי
    חיים 08/04/2018 14:13
    הגב לתגובה זו
    4 4
    גדול.
    סגור
  • תעשו חשוב לפי הכמות שקנה כמה הרוויח רק היום..... (ל"ת)
    NIVIN 08/04/2018 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    חברים זה אנו רק בהתחלה של העליות...
    אחד שמבין 08/04/2018 13:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ומי שחכם מבין.
    סגור
  • טען עוד
  • 58.
    שימו לב! אמר שמייצאים לגרמנייה (כרגע אין אישור ייצוא)?? (ל"ת)
    דוד 08/04/2018 13:04
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • ...
    בוזי 07/05/2018 23:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי הוא בא מתחם הנדל"ן ולשקר הוא יודע מאוד טוב.
    סגור
  • לא..לא..דוד הטיפש תלמד לקרוא . אמר שייצוא יהיה מגידול ב
    חאמדן עאטש . 08/04/2018 20:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    טוגדר מקימה חוות גידול במדינה זרה (חו"ל ) והייצוא ייתבצע משם . תודה על תשומת לבך . ויישר כח על הבורות . "קרמבו" מכיר ? לך תקנה. מה לך ? לקאנביס ..
    סגור
  • 57.
    למה עמיר שיווק לא טסה ? (ל"ת)
    עמיר שיווק 08/04/2018 11:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • כי עמיר שיווק חברה אמיתית
    אחד שמבין 08/04/2018 23:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עמיר חברה גדולה ומוכחת, קשה יותר להריץ אותה כמו את החברות שרק אתמול היו עם אזהרת קיום ושלד בורסאי כמו הטוגדר הזאת, הרי לפני מספר חודשים הם היו כלום עד שעלו על קומבינת הגראס, ומה המנכ"ל בעצם מחרטט , יש לו בכלל שתיל אחד ? יש לו בכלל חוזה חתום של לקוח ( לא הסכם באוויר ) שקונה סחורה בוודאות ? חממות זה כולה בד על רשת , יש חממות לפילפלים בדרום חופשי, חממה ב 10000 שקל לא אומר כלום.
    סגור
  • הקאנביס
    כוכבה 08/04/2018 12:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עמיר שיווק לא יקרה בחדות כמו טוגדר ומדיוי.ב-12/4/18 הממשלה תאשר את הקאנביס וגם עמיר תטוס באלפי אחוזים.תתאזר בסבלנות.שנת 2018 תהייה שנת הקאנביס וכל המשקיעים במניות אלו יתעשרו בצורה מעולה.בהצלחה למשקיעי הקאנביס!
    סגור
  • איפה האישור?!
    היום זה היום 12/04/2018 01:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחכים לאישור ותמשיכו לחכטת יא סטלנים
    סגור
  • 56.
    כמה הלוואת בעלים אתה מייצר בהרצת המניה
    גרזין 08/04/2018 10:54
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תגיד אתה דופק את הציבור ככל שהנייר עולה הלוואת בעלים לנוצר מאין ליש בלי לתת הלוואה רק בגלל וויתור על 12 אחוז מהחברה שלא קבלת דופק את הציבור ניפגש בעוד חצי שנה ומי מהציבור שהרוויח שיקום חוץ מהבעלים
    סגור
  • 55.
    קנאביס זה העולם החדש..
    אחד שמבין 08/04/2018 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    המנייה עדיין בחיתולים לדעתי תגיע לשער בעשרות אלפים ...זה רק ההתחלה מי שחכם יבין.
    סגור
  • 54.
    עוד לא גידל עלה ומדבר על שווי פעילות
    אבי 08/04/2018 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    משעשע. זה מזכיר את החברות ההזויות שהיו מדברות על כניסה להייטק בסוף שנות ה90 העליזות. ומילה של עצה למשקיעים - עדיף לכם להמר בקזינו, לפחות שם אתם יודעים מי מרוויח עליכם את הכסף.
    סגור
  • 53.
    אוסף אוסף אוסף
    יודע דבר 08/04/2018 00:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מי שטיפש שימכור.................ואני לא טיפש
    סגור
  • אתה עובד במחלקת התברואה ?
    גיא 08/04/2018 09:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אוסף את הזבל
    סגור
  • 52.
