פריון נטוורק: ירידה של 12% בהכנסות הרבעון השלישי של 2018
חברת פתרונות השיווק הדיגיטליים הדואלית פריון נטוורק -0.29% פריון נטוורק 3,120 -0.29% בסיס:3,129 פתיחה:3,129 גבוה:3,145 נמוך:3,082 תמורה:5,423,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול PERI) דיווחה היום (ה') על תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2018 עם ירידה של 12% בהכנסות וירידה של כ-16% ברווח הנקי. עם זאת, החברה הציגה עלייה של כ-38% ברווח התפעולי וכן רשמה שיפור בשולי הרווחיות התפעולית.
הכנסות החברה ברבעון השלישי ירדו ב-12% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-57.2 מיליון דולר. הירידה מיוחסת בעיקר לירידה של 17% בפעילות הפרסום, שנבעה ממחסור בזמינות מקומות פרסום וכן מירידה של 7% בהכנסות מפעילות החיפוש, בשל הדעיכה הנמשכת במכירות מוצרים קודמים.
הרווח הנקי (GAAP) ברבעון השלישי הסתכם בכ-2.2 מיליון דולר, ירידה של כ-16% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. עם זאת, הרווח הנקי המתואם עלה בכ-5% והסתכם בכ-4.3 מיליון דולר. למרות הירידה בהכנסות, החברה הציגה גידול ברווח התפעולי, כאשר הגורמים המרכזיים לירידה ברווח הנקי ברבעון השלישי מיוחסים להטבות מס בהיקף של כ-0.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד וכן לעלייה של כ-0.6 מיליון דולר בהוצאות המימון.
שיפור בשולי הרווחיות התפעולית
הרווח התפעולי הסתכם בכ-3.5 מיליון דולר, אשר היוו כ-6.1% מההכנסות, מדובר בעלייה של כ-38% לעומת הרווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד שהסתכם בכ-2.5 מיליון דולר, אשר היוו כ-3.9% מההכנסות.
עלויות רכש לקוחות ומדיה ברבעון השלישי הסתכמו ב-28.8 מיליון דולר, כ-50% מסך ההכנסות, לעומת 32 מיליון דולר, או 49% מסך ההכנסות, ברבעון המקביל. החברה מציינת כי הגידול נבע בעיקר מהשפעות ה-Header bidding וחסימת פרסומות על-ידי Chrome בתחום הפרסום.
מנגד, הציגה החברה ירידה של כ-3.3 מיליון דולר בהוצאות המכירה ושיווק, וכן ירידה של כ-1.5 מיליון דולר בהוצאות ההנהלה וכלליות.
ה-EBITDA המתואם ברבעון השלישי גדל ב-3% והסתכם בכ-6.7 מיליון דולר, אשר היוו כ-12% מההכנסות, לעומת שולי EBITDA מתואם של כ-10% ברבעון המקביל אשתקד. החברה צופה לסיים את 2018 עם EBITDA מתואם בווח של 32-29 מיליון דולר.
מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "מאמצינו לחיזוק מאזן החברה הביאו ברבעון השלישי להשגת יעד חשוב, כשיתרת המזומנים שלנו עקפה את החוב, לראשונה מזה ארבע שנים. מתחילת השנה, הצטמצם חובה של פריון ב-21 מיליון דולר. תזרים המזומנים התפעולי החזק, הגידול ב-EBITDA המתואם והשיפור במבנה ההוצאות, מאפשרים לנו להמשיך לשלב הבא במימוש התפנית העסקית ואסטרטגיית הצמיחה. כחלק מכך, נמשיך לחזק את פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי המסונכרן של אנדרטון באמצעות שילוב יכולות מתקדמות של בינה מלאכותית. שילוב זה ימקסם את יעילות ומיקוד הקמפיינים, יגדיל עבור לקוחותינו את ההחזר על ההשקעה בפרסום, ויעניק לאנדרטון יתרון תחרותי".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה