מואב: "כחלון משדר פאניקה, הוא מבין שנכשל בניסיון להוריד את מחירי הדירות"

פרופ' עומר מואב בפוסט חריף על המהלך של כחלון שבוחן הטלת מיסוי על בעלי 3 דירות ומעלה. הנה ההסבר שלו
 | 

כלי התקשורת דיווחו אתמול כי במשרד האוצר דנו לאחרונה, במסגרת חוק ההסדרים לשנים 2017–2018, באפשרות למסות משקיעים בעלי 3 דירות או יותר במס מיוחד של 1,000 שקלים בחודש על כל דירה. לפי שעה יש מחלוקת באוצר בנוגע למהלך. פרופ' עומר מואב התייחס לאפשרות הזו בחשבון הפייסבוק שלו וכתב כך: "כחלון שובר את שיאי הפופוליזם של עצמו (כבר אין לו עם מי להתחרות)" ומספק 3 הערות:

1. "הבשורות הטובות - מדובר בצעד שמסמן פניקה, כלומר כחלון מבין שהוא נכשל (כפי שכלכלנים רבים נבאו) בנסיון להוריד את מחירי הדירות בעזרת תכנית הדגל שלו, תכנית ההגרלות ההזויה שמגדילה ביקושים ונקראת "מחיר למשתכן""

2. "המלחמה במשקיעים לא רק שלא תוריד את מחירי הדירות בטווח הארוך, היא תפגע בשוכרי הדירות (והקשקוש של "שכירות הוגנת" לא יעזור). למלחמה במשקיעים יכולה להיות השפעה על מחיר הדירות בטווח הקצר, אבל סביר מאוד שאם זה באמת יוביל לירידה בביקושים ולירידה במחיר, זה גם יקטין במידה מסוימת את קצב הבניה, מה שיוביל בסופו של דבר, לפחות דירות בשוק בטווח הארוך, ומחירים גבוהים יותר".

3. "מיסוי לפי מספר דירות? ברצינות? כלומר, למשקיע שרוצה להשכיר הרבה דירות זולות בפריפריה כדאי במקום לרכוש דירה אחת מאוד יקרה במרכז ולהשכיר אותה? בלי קשר לסבירות של מיסוי על רכוש, הרעיון של מיסוי נכסים מסוימים ולא אחרים הוא מוזר, ובוודאי שמיסוי לפי ספירת דירות, במקום לפי הערך שלהם הוא ממש לא סביר."

תגובות לכתבה(244):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 148.
    מחוסר דיור? לא קונים דירות במחיר מופקע
    מחוסר דיור 01/08/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קונים דירות במחיר מופקע הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור מעלים הילוך! ביום חמישי 18.08.2016 נפגשים כולנו להפגין על מחירי הדירות המופקעים, ועל כך שהמדינה לא נותנת לנו חמצן לנשום. ההפגנה תצא מכיכר רבין בת"א בשעה 20:00!!
    סגור
  • 147.
    שר האוצר רוצה זה שאמכור את הדירות ואבזבז את הכסף
    אל תפיל אותי וילדי 25/07/2016 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן,יש לי 3 דירות,אני לא מתהולל ולא מבזבז את הכסף שלי על מותרות,קניתי דירות זולות בערי פיתוח באמצעות משכנתאות וכסף שחסכתי,שילמתי עליו מס,שילמתי מס רכישה מטורף,ואני רוצה לעזור לילדים שלי. מה שאתה שר האוצר רוצה זה שאמכור את הדירות ואבזבז את הכסף או שאקמכור אותן ואקנה דירה אחת יקרה? איפה השל וההגינות? מישהו שם מפיל אותך,שיהיה לו לבריאות. אבל אתה,אל תפיל אותי ואת ילדיי!
    סגור
  • 146.
    רק בניה ממשלתית רבתית למכירה במחיר עלות תוזיל
    צביצ 24/07/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממשלת הימין פועלת עבור בעלי הון, שתמשיך לשקר בהורדת מחירים, אנחנו ממשיכים לחשוב שביבי אוייב העם, שקרן גדול שכל שריו רמאים קטנים.
    סגור
  • 145.
    כחלון רוצה להטיל מס עושק
    ירון 24/07/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוב האזרחים ממעמד הביניים נדפקים
    סגור
  • 144.
    איך מיסוי של חבורה מצומצמת ביותר של עשירים תשפיע על השו
    אחד 23/07/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מואב הוא קשקשן
    סגור
  • טען עוד
  • 143.
    גילו נאות: למואב יש 4 דירות!!!
    קליפ 22/07/2016 23:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל ביקורת על שוק הדרות נדרש "גילוי נאות" כמה דירות יש להוגה הדיעה
    סגור
  • 142.
    "פרופ" יש מי שמנסה לעשות ויש מי שמבלבל תמוח כמוך
    טינטין 22/07/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כל הכבוד מר כחלון שר האוצר שלי!!!!
    סגור
  • 141.
    פרופסור קשקשן כמה דירות יש בבעלותך?? (ל"ת)
    פרופ מאיפה בדיוק? 22/07/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 140.
    אתה פופוליסט. יש מי שעושה ומי שמברבר מהצד. (ל"ת)
    איתמר 22/07/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 139.
    מס מיוחד על בעלי דירות
    מני 22/07/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כחלון בפאניקה , הבטיח הבטחות רבות והמציאות טופחת על פניו . מחירי הדירות עולים ועולים ללא הפסקה . אז הנה עוד הצעה הזוייה נוספת .
    סגור
  • 138.
    אדם גמור לחלוטין כחלון (ל"ת)
    מיכה 21/07/2016 05:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 137.
    צודק (ל"ת)
    מיכה 21/07/2016 05:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 136.
    עומר מואב טועה
    דני 13/07/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אז מה אם יש לו תואר של פרופסר , אז צריך להזכיר לא את פרקי המבוא של כלכלה , דרכי התערבות ממשלתית , וקביעת מחירי מקסימום ! מחיר למשתכן זה מחיר מקסימום שלא פוגע בכמות המיוצרת , כי גם ככה הכמות המיוצרת תלויה בשיווקי המנהל ( מר מואב לא לוקח בחשבון את חוקי כושרי הייצור )
    סגור
  • 135.
    פשוט תמכרו אותה לזוג צעיר ולא תשלמו (ל"ת)
    אריה 10/07/2016 19:17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 134.
    פרופסור זיהית :הקבלנים יבנו פחות כשיש סיכוי לירידת מחיר (ל"ת)
    אריה 10/07/2016 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 133.
    להטיל מס על נדל"ן בשווי מעל 10 מיליון
    מס לפי שווי 10/07/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אין היגיון של מס לפי דירות
    סגור
  • הדירה שלנו, דירת ההשקעה, דירת הירושה מהורי אשתו
    זוג פנסיונרים 10/07/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למה שנשלם מס?
    סגור
  • כדי שתמכרו את דירת ההשקעה למי שאין לו דירת ירושה
    זוכמי 23/07/2016 00:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אבל למשל משרת בצבא בשבילכם.
    סגור
  • ומי שאין לו ירושה יש לו כסף לדירת ההשקעה???? (ל"ת)
    יא 23/07/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 132.
    פחלון הוא שורש הבעיה בכך שהוא רק מדבר .ואפס מעשים בשטח (ל"ת)
    כחלון במיה עליק 10/07/2016 07:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 131.
    כחלון תתאפס אם אתה חפץ להישאר בפוליטיקה (ל"ת)
    כחלון תתעשת 09/07/2016 22:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 130.
    סוף סוף האוצר מודה... המשקיעים הם הבעיה !!! קבלו פתרון
    יוסי 09/07/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    2 8
    המשקיעים הם שחיסלו ומחסלים את מלאי הדירות. וברגע ששמים את האצבע על גורם הבעיה, מכאן הדרך לפתרון כבר יותר קלה... צעד ראשון - לא לתת משכנתאות בכלל לדירות להשקעה - מי שרוצה לקנות דירה להשקעה שיביא את כל הכסף מהבית ! צעד שני - הרבה רוכשי דירה להשקעה טוענים כדי להבטיח לעצמם את הפנסיה, אז נעזוב אותם בצד כרגע ונטפל באלה שרכשו שתי דירות ומעלה, יש למסות אותם מס שנתי כאחוז מסוים מערך הדירה, שילך ויגדל ככל שמחזיקים ביותר דירות להשקעה, כך השוכרים לא נפגעים מיידית כי רוב המשכירים הם בעלי דירה אחת...ובשלב הראשון לא יפגעו.. צעד זה יגרום למשקיעים מרובי הדירות לשחרר דירות לשוק למכירה לטובת הזוגות הצעירים והזכאים... צעד שלישי - לתת לזוגות צעירים ומחוסרי דיור אפשרות למשכנתא בגובה של 80 - 90 אחוז מערך הדירה... מכיוון שאין להם חסכונות מספיקים לסכום ההתחלתי שהם צריכים להביא מהבית יש לסמוך על אותם זוגות שיהיו חכמים מספיק לעשות את השיקולים הכספיים כך שיוכלו לעמוד בהחזרים... סך הכל ההפרש בין השכירות שהם משלמים בלוא הכי היום לבין החזר המשכנתא לא עולה על 1000 - 2000 ש" בחודש ורוב הזוגות יעמדו בזה...
    סגור
  • המשקיעים הם לא הבעיה
    הציפור 10/07/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    7 3
    למה שכל מי שעבד ושילם מיסים כחוק נהיה רדוף ...הבעיה היא הממשלה שלא רוצה ירידת מחירים , צריך לבוא אליה בטענות ...תבדקו את עצמכם מה הצבעתם בבחירות
    סגור
  • 129.
    ליצן
    ליצן 09/07/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כחלון הוא ליצן,לקחת בעל עסק לאביזרי רכב ולעשות אותו שר אוצר ? הזוי!!!
    סגור
  • 128.
    בארה״ב זה אפס אז המשקיעים יברחו לשם
    מס רכישה 8% 09/07/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    10 2
    המדינה תפסיד
    סגור
  • מס רכישה של 8% זה מספיק מס על משקיעים
    מס רכישה מספיק 10/07/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    7 1
    המשקיעים מאפשרים לצעירים מגורים
    סגור
  • מה הם בכלל השקיעו
    יוסי 09/07/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    1 9
    מה הם מייצרים משהו שמכניס מטבע זר... הם סה"כ מנצלים את הריבית הנמוכה כדי לשדוד את הדירות מתחת לאפם של הזוגות הצעירים... תוך ניצול הבנקים למינוף "השקעתם"... שיברכו לחו"ל וינצלו אותם ולא אותנו...
    סגור
  • חחח
    הציפור 10/07/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וממי יגיעו המיסים ??? ממך ???
    סגור
  • 127.
    נשמע דווקא שאתה בפניקה.. (ל"ת)
    גלי 09/07/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 126.
    אפשר לפוצץ את בועת הנדל״ן בדקה
    אחד שיודע 09/07/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מה שצריך זה רק להחליט שרוצים 1.1. איסור ומיסוי על דירות שמשמשות כמשרדים קליניקות ושאר ירקות יזרקו לשוק כ-200.000 דירות2. מיסוי כול סוגית הדירות רפאים לא יכול להיות שאנשים רוכשים דירות ובאים אליהן שבוע בשנה3.מיסוי כבד וחובת דיווח כולל דוח שנתי של מי שמחזיק יותר מ-2 דירות יזרקו לשוק לא מעט דירות של כסף שחור מנגד זיכוי מס לשוכרים4.איסור השתתפות במכרזי רמ״י על קבלנים שדוגרים על קרקעות5. הבאת קבלנים ועובדים זרים מחו״ל
    סגור
  • בקיצור אתה מציע לנו להפוך לצפון קוריאה? (ל"ת)
    אחד מהעם 24/07/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 125.
    חסכתי שנים ורכשתי שתי דירות קטנות לבני בקרית מלאכי
    אבי בוסקילה 08/07/2016 23:50
    הגב לתגובה זו
    8 2
    חסכתי ביחד עם אישתי במשך שנים כסף לשיפור הדיור. בסוף . קנינו שתי דירות לילדים האחד בן 14 הקטן בן 10 דירות בנות שני חדרים כל אחת . עכשיו אני מקבל שכר דירה מכל דירה בממוצע 2500ש"ח . אני מבין שעכשיו כחלון ירצה שאני אשלם לו 3000ש"ח לחודש. טפו כחלון נחזור להצביע ביבי .איכזבת אותנו
    סגור
  • תקרא מה כתבתי בתגובה 130
    יוסי 09/07/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אתה לא חסכת כלום... אתה ניצלת את הבנק כדי לרכוש את 2 הדירות... אתה הבאת רק 20 - 30 אחוז מהקרן לרכישת הדירות ואת השאר השוכרים המסכנים מממנים לך את עלות המשכנתא... על מי אתה בא לעבוד...
    סגור
  • סביר שרוב אלה שיש להם מספר דירות לא קנו אותן עכשיו
    אאאא 13/07/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כשהריביתך נמוכה. הורים רבים חוסכים לדירות לילדים כבר כשהילדים קטנים. זה בא על חשבון שעות עבודה רבות, ויתור על טיולים לחו"ל, בילויים בזבזנים ולעג של אנשים כמוך על אורח החיים הצנוע שאתה וחבריך מגדירים כקמצנות.
    סגור
  • קנאי (ל"ת)
    רועי 11/07/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 124.
    יורד מהפסים
    נו באמת... 08/07/2016 20:27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כחלון העילג עם החיוך הדבילי לא מפסיק להפתיע עם הרעיונות הדביליים והמלחמה שלו דווקא במי שעוזר לייצב את השוק. כל מי שלא קונה דירות מפסיד וזה כך כבר שנים רבות, בניגוד לכל ההבטחות ההזויות של פופוליזם זול של עוד פוליטיקאי כזה או אחר.
    סגור
  • 123.
    למה הוויכוח מחירי הדירות גבוהים נקודה .כחלון נבחר בגלל
    אוי כחלון כחלון 08/07/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בגלל שאמר שיוריד את מחירי הדירות בגלל זה קיבל 10 מנדטים עד עכשיו ממתי שנבחר מחירי הדירות לא רק שלא ירדו אלה עלו .ולכן אין ויכוח ...לרגע זה כחלון לא הצליח ולא להצליח נקרה כישלון ולכן כחלון נכשל.....ואני יגלה לכם סוד אני הצבעתי לכחלון וחוץ ממנו אני לא מכיר אף אחד מכל חברי הכנסת שאייתו במפלגה......
    סגור
  • 122.
    התבלבלתה
    rimonim 08/07/2016 18:45
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מי שמודאג זה אתה היות ויש לך 3 דירות ויותר ואינך מעוניין לשלם זאת וזאת האמת וצר לי על האכזבה הגדולה שבה נתון ומקווה להכשיל את הצעת כחלון
    סגור
  • אד הומינם
    אנונימי 10/07/2016 01:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לפרופסור מואב אין 3 דירות.
    סגור
  • 121.
    מיסים
    אבי 08/07/2016 18:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כל מי שקנה דירות להשקעה הוא לא גנב אלה שילם מסים על הכנסתו בכלכלה חופשית אפשר להשקיע בכל השקעה וזה בסדר המדינה שתוריד מסים ולא תחשוב את מי לא חלבו עדיין שהמדינה תתן לחייל משוחרר זוג צעיר לקנות פעם אחת בחיים דירה ללא מסים
    סגור
  • 120.
    יכול היה לחסוך את ההשתלחות בכחלון
    מואב צודק בניתוח אבל 08/07/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המיסוי זה הפתרון אבל לא של דירות. של שכר דירה מעבר לתקרה. אפשר לשחק עם תקרת פטור ממס לשכר דירה באפן דיפרנציאלי לפי ערים ואיזורי ביקוש. באיזורי ביקוש התקרה תהיה יותר גבוהה אבל כזו שתייצב ותגביל את שכר הדירה. זה צריך ללכת עם תכנון נכון של בנייה.במקביל אין להתייחס למספר הדירות שמחזיק כל אדם אלא כל דירה בנפרד והתקרה תיצור ירידת מחירים כי מעבר לתקרה צריך לשנות את המס כך שיהיה 25 אחוז. זה בטוח מוריד את מחירי השכירות וכך גם את מחירי הדירות. ואכן זה לא משנה מי מחזיק כמה דירות כמו שאמר מואב.ואכן "שכירות הוגנת" זה שטויות של ילדים של חברי כנסת שמחפשים פופוליזם לדעתי זול.
    סגור
  • 119.
    כחלון לא נכשל
    יוסי 08/07/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לאף אחד אין כוונה באמת להוריד את מחירי הדירות. מה זה כמה עשרות אלפים שלא מצליחים לרכוש דירה לעומת מיליונים שמרגישים עשירים וחיים כאילו אין מחר. לאף אחד אין כוונה להפסיק מיוזמתו את הטרוף הזה.
    סגור
  • 118.
    עוד אחד עם 4 דירות
    1000 זה קצת מדי 08/07/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הרעיון מעולה,כמובן שניתן לשפר מעט בעזרת יחס לשווי דירה אך בגדול צריך להוריד את כמות. המשקיעים בדירות ולתת למשפרי דיור וזוגות צעירים אפשרות לקניה. הסיכוי שיעבור החוק אפסי לכל חבר כנסת יש כה וכמה דירות וידוע שהם לא פריארים,שומרים על הכסף שלהם טוב טוב.
    סגור
  • 117.
    למגיב 97 גם מי שיש לו דירה מאוכזב ולמה? בטח יש לו ילדים
    למגיב 97 וכחלון 08/07/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ו והילדים שלו איך הם יקנו דירה ? בנוסף נניח יש אחד שיש לו דירת 3 חדרים הוא בן 45 50 עם ילדים שרוצה לשדרג ל4 חדרים אתה מבין מה קורה לאחד כזה ? תעזוב אותך אולי רק למיליונרים הגדולים זה כדאי לא לעמך ולכן אני מציע שבבחירות הבאות מי שמתאים לו מחירי דירות גבוהים שיצביע לכחלון ונראה כמה מושבים יהיו לו בכנסת.
    סגור
  • 116.
    מה שקורה זה פשוט לביבי מתאים כישלון מהלך ומהדהד
    כחלון תבין 08/07/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביבי לא צריך סופר סטר שהעם יחבב וכך קרנו של ביבי תרד ביבי צריך כישלון לאורך זמן ולקראת הסוף אולי הוא יציל את המצב ואפילו חלקית ויגנוב לנכשל את ההצגה בנוסף הנכשל בבחירות הבאות יקבל בין מנדט 1 לאפס.....וגם זה מתאים לביבי הבנתה מיסטר כחלון אתה יושן אתה ודע לך אני הצבעתי לך.....לצערי כמובן
    סגור
  • 115.
    חגיגת כסף שחור בדירות ומתפלאים שבורחים מהבורסה
    יונה 08/07/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ועסקים חדשים לא נפתחים. כחלון העם איתך.
    סגור
  • 114.
    יעבירו על שם הילדים ויקנו דירות בחו״ל
    המדינה תפסיד פעמיים 08/07/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מהלך מטופש
    סגור
  • יהיה חוק של מינימום גיל 18
    יוסי 09/07/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתחת לגיל 18 הדירה שייכת להורים... ושלא יעבדו עליכם...
    סגור
  • מינימום 18
    עמי 22/07/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הצחקת את כולם.
    סגור
  • קניית דירות בחול
    יואב 08/07/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוריד את הביקוש בארץ. התוכנית אולי לא טובה, אבל זאת לא הסיבה...
    סגור
  • 113.
    כחלון - הפתרון מתחת לפנס ! - מס בורסה 0.
    מצביע מאוכזב 08/07/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הפופוליזם במסוי משקעים פרטיים בבורסה חוזר בבומרנג - אין משקעים = אין מיסים = בורחים לנדל"ן = נדל"ן בועה.. עד מתי תמשיך במצעד האיוולת הזה? הצבעתי עבורך ומאוכזב מאוד.
    סגור
  • 112.
    המואב הזה מעורר בי בחילה כל פעם מחדש
    אלי 08/07/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    3 4
    איזה פרופסור מתעסק בלהשמיץ שר אוצר ?הוא בעל אינטרס מובהק ופשוט מחפש פירסום .
    סגור
  • אלי . הוא מחפש טיפשים ונבערים כמוך ! שלא מבינים כלום (ל"ת)
    זחייק עדקא 09/07/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 111.
    אף אחת משלושת ההסברים שלו לא משכנע:
    טל 08/07/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    10 3
    ניסיתי להקשיב לפרופ' כי אולי הוא היה משכע אותי שמיסוי 3 דירות ומעלה לא יוריד את מחירי הדירות, אבל: 1. אין כאן שום הסבר, רק מרמור. 2. למה זה יקטין במידה מסוימת את קצב הבניה? מה הקשר? איך כאן הסבר אלא רק טיעון לא הגיוני שזה "יעלה את מחירי הדירות". 3. כל משקיע הכי פשוט יודע שהתשואה על דירות זולות יותר בפריפריה (או בכלל) הן יותר גבוהות משמעותית מדירה אחת יקרה. אז פרופ' יקר, תפסיק לבלבל את המוח. מקווה שאנשים קוראים את הבלוף שלך. ומצטערים שצעד כזה יפגע קלות בעושר שלך. אבל יש אנשים שלא מסוגלים לגמור את החודש. מקווה שכחלון (הכושל עד כה, וצריך ללכת הביתה כמו שהבטיח) - יקדם את הצעד הזה ואולי משהו חיובי יקרה.
    סגור
  • 110.
    לא לתת משכנתא לדירה שניה (ל"ת)
    אח 08/07/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 109.
    כחלון אתה בדיחה מהלכת ולא מואב שאומר את האמת (ל"ת)
    נ כ ש ל ת כחלון 08/07/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 108.
    כמה דירות יש לכותב הכתבה?
    ארז 08/07/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כחלון 10 תמשיך כך
    סגור
  • 107.
    לכחלון יש יועצים זבל שגרמו לו ..להיכשל ובגדול
    כחלון סע לשלום נכשלת 08/07/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    10 1
    בבחירות הבאות מה כחלון יגיד ? ניסיתי רציתי תנו לי עוד צאנס ?.בקיצור אדון כחלון נכשלת ובגדול הציבור לא יסלח לך....הזוגות הצעירים אכלו אותה וגם אלה שרוצים לשפר דיור נפגעו ממש קטסטרופה.......... בסלולר היית תותח על.. בדיור כישלון חרוץ הציבור לא מטומטם
    סגור
  • 106.
    תודה רבה לך משה כחלון שהעלית לי את השכ"ד ב-1000 שח (ל"ת)
    יורי 08/07/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • אתה שני דברים, אך בטח לא שוכר...
    זוג צעיר 08/07/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בעל דירה חמדן וחי באשליה שאתה יכול להעלות מחיר כאוות נפשך.
    סגור
  • 105.
    יש להטיל מס הכנסה של 25% על הכנסות מהשכרה מעל 2000 ש"
    מומו 08/07/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לחודש בלי קשר למספר הדירות כמו על הכנסה מהבורסה, אכן תוכנית כחלון נכשלה ובגדול עלית מחירים שנה אחרונה של כ 8% פשוט לא יאמן.[ מי גורף את המילךיארדים מעלית המחירים ההזויה????? אותם צריך למסות .
    סגור
  • 104.
    פרופסור מואב לחלוטין
    איציק 08/07/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולא צריך להיות פרופסור לכלכלה כדי לזהות שאין שום דרך שבה אפשר לחשוד שמדובר בצעד שיוריד מחירים
    סגור
  • 103.
    הבולשביזם הכחלוני
    מנשר 08/07/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שר האוצר כחלון נוקט בגישה הידועה לסכסך בין העניים למעמד הבינים שחסכונותיו מושקעים בדירות להשכרה.כך ישיג תמיכה עממית. כאשר ישיג את מבוקשו , ימצא דרך למסות את קרנות ההשתלמות , ולאחר שמעמד הביניים יצטרף אל עניי ישראל , יתחיל לטפל במיסוי פנסיות והעלאת מחיר הביטוחים בקופות החולים. והעיקר, חבריו משיכבת הטייקונים לא ייפגעו ,אלא יתעשרו יותר דרך מענקים ומיסוי מופחת לחברות
    סגור
  • 102.
    כמה דירות יש לפרופ'... (ל"ת)
    מעניין 08/07/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 101.
    אם הפרופ' באמת רציני היה לומד מהונג קונג איך להוריד מחי
    gg 08/07/2016 08:14
    הגב לתגובה זו
    2 9
    איך להוריד מחירי הדירות עד לפני 4 שנים הם היו בדיוק באותה בעייה שלנו : מעט שטחים, משקיעים נוהרים, מחירים מטורפים הכל נגמר תוך שנה עד שנה וחצי והכל זה עניין של מיסוי ולא מדובר על 1000 ש"ח לחודש ולא החל מדירה שלישית ומעלה זה לא נקרא מיסוי זה לעג לרש ומעיד על קיבוע מחשבתי שכביכול לא צריך לפגוע בבעלי ההון בהונג קונג הגיעו לכדי מיסוי של 30% !!!! על נכסים ולא רק שהמחירים ירדו אלא שהכלכלה ממשיכה לפרוח ואף אחד לא ברח משם אין כל סיבה שמדינה תסבסד משקיעים בדירות והתפישה המעוותת הזו היא אבן הנגף של נתניהו וכל שריו ואת התוצאה בוודאות נראה בבחירות הבאות כמו שכל ההפתעות בחיים תופשים אותנו לא מוכנים כך יקרה הפעם וגם את המפה הזו הם לא יודעים לקרוא מראש כל ההתנהלות הזו של על מי מנוחות זהה להתנהלות ממשלות ישראל לפני מכה קיצונית כמו לפני יום כיפור או כמו לפני המהפך הפוליטי ועליית הימין לשלטון ב 1977 הפעם זה יקרה לימין בדיוק כמו שקרה לפני שבועיים בבריטניה אף אחד לא האמין אבל זה קרה - נתניהו סוף !!!
    סגור
  • 100.
    בלי מיסוי הוגן בנדל"ן הכלכלה תקרוס
    יונה 08/07/2016 07:11
    הגב לתגובה זו
    5 10
    כחלון העם איתך.
    סגור
  • 99.
    מואב הזה הוא בדיחה לא מצחיקה (ל"ת)
    הגולש 08/07/2016 03:23
    הגב לתגובה זו
    5 14
    סגור
  • 98.
    הבשורות של כחלון: עוד ועוד מסים, במקום דירות!!! (ל"ת)
    בן אהרון 08/07/2016 00:51
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • 97.
    העניין פשוט מאוד
    tzvika91 07/07/2016 23:56
    הגב לתגובה זו
    5 11
    מי שיש לו דירות - שונא את כחלון. מי שאין לו - אוהב את כחלון. מה שבטוח - אם ניתן את הנהגת המדינה בידי הטוקבקיסטים שכולם (עד עכשיו 90 ומשהו מגיבים-כשנגיע ל120 נוכל לפתוח כנסת חדשה) יודעים הכי טוב יותר מכולם מה לעשות - המדינה תפרח! או שלא? רגע, גם בהונג קונג טפשים כמונו? לא כי גם שם עלו מחירי הדירות. רגע ומה עם תורכיה? אה נו טוב התורכים הם טפשים לא? אה רגע ומה עם ארה"ב? הם לא התרסקו ב2008? אבל הם יותר טובים ויותר חכמים מאיתנו לא? בשורה התחתונה- אנחנו עם אכול שנאה עצמית. חכם, אבל אכול שנאה עצמית.
    סגור
  • אין לי ולא תיהייה לי דירה בעשור הקרוב
    איציק 08/07/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ואני חושב שכחלון פופוליסט והמעשים שלו רק מזיקים לי
    סגור
  • כחלון ניכשל זה לא קשור להתנהגות העם
    שמטוב 08/07/2016 09:14
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כחלון ניבחר כדי להוזיל את הדירות למחירים שפויים. כחלון ניכשל בזה, המחירים של הדירות ממשיכים לעלות מהר.
    סגור
  • ואתה לא טוקביסט בשכר ? תפסיק לדבר שטויות ..
    תשובה לפשוט מאוד 08/07/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ללא קשר למיסוי דירות . ( וזה אך טבעי מי שאכן יש לו דירות יגיב . משום שעומדים לפגוע בו לא בצדק ! ) אני אחד מהם את הדירות שלי קניתי במיטב כספי ומשלם עליהם כחוק היטלים ושבח ועוד כהנה וכהנה . נניח ליוקר הדירות כרגע . הדרך של שר האוצר הזה היא קלוקלת מאז שהוא מכהן לא עשה מאומה רק מפריח סיסמאות וראיונות עם חיוך טפשי . אבל בשטח המצב גרוע . כל יום הוא שולף שליפה מהמותן . מאשים את כולם בכשלונות רק הוא בסדר . ואני במקרה הצבעתי לו ! ולמפלגתו . לא עוד יהיה בעתיד . הוא פשוט לא משתלט ושר אוצר גרוע נקודה .
    סגור
  • אני מסכים איתך
    tzvika91 08/07/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא לגבי זה שאני טוקבקיסט בשכר, אלא לגבי זה שהוא שר אוצר גרוע. אבל כל שר אוצר שלא יבוא, יהיה חייב לנסות ולהילחם בעליית מחירי הדיור, וזה אף פעם לא יספק את כולם, מהסיבה הפשוטה שחצי מהעם הם בעלי אינטרס הפוך לגמרי מהחצי השני.
    סגור
  • 96.
    כמה דירות יש לך שנזעקת כל כך (ל"ת)
    משה 07/07/2016 23:04
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 95.
    כחלון רצה כחלון ניסה כחלון השתדל אבל נ כ ש ל
    נ כ ש ל ת 07/07/2016 20:56
    הגב לתגובה זו
    11 5
    בבחירות הבאות אתה טס הביתה קיבלת 10 מנדטים ולא עשית כלום ...ולא רק זה נהיה יותר גרוע
    סגור
  • 94.
    לצערי הצבעתי לך כחלון נכשלת בגדול כישלון נחרץ (ל"ת)
    כחלון כישלון 07/07/2016 20:48
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • תבדוק את עצמך גבר, כחלון עושה מה שהבטיח. (ל"ת)
    זוג צעיר 08/07/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 93.
    פח-לון
    אזרח 07/07/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    11 8
    הוא יודע להיות פופוליסט, לקחת נכסים מבעליהם ולהעבירם לציבור. זה טוב לרגע אבל בטווח הארוך אף אחד לא ישקיע. התחיל בסלולר, עבר לבנקים עכשיו לבעלי הדירות. בקיצור מעין סטאלין קטן.
    סגור
  • 92.
    במיסים כחלון תותח. לבנות דירות??? זה כבר בעיה.
    בן אהרון 07/07/2016 20:30
    הגב לתגובה זו
    19 5
    אז בינתיים שיהיו עוד מיסים. אבל מאיפה יהיו דירות להשכרה???? הינה עודד שחר, מסביר בערוץ 2 שכחלון נכשל בדירות ועכשיו הולך לעשות פיגוע בבנקים... הציבור עוד ישלם על כל הנסיונות הכושלים של כחלון לייצר איזשהו שינויי חיובי.
    סגור
  • 91.
    אתה לא רציני מואב
    ע 07/07/2016 20:27
    הגב לתגובה זו
    5 18
    חבל שאתה מושך בעקבות אי קבלתף לצוות ההגוי סייג לחוכמה ץ נכון תן כבוד לכחלון הוא יוכיח יכולות ותוצאות במידה ולא נחשוב.
    סגור
  • 90.
    הגירעונות שישאיר כתוצאה מלרצות את כולם עצומים תמתינו (ל"ת)
    תחשוב לעומק 07/07/2016 20:14
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 89.
    להעביר השקעות לברלין דירת 3 חדרים 120000 תשואה 4%
    תחשוב לעומק 07/07/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בלי הפחדות לבקרים
    סגור
  • בכול כתבה פרסומת עלובה לנפילה בברלין. די להפיל אנשים. (ל"ת)
    אבי 08/07/2016 07:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לא צריך ללכת על פי מודעות אבל זה הכיוון.
    שמטוב 08/07/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גרמניה, ארצות הברית ועוד שוות השקעת נדלן (לאחר בדיקה איכותית).
    סגור
  • 88.
    רוב המצביעים שלך מעמד בינוני ומעלה בחירות הבאות 4
    תחשוב לעומק 07/07/2016 20:10
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מנדטים בלחץ וזו הפעם האחרונה שלך כשר האוצר
    סגור
  • הוא יקבל אפס מנדטים הכישלון הזה....הבחור לא הצליח וחבל (ל"ת)
    טעות גדולה 08/07/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 87.
    למה שלא ילאימו את הרכוש הפרטי
    שכיר עשוק 07/07/2016 19:52
    הגב לתגובה זו
    6 4
    ויחלק אותו לחברים? את הפנסיות הם כבר גמרו כשהעבירו אותן לחתולים הפרטיים.ולנזקקים זה לא יגיע וישדד בדרך. ואחרי שכולם יהפכו לנזקקים ולא יישאר ממי ומה לקחת בכלל!!!!
    סגור
  • 86.
    לפחות
    יפים 07/07/2016 19:51
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הוא משתדל
    סגור
  • 85.
    אולי כחלון שהפך לבולשביק יפקיע דירות מבעליהן ויעבירן
    hguy 07/07/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    14 5
    לאחרים. אולי יפקיע מכונית שלישית ויעבירה לחסרי מכונית . מי שחסך ורכש דירה הפך להיות אוייב העם. מה רוצה כחלון שאנשים יעבירו נכסיהם להשקעות שבהן מפסידים ואין עליהם תשואה. שידאג לחסרי היכולת ויעזוב את השוק. כל מה שהוא עושה ומתערב בשוק גרם עד כה לעליית מחירים. העלאת מס רכישה גרמה למשקיעים לעבור לרכישת דירות זולות יותר ותחרות עם חסרי היכולת. למה להעלות מס רכישה על דירות של 5 מליון. חסרי יכולת רוכשים דירות אלה?. גרם להקטנת רכישה של דירות יקרות וההכנסות של מס רכישה ירדו. מספיק עם הבולשביזם.
    סגור
  • צריך למסות גם מי שקונה יותר מ3 ק"ג בצל ותפו"א (ל"ת)
    אבי 08/07/2016 07:21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • עוד טיפש שחושב שהמודל הוא רוסיה (ל"ת)
    כמה בורות 08/07/2016 03:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 84.
    לאט לאט עוברים לברלין
    ברלין 07/07/2016 19:23
    הגב לתגובה זו
    6 9
    הכסף החכם יברח מיכאן בגלל תשואה נמוכה על השכרת דירות ובגלל מיסוי גבוהה. וזה כסף שהולך ולא חוזר !!! המדינה תפסיד מאות מיליארדים מהכנסות מנדלן .
    סגור
  • יאללה, תעבור ותיפול לבד. (ל"ת)
    אבי 08/07/2016 07:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 83.
    כחלון מתברר כפלופ פופוליסטי ...אתם מוזמנים להיכנס
    סמך 07/07/2016 18:47
    הגב לתגובה זו
    12 3
    כחלון העם ברובו היה איתך היתה לך הזדמנות פז לגיבוי מלא במקום זה בחרת באינטרסים פוליטיים ואישיים ובזה אתה לא שונה מביבי אתה פחדן , אם ההית סומך על בוחרך כמו שהם סמכו אליך יכולת בנקל לבצע מהלכים אמיתיים ולגרום לשינוי החמצת הזדמנות גדולה .אתה מוזמן להגיב
    סגור
  • 82.
    1 ו 3 נכונים. 2 לא נכון (ל"ת)
    אני 07/07/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 81.
    כחלון גם העלה את מס הרכישה. האם זה עזר למשהו?
    מישהו 07/07/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
    16 3
    כן, זה עזר לקופת המדינה. כך גם הרעיון הזה - מעשיר את קופת המדינה על חשבון האזרחים.
    סגור
  • וגם ביטל מס שבח אחת ל 4 שנים ותקע את כול שוק הנדלן יד2 (ל"ת)
    אבי 08/07/2016 07:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 80.
    נדלן
    שמוליק 07/07/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כחלון/כישלון.הוא חשב שנדלן זה סלולר.מדמה למתאבק מזיע שלא מצליח להוריד את היריב.אז מה עושים.יורדים על הבנקים, הכי נוח גם כך שונאים אותם אז זה הכי פופוליסטי לפוצץ אותם ולתת לצבור לראות את הדם השותת בזירה.בושה וחוצפה - כחלון/ביזיון.
    סגור
  • מתארגן מאבק עוצמתי להשוואת מס נדלן למס שוק ההון.
    קקק 07/07/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    10 7
    זה יעבור על אפכם וחמתכם. הסיפור שלכם נגמר.
    סגור
  • קקק אתה דביל.....
    ALFA 07/07/2016 21:36
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה שיקרה פשוט מאוד... אנשים ימכרו ויעבירו את הכסף לחול... המחירים של הדירות לא ירדו כי יש חוסר...
    סגור
  • קקקקה . תרגיע ! מתארגנים כינים על הראש. להחליף שר אוצר (ל"ת)
    אתה מתלהם ולא מבין 07/07/2016 19:35
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • שמוליק אתה מדבר שטויות (ל"ת)
    עי 07/07/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    פתרון אמיתי
    מוטי 07/07/2016 17:34
    הגב לתגובה זו
    9 4
    95% מהקרקעות הם בידי המדינה. תוזילו את מחירם ותראו איך מחיר הדירות יורד.
    סגור
  • 78.
    כחלון הוא שר האוצר הכי טוב שהיה כאן בעשור האחרון.
    ישראל 07/07/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    24 32
    כל האינטרסנטים למיניהם, אינכם רלוונטיים. יאיר לפיד הוא דוגמא לכישלון. והוא הוכיח זאת כשר האוצר הגרוע ביותר שהיה כאן מאז ומעולם. כחלון מוביל רפורמות מרחיקות לכת בכל התחומים. כחלון המשך בדרכך והתעלם מכל הכתבות של גורמים אינטרסנטיים בשמאל. כחלון, העם איתך. בהצלחה
    סגור
  • כמה כחלון משלם לךjQuery20309478001741226763_1467907467645? (ל"ת)
    אלי 07/07/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • כמה כחלון משלם לךjQuery20309478001741226763_1467907467645? (ל"ת)
    אלי 07/07/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • חחחחח כמה משלמים ? לך יחצנות לטקבק שטויות (ל"ת)
    לך לישון ... עוד אחד 07/07/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    9 7
    סגור
  • אני מסכימה איתו שכחלון הוא שר אוצר מצויין.
    גב' כהן מחדרה 07/07/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    6 12
    כחלון המשך בעתר שאת עם הפרוייקט מחיר למשתכן. זו תכנית נכונה ומצויינת לזוגות הצעירים חסרי הדיור. כחלון חזק ואמץ. המשך כך
    סגור
  • 77.
    שר אוצר כישלון אחד גדול. הציבור לא מטומטם . (ל"ת)
    דהן מדימונה 07/07/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 76.
    מס רכוש רציני של 3-5 אחוז ואיסור על משקיעים זרים
    רק מס רכוש רציני 07/07/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    6 7
    הטלת מס רכוש כבד על בעל יותר מ2 דירות בצירןף מס רכוש כבד יותר על כל משקיע זר ואיסור פעילות משקיעים זרים בקניית דירות מהיום יעשו את העבודה. זה יגרום לגל מכירת דירות וייצר דינמיקה של ציפיות לירידת מחיר וזה לבד יגרום לנפילת המחירים. הבעיה שלכל חבר כנסת רקוב יש מליון דירות ולכן לא ייעשה דבר. יישאר גם החיוך הדבילי של השר וכל זוג צעיר מוזמן לאדת מהארץ המושחתת הזאת
    סגור
  • תמיד אמרתי שרק מס על טימטום יפתור את בעיות המדינה. הנה
    אבי 08/07/2016 07:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההוכחחחחחחחחה
    סגור
  • מס רכוש למשקיעים פתר הבעיה בעולם
    אתה הוא הטיפש 09/07/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככלכלן אני קובע שאתה הוא הטיפש. בור וכם הארץ
    סגור
  • 75.
    הצעה לכחלון
    דוד 07/07/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    7 2
    תבדוק להטיל מס על כל מי שיש יתרה בבנק עוד מס של 20 אחוז בנוסף למס על מספר דירות אפילו אם מושכרות הצעות גאוניות בהמשך עד לבחירות.
    סגור
  • 74.
    הפאניקה היחידה שאני רואה היא של אלפי טוקבקים של יחצנים
    ' 07/07/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    10 8
    באתרים השונים שמגיבים לידיעה הזו , זו הפאניקה שאני רואה... מס על שוק הנדלן צריך להיות זהה למס על הבורסה, נקודה.
    סגור
  • חחחח, אוכל אותה חזק ברוקר פתטי???? (ל"ת)
    אבי 08/07/2016 07:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כן..עוד אחד (ואתה לא יחצן במקרה ? ) מדבר שטויות (ל"ת)
    אתה יחצן 07/07/2016 17:31
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 73.
    התאוששת מהר מהלעג לשימור תפוחי אדמה מול דגנים
    אורי 07/07/2016 16:29
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אני רואה שאתה כבר לא מתבייש להראות פרצופך ולהשמיע דבריך ברבים ואפילו לנסות לתת חוות דעת מנומקות, אחרי ההתבזות שלך בנימוקי הדגנים שאפשר לאגור לעומת תפוחי אדמה שמתקלקלים. אני מאד מקווה שעברת סדנא בדרום אמריקה לייבוש ושימור תפוחי אדמה ובולבוסים שהבהירה לך שהמחקרים שלך והסקת המסקנות שלך הם נלעגים, מגוחכים ועל גבול הפאטתיות.
    סגור
  • אורי . תהיה ענייני במקום קשקשן ! מואב צודק .כנס...
    בעל דירות . 07/07/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אתה בדיוק כמו שר האוצר כחלון - קשקשן ברמות ופופליסט עם 0 תוצאות . חי על שליפות ורץ ממיקרופון למיקרופון .. ומבמה לבמה . ומתווה דרך שמובילה משום מקום לשום דבר . כלום לא עשה אבל ממש כלום . כרגע המיסוי של הדירות שברשותי הם הדבר שיציל את יוקר הדיור ? לעג .... פשוט כחלון לועג לנו ! אגב. אני דווקא הצבעתי לכולנו מפלגתו . אבל לא עוד מפלגת כולנו זו אחיזת עיניים אחת גדולה . לא אצביע להם שום כמובן בשום מצב ( ברשותי 3 דירות כשקעה ואני משכיר אותם ) הזעתי בשבילם לרכוש והשכלתי לנצל מצב . לא שדדתי ולא גנבתי אותם . אם יהיה מס אני אגבה אותו מהדיירים כפליים !~!!!! ואז יוקר הדיור יבוא לכולם בפרצוף .
    סגור
  • אם אתה בעל דירות בפריפריה הרחוקה אין סיכוי שתעלה
    זמבורה 07/07/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שכירויות ואם תעלה תהיה בטוח שהדיירים לא ישארו ,המצב הכלכלי בפירפריות הרחוקות הוא לא כמו באזור המרכז ובתל אביב בפרט לגלגל על השוכרים את עלויות המס ולהשתולל בשכירויות אפשרי רק במקום אחד בישראל ,תל אביב.
    סגור
  • אתה פשוט לא מבין עניין ואין טעם להתייחס לקשקושים (ל"ת)
    בדיחה מצחיק ועלובה 07/07/2016 17:52
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • הוא מומחה , סליחה מומחויי. (ל"ת)
    בא 07/07/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 72.
    שמחו כשביבי הביא את שישנסקי על הגז וכיל
    עם מטומטם 07/07/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הם חשבו שזה לא יגיע אליהם. גמרו לטפל בטייקונים והבריחו אותם מפה. אחכ עברו לבעלי הדירות עם מיסים מס שבח מס רכישה מס השבחה. מס על שכ"ד ועוד צ'ופרים למינהם. השלב הבא יהיה הלאמת חשבונות הבנק שלכם. לא תוכלו לעשות תנועה עם כספכם בלי האח הגדול. כבר עכשיו בבנק לאומי אם אין לך כרטיס אשראי לא תוכל למשוך כסף פיטרו את כל הכספרים ויכריחו את הצבור להתעסק עם כרטיסים נטענים . וכשיתחשק לממשלה היא לא תרשה למשוך כסף ותקח מעשר כי היא בפשיטת רגל. עם מפגר
    סגור
  • במדינה שלנו שיעור המס הכללי מהגבוהים בעולם; העיקר משסים
    אבי 08/07/2016 07:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הציבור במשקיעים שהם היחידים שעוד הכניסו כסף לקופת המדינה. יאללה אדיוטים תחנקו לגמרי את הכלכלה.
    סגור
  • 71.
    המדינה מספסרת בקרקעות-לכן הדירות לא ירדו. (ל"ת)
    מ 07/07/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • בטוח, תראה כמה עולה דירה בעיר הפלסטינית החדשה.150 אלף$ (ל"ת)
    אבי 08/07/2016 07:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה צודק מ . (ל"ת)
    בא 07/07/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    לא בדיוק אבל בערך בים בם בום
    רק אולי 07/07/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הפתרון היחיד בסוף, הוא העלאת הריבית ומתן אפיק השקעה אלטרנטיבי למשקיעים, בלי קשר אחד לשני אין שום סיבה לא למסות את שכה"ד מהשקל הראשון כמו כל הכנסה אבל כנראה יש יותר מידי דירות לחברי כנסת אז לא עושים את זה. הריבית לא תעלה בקרוב כי זה יפגע בבנקים וכולם יודעים שלמדינה אכפת מהבנקים יותר מאשר אכפת לה מהאזרחים. אופציה נוספת היא להתחיל לבנות המון ולא רק זה אפשר להפסיק את הגזל של המדינה על הנדלן, למשל כפל מע"מ שמשלם היזם על הקרקע ואחר כך משלם הלקוח על הדירה, יותר מ50% ממחיר הדירה זה מיסים ישירים ועקיפים שהולכים לקופת המדינה, תורידו 50% ותראו איך המחיר צונח.
    סגור
  • 69.
    דירתו של אהוד ברק שווה לפחות 30 דירות בפריפריה. (ל"ת)
    מיסוי? רק עפי שווי! 07/07/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 68.
    אם שר האוצר כחלון רוצה באמת להקל על הצעירים עליו
    דוד 07/07/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 10
    לאפשר לרוכשי דירה ראשונה משכנתה של 90 אחוז ולהביא הון עצמי של 10 אחוז מהבית 2, לרוכשי דירה שלישית ומעלה להביא הון עצמי של 80 אחוז ולאפשר משכנתה של 10 אחוז 3,לשחרר קרקעות מדינה ובכך להוזיל את מחירי הדירות 4, השאלה אם בממשלה באמת רוצים להוריד את המחירים או שכולם סיסמאות פופוליסטיות
    סגור
  • מספיק שיתנו לכול חסר דיור מאה אלף ש"ח לתשלום ראשוןלדירה (ל"ת)
    אבי 08/07/2016 07:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    מוכה סנוורים
    צהיר 07/07/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כחלון הפך מסונוור ,אובססיבי ומוכה עיוורון לא מבין מה זה חוקי כלכלה חפשית וסופו שיביא הרס נוראי אם לא יתפכח. יקח שנים לתקן את נזקיו
    סגור
  • 66.
    התבטאות נמוכה ולא לא רצינית.
    דן 07/07/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    9 8
    הפופוליסט בעימות הזה הוא דוקא פרופ' מואב. לא על דרך הטיעון הזאת תהיה תפארתו.
    סגור
  • 65.
    פחלון ויצחקי הבייתה!!!כשלתם!!! (ל"ת)
    רוויטל 07/07/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 64.
    פופוליזם ושנאת עשירים
    עירית 07/07/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    8 5
    יאללה כחלון בא ונדקור ונרביץ אולי גם מעבר, היו כבר תקדימים בהיסטוריה. שילכו מפה העשירים, גם מי שיש לו 3 דירות בפריפריה הרחוקה שיעיף עצמו מכאן כי פה שונאים אותו כל הכבוד לכחלונים
    סגור
  • 63.
    כחלון איש סימפטי מחייך כל הזמן ונראה טמבל מושלם
    פליקס 07/07/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    7 11
    לפני שש שני רכשתי במשך כל שנה דירה בבאר שבע , המטרה השכרת דירות לסטודנטים וזוגות צעירים ,התשואה היא 5% יפה נכון!? עכשיו אני על כל ששת הדירות הוסיף 1100 ₪ מי שלא יכול לשלם שיגור במקום אחר . או שילכו לגור אצל כחלון . ביבי ידע בדיוק מה הוא עושה , השמדת גורם שיכול לפגוע בו בעתיד , שוב ביבי התגלה כקוסם וראש ממשלה ששורד כל טיפש.
    סגור
  • אתה המיץ של הזבל של הקפיטליזם (ל"ת)
    החשיכה הנצלנית 08/07/2016 03:45
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • פליקס ,כנס ליוטיוב מוות קליני ותראה לאיפה מוליכה אותך
    בא 07/07/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הדרך שבא אתה הולך , לסחוט שכירות מצעירים זה אנוכיות ,רישעות ,חמדנות , ורק שלושת הדברים האלה יבטיחו לך מעבר מהיר מאוד למטה למרתף שקרוי גיהנום ,תאמין לי . עוד נשמה אבודה .
    סגור
  • עזוב אותך עכשיו ..מגיהנום ושטויות תאכלס כחלון גרוע .נק (ל"ת)
    באת עלינו ? 07/07/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 62.
    וכמה דירות יש לך ולחברים שלך?
    רוני 07/07/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    7 6
    למען ההגינות ציין בבקשה שאתה לא בא מפוזיציה....ומה אתה מציע חוץ מלבקר
    סגור
  • 61.
    קנאים
    שמעון 07/07/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אתם כולכם קנאים ורוצים שידפקו את מי שקיבל ירושה או את מי שקנה דירות קטנות כדי שיעזור לו לפנסיה ואתם מקנאים שלכם אין ראינו איך הממשלה הרסה את קופות הגמל ועכשיו היא רוצה בקרוב מס גולגולת
    סגור
  • יאללה שמעון תתחיל לשלם מסים- קנאים זה סיפורים שתכין למס (ל"ת)
    הכנסה כשתיתפס 07/07/2016 18:54
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • קנאים? למה מי שנולד כמה שנים אחריך ולא היה מסוגל לקנות
    צעיר 07/07/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    10 5
    דירה כי למד באוניברסיטה או עשה צבא צריך להדפק בגלל אנשים שלא יודעים גבול לחמדנות. רוצה להשקיע - תשלם מס. זה לא חייב להיות משהו באמץ מטומטם כמו 1000 שקל אבל כן לריך להיות מנגנון. אחרת אתא בפנסיה תלך להילחם בעזה כי לא יהיה מי שיגן עליך. מי שאין לו בבית לא ילך למות גיבור.
    סגור
  • ומה ? עם אלה שנלחמים יותר ממך ! ויש להם 4 דירות
    לוחם גולני 07/07/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    והשקיעו כסף בתבונה . וניצלו משכנתאות זולות לפני כמה שנים בכדי לקנות דירות וחסכו פרוטה לפרוטה ועבדו 18 שעות ביום בכדי להרוויח כסף . (המשכנתא לא עלתה באותו יחס שהדירות זינקו . מה עוד שהשכירות ממנת את המשכנתא ) ועדיין נשאר עודף ונכס להשקעה מדוע ? לא ניצלת מצב
    סגור
  • נלחמת? אתה אפילו לא יודע להבין מכתוב. מישהו יותר צעיר
    צעיר 08/07/2016 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממך ושאתה עבדת וחסכת וקנית במיליון, עכשיו צריך לעבוד לחסוך ולשלם שני מיליון. משכורת השתנת? אז אתה לא ניצלת כלום מרוב שאתה חכם כי פשוט הייתה צריך לקנות אז קנית. מי שצריך לקנות עכשיו כולל ילדים שלך מתעורר למציות אחרת.
    סגור
  • קשקשנים. לא יודע בכלל מה עשית בצבא אם בכלל. אני נלחמתי
    שלום 08/07/2016 07:32
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ביותר מלחמות משאי פעם תדע, לא נסעתי לחול, לא הלכתי למסעדות , ברים ובתי קפה וכול החיים חסכתי לדירה ועוד דירה ועכשיו קניתי עוד דירה לפנסיה. אם היית מז\יז את עצמך גם אתה היית יכול להיות מסודר, אז לך תעבוד בכמה עבודות כמו שאני עשיתי כול החיים ותפסיק לקנא, כי ככה לא יהיה לך כלום בחיים!
    סגור
  • חרותשלוש מכוניות פאר ששווה 4 דירות מס? (ל"ת)
    גמלאי 07/07/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 60.
    קנאים
    שמעון 07/07/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אתם כולכם קנאים ורוצים שידפקו את מי שקיבל ירושה או את מי שקנה דירות קטנות כדי שיעזור לו לפנסיה ואתם מקנאים שלכם אין ראינו איך הממשלה הרסה את קופות הגמל ועכשיו היא רוצה בקרוב מס גולגולת
    סגור
  • 59.
    שר אוצר פופוליסטי ,איבד כל דרך ולא מבין שאנו שוכרי
    דוד 07/07/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הדירות נשלם את ה 1000 שקל תוספת לשכירות על השטויות שלו ואיבוד הדרך , כחלון תבדוק איך אתה שהיה לך כח וקרדיט מהעם לא הצלחת להביא להורדת מחירי הדירות וביבי הוביל אותך באף , אני שבחרתי בך ועוד רבים כמוני מאוכזבים ממך ,
    סגור
  • 58.
    מגן העשירים
    בנצי 07/07/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כמה דירות האדון מחזיק .אל דאגה שר הרווחה לא ייתן לחוק לעבור
    סגור
  • 57.
    לא ברור למה אנשים שחסכו הפכו לפרה חולבת
    ציון 07/07/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    7 11
    ברור מהיכן מגיע כחלון ממישפחה שאיען לה וזה בסדר וגם לא השכילה לתכנן שיהיה לה ! אבל כל הרעיונות שלו ושל יועצי הרוע שלו הן לפגוע באנשים שחיים כבר 40-50-60 שנה בראיה תיכנונית ארוכת טווח חסכנית מסודרת וזהו אפיק החיסכון שבחרו וייתכן שהדירות האלה הן הפנסיה היחידה שלהם מהיכן התעוזה לגעת כל הזמן באנשים כבר לא נדבר מה עושים עם הכסף נותנים כמו סם למתנחלים וללומדי תורה...אופ מה כאן לעזאזל קורה
    סגור
  • כחלון רוצה שבמקום סיכון הבנקים ע"י המשכנתאות הפנסיות
    אאא 13/07/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיו אחראיות להן. לפי התקדים האמריקאי הבנקים ילוו בלי שום ערבויות כי מי שיפול אם לוקחי המשכנתאות יפלו יהיו הפנסיונרים בעוד שאת הרווחים מקבלים הבנקים. במצמב כזה כל מי שרוצבה שיהיה לו מה לאכול בפנסיה לפני שיתווספו לתספורות גם קריסת משכנתאות יאלץ לקנות דירה שגם אם מחירה יפול עדיין תהיה קיימת להבדיל מכספי הפנסיה
    סגור
  • הרציונל הוא שהם ימכרו את הדירות
    אני 07/07/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    2 5
    וישקיעו את הכסף באפיק אחר. דירה היא לא פנסיה, היא לא השקעה והיא לא חסכון. היא מקום לגור. זה הרציונל.
    סגור
  • זה אפיק החיסכון הנכון ביותר
    ציון 07/07/2016 23:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאשר הקלקלה מבוססת על היי טק וכל התעשיה הישנה ניסגרת הייצוא קורס הכל לאט לאט קורס הנדלן היה העוגן הרציונאלי היחידי ולאנשים לא חסר היכן לגור הרוב מדובר בבועה
    סגור
  • ובדיוק ימכרו הדירות לך. אולי יעבירו לילדיהם העודף. (ל"ת)
    hguy 07/07/2016 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    להעשיר עוד את קופת האוצר
    המטרה של קחלון 07/07/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    6 3
    זה לא יתן כלום לחסרי הדיור זולת השמחה לאיד בעל 3 דירות ימכור את הדירה הכי דפוקה שלו במקרה הגרוע וזאת בטח דירה להריסה בת 2 חדרים. משנות ה 50. בדירות אלו גרים מסכנים בשכירות של 2500 שח לחודש לא משלמים ארנונה והם ימצאו עצמם ברחוב . כי המשקיעים עזרו לממשלה במקום הדיור הצבורי ומילאו את החסר זוג צעיר עם ילד לא יקח משכנתא של 800 אלף לקנות דירה בת 2 חדרים ויגור בקומה ג בלי מעלית. לא כל המשקיעים קנו 3 דירות בתל אביב, הרצליה, רמת השרון ורמת אביב. יש גם משקיעים בעלי 3 דירות בפריפריה שמשכירים ב 1500 שח לחודש. כחלון אכן איבד את הצפון. יודע שהוא נכשל בגדול כמו בסלולר שם היה לו כסף מהאוצר לסבסד את גולן טלקום והצבור שילם זול בכיס אחד אבל המיסים עברו מכיס שני לגולן טלקום. ובדרך הוא הרס חברות פיטר עובדים ממקום העבודה ופגע בתיקי הפנסיה. הבלוף שלו כבר נחשף . כי אי אפשר לשקר כל הזמן. קחלון לקח את כל הסלים לפעול למען הדיור ולא עשה כלום. תמ"א הריסה ובבניה תקוע. פינוי בינוי לדירות ישנות אין בכלל. הוא נכשל בגדול
    סגור
  • גונבים את כל אלה שחסכו ביושר
    ציון 07/07/2016 23:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גונבים כדי שיהיו ג'ובים כסף למיתנחלים לדתיים הזייה על סמים - זו עבירה מדינה מסוממת
    סגור
  • 55.
    זה לא הדרך
    אמיר 07/07/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    רבותאי , תהיו רגועים !!! זה עוד ניסוי פסיכולוגי של חכמי האוצר , זורקים ידיעה - בודקים תגובות . רעיון דבילי , לא שוויני ולא כלכלי - בטוח שלא תעבור . זוכרים מס רכישה 20 אחוז , שנגמר ב 8 אחוז ולא עזר בכלום , עכשיו זה אולי יגמר בכמה מאות שקלים לדירה , לאחר מבחן הכנסות של בעל נכס , שאותם בסופו של דבר ישלם דייר . בעית דיור זה לא יפתור .
    סגור
  • 54.
    משקיע נדלן שמדבר מהפוזיציה
    אורי כהן 07/07/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    6 3
    משקיעיי הנדל״ן בפנקיה.רק יציאת משקיעים משוק הנדלן תוריד מחירים. חבל שכחלון לא עשה זאת לפני שנה.אבל עדין לא מאוחר.
    סגור
  • 53.
    תעלו ריבית! תעלו ריבית! תעלו ריבית! תעלו ריבית!
    עלי 07/07/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יש דרך אחד ויחידה להוריד מחירים וזה להעלות את הריבית רק ממההה.... בכל העולם מפחדים להעלות ריבית בעשירית האחוז כי אז כל הבלון י ת פ ו צ ץ !!! שורה תחתונה: מבוי סתום
    סגור
  • 52.
    פרופסור לטיפשות ובערות.מחירי הדירות יירדו על אפך וחמתך. (ל"ת)
    צחי 07/07/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    6 14
    סגור
  • עוד יחצן הזוי ותלוש מהמציאות מה אתה ? מבין בכלל (ל"ת)
    בבר מאשדוד 07/07/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 51.
    ספסרי הדירות מתנגדים, וחסרי הדירות תומכים! (ל"ת)
    קדימה כחלון! 07/07/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 50.
    למה על עבודה ועל שוק ההון יש מיסוי ועל נדלן לא?!
    דורשת צדק 07/07/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בוודאי שצריכים למסות
    סגור
  • גם על עבודה אין מיסוי מלא. אם היית עובדת היית יודעת.... (ל"ת)
    טובה 08/07/2016 07:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מינואר 2014 יש מס שבח מקרקעין על דירה שניה!!! (ל"ת)
    אילן 07/07/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 49.
    צריכים לגרום למשבר אם לא יהיה משבר יזום
    אסון ! 07/07/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דור שלם הולך לפח , פשוט אין להם סיכוי , אין להם סיכוי לנהל משק בית נורמטיבי .
    סגור
  • 48.
    תמיד יש לו מה להגיד (ל"ת)
    יוסי 07/07/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 47.
    ויצוצו האינטרסנטים
    IM 07/07/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כמו תמיד אני אומר: חובה גילוי נאות...
    סגור
  • אבל יש גילוי נאות, רשום לו על המצח מומחוי. (ל"ת)
    בא 07/07/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 46.
    למר מואב מן הסתם יש יותר משלוש דירות (ל"ת)
    ארבינקא 07/07/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    9 12
    סגור
  • לאורבניקא
    שמיל 07/07/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    העם יש סיכוי שלפחות תנסה להתיחס ענינית לכתבה ולניתוח המאוד ענייני?
    סגור
  • השאלה אם הוא מומחוי או ממומחויי. (ל"ת)
    בא 07/07/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • במחיר שהוא מקבל לטוקבקים, רק ממחזר תגובות מפגרות (ל"ת)
    טובה 08/07/2016 07:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    זה עוד פרופסור מומחוי (ל"ת)
    בא 07/07/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 44.
    משחקים בנו אל תהיו כלים בלוח השחמט שלהם
    בובי פישר 07/07/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רק ביחד נוריד את מחירי הדיור הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי
    סגור
  • 43.
    סבלנות חברים
    pumpkinhead 07/07/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    4 5
    דווקא מכלכלן אני מצפה למעט סבלנותבמיוחד בימים שכאלה כשמשווקים לא מעט פרויקטים במסגרות שתי תוכניות מחיר למשתכן ומטרה נראה שהשוק מתחיל לסובב את ההגה וזה עיניין של זמן עד שתושלם הפרסה
    סגור
  • אתה צודק,בינתיים זוגות צעירים יגדלו ילדים באוהל . (ל"ת)
    בא 07/07/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 42.
    רעיון מדהים
    רעיון מדהים 07/07/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ידוע שבעלי רכב צמוד מהעבודה נוסעים בממוצע פי שלוש או יותר מבעלי רכב פרטי. עוד ידוע שלמדינה ולאזרחיה אינטרס לצמצם את שיעור הנסיעות ברכב בכלל ומכאן שכמובן ברכב צמוד בפרט. אז הרעיון המדהים שלי הוא: נטיל מס של 500 שח בחודש על בעלי רכב צמוד מהעבודה ובכך נניע אנשים להחזיר רכב צמוד למעסיק וירכשו רכב פרטי או ייסעו בתחבורה ציבורית. מדהים. הה... יש למישהו עוד רעיונות מבריקים כאלה. הרי כל בר בי רב יכול לבוא עם עשרות רעיונות להטלת מס חדש בכדי למנוע או לצמצם תופעה שהחברה רוצה לצמצם או למנוע. מה בדבר הטלת מס של 100 שח על כל חפיסת סיגריות, מיסוי הכנסות מזנות או הימורים בשיעור של 80 אחוז, אגרת רישוי כפולה או משולשת על רכבים ישנים בכדי לצמצם זיהום אוויר ועוד ועוד ועוד.....
    סגור
  • מדהים?
    אזרח מהשורה 07/07/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה מדהים ברעיון.אולי אפשר להסביר?
    סגור
  • 41.
    מיסוי נדלן
    שוקי 07/07/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    השרים החכמים מנסים כל הזמן לכבות שריפה בדלק כאשר 50% -70% ממחיר דירה כיום הוא מסים והיטלים למיניהם מפליא כיצד תוספת מסים יורידו מחירי קניה ושכירות של דירות אבל למי זה אכפת ? יצליח טוב , לא יצליח , ימלא את הקופה בכספים שיממנו שחיתויות למקורביהם . חה חה חה
    סגור
  • 40.
    שר המיסים כחלון שותה לנו תדם
    נמאס ממס ועוד מס 07/07/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    14 4
    שר המיסים כחלון
    סגור
  • 39.
    הזוגות הצעירים הם אלו את הבעיה העיקרית
    אריאל שרון 07/07/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם הם פשוט יחליטו שלא לקנות בכך יורידו את הביקוש .פשוט להפסיק לקנות דירות מתוך פניקה ומתוך תופעם העדר.שיכורות ושוב שכירות זה מה שיוריד את המחירים.
    סגור
  • הפתרון שלך גרוע למדי
    חכם בלילה 08/07/2016 18:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי אז יעלו מחירי השכירות לשמיים מעודף ביקוש והזוגות הצעירים שוב יחפשו לקנות דירות ויעלו את המחירים חזרה וחוזר חלילה
    סגור
  • 38.
    לא משדר פניקה ולא כלום הם היו צריכים לעשות הרבה יותר
    בושה ! 07/07/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ולא עשו , הוא משדר בסך הכל עסקים כרגיל וחוסר רצון אמיתי להוריד את המחירים , עוד פעולה של פטישון ששוקל מאה גרם !
    סגור
  • זה פטיש יום עצמאות!!!בקלפי אני אשים
    בא 07/07/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לו פתק של פירסומת לפיצה
    סגור
  • 37.
    אז מה אתה מציע נשמה טובה ? (ל"ת)
    סוקרטס 07/07/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 36.
    מואב מתנגד. מעניין כמה דירות
    דני 07/07/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    13 7
    להשכרה יש לו. למדנו שכל המומחים ופוליטיקאים למינהם מדברים ועוסקים מפוזיציה. בושו לכם.
    סגור
  • 35.
    עשו דבר דומה בונקובר, בהונג קונג, בלונדון לטובת אנשים
    פרופסור מפגר 07/07/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    12 9
    ולא חסר דוגמאות. אז כולם טיפשים והפרופסור חכם? אם כך אז במקום לבלבל תאת המוח תציעה רעיון.
    סגור
  • זה עוד פרופסור מומחויי (ל"ת)
    בא 07/07/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • 34.
    תשובה למואב
    אנונימי 07/07/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    6 9
    זה הגיוני מה שאתה מפרסם. אך כחלון צודק בדרכו היות שע"י זה אנשים יורידו את כמות הדירות שברשותם .וגם אתה פוחד היות ובטוחני שגם לך יש שלוש דירות ויותר
    סגור
  • 33.
    שאלה
    אבג 07/07/2016 14:10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הייתי מצפה שבתחילת המאמר תבוא הצהרה שלמר מואב אין 3 דירות ואז את כל ההמשך
    סגור
  • 32.
    באמת הגיע הזמן , היה צריך לעבור חוק כבר לפני 5 שנים (ל"ת)
    צעד חכם 07/07/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 31.
    אני מזמן מוכר את הנדלן בארץ וקונה בגרמניה
    רוני 07/07/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תשואות טובות יותר עלית ערך טובה יותר והממשל לא חושב שתפקידו לדםוק אותך אז תתקוננו לשכר דירה חודשי של חצי אחוז מערך הדירה 15000 לחודש לדירת 3 חדרים בתל אביב
    סגור
  • 30.
    צד לא חכם
    אדי פארן 07/07/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה צד לא חכם שיפגע בסופו של דבר יפגע בשוכרי הדירות.
    סגור
  • 29.
    מציע מס של -1,000 ש"ח לחודש לכל בעל טלפון סלולרי. (ל"ת)
    כי לטיפשות אין גבול 07/07/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • אני לגמרי בעד
    מומחה לקנוניות 07/07/2016 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אין לי טלפון סלולרי(באמת).
    סגור
  • 28.
    פופוליסט, פופליסט, פופוליסט
    דנידין 07/07/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אני תקווה שהשקרן הזה יעלם מהחיים הפוליטיים לאחר הבחירות הבאות. הבטיח שיטפל במונופול הגז ולא קיים בגלל חברו קובי, הבטיח חגיגית שיוריד את מחירי הדירות ולא קיים ואולי גם זה בגלל קובי שעוסק, מה לעשות, גם בנדל"ן. כולו פופוליזם וראו את תגובת קרן המטבע מהבוקר לצעדים ההזויים בנושא הבנקאות. בקיצור כשלון אחד גדול!!!
    סגור
  • 27.
    האוצר צריך ליצור אפיק אלטרנטיבי כגון חיסכון 4% צמוד מדד (ל"ת)
    משה 07/07/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 26.
    מס אחיד
    דן 07/07/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    די לנסות ולהמציא את הגלגל לדאוג למס אחיד ולא משנה ממה דירות ,שוק ההון וכל הכנסה אחרת
    סגור
  • 25.
    לא יעזור כמו שהגדלת מס רכישה לא עוזרת.צריך לבנות דירות
    מחפש דירה 07/07/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    11 3
    ובזה כחלון נכשל.הוא לא יעיז להוריד דרמתית את המחירים כי אז כל המשק יכנס לטלטלה כולל יציבות הבנקים.אם יהיה מס על דירות מושכרות יעלהו דמי השכירות. לא פחידים זונה עם ז......
    סגור
  • מה נראה לך שלא מעלים שכר דירה כי המשכירים לא רוצים
    שוכר 07/07/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    להרוייח והם אנשים נחמדים??? פשוט יש איזון וגבול של כמה אנשים יכולים לשלם. והגבול קרוב מאוד לכן אל תדאג לא יצליחו לגלגל את זה על שוכר.
    סגור
  • 24.
    זה לא ראוי להתיחסות ממש בדיחה עלובה
    יוס 07/07/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מסכנים השוכרים הם אלה שישלמו
    סגור
  • 23.
    מס רכוש קיים בהרבה מקומות בעולם.. בדרכ
    בן 07/07/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 5
    0.5% משווי הנכס הנדלני. תכנית מחיר למשתכן בכלל לא הזויה. היא פשוט מטפלת בפלח מסוים של האוכלוסיה, שהוא זה שנפגע הכי קשה. זה נכון שהיא לא מושלמת, אבל עדיפה על כלום.
    סגור
  • 22.
    חשבתי שכחלון התקדם אבל עדיין נשארבעל חנות החלפים בחיפה (ל"ת)
    מכיר את כחלון מחיפה 07/07/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 21.
    כל הכבוד לממשלה!!! (ל"ת)
    אזרח מרוצה 07/07/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • רק הליכוד יכול . (ל"ת)
    בא 07/07/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 20.
    כחלון- כישלון גדול. נכשל בדיור וכעת יהרוג אותהו עם ועדה (ל"ת)
    דני 07/07/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • השיטה הסטנדרטית לקבור רעיון,וועדה , קוברים בסחבת
    בא 07/07/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ושיעמום , ככה עשו עוד מימי בן גוריון .
    סגור
  • 19.
    איזה כיף לא לעשות כלום ולקטר על כחלון
    אייל 07/07/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    9 12
    לזכות כחלון ייאמר שהוא כל הזמן מנסה ובע"ה בסופו של דבר הוא יצליח..... השאלה מתי ייעצר טירוף בועת הנדל"ן הזו !
    סגור
  • איזה כייף לא לעשות כלום ולהגיד:שמי משה כחלון (ל"ת)
    אחד 07/07/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • מנסה זה לא מספיק ,שיביא קבלנים מחול ,שיעלה מס על נדלן
    בא 07/07/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להשקעה , שלא יקשיב לשקרנית פלוק ...........מעשים חביבי . מנהל צריך לנהל .
    סגור
  • 18.
    נחשו כמה בתים יש לי (ל"ת)
    פרופסור מואב 07/07/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 1 (ל"ת)
    לפי הרצאה ביוטיוב 07/07/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3 (ל"ת)
    צחיע 07/07/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    רק שאלה- כמה דירות יש לך? (ל"ת)
    שואל בלי ידיעה 07/07/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 16.
    חבל שאנו מקבלים לא יוצלחים בתפקידי מפתח (ל"ת)
    ואנשים כגנץ בפרטי 07/07/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אתה מתכוון לתפקידי ניהול בכירים ,הם כולם מנהלים תבין . (ל"ת)
    בא 07/07/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    איך כולם אוהבים לפרגן (ל"ת)
    אריה 07/07/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 14.
    למה לא?
    גלי 07/07/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    3 7
    תן לי לנחש, יש לך כמה דירות? אתה לא מעוניין בירידת מחירי הדירות? ואתה חי בעולם שכולו טוב...
    סגור
  • 13.
    פרופסור בזוי שעוקץ את העם תחת תואר (ל"ת)
    בושה 07/07/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    7 10
    סגור
  • 12.
    יש פתרון פשוט יעיל ומהיר. להוריד את מס הבורסה והמשקיעים (ל"ת)
    הרשלה 07/07/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • צודק
    אבי 07/07/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נכון
    סגור
  • 11.
    רעיון גאוני
    המומחה 07/07/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אכן יש הגיון בדבר. כל הכסף השחור מושקע בנדל"ן. אין הרבה אפשרויות השקעה נכון לתקופה. הייתי מציע מס רכישה מדורג של 10% עד מליון שח 15% עד שני מיליון וכך הלאה. מס פרוגרסיבי לחלוטין.
    סגור
  • 10.
    הוא לא נכשל הפרופסור פשוט בוק כחלון עושה עבודה נהדרת (ל"ת)
    משנה את פני החברה 07/07/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור
  • אתה כול כך צודק ,מחירי הדירות ירדו בקדנציה שלו איזה 20
    בא 07/07/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אחוז . או אולי לא , אולי הם עלו , גם אני עושה עבודה נהדרת , במקום לעבוד אני הולך לים עם החברה ,ואחכ הולכים אליה לשחק ביליארד . ואני גם מקבל בונוס ממקום העבודה וגם ממנה .
    סגור
  • 9.
    ולעלות ריבית
    מדירה שנייה צריך 07/07/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הכל יסתדר
    סגור
  • 8.
    אי אפשר להתחמק ממס על ההכנסה הכי בטוחה שיש...
    שגיא 07/07/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    6 4
    הכנסה משכר דירה! חייבים מס פרוגרסיבי על הכנסה משכר דירה!אין פתרון אחר!
    סגור
  • 7.
    כחלון כישלון
    משה 07/07/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    5 4
    נידרש מיסוי שכ"ד בגובה 25 אחוז והטלת מס רכוש על בעלי דירות להשקעה.
    סגור
  • הם יעשו את זה כשלכול 120 מושחתים בכנסת יש 10 דירות
    בא 07/07/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לכול אחד?
    סגור
  • נציגינו בכנסת יפילו את ההצעה (ל"ת)
    בנצי 07/07/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    כחלון כישלון
    משה 07/07/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    4 6
    עוד דבר הזוי זה מסלול 10 אחוז מס ללא תיקרה . כחלון מעביר הכנסות מהמדינה לכיסם של בעלי ההון.
    סגור
  • 5.
    במקום דגל ,כחלון צריך להביא קבלנים מחול ,או לעשות משהו
    בא 07/07/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אף אחד לא יצביע ללוזר כמוהו !!!
    סגור
  • 4.
    כחלון כישלון
    משה 07/07/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    10 6
    כחלון שיסביר לנו מדוע הוא נותן פטור על הכנסה משכ"ד בגובה 60,000 לשנה לעומת משקיע בשוק ההון שימוסה בשעור 20-30 אחוז ? מדוע לתת מתנה לבעלי ההון ?
    סגור
  • 3.
    וואו,הוא הבין את זה , אפילו אימפוטנט עם כלים ,או כלי אם
    בא 07/07/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תרצו מבין , אותי זה די מפתיע שהוא מבין משהו בכלל ,אחרי שמחירי הדירות לא מפסיקים לעלות ,והוא מנהל שלא מנהל . למה שלא תאשים מישהו אחר כחלון ,נגיד את ביבי , זה הרי מה שכול אימפוטנט תמיד עושה .
    סגור
  • אני לא בטוח שאני יכול להגיד את זה בצורה יותר בוטה כרגע
    בא 07/07/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היום היה לי יום טוב ככה שיש לי מצברוח טוב ,אבל אולי בעתיד אני אשתדל יותר כחלון ,אני מבטיח .
    סגור
  • 2.
    כחלון כישלון
    משה 07/07/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    8 5
    שתי סיבות יחידות לעליית מחירי הדירות : 1. ריבית נמוכה 2. הטבות מס למשקיעים בדיור. כל השאר קישקוש כי אן מחסור אמיתי בדירות . יש כ 700 אלפי דירות שמוחזקות ע"י משקיעים ואם נגרום להם למכור אז לכל דירה שתתפנה ע"י משקיע יכנס שוכר וכך גם במקביל הביקוש לשכירות ירד במקביל לירידה בהיצע להשכרה. נידרש ביטול אפליית המס לטובת בעלי הדירות.
    סגור
  • נראלי ששקרנית פלוק מחזיקה את כחלון בביצים באיזו צורה
    בא 07/07/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הוא מנהל חלש מאוד .
    סגור
  • לכחלון אין ביצים אבל יש לו קש בראש. בקיצור לא ביצים ולא (ל"ת)
    פיני 07/07/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    עומר מואב , אתה פיגוע כלכלי מהלך
    אחד 07/07/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    25 19
    מה לא צודק בלמסות דירות ? למה למסות 25% על רווחי בורסה ולא למסות דירות ? את מי אתה מייצג ? כמה דירות יש לך עצמך? ראינו לאן הקפיטליזם הקיצוני שאתה תומך בו הביא אותנו , אל עבר פי פחת.
    סגור
  • הוא צודק בכל מילה מה אתה כועס
    אתי 07/07/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    19 13
    הוא לא נגד צעדים שיורידו את מחירי הדיור, אך מותר לא לומר שהצעדים האלו לא יעשו את העבודה. מה רע בדבריו? ישר צריכים לתקוף אותו לגופו של אדם??? תקוף אותו לגופו של ענין!!!! בא נראה אותך!!!
    סגור
  • מואב מציע כל הזמן מה אי אפשר ומה לא ,אולי תציע מה כן ,כ
    זמבורה 07/07/2016 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 7
    כשישבת בממשלה לא שמעתי מילה אחת מה כן יוריד את מחירי הדיור ,ובתקופתם היו עליות מטורפות במחירי הנדלן,אז מגיע שר אוצר שמגיע לו צלש על עצם הרעיון לנסות להוציא את העגלה מהבוץ ויכול להיות שזה יצליח ויכול להיות שלא אבל גם צ'אנס אתה לא נותן
    סגור
  • אתי,אנחנו צריכים מעשים ,אתה מבין ,לא מילים ,לא משפטים
    בא 07/07/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לא פיסקאות ,לא סיפורים , במבחן התוצאה הוא כישלון מוחלט , הוא מנהל אז שינהל , מי מנהל באוצר הוא או שקרנית פלוק !? אנחנו כאן יהודים ולא מטומטמים , דירה זה מיצרך יסוד .
    סגור
  • כחלון צודק
    אט 07/07/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    3 7
    ברור שצריכים למסות דירות לפי כמות כי אם יש לאדם 3 דירות גם אם הן זולות הרי זה ייתן פתרון ל3 משפחות ולעומת זאת מי שיש לו דירה יקרה בפועל אותה דירה תימכר רק למשפחה אחת אז באיזו סיטואציה ינתן פיתרון ליותר משפחות? ולא אין לי דירה יקרה כך שזאת לא הסיבה לתגובתי
    סגור
  • רף מיסוי לפי ערך היה מביא לאי שחרור דירות בפריפריה
    יפה כחלון 07/07/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ועומר מואב צודק, בטווח הקצר זה כן יעזור להורדת מחירים, ובטווח הארוך להפחתת בניה. אלא שיש זמן רב ליצר צעדים משלימים שיעודדו דווקא בניה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות