ספרים ומוסיקה רבותיי: סטימצקי יוצאים במהלך מיתוג מחדש לרשת המוסיקה "צליל"

סטימצקי וצליל יפעלו כרשת אחת תחת מיתוג אחד ויציגו חנויות משולבות ספרים ומוסיקה ברשת החנויות סטימצקי, אשר יכילו פינות מוסיקה ממותגות צליל, וכן חנויות מתמחות מוסיקה של צליל תחת הקונספט החדש
משה בנימין |

רשת סטימצקי אשר רכשה לאחרונה את רשת חנויות המוסיקה "צליל" מידי הליקון הודיעה היום (ג') על מהלך מיתוג חדש במסגרתון יפעלו סטימצקי וצליל יחד תחת מיתוג משותף.

המהלך השיווקי כולל השקת לוגו חדש, פתיחה מחודשת של חנויות הרשת בהתאם לקונספט החדש, פורטפוליו מוצרים מורחב ועוד, כל זאת בהיקף השקעה כולל של מליוני שקלים.

סטימצקי וצליל כרשת אחת תחת מיתוג אחד יציגו חנויות משולבות ספרים ומוסיקה ברשת החנויות סטימצקי, אשר יכילו פינות מוסיקה ממותגות צליל, וכן חנויות מתמחות מוסיקה של צליל תחת הקונספט החדש.

בקרוב תיפתח מחדש חנות הדגל של "צליל" מרשת סטימצקי בקניון רמת אביב, בגודל של 140 מ"ר ובה עמדות האזנה, חדר מוסיקה אטום לשוחרי המוסיקה הקלאסית, גלריה מעוצבת למוסיקה מתקדמת, מתחם להופעות אמנים ועוד.

בנוסף לכך, צליל רכשה את רשת I-cool, רשת חנויות קונספט המעוצבת כדוכני Open Space, המאפשרת האזנה והורדה חוקית של קבצי מוזיקה ישירות למכשיר הלקוח ומציעה מגוון חדש ומתקדם של כל האביזרים לשמיעת קבצי מוסיקה: נגני MP3 ו- MP4, רמקולים, תיקי דיסקים, מטענים, אוזניות וכיו"ב.

בכוונת צליל לפתח מספר דוכנים נוספים עוד השנה בארץ וכן לבחון אפשרות להקמת דוכנים בחו"ל.

איריס בראל, מנכ"ל סטימצקי, אמרה היום: "מטרתו של מהלך המיתוג הינה לחבר את רשת החנויות צליל, המתמחה במוסיקה, אל המותג סטימצקי ואל ערכיו – מקצועיות, מומחיות ותרבות. חיזוק תחום המוסיקה ברשת סטימצקי, תוך שילוב רשת צליל, יעניק לקהל הצרכנים חווית קניה תרבותית כוללת ויציע לו מגוון אפשרויות מתחום הפנאי והתרבות, ובכך יחזק את המותג סטימצקי כמוביל תרבות בישראל".

מיכה יוגב, מנכ"ל רשת צליל, אמר היום: "המיתוג מחדש של רשת צליל תחת רשת סטימצקי יוצר שפה תקשורתית בעלת מכנה משותף לשתי הרשתות. יחד עם זאת, רשת צליל תיהנה ממראה ייחודי, מושך עין ורלוונטי לעולם המוסיקה, המעניק חוויה ייחודית ללקוח בכל חנויות הרשת".

סטימצקי נוסדה בשנת 1925 וכיום היא מדורגת על ידי "דן אנד ברדסטריט" כאחת מ- 250 החברות הגדולות במשק הישראלי. הרשת מונה 150 חנויות ב- 68 ערים וישובים (וכן בלונדון ולוס אנג'לס) ועובדים בה כ- 1200 איש. לפני כשנתיים נרכשה הרשת על ידי קרן ההשקעות מרקסטון, שברשות רון לובש ואמיר קס.

לפני כחצי שנה רכשה סטימצקי את רשת המוסיקה צליל מיד חברת התקליטים הליקון. הרשת מונה 20 חנויות הממוקמות בקניונים ובמרכזי קניות מובילים ומעסיקה כ- 120 עובדים. מולה מתחרה רשת טאוור רקורדס מבית הד-ארצי אשר בבעלותה מספר סניפים רב יותר מצליל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה