
5.1% לסרט על יאיר לפיד ב'זמן אמת' – שעקף את ערוץ עשר
הסרט של בן כספית על יאיר לפיד, הניב רייטינג שיא עונתי של 5.1% לתכנית זמן אמת של כאן 11 – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בנוסף צפו בתכנית 109 אלף איש באוכלוסייה הכללית. התכנית עקפה את הפריים של ערוץ עשר – עם שידור חוזר של 2 פרקי הסדרה חברות שהניבו 5% (147K) ו-3.6% (105K). הרייטינג של התכנית היה גם גבוה מזה של משחק ליגת האלופות בין מנצ'סטר יונייטד ליובנטוס (ערוץ הספורט) שרשם 5%, אבל יש לציין כי שידורו החל ב-22:00. את הערב הוביל לקט של נינג'ה ישראל (קשת 12) – ששודר לקראת משדרי הגמר הערב ובמוצ"ש. הלקט אתמול הניב 9% (235K), והוביל לתופעה מעניינת: לראשונה בערב שידורים רגיל, אף תכנית בפריים-טיים לא קיבלה נתון דו-ספרתי. The four (רשת 13) קיבלה 7.1% (158K). 'הצנרת' (רשת 13) - 5.3%, 'שמיים פתוחים' (קשת 12) - 4.4%, 'נקסט' (קשת 12) - 4.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.2%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 2.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.5%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) 0.4%. בגזרת הבוקר: העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4.2%, חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4%, בוקר אור (ערוץ עשר) הסתפקה ב-0.8%. ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.2%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 12.2%. 'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.3%, אורלי וגיא בשבע (ערוץ עשר) רשמה 4.3%, 'העולם היום' (כאן 11) זכתה ב-1.8%, ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.9%. בגזרת החדשות: חדשות 2 בקשת קיבלה 13.5% (327K), מול אותה מהדורה ברשת עם 8.5% (196K) (בחישוב מצרפי: 22% ו-523K). חדשות עשר התחזקה ל-7.5% (219K), חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.3% (76K), וחדשות ערוץ 20 עם 1.3%.
- 5.פחות מ 10% רייטניג . אפשר לסגור את העסק (ל"ת)כלכלן 11/11/2018 05:22הגב לתגובה זו
- 4.ריקלין יחזור לעסקיו ה"משגשגים" וסגל מתפטר. שני כושלים (ל"ת)אבי בר 10/11/2018 23:38הגב לתגובה זו
- 3.the four תכנית מעולה! שיטת הרייטינג דפוקה (ל"ת)ירון 08/11/2018 09:54הגב לתגובה זו
- 2.נותנים בראש לתאגיד (ל"ת)אוהבים את חדשות 20 08/11/2018 09:45הגב לתגובה זו
- 1.נו באמת 08/11/2018 09:37הגב לתגובה זוזה השוס? 5 אחוזי רייטינג? זאת בדיחה
- שחר 08/11/2018 17:59הגב לתגובה זוהאמת שאם התאגיד היה מניב נתונים נמוכים בטלוויזיה ולא נותן ערך מוסף, לחלוטין זו הייתה בדיחה עצובה, אבל כיוון שהתאגיד מצליח בענק בדיגיטל (36 מיליון צפיות בפייסבוק וביוטיוב של כאן בכל הערוצים, מתוכם 15 מיליון רק בדף הפייסבוק הכללי של כאן רק באוקטובר) אני לא מודאג. להיפך. אגב, מי שכן צריך לדאוג הם הערוצים המיושנים שמנסים לסחוט את הלימון מהריאליטי עד הסוף, ולא חושבים על העתיד. לראיה - רשת וערוץ עשר שמנסים להתמזג. כך שהטלוויזיה כבר לחלוטין לא רלוונטית, וזה עניין של זמן עד שהיא תיעלם.
- -- 09/11/2018 00:57סליחה על השאלה, עד כאן, חשיפות מסוימות של החדשות