הולמס פלייס: עלייה במספר המנויים המוזלים הביאה לשחיקה ב-ARPU
רשת מועדני הכושר, הולמס פלייס -0.04% הולמס פלייס 554.2 -0.04% בסיס:554.4 פתיחה:554.4 גבוה:564.5 נמוך:553 תמורה:20,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , פרסמה את תוצאותיה לחציון הראשון של השנה ומראה גידול בממוצע המנויים לתקופה שהגיע ל-118.24 אלף לעומת 108.32 אלף בחציון הראשון של 2017, עלייה של כמעט 10%.
הכניסה לתחום המועדונים המוזלים (Low Cost) ניכרת בתוצאות. ההכנסות במחצית עמדו על 193.3 מיליון שקל, שיפור של 10% לעומת המקבילה. בהתחשב במספר המנויים ניכרת שחיקה קלה של כ-2% בהכנסות ממנוי. בגלל שמספר המנויים המוזלים עלה ביחס למספר מנויי הפרימיום - ההכנסה הממוצעת למנוי (ARPU) המשוקללת ירדה. עם זאת, ההכנסה של כל אחד מסוגי המנויים בנפרד עלתה.
בחלוקה למגזרים: מועדוני הולמס פלייס הכניסו 180.48 מיליון שקל ומועדוני רשת אייקון הכניסה לקבוצה כ-12.93 מיליון שקל במחצית. נכון ל-30 ליוני 2018 צבר ההזמנות של הקבוצה עמד על 201 מיליון שקל כשצבר ההזמנות של מועדוני Low Cost, עמד על 51 מיליון שקל. בשורה התחתונה הצליחה הרשת כמעט להכפיל את הרווח הנקי לרמה של 9 מיליון שקל במחצית.
"אנו מרוצים מאוד מתוצאות המחצית הראשונה של השנה, המשקפות את יישומה המוצלח של התכנית האסטרטגית, המתבססת על צמיחה פנימית ועל ביצוע רכישות סינרגטיות לפעילות", אמרה מנכ"לית הרשת, קרן שתוי.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.הבלון יתפוצץחן 30/08/2018 11:31הגב לתגובה זו0 0אי אפשר יהייה להחזיק לאורך זמן עם מחירים זולים של מנויים ,סגור