מנכ"ל חדש ומהלך התרחבות בדינמיקה סלולר

לתפקיד המנכ"ל מונה אלי אדדי שהגיע לחברה מסלקום. רשת חנויות הסלולר תשיק שפה פרסומית חדשה, תפתח מסר סניפים חדשים ותשנה קונספט עיצובי
כתבי אייס | (7)

רשת דינמיקה סלולר המונה כיום 74 מרכזי שירות ומכירה בפריסה ארצית תצא בקרוב במהלך כולל של התרחבות והתחדשות בהיקף השקעה של מיליון שקלים. בנוסף מונה לאחרונה אלי אדדי, לשעבר מנהל המכירות ושימור הלקוחות הפרטיים בסלקום למנכ"ל הרשת.

במסגרת מהלך ההתחדשות הכולל, פתחה הרשת סניף חדש בקניון עכו החדש (מקבוצת עזריאלי). אלי אדדי ציין כי: "פתיחת החנות בעכו הינה חלק ממהלך מתמשך של החברה לעיצוב ומיתוג חנויות קיימות ופתיחת חנויות חדשות".

הרשת השיקה לאחרונה גם את חנות ה- outlet הסלולרית הראשונה בישראל. זו נפתחה בקרית ביאליק והחל מחודש אוגוסט משמשת כחנות עודפים.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    גדי 15/06/2016 21:44
    הגב לתגובה זו
    תקראו תגובות ותסיקו מסקנות לא תגידו לי זה לא יקרה
  • 6.
    רונית אזולאי 16/07/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    בני חייל בסדיר רכש לפני כשנה אייפון 6 ועשה ביטוח הפלאפון נגנב בבסיס התקשרתי לשרות לקוחות הסברתי ראשית שבני חייל בסדיר ומזה שנה משלם ביטוח ולא השתמש בביטוח כלל וכעת שהפלאפון נגנב יש לשלם 2700 ש"ח גנבה לאור יום ממש עלות של פלאפון חדש חברותי אמרו שקיבלו הנחה של עשרים ושלושים אחוז שהתקשרתי לקשרי לקוחות עשו לי ממש טובה של 10 אחוז ומנהלת משמרת לא יכולה לשוחח איתי רק לאחר 2 ימים עסקים גועל נפש של שרות מעלה POST בפייס לרמוס את החברה שרות מתחת לכל ביקורת במיוחד שמדובר בחיילים סדירים
  • 5.
    אבו ח'לא רואד 19/08/2014 20:37
    הגב לתגובה זו
    מדובר בחברה שלא מכבדת את עצמה יודעת רק לגנוב ולשקר ללקוח שלה, חוויתי איתם את החוויה הכי גרועה שהייתה לי בחברות הסלולרי והתקשורת, חברה שחייבה אותי עבור ביטוח מכשירים למשך שנה מבלי ידיעתי, וכשאני פונה אליהם הם מנתקים לי את השיחות בפנים ומתחילים להתחכם איתי ובכלל שלא נדבר על זה שהמנהלים שלהם לא חוזרים אלי כבר חודש. פשוט שירות מתחת לכל ביקורת אני רוצה להגיע למנכ"ל שלהם כל מי שיכול לעזור אני אשמח מאוד 0542337631
  • 4.
    ליאת 21/10/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    לאחר שנמכר לנו נייד חדש ב-36 תשלומים במסווה של נייד חדש ב"חינם", אנו מנסים לאתר את האחראים בדינמיקה על מנת לאשר ביטול עסקה ופשוט אין עם מי לדבר, הם מתחבאים מאחורי טלפונים שאי אפשר להשיג, ממש נבזות! בחיים לא אעבוד איתם יותר.
  • 3.
    כרמל חכם 19/07/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    נסו להשיג את מוקד השירות.חצי שעה עד שעונים.ובחיים לא חוזרים אליך לעדכן לגבי התלונה
  • 2.
    משה הדר 19/07/2013 18:28
    הגב לתגובה זו
    אין דברים כאלה.מחפשים את מוקד השירות בהוד השרון.אין מענה ימים שלמים.מגיעים משאירים מכשירים לתיקון.מבטיחים שיודיעו מה קורה.לא חוזרים.לא מתקנים מורחים סתם.מתקשר למוקד לוקח עשרים דקות עד שעונים רושמים את התלונה ומבטיחים שיחזרו.אין מענה .אלי אדדי חייב לטפל במהירות אנחנו משלמים ביטוח ומקבלים קדחת.
  • 1.
    שני בללי 17/07/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    לאחר מכתב תביעה שהוצאתי עליו 700 שקל וללא מענה מכם יגיע לבית משפט וניפגש שם!!!!!