נובה עקפה את צפי האנליסטים אך צופה כי הרבעון הבא יהיה חלש יותר
חברת פתרונות המדידה, נובה +0.09% נובה 66,000 +0.09% בסיס:65,940 פתיחה:64,410 גבוה:66,510 נמוך:63,800 תמורה:99,654,892 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הדואלית (סימול NVMI), פרסמה היום (ד') את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2019 והציגה ירידה של 10% בהכנסות וצניחה של 45% ברווח הנקי. החברה עקפה את תחזיותיה בשורה התחתונה, עם רווח נקי מתואם של 37 סנט למניה, לעומת תחזית לרווח נקי בטווח שבין 34-24 סנט למניה. על פי תחזיות הנהלת החברה, הרבעון הבא צפוי להיות חלש יותר.
עקפה את התחזיות בשורה העליונה והתחתונה
הכנסות נובה ברבעון הראשון של 2019 הסתכמו בכ-56.7 מיליון דולר, ירידה של כ-10% לעומת הכנסות של כ-62.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ומעל לצפי האנליסטים להכנסות של כ-55.3 מיליון דולר.
בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי מתואם (Non-GAAP) של כ-10.4 מיליון דולר או 37 סנט למניה ברבעון הראשון, מעבר לטווח הרווח החזוי על ידי החברה אשר עמד בטווח של 34-24 סנט למניה, מעל לצפי האנליסטים לרווח נקי של כ-30 סנט למניה וירידה של כ-31% לעומת רווח נקי של 15.4 מיליון דולר, או 54 סנט למניה ברבעון הראשון של 2018.
הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם בכ-7.8 מיליון דולר ברבעון הראשון, צניחה של כ-45% לעומת רווח נקי של כ-14.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
החברה צופה כי הרבעון הבא יהיה חלש יותר
ההנהלה סיפקה תחזית חלשה יותר לרבעון השני של 2019, עם צפי להמשך ירידה בהכנסות לטווח של 53-45 מיליון דולר (אמצע טווח 49), רווח למניה (GAAP) בטווח של 26-9 סנט (אמצע טווח 17.5) ורווח למניה (Non-GAAP) בטווח של 35-17 סנט (אמצע טווח 26).
שולי הרווח הגולמי עמדו ברבעון הראשון על כ-55.7%, לעומת שולי רווחיות גולמית של כ-58% ברבעון המקביל.
הרווח התפעולי הסתכם בכ-22.9 מיליון דולר ברבעון הראשון, על שולי רווחיות תפעולית של כ-15.3%. מדובר בעלייה של כ-46% ביחס לרווח התפעולי ברבעון המקביל אשר הסתכם בכ-16 מיליון דולר, על שולי רווחיות תפעולית של כ-25.6%.
"אנו בטוחים באסטרטגיה שלנו"
"נובה המשיכה להציג ביצועים יציבים במהלך הרבעון הראשון של 2019, עם הכנסות שעמדו בטווח תחזית החברה, ורווח למניה שעקף את טווח התחזית. התוצאות משקפות את המודל העסקי היעיל שבנינו, הממוקד בגיוון תמהיל ההכנסות, בסיס הלקוחות וההיצע הטכנולוגי שלנו", אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה. "במבט לעתיד, אנו בטוחים באסטרטגיה שלנו וצופים כי החשיפה המאוזנת שלנו, בשילוב מוצרים חדשים שהשוק מצפה להם, יתמכו בתכניות הצמיחה ארוכות הטווח שלנו, עם השיפור בתנאי השוק מעבר לתנודתיות הזמנית בתעשייה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה