פוקס עברה להפסד של כ-7.2 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019

הכנסותיה של פוקס ברבעון הראשון של שנת 2019 הסתכמו בכ-508.1 מיליון שקל, גידול של כ-19.6%. עם זאת, ירידה בשולי הרווח הגולמי ועליה חדה בהוצאות המימון הובילו לשורה תחתונה שלילית
 | 
telegram

רשת פוקס -0.92% פוקס 29,000 -0.92% פוקס בסיס:29,270 פתיחה:28,390 גבוה:29,270 נמוך:28,260 תמורה:14,634,777 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על תוצאות הרבעון הראשון של 2019, עם עלייה של כ-19.6% בהכנסות, ומעבר להפסד של 7.2 מיליון שקל בשורה התחתונה. הגורמים המרכזיים להפסד, מיוחסים לירידה בשולי הרווח הגולמי לכ-54.1% לעומת כ-56.3% ברבעון המקביל. בנוסף, הוצאות המימון נטו עלו לכ-18 מיליון שקל, לעומת הכנסות מימון נטו של כ-0.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.

על פי דו"חות החברה, הכנסותיה של פוקס ברבעון הראשון של שנת 2019 הסתכמו בכ-508.1 מיליון שקל, כאמור גידול של כ-19% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. העליה בהכנסות מיוחסת בעיקר לגידול במכירות בתחום האופנה בחו"ל ושל כ-92.5% תחת סעיף "אחרים". 

בשורה התחתונה, פוקס מסכמת את הרבעון עם ירידה חדה ומעבר להפסד של כ-7.2 מיליון שקל וזאת לעומת רווח נקי של כ-16.3 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2018. ההפסד המתואם למניה הסתכם ב-54 אגורות לעומת רווח מתואם של 1.21 שקל ברבעון המקביל אשתקד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה מסכמת את הרבעון הראשון עם ירידה בשולי הרווחיות הגולמית מ-56.3% ל-54.1%, וזאת למרות עליה ברווח הגולמי לכ-275 מיליון שקל לעומת כ-239 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מציינים כי ירידה זו מוסברת בעיקרה בעיתוי חג הפסח שחל השנה ב-19 באפריל והביא להתארכות מבצעי סוף עונת החורף אל תוך חודש מרץ 2019 ובשל כך לירידה בשיעורי הרווח הגולמי ברבעון ה-1 השנה, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד בו חל חג הפסח ב-30 במרץ ומכירות החג וקולקציית הקיץ המאופיינות בשיעורי רווח גולמי גבוהים באו לידי ביטוי ברבעון הראשון אשתקד.

בנוסף, הוצאות המימון נטו של החברה עלו לכ-18 מיליון שקל, לעומת הכנסות מימון נטו של כ-0.5 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2018. החברה מציינת כי העלייה בהוצאות המימון, נטו נבעה, בין היתר, מהוצאות מימון מהתחייבות בגין חכירה בסך של כ-11.8 מיליון שקל, בעקבות יישום לראשונה של תקן דיווח כספי בינלאומי מספר 16 - חכירות, החל מהרבעון הראשון של 2019.

הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס: "גם ברבעון הראשון השנה למרות עיתוי חג הפסח, הצלחנו להגדיל את המכירות של הקבוצה ולעמוד ביעדינו. אנו פועלים בנחישות רבה בפיתוח מותגי הקבוצה בהתאם לתוכנית האסטרטגית, דבר אשר יבטיח את המשך צמיחת החברה, הגדלת הרווחיות שלה ואת היכולת שלה להתמודד עם האתגרים הצפויים בשנים הבאות".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות