תקשוב ישראל שדרגה את ה-Call Center של שירותי בריאות כללית
חברת תקשוב ישראל, העוסקת בניהול והפעלת מרכזי שירות ייעודיים ללקוחות וארגונים גדולים, שדרגה את מוקד השירות הטלפוני 2700* (Call Center) של 'שירותי בריאות כללית'. המוקד, המטפל במעל ל-60 אלף שיחות מדי יום, שודרג באמצעות חברת IT NAVIGATOR .
"השדרוג נועד בראש ובראשונה לשרת 3.8 מיליון לקוחות ה'כללית', אמר שי אלמוג, ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות בשירותי בריאות כללית. "הפלטפורמה המשודרגת תאפשר ל'כללית' להטמיע את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כך שיתאפשר לנו, לשרת, באופן הטוב ביותר, את לקוחותינו".
מהלך השדרוג בוצע באחריות החטיבה הטכנולוגית של תקשוב החל משלב ההגדרות , דרך הקמת מנהלת פרויקט, הדרכות למנהלים ולעובדים, בדיקות התהליכים ולבסוף השקה והטמעה פנים ארגונית. מרכז השירות של שירותי בריאות כללית הינו מרכז ה Contact Center הגדול בישראל בטכנולוגיה VOIP. הפרויקט כלל: שדרוג מרכזיה של חב' AVAYA, החלפת מערכות ה-IVR וה-CTI וכן הכנסת מערכת לניהול קשרי לקוחות CRM של חב'Software ONYX העולמית, המיוצגת בארץ ע"י חברת IT NAVIGATOR.
ברנרדו טאוב, סמנכ"ל טכנולוגיות בתקשוב, מציין כי השדרוג אותו ביצעה חברת IT NAVIGATOR עמד בדרישות טכנולוגיות גבוהות. "רמת השירות, הזמינות, המקצועיות, היחס הבלתי אמצעי והמחויבות האישית שניתנה לנו על ידי IT NAVIGATOR היו מרשימים וענו על כל ציפיותינו". חשוב לציין כי הפרויקט בוצע באתר פעיל, המכיל מאות עמדות פעילות , וללא כל הפרעה לעבודה השוטפת של המוקד".
"אין ספק שיישום פרויקט השדרוג מצעיד את ה- Contact Centers של תקשוב לעידן טכנולוגי ותפעולי חדש", אמרה אנה מזור, סמנכ"ל תפעול עסקי ב-IT NAVIGATOR. "יכולות הטכנולוגיות של המערכת המתקדמות יאפשרו ניהול מוקד מולטימדיה וירטואלי ללא גבולות. כל צוות הפרויקט שכלל אנשי חטיבה טכנולוגית של תקשוב , צוות IT NAVIGATOR וצוות של חברת י.א. מטווך עבדו מסביב לשעון על מנת לסיים את הפרויקט בזמן".
- 1.בקשה לעבודה (ל"ת)סחר ריאן 31/05/2016 12:55הגב לתגובה זו