
סקופ: קיפאון בהכנסות וזינוק של 37% ברווחי הרבעון השני של 2018
קבוצת סקופ 0% העוסקת ביבוא ושיווק חומרי גלם ומוצרים מפלדה ומתכות, דיווחה על תוצאותיה לרבעון השני של 2018, עם עלייה של כ-0.2% בהכנסות, שיפור מהותי בשולי הרווחיות הגולמית וזינוק של 37% ברווח הנקי. מניית סקופ עלתה כ-8% מתחילת השנה והחברה נסחרת כעת במכפיל 10 על הרווח הנקי של 12 החודשים האחרונים.
הכנסות החברה בניהולו של גיל חבר הסתכמו בכ-300.3 מיליון שקל ברבעון השני של 2018, עלייה של כ-0.2% לעומת הכנסות של כ-299.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-31.8 מיליון שקל, זינוק של כ-37.2% לעומת הרווח הנקי ברבעון המקביל אשר הסתכם בכ-23.2 מיליון שקל.
שיפור ברווחיות הגולמית סידר את השורה התחתונה הרווח הגולמי הסתכם בכ-101.2 מיליון שקל ברבעון השני של 2018, על שולי רווחיות גולמית של כ-33.7%, מדובר בעלייה של כ-15.3 מיליון שקל או 17.8% לעומת הרווח הגולמי ברבעון המקביל אשתקד אשר הסתכם בכ-85.9 מיליון שקל, על שולי רווחיות גולמית של כ-28.7%.
כנגד השיפור ברווחיות הגולמית כאמור, החברה הציגה גידול של כ-5 מיליון שקל בהוצאות התפעול ברבעון השני של 2018, כאשר שולי הוצאות התפעול הסתכמו בכ-20.3%, לעומת שולי הוצאות תפעול של כ-18.6% ברבעון המקביל אשתקד.
- סקופ: ירידה של 5% בהכנסות הרבעון הראשון ל-290 מיליון שקל
- סקופ: ירידה של 30% ברווחי הרבעון הראשון של 2019
בהתאמה, הרווח התפעולי הסתכם בכ-40.3 מיליון שקל ברבעון השני של 2018 על שולי רווחיות תפעולית של כ-13.4%, מדובר בזינוק של כ-34.3% לעומת הרווח התפעולי ברבעון המקביל אשר הסתכם בכ-30 מיליון שקל, על שולי רווחיות תפעולית של כ-10%.
תרומה נוספת לשורה התחתונה נרשמה בסעיף הוצאות המימון אשר פחתו בכ-2.8 מיליון שקל ברבעון השני והסתכמו בכ-5.2 מיליון שקל, לעומת כ-8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.