    ישנה בעיתיות גדולה מאד
    שרון 07/04/2018 22:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מנכל שמנסה להיתערב בערך המנייה זה הרבה יותר מחשוד ... וזאת במיוחד אחרי שהוא קנה היום המסחר האחרון בירידה של עוד 25% ... נשאלת השאלה מדוע בכל זמן העליות המטורפות לא שמענו מימנו מילה ? אלא רק לאחר השלמת הקניות בירידה האחרונה לדעתי שומר נפשו ירחק.. ואם מישהו רוצה בכל זאת להחשף למניות הקנאביס עדיף לו לעשות זאת דרך עמיר שיווק שהיא חברה גדולה ומבוססת המחלקת דיוודינדים וכו...
    סגור
  • 51.
    אחרי דיבור כזה אם זה שקר הוא גמור (ל"ת)
    kobes 07/04/2018 22:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 50.
    הקאנביס האמא של הבועות כל פעם שיש ירידה במנית טוגדר הם
    צחי 07/04/2018 21:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    משחררים הודעה שנראית סוף הדרך ומפילים כבשים לתוך הניר.זהירותתתתתתתת.
    סגור
  • 49.
    רק ביחד נגרום לשינוי
    טוגדר זה ביחד 07/04/2018 21:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חברים קנאביס זה העידן של המחר.
    סגור
  • 48.
    העליות מגיעות מחר...זה קורה (ל"ת)
    הגיע הזמן 07/04/2018 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 47.
    החברה מעניינת ועם פוטנציאל גדול, ניסים ברכה אתה פחות
    מני 07/04/2018 21:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מעניין ולפי גוגל אתה לא אדם צנוע, נראה מלך כי ימלוך.
    סגור
  • 46.
    החברה הזאת עד סוף השנה 5000 נקודות !
    בני 07/04/2018 21:02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל מפגר שמכר הוא יהיה מפגר עוד יותר כאשר החברה תתחיל למכור קנאביס ממקומות שונים בעולם. המניה נסחרת בשווי שוק מצחיק, חברות בארה"ב נסחרות במיליארדים. טיפשים תמשיכו למכור, נשמח לקנות בזול.
    סגור
  • 45.
    טוגדר תעלה על אפם וחמתם של כל המלעיזים
    ירון פרוכזט 07/04/2018 20:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שוויה הנוכחי של טוגדר הינו זול הירידה במחירה הייתה תוצאה של כתבה לא אמינה שנוצלה על ידי גורמים לירידה על כדי לכסות שורטים כיום הכמות הצפה הינה קטנה והם יצטרכו לשלם מחירים גבוהים בהרבה משערה הנוכחי על מנת להתכסות כל זאת בתוספת להודעות חדשות על עסקות נוספות וכמובן הודעתו של ראש הממשלה כשתגיע יגרמו לכל אלו שדברו בגנותה לאכול את הכובע
    סגור
  • 44.
    בקרוב דילול של 75% במחיר המניה זהירות!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    בועז 07/04/2018 20:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 43.
    אספקת 25 טונות הבן אדם מנותק או נוכל (ל"ת)
    דניאל 07/04/2018 20:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 42.
    טוגדר זה הונאה
    ניבים ברכה נוכל 07/04/2018 18:47
    הגב לתגובה זו
    7 21
    מחר פתיחה בטוגדר 495 ויורדת ל 350 היום שני טוגדר 250
    סגור
  • פתיחה אנגלית
    פונזי 08/04/2018 00:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר פתיחה יביאו אותה בחצי אחכ תיקון ואיסוף קל
    סגור
  • עוד סוחר יום מסריח שרוצה להכניס אוירה של מוכרים. (ל"ת)
    יצחק 07/04/2018 21:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • נבואה ניתנה לשוטים
    אבי 07/04/2018 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אף אדם רציני לא יחתום ככה על שערים אלא אם כן הוא נוכל, כמוך
    סגור
  • 41.
    יום א המניה מזנקת 30 אחוז.זה עסק אמיתי ולא וירטואלי (ל"ת)
    ציקרי 07/04/2018 18:24
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 40.
    מחיר מתנה
    מתנה 07/04/2018 16:15
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מי שהספיק לקנות ברביעי הרוויח יהיה קשה לקנות ביום ראשון בשערים דומים לאלו , הפוטנצייל עצום
    סגור
  • תכלס (ל"ת)
    תכלס 07/04/2018 20:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    כסף ברצפה ... (ל"ת)
    סעדיה 07/04/2018 16:06
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • וואלה צודק
    טיזק חמרא 07/04/2018 20:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור צודק
    סגור
  • 38.
    כרטה ברטה... פריר מי שנכנס (ל"ת)
    כורכי חדד 07/04/2018 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 37.
    יש לי רעיון מטורף! עלי דפנה ריחניים...שווה מיליארד, לא?
    דודו88000 07/04/2018 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אריק פילסטיין גרם ליותר מדי אנשים לאבד את כספם. אל תהיו כמוהם! תהיו בטוחים שבעלי החוב שלו מכרו ראשונים....
    סגור
  • 36.
    מדבר ביזנס
    נתי 07/04/2018 07:51
    הגב לתגובה זו
    2 6
    טיפשים אותם ילדים שקנו במחירי שיא ובוכים כאילו גנבו אותם. מה חשבו? חברה שהכל על הנייר. שום אגורה לא ניכנסה להם לקופה תהיה שווה 140 מיליון שח?..שילמו ביוקר. במחירים של עכשו בהחלט שווה השקעה.לדעתי..
    סגור
  • 35.
    פיק
    קני 07/04/2018 01:52
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לכולם - אלו המושקעים ולאלו הכותבים הממורמרים ולאלו האנטרסנטים שכותבים שטויות על מנת להוריד את המניה כדי להיכנס - המניה ירדה עד עכשיו בגלל משקיעים פחדנים חסרי עמוד שידרה ולא מבינים , שאני מקווה שברובם כבר ברחו . מי שמבין קצת והיגיון בריא בראשו ובלי הרבה מידי אומץ ישאר ויעשה ועושה את הצעד הנכון וזאת אנחנו נראה בחודשים הקרובים שלא נדבר על עוד שנה שנתיים ,סבלנות ..
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    אחד שמבין 07/04/2018 21:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    וטבע. חברת ענק לא קיקיונית ? הפסידו ים
    סתם כך 07/04/2018 00:55
    הגב לתגובה זו
    8 1
    בטבע משקיעים . וגופי השקעה מחקו עשרות מילארדים שהתאדו בים ההפסדים . שוב למספר עשרות מילארדים !! לפחות כאן מדובר בתחום חדש שעוזר למילארדי אנשים בעולם בשווי חברות נמוך . ההבדל הוא רק במינוח שווי שוק טבע מילארדים וצרכני תרופות מיליונים בודדים . ושווי חברות קאנביס עשרות מיליונים בודדים מול קהל יעד מיליארדים . יחי ההבדל הקטן
    סגור
  • 33.
    למה ? לא לפרגן לחברה ולנסיון ליצור תחום עסקי מצליח וחדש (ל"ת)
    TETA 07/04/2018 00:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 32.
    חברים שימו לב !!!
    חכם מה הוא אומר... 07/04/2018 00:09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קנאביס זה התרופה החדשה העוצמה והכח של העולם... תראו מה קורה במניות בבורסאות בעולם ואז תבינו... ומעבר לזה גורם לריפוי כאב ועוד... אז תבינו לבד יש משהוא בדבר... ומי שחכם מבין.
    סגור
  • 31.
    השטח של ישראל הוא פסיק בעולם...כל חקלאי בעולם יגדל את -
    ' 06/04/2018 22:30
    הגב לתגובה זו
    5 3
    את זה. אתה נמצא בעמדת נחיתות ביחס לעולם ולא מבין את זה...דרך אגב שמנכ"ל של חברה מתעסק במחיר המניה זה לא מבשר טובות.
    סגור
  • בדיוק. (ל"ת)
    כלכלן 07/04/2018 00:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כל הכבוד
    אחד שמאמין 07/04/2018 00:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם לא הבנת מנכל שמאמין בחברה שלו ישקיע בה את הלב והנשמה וכך צריך לעשות כי רק כך הדברים ידחפו מעלה מעלה ישר כח ... כן ירבו כאלה בשוק.
    סגור
  • 30.
    התחזקתי
    גם אני 06/04/2018 19:01
    הגב לתגובה זו
    6 3
    זמן טוב לקנות. שווי המניה הרבה יותר מ 5 שקלים. גם בלי אישור ייצוא.
    סגור
  • 29.
    תכלס..
    גל 06/04/2018 18:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בסופו של דבר האישור המיוחל יבוא...הוא מקובל על כל הגורמים המשפיעים בממשלה.(לא מתייחס למנייה ולא משקיע)השורה התחתונה זה יקל על אנשים שצריכים את זה..חג שמח
    סגור
  • 28.
    אם בתחום יש פוטנציאל גדול מדוע לא נכנסות חברות גדולות? (ל"ת)
    בני 06/04/2018 17:51
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 27.
    כולה: *רעיון* לגדל גראס. כל אחד יכול. יש לי 400 דונם. (ל"ת)
    מוחמד, סיני. חחח 06/04/2018 17:23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 26.
    תמיכה ואיסוף בשער 520 מפה תעוף מעלהההה (ל"ת)
    אביר 06/04/2018 17:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 25.
    מי שחכם ישקיע
    תומר ב 06/04/2018 15:53
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אני בפנים השאלה היא..מה איתכם???
    סגור
  • 24.
    מה כואב לכם
    הדבר היפה 06/04/2018 15:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רואים חברה הציבור משקיע ומאמין מנכל דוחף קדימה לדעתי הכיוון חיובי ומשם השמיים הם הגבול יישר כח.
    סגור
  • 23.
    מת לראות את החממה שלו
    זוזו 06/04/2018 15:24
    הגב לתגובה זו
    8 7
    לא הביא אפילו מידע איפה זה ואיך זה נראה , ישראבלוף, מחר יבוא עם תרוץ למה לא הצליח. אנשים כאלה צריכים להכניס לכלא
    סגור
  • חחחחחחחחחחחח. אתה כזה דפוק וחמור שפשוט קורע מצחוק . (ל"ת)
    בסיוני מוחמד 07/04/2018 06:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    רצוי לזכור שהשווי האמיתי הוא פי יותר מ 4 ממה שרואים בבר
    הגולש 06/04/2018 15:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בבורסה או בכל אתר כלכלי ומדוע? כי כאשר תוכנס הפעילות יוקצו ליזמים מניות פי יותר מ 3 מהמניות הקימות היום ובסופו של יום בשלב זה מדובר במיזם שבחיתוליו , השווי הוא עבור מיזם [רעיון] ולא עבור משהו מוחשי קיים
    סגור
  • אתה מתכוון שמחזיקי המניות ידוללו וישארו עם 1/4 (ל"ת)
    חחח יא דביל 07/04/2018 00:05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 21.
    חלומות
    שמי 06/04/2018 15:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מוכרים אויר חבל על הציבור שנכנס בשערים גבוהים ומפסיד ביומיים כמעט 60% מכספו
    סגור
  • 20.
    25 טון קנביס סיפורי סבתא
    אמנון 06/04/2018 15:01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בגרמניה נתנו אישור ל10 חברות לספק 10 טון בשנה והוא מדבר על 25 טון. מאכיל את האנשים בספורים
    סגור
  • 19.
    קצת מוזר שהתעלמת מעמיר שיווק
    ירון 06/04/2018 14:45
    הגב לתגובה זו
    4 30
    אם כבר חברה יחידה, שעוסקת התחומי החקלאות השונים כבר שנים. מאד רווחית. מחלקת דיבידנד בעוד שבוע. מכפיל נמוך. קשרים ידע וניסיון בתחום. והיא לא דומה לכם ? אכן נכון. כי אתם חברות מדף שנרכשו על ידי פיננסיונרים. הגעתם לעזריאלי שרונה למשרד עורכי דין. לא חשוב השם. ושם בניתם מודל עיסקי. שהוא מאד טרנדי. אני חלילה לא טוען שאתם שרלטנים, ואולי גם יום אחד אכן תצליחו למכור קנביס. אבל לגסור לכם כרגע שווי חברה, זה בעצם הימור מאד מסוכן. אם מישהו רוצה להיחשף לדוק הקנביס, בלי סיכון , אז עמיר שיווק היא החברה היחידה שהייתי קונה מניות שלה. למרות שכרגע אני לא קונה כלום חוץ מזהב ושורט על האגח
    סגור
  • אמיר שיווק
    abc 07/04/2018 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא הזכיר אותה ברמז
    סגור
  • למה ? עמיר שיווק דווקא . כי את מחזיק במניה ?..חוכמולוג
    בניני 07/04/2018 00:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמיר שיווק יקרה שווי שוק מתקרב ל 400 מיליון שקל . לאן בדיוק ? היא תתטפס למיליארד דולר ? כולה קאנביס וגראס . אגב השוק מתמחר אותה נמוך וספקן לגבי עמיר שיווק . אל תיסחף כשאינך מבין בתחום . למדווי וטוגדר סיכויים טובים יותר
    סגור
  • 18.
    סוף סוף הגיע הזמן
    תומר 06/04/2018 14:20
    הגב לתגובה זו
    2 5
    לכל הממורמרים תוכלו את הכובע מניות הקנביס יתחילו לעלות... ועוד כמה זמן לדעתי באלפי אחוזים ואז נראה מה תגידו.. גו גו טוגדר טיסה נעימה בראשון... זה מתחיל.
    סגור
  • 18
    דב 07/04/2018 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עברית: לא "תוכלו", אלא "תאכלו." מלבד זאת, אתה יכול לטוס עם המנייה וגם לאכול אותה. כשהיתה בשער 180 היא היתה יקרה. 520? למה?!
    סגור
  • 17.
    לא מדובר במטבעות וירטואליים, אלא בעסק אמיתי חחח פחח
    ליאור 06/04/2018 14:17
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הפכת להיות פרופסור למטבעות וירטואליים ? איזה ניסיון בתחום הקנאביס הרפואי אתה מביא איתך ? חוץ מלקטוף סביונים בטיול שנתי בכיתה ו' ? הטענה שלך בכותרת מוכיחה בדיוק שהכל זה הייפ ויגמר בבכי של המשקיעים רק כסף מגיוסים מעניינן אותך
    סגור
  • 16.
    העסק אמיתי, מחיר המניה לא אמיתי. (ל"ת)
    עוסק מורשה 06/04/2018 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    מניה עם פוטנציאל גדול
    עמי 06/04/2018 13:42
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לכל המנחמים תראו את שוק הקנאביס בעולם ותבינו למה זה עולה ,בעולם הבינו שבקנאביס רפואי יש המון סגולות וכל מדינה נכנסת ומאפשרת לאזרחיה את השימוש ,כיום יש מלחמת עולם מתחת לרדאר של כל הלוביסטים של חברות התרופות ,שמנסות למנוע זאת . הממשלה תאשר בסופו של דבר יצוא ,וגידול ,זה לא שונה מיצוא תרופות ,כגון חברות כמו טבע ,רפא ועוד . על כן בטווח הקרוב והרחוק זה רק יעלה
    סגור
  • 14.
    הירוק יביא ירוקים דולרים
    ביחד 06/04/2018 13:40
    הגב לתגובה זו
    59 1
    תעלה ביום ריאשון וכל השבוע מעל הגבוה שהיתה
    סגור
  • 13.
    עסק מפוקפק. קנביס הוא צמח שקל לגדל במדינה חקלאית.
    שט 06/04/2018 13:38
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ישראל אינה מדינה חקלאית בקושי יש בה מים, יש מדינות רבות שבהם תנאי האקלים טוביפ פי כמה מזה של ישראל. אני מניח שאם גודול קנביס ישתלם הוא יגודל בכמויות ענק בארצות הברית, או באמריקה הדרומית או באייים הקריביים וכולי. כמו שישראחל לא יכולה לגדל וליצא קפה או טבק, כך לא תוכל לגדל ולייצא קנביס. חבל על הכסף של מי שישקיע בפרוייקט חסר תקווה.
    סגור
  • 12.
    בבורסה של היום בארץ שנמצאת בגסיסה .
    משקיע 06/04/2018 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה הכיוון השקעה רק מניות קנאביס . שווי שוק עשרות בודדות מיליוני שקלים . לעומת פוטנציאל מאות מילונים וגם מיליארדים בעתיד . ואז השווי שוק יקפוץ למאות מיליונים ויותר . ואז מן הסתם יכתבו עוד כל מיני כתבות לא מחמיאות וכל החארטטים יקפצו על העגלה בשמחה כי תמיד לכתוב משהו צריך . בינתיים הרכבת תעזוב את הרציף "השיירה ממשיכה " והכלבים נובחים השקעה בתחום הקאנביס תניב רווחים מדהימים בעתיד .
    סגור
  • 11.
    כל הכבוד . סוף סוף מנכ"ל של חברה רצינית בתחום שוטח
    T. K 06/04/2018 13:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את תפיסתו וחזון החברה . כולל תוכניות צופות פני עתיד ומהלכים שיציבו את החברה בקדמת הבמה כיצרנית מובילה בעולם בתחום הקאנביס הרפואי . יישר כח
    סגור
  • 10.
    טוגדר בינתיים היא אחת החברות בתחום הכי רצינית !! (ל"ת)
    אלעד 06/04/2018 12:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 9.
    לכל המגיבים שלילה (זה אותו אחד שאוכל את עצמו )וכועס (ל"ת)
    אחד . 06/04/2018 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    קמת עם חוש הומור הבוקר יש לך אודישן לסטנדאפ ?
    עומרי 06/04/2018 12:28
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מסביר למה לדעתו הירידות מופרזות... חחח יותר מכון היה לרשום למה העליות מופרזות ...!!! הירידות מוצדקות מאוד והאסימון מתחיל ליפול ודלת היציאה היא צרה אין שם כלום כי לא היה כלום כתבה ממומנת על ראש העדר
    סגור
  • 7.
    יום א שער 1200 זה לא בושה (ל"ת)
    דודי 06/04/2018 11:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 6.
    תסתכלו על הגרף של המניה
    שומר כספו ירחק 06/04/2018 11:09
    הגב לתגובה זו
    16 11
    לפני חצי שנה היתה במחיר של 30 אג'. כלומר עליה של פי 25 וזה אחרי הנפילה האחרונה. תסתכלו בפרופיל ותקראו במה החברה עוסקת. שיווק באינטרנט והשמת כוח אדם. הניסיון שלו להציג כאילו מדובר בחברה שותיקה בעסק מגוחך. בקיצור עוד מגדלים באויר של מריצי מניות למכור חלומות. חלומות לפעמים מתגשמים. אבל למשקיעים רגילים מן השורה אסור להסתכן בהרפתקאות כאלה. הכסף יכול פשוט להתאדות
    סגור
  • אתה קשקשן !.. כנס
    אלוני 06/04/2018 12:39
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אינך מבין בתחום וכתבת גיבוב של שטויות . מה הקשר ? לעבר של החברה . כיום החברה יצקה תוכן עסקי בתחום הקאנביס רפואי . ומניח שתהיה הצלחה לחברה לא מבוטלת - הבעלים החדשים רצינים בכוונות שלהם . ואם חשיבתך היא כזו בשיקולי ההשקעה שלך . אזי ללא ספק ישאירו אותך קירח מהכסף וישלחו אותך ללא התחתונים שעל גופך ללא פרטה בכיס . ואגב עליה של פי 25 זה מ 30 אגורות זה היסטורה וציטוט מטופש שלך . תעלה גם פי 70 וזה בטח יקיא את נשמתך .
    סגור
  • יפה מסכים איתך
    קני 07/04/2018 01:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ענית לו יפה ובמקום מסכים עם כל מילה שלך ..
    סגור
  • 5.
    אין לכם עדין עציץ אתה מוכר חלומות לכל דחפין
    גיא 06/04/2018 10:39
    הגב לתגובה זו
    16 7
    מנכל שיוצא בכתבות תדמית מחפש לפמפם את הנייר מזכיר לי את המנכל פורסייט לפניי כמה חודשים בשיא האופוריה מאז הנייר ירד 70%- חוץ מהקצאת מניות לכל החבורה לבנתיים אין שם כלום הא בעצם יש גרעון בהון העצמי פראיירים לא מתים הם מתחליפים כל פעם מגיע הייפ אחר והעדר מסתער מניות שעולות מאות אחוזים וצוללת עשרות הכל שם מסחר של מכונות ומקורבים בלי קשר למציאות. הציבור טיפש והציבור ישלם.... חוק הייצוא לא אושר עדיין ויתכן גם לא יאושר או ידחה פעם נוספת כל עוד אין מכירות, תזרים, שלא נדבר על רווח הכל סיפורים שומר נפשו ירחק ... מקסימום סיבובים עקוץ וברח אין פה לונג
    סגור
  • טיסה נעימה..
    משקיענים 06/04/2018 15:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נראה מה יהיה שיגיע האישור ... ואם לא הבנת גם ללא אישור המנייה צריכה לעלות..
    סגור
  • 4.
    סיפורי סבתא
    אורי ג 06/04/2018 10:17
    הגב לתגובה זו
    8 81
    בארץ אין אישור לייצא גם אם יהיו אישורים הרווחים יהיו קטנים. "מדובר בעסקים אמיתיים" נכון, לנושאי המשרה ומושכי המשכורות...
    סגור
  • 3.
    אין לגלובוס פארמה רישיון גידול. הם אולי התקשרו עם מחזיק
    atuk19 06/04/2018 10:13
    הגב לתגובה זו
    5 6
    כתבה שיטחית לחלוטין. קיראו היטב את ההודעות של חברת טוגדר. אין לה ולא לגלובוס פארמה שום רישיון גידול. החברה הזו לא גידלה גרם אחד של קנאביס. יש הרבה שאלות כמו - למה שחברה גרמנית תחתום איתכם הסכם כשאין לכם שום ניסיון? למה שלא תחתום ישירות עם אלו שמגדלים? או שאלה פשוטה : בלוקצ'ייין - חייבו אותם לחשוף דוחות המתמזגת. אז למה אינכם חושפים כבר עכשיו את הדוחות שלכם? הרי יצטרכו לחשוף לפני האיחוד. אבל השאלה הכי חשובה: אם יש לכם עסק שהולך להיות כל כך רווחי - למה לתת 20% ממנו תמורת שלד בורסאי? והתשובה ברורה - לגייס כסף . ונשאלת השאלה כמה כסף ירצו לגייס. צריכים לגייס.
    סגור
  • מה רע ? בלגייס כסף . לשם מטרה רווחית מאוד
    אליקו 06/04/2018 12:55
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חוכמולוג..פיספסת את המונמנטום ואתה כותב מתוך רחשי לב . לו היה לך מניות בטוח תגובתך היתה אחרת. ואם תרד לשערים נמוכים יותר אתה הראשון שתקנה בכל האגורות שיש עליך בכיסים המרוקנים שלך
    סגור
  • 2.
    כתבה רצינית מנכ"ל חושב כמה צעדים קדימה יפה
    דניאל 06/04/2018 09:27
    הגב לתגובה זו
    11 10
    כתוב ומפורש מעולה יש בסיס אמת הכל התיקון כבר יגיע ביום ראשון אחרי המופלטות
    סגור
  • כן, כמה צעדים קדימה: נעקוץ "משקיעים" טיפשים. (ל"ת)
    מנכ"ל טוגדר 06/04/2018 17:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • ללא ספק . אתה אכן מטופש שעקצו אותו בכל מיני ... (ל"ת)
    מנכ"ל מהעכוז 07/04/2018 00:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    טוגדר ביום ראשון מינימום 30 למעלה
    אמיר בן ארי 06/04/2018 09:26
    הגב לתגובה זו
    12 12
    סוף סוף הגיע המנכל ומסביר בדיוק על העסק,מראה בדיוק מה הולך לקרות ומתאר את התהליכים בצורה יפה.מה גם שהוא ונושאי משרה אחרים ניצלו את הירידות ורכשו כמויות יפות. ביום ראשון נקווה שיהיה אפשר להצטרף בעלייה שפויה.חג שמח
    סגור
  • אני חושב שתחזור לשבור שיאים בקרוב
    יואב 06/04/2018 21:34
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בהצלחה למחזיקים
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות