מינט מדיה המכונה "הפייסבוק של אוהדי הספורט" תונפק בכמיליארד ד'

החברה הישראלית, שפיתחה פלטפורמה בה משתמשים מפיצים תכנים שיצרו ובה מפרסמות נייק, פפסי, מאסטרקארד ועוד בוחנת הנפקה בהובלת גולדמן זאקס
 | 
telegram
(1)

חברת מינט מדיה (Minute Media) הישראלית, שפיתחה פלטפורמת פרסום דיגיטלית לאוהדי ספורט בוחנת הנפקה בוול סטריט בהובלת בנק ההשקעות גולדמן זאקס, לפי שווי המוערך בכמיליארד דולר, כך לפי סוכנות הידיעות בלומברג. הגיוס האחרון של החברה בוצע לפי שווי שוק של 500 מיליון דולר, ועד כה גייסה 180 מיליון דולר. 

החברה מחזיקה בשני מותגים, 12up ו-90min המתמקדים בספורט אמריקאי. אלו פלטפורמות אינטראקטיביות בהן המשתמשים יכולים ליצור ולהפיץ תכנים שהם יוצרים, ולחלוק אותם עם אחרים בלמעלה מעשר שפות. לחברה מעל ל-130 מיליון משתמשים פעילים בכל חודש. בין הלקוחות המפרסמים בפלטפורמות של מינט מדיה נמנים מותגים גדולים כמו נייק, פפסי, מאסטרקארד ועוד.

החברה הוקמה על ידי אסף פלד המכהן כמנכ"ל, יובל לרום וגילי בימן. למינט מדיה מעל 400 עובדים המפוזרים בין משרדיה בישראל, ארה"ב, ברזיל ומזרח אסיה.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה מצוינת. השקעה מענינת (ל"ת)
    שוקה הון 09/06/2021 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות