האוצר משנה באופן דרמטי את המיסוי על המחזיקים ב-3 דירות ויותר - הנה הפרטים

בחוברת הצעת תקציב המדינה לשנים 2017-2018, נחשף המיסוי המיוחד שמתכנן האוצר
 | 

מטיוטת הצעות החלטה לממשלה לקראת תקציב 2017-2018 שהופץ אמש נחשף כי המיסוי המיוחד על המחזיקים ב-3 דירות ויותר שייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2017 ויהיה שונה מהפרסומים שיצאו עד כה, פחות בהיבט של היקף המס, ויותר בהיבט של דרך חישוב המס. 

וכך זה יעבוד: על פי ההצעה, תוטל חבות מס על המחזיקים החל מהדירה השלישית ואילך בשיעור של 1% מערך הנכס בשנה, בהתאם לאומדן שתערוך המדינה, על בסיס שווי למטר מגורים לכל אזור כהגדרתו בטבלת האזורים הסטטיסטיים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ובלבד שסכום המס לא יעלה על 1,500 שקלים לחודש. יובהר כי על שתי דירות מתוך סך הדירות של בעל הנכסים לא יוטל המס. בעל הדירות יהיה רשאי לבחור אילו מהדירות שבבעלותו ייחשבו כדירה השלישית ומעלה לצורך הטלת המס. לא הודיע בעל הדירות לרשות המסים על הדירות שבכוונתו להחשיבן כדירה השלישית ומעלה, יוטל המס על הדירות שלהנחת רשות המסים הן הדירות הזולות ביותר שבבעלותו.

המשמעות: המס השנתי המקסימלי לאלו המחזיקים ב-3 דירות יעמוד על 18 אלף שקלים (1,500 שקלים כפול 12 חודשים). ניתן לגזור מכך שהמס המקסימלי יוטל על אלו המחזיקים בדירה שלישית בשווי של 1.8 מיליון שקלים ומעלה. אם לאותו אדם יש 4 דירות, ישלם 18 אלף שקל נוספים וכך הלאה עבור כל דירה נוספת שבבעלותו כאשר ברור שתשלום המס יהיה על הדירה בעלת השווי הנמוך ביותר מבין הדירות המוחזקות. אם הדירה השלישית הינה בשווי נמוך יותר - גם תשלום המס יהיה נמוך יותר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

השינוי: בניגוד לפרסומים הקודמים לפיהם יגבה מס של 12,000 שקל בשנה על המחזיקים ב-3 דירות ללא שום התייחסות לשווי הדירות (במגדל אקירוב או בשכונת מצוקה בעכו, זה אותו הדבר) ועוד 10,000 שקלים על הדירה הרביעית ועוד 15 אלף שקלים על הדירה החמישית וכך על כל דירה נוספת, בהצעה הנוכחית יש התייחסות ברורה לעניין שווי הדירות בכל הקשור למס שיוטל. בעלי דירות עם שווי נמוך ישלמו פחות, ואלה עם שווי גבוה ישלמו יותר (הרבה יותר ביחס לפרסומים הקודמים).  

איך יקבע שווי הדירה? הסכום שיקבע לעניין גובה המס שיוטל יתבסס על שווי מקורב למטר רבוע מגורים לכל אזור. חישוב השווי המקורב למטר רבוע מגורים בכל אזור ייעשה בהתאם לחלוקת הארץ לאזורים שונים לרבות באמצעות שימוש בטבלת האזורים הסטטיסטיים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בעל דירות רשאי לבחור אילו מהדירות שבבעלותו תיחשב הדירה השלישית ומעלה; לא בחר בעל דירות כאמור, יוטל המס על הדירות הזולות מבין הדירות שבבעלותו, לפי המידע שמצוי ברשות המסים.

כמה מחזיקים ב-3 דירות ומעלה יש? על פי נתוני רשות המסים, קיימים כ-50 אלף בעלי דירות המחזיקים ב-180 אלף נכסים. והם אלו שישלמו את המס האמור. ההצעה הצפויה להביא לגידול בהכנסות בהיקף של 800 מיליון שקל. "אנו צופים כי מס זה יתרום הן לחלוקת הכנסות נכונה יותר במשק ולצמצום אי השוויון, והן יהווה תמריץ עבור בעלי הנכסים למכור את הנכס, מה שיגדיל את היצע הדירות בשוק המשני, ויביא להפחתת "רמת המחירים", כך נכתב בחוברת הצעת התקציב.

ראיון שקיימנו לאחרונה עם חוקר ממוסד 'שורש' בעניין כיוון מחירי הדירות:
 
 

תגובות לכתבה(332):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 151.
    מס לא הוגן, לא חכם, שמפספס את המטרה
    Jacob 17/08/2016 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם רוצים לעצור את המשקיעים לצבור דירות, שיטילו מס מעכשיו,על הקונה מעבר ל2 או יותר דירות שבבעלותו כי מעטים ימכרו דירות(יפסידו 1/3 מרווח שכר הדירה אבל ירוויחו בעלאת מחיר הנכס) ושוב כחלון מפספס את המטרה
    סגור
  • 150.
    מי שיקפוץ מהגג הם השוכרים ואולי גם כחלון (ל"ת)
    אריק / 14/08/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 149.
    קומבינה
    משקיע 12/08/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כחלון מגן על חברות הפנסיה כמו מגדל ומבטחים בכך שהוא מאלץ את הפנסיונרים לא למשוך כספי פנסיה ולהשקיע בנדלן וכך חברות אלו ירוויחו
    סגור
  • 148.
    יש לי 4 דירות - השוכרים ישלמו את זה
    המשכיר 12/08/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלל מס אני אמכור ???....חחחחחח הצחקת אותי כל דייר ישלם עוד 500 ש"ח.... ממש מס חברתי איזה גאון פיננסי, בחירות הבאות אתה יוצא בחוץ !!!
    סגור
  • 147.
    טוב לעצלן שחי מביטוח לאומי ,רע לעובד ומשקיע לטובת המדינ
    אליהו 12/08/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אין לאן להשקיע אז למה לעבוד קשה .נוח להיות על ביטוח לאומי,לא ארנונה, חצי לחשמל, בלי מיסים .מה יהיה עם המדינה=אים לא יהיה כידאי לעבוד.= כמו בר"המ.-איפה היא ?
    סגור
  • טען עוד
  • 146.
    ברשותי שלוש דירות. אחלה מס זולת היעד אליו
    ?????? 04/08/2016 21:46
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ילך. ובלי קשר עוד עשרת אלפים פלוס מינוס ירתיעו אותי כשהמחירים לא עוצרים ובמציאות בה הבורסה על כל שטות מגיבה כאילו היתה קזינו? וזה מבלי להנחית חלק על השוכרים. נראה כאילו פשטנו רגל. הזוי.
    סגור
  • 145.
    גם על פנסיה משלמים מס מעל שכר מסןיים (ל"ת)
    זביב 04/08/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 144.
    עוד סיבה למה צריך למסות:
    ג'נגו 04/08/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    http://www.bizportal.co.il/realestates/news/article/434043
    סגור
  • 143.
    פלא פיננסי": איך בעל בסטה בשוק שמקבל קצבאות מביטוח לאומ
    1234 04/08/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    "פלא פיננסי": איך בעל בסטה בשוק שמקבל קצבאות מביטוח לאומי - משכיר 30 דירות? מדוע האוצר לא מטפל בכסף השחור ???? תביעת נזיקין שהתבררה בפני השופט מנחם (מריו) קליין מבית משפט השלום בתל אביב חשפה בפניו סיפור, שהצליח להפתיע ואף לעצבן אותו: תביעה של אדם בן 68 שהיה מעורב בתאונת דרכים באפריל 2014 כשרכב על האופנוע שלו. האיש תבע את התאגיד המנהל של המאגר לביטוחי רכב חובה (הפול) בשל נזקי גוף ונפש כשתחשיב הנזק שלו היה לפיצוי של כ-750 אלף שקל. במסגרת הדיון התברר כי לתובע, בעל בסטה בשוק הכרמל, יש 30 דירות שהוא משכיר. לטענתו, בעקבות התאונה הוא נאלץ להוציא הוצאות בלתי צפויות וחריגות בניהול דירותיו המצויות בבניינים בני 4-3 קומות ללא מעלית. הוא נותר מרותק לביתו במשך שלושה חודשים ולכן נעזר בילדיו לגבות את דמי השכירות. עוד הוא טען כי לפני התאונה הוא פעל לבדו ללא עזרה בניהול ותחזוקה מטעם בעלי מקצוע ובני משפחה - ולאחר התאונה הפך לתלוי בהם. השופט קבע כי "התובע לא השכיל להראות גירסה סדורה באשר להוצאות מושא עסקיו, לא ברור כמה דירות היו בבעלותו לפני התאונה, כמה לאחריה, מה הסכומים שהוא מקבל עבור השכי
    סגור
  • 142.
    כחלון חדלון... די לסחוט את בעלי הדירות (ל"ת)
    משכיר 04/08/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 141.
    כחלון יורה לכל עבר. ברוך השם שיש בג"צ!!
    נורית 04/08/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כחלון רוצה להעניש את מעמד הבינים. רוצה לשסות ציבור אחד בציבור אחר. מי שדאג לעצמו או קיבל איזה ירושה הפך להיות "חזיר" "אויב העם". פשוט גועל נפש. מפלגת "כולנו" תימחק בעתיד.
    סגור
  • הוא רוצה להעניש את העשירים / ביניים / אשכנזים
    ציון 07/08/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הוא ויועציו מקווים לנקמה , כשהם היו ילדים ולאחרים היה כעת יש להם פוזיציה שהם יכולים לנקום נקמה האם זה השד העדתי או הנקמנ אין כאן כלום להגדלת היצע דירות רק לקחת עוד כסף ולחלק אותו לצרכים ( שלפי המפתח הממשלתי הנוכחי )
    סגור
  • 140.
    כלון תפס טרמפ להעלות מיסים וברור שזה (ל"ת)
    יפגע בסוף בשוכרים! 04/08/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 139.
    גם את המס על הבורסה העלו במסווה של
    המחאה החברתית... 04/08/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה סתם תירוץ לסחוט מיסים!!
    סגור
  • 138.
    יש בעיה בהגדרת המטרה.
    ranr 04/08/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מטרת החוק היא שחרור עוד דירות יד שניה לשוק הדירות למכירה במטרה לעצור\להוריד מחירי הדירות. אם הגדרת המטרה היתה "הגדלת הזמינות והוזלת מחירי הדיור", אולי בראיה כוללת, לא היו מתמקדים רק בשוק הדירות אלא מרחיבים את הראיה לשוק הדיור שכולל שכירות לטווח ארוך שכל כך חסרה בארץ וכן פיקוח על המבנים ומחירי השכירות. יש מקום לאפשר השקעה בדירות להשכרה בתנאים שישאירו רווח הוגן למשקיע אך גם מחיר הוגן לשוכר תוך הקפדה שתנאי הדיור יהיו הולמים. יש בארץ תופעה של השכרת מגורים בלתי ראויים בעליל. מבנים שכבר מזמן היו צריכים לחסום או להרוס אותם. הראיה הכוללת הזו צריכה לספק פתרונות גם לחסרי דיור. ההתמקדות בבניית ומכירת דירות זולות יותר כפי שמתבצעת היום, מספקת בדוחק פתרונות לבעלי הון ראשוני שחלקם לא יעמוד, מסיבות שונות, בתשלומי המשכנתא ויצא מהמסע הזה עני יותר משהיה כאשר נכנס אליו.
    סגור
  • המטרה היא עוד מיסים,כי נתנו הקלות לבעלי חברות וטייקונים (ל"ת)
    נתי 07/08/2016 07:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לצערי אתה צודק...המשכנתא הזאת היא מלכודת (ל"ת)
    בן אהרון 04/08/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 137.
    מהמוצדקים במיסי ישראל, כל הכבוד כחלון!
    ירמיהו 04/08/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    9 11
    לכל בעלי הדירות בירושה וממשפחות ההון בישראל צאו לעבוד ולכל המקושרים מקורבים שהצליחו לקנות שלוש דירות שלמו את הסכום הזניח הזה ואם לא תמכרו ברווח עצום על מחיר הדירה. די לבכי, די לחזירות ימגעילים!!!
    סגור
  • ירמיהו , הכסף הוא על מנת שביבי ישלם לחבריו בגועליציה (ל"ת)
    דוד 12/08/2016 15:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 136.
    היאוש של כחלון - לא מצליח להוריד את המחיר כמו בסלולר
    אריאל שרון 04/08/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    9 2
    כחלון נישא על זרי הדפנה של הצלחת הסלולר.אבל הוא מתהדר בכתרים שלא מגיעים לו.אמסלם מש"ס שהיה שר התיקשורת לפניו הוא זה שהתחיל את מהלך ההוזלה של כל נושא התקשורת וכחלון רק קצר את הפירות והתהדר בהם.היום היאוש בעניין הדירות והנסיון שלו להגיע לאותם תוצאות כמו בסלולר לא מצליחים במיוחד ותראו איזה מהלכים אוויליים הוא עושה.וזה אתם רוצים שיהיה ראש ממשלה?
    סגור
  • 135.
    להטוטן מהסוג הזול ביותר תראו לואת הכתבה למעלה איך בקנדה
    gg 04/08/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    5 4
    איך בקנדה מתייחסים לאותה סוגיים רק במקרה שם הוחלט להטיל מס רכישה מיידי של 15% ולא את הגועל שכחלון מציג כהישג 1500 שקל מס לחודש ומה זה מהדירה השליישית ומעלה כמה מהקוראים כאן מחזיקים 4 דירות ? או שהוא לא יודע לקרוא או שהוא חושב שאנחנו פסיכים
    סגור
  • 134.
    בשם הדירות למחוסרי דיור, מטילים מס על כל הדירות.
    בן אהרון 04/08/2016 06:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם הכוונה להגדיל הצע לזוגות צעירים מחוסרי דיור, צריך להתמקד בדרכים להגדיל הצע של דירות 4-5 חדרים במחיר עד 1.5 מיליון. יש בחיפה דירות ישנות בנות 3 חדרים שדורשות שיפוץ במחירים החל מ-400 אלף ש״ח. אם זה לא מתאים, מדוע לא לפטור את הדירות האלה מהמס החדש וממס רכישה מוגדל? כך גם לגבי דירות מעל 2 מיליון: האם מישהו חודש שהדירות היקרות האלה צריכות להיות מופנות למחוסרי דיור שקונים דירה ראשונה???
    סגור
  • אז לפיכך גם לזוג צעיר שזו דירה יחידה שלו נטיל מס?
    shafik 04/08/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המס רק יעשיר את קופת המדינה. שלא תבין לא נכון המס הזה צודק אבל צריך לעשות דברים בחכמה כדי לא לפגוע בסופו של דבר בשוכרי הדירות שישלמו את המס הזה למשכירים...צריך לבנות והרבה ולהגביל שבמקומות מסויימים רק מי שזו דירה ראשונה שלו/משפר דיור יוכל לקנות. עוד דבר פשוט שאפשר לעשות זה לתת מענק לזוג צעיר שאין לו דירה בבעלותו גם לדירות יד 2.
    סגור
  • אם מס רכוש אז על כולם ולא מס רכוש מושחת על מעמד הביניים (ל"ת)
    נתי 07/08/2016 07:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הצעד האחרון של כחלון הוא מס בתחפושת "הטבה לחסרי דיור"
    שמטוב 04/08/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עוד בלוף של ביבי שקרניהו בשיתוף פעולה של משה כחלון. אל תיתן שום קרדיט לבלוף. הוא רק ירע את המצב: עליית שכר דירה ובעלי דירות לא ימכרו אותן כי עדיף להם לעשות קומבינות ולא לחזור לשוק הפיננסי ממנו הם ברחו. אין מה לעשות בארץ בכסף פנוי חוץ מלקנות נדל"ן או להשקיע בחו"ל.
    סגור
  • בסוף יתברר שיש מחסור חמור בדירות להשכרה (ל"ת)
    בן אהרון 04/08/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 133.
    וואלה כמה אפשר..אני כבר מנסה למכור נשבר לי
    ' 04/08/2016 00:10
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הרי זה לא יגמר בזה , ברור שיש עוד צעדים בהמשך
    סגור
  • מה תעשה עם הכסף, גם על ההשקעות פיננסיות הגרועות היום
    שמטוב 04/08/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אפשר להטיל מס. המדינה שונאת משקיעים קטנים לא חשוב אם ההשקעה בנדל"ן או השעה פיננסית. מנצלים את העובדה שהם חלשים ודופקים אותם.
    סגור
  • 132.
    מה ההיתבכינות
    נמר 03/08/2016 22:49
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כולו מס צודק כל הכבוד לכחלון
    סגור
  • מס גרוע לחסרי דיור. מרמים אותנו
    שמטוב 04/08/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מטילים מס שיסבלו ממנו חסרי דיור ומסיתים אותם כדי להעלים את העובדה שזה מס נוסף ומזיק.
    סגור
  • 131.
    השוכרים המסכנים- הצעירים
    אורי 03/08/2016 22:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי שישלם את ההפרש יהיו הצעירים, השוכרים. בעלי הדירות לא פריירים. יטילו את המס הלאה. ושוב מגזר הביניים נדפק. מענישים כאן את הזוגות הצעירים והעשירים יתעשרו יותר. מעניין, כמה ישלם מכלוף דרעי?
    סגור
  • 130.
    העיקר נוחי דנקנר ושרי הריסון לא ישלמו מס על 2 דירות שכו
    ממי 03/08/2016 21:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שכול אחת מהן מעל 50 מיליון, וגם הורידו להם מס חברות, אז מישהו צריך לממן את זה.
    סגור
  • 129.
    הרי אם מישהו ימכור שתי דירות יקנה אחת גדולהב ויקרה, לא
    ממי 03/08/2016 21:29
    הגב לתגובה זו
    3 6
    יתרום לשום ירידת מחירי דירות, כי אין אלטרנטיבה אחרת לכסף. אחיזת עיניים לציבור, כביכול רוצים לשחרר דירות, ובתכלס רוצים למלא את קטפת המדינה שהתרוקנת בגלל הטבות לטייקונים, חרדים , חברי ממשלה, וכול מי שמעלימים. רק הפריירים משלמים מס במדינה הזו.
    סגור
  • זה דוקא יוריד מחיר דירות זולות יותר...
    אחד 04/08/2016 07:34
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ובאופן כללי יהיה טריגר למכירת דירות ולכן ירידה כללית במחיר
    סגור
  • אם ימכרו אז למשקיע אחר, מה חשבת??? ובהרבה כסף. (ל"ת)
    נתי 07/08/2016 07:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא ימכרו , תשכח מזה. זה בלוף של ביבי-כחלון.
    שמטוב 04/08/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לבעל דירה עדיף לא למכור אותה אפילו אם אינה מושכרת. אין מה לעשות עם כסף מזומן בהשקעה פיננסית היום, כסף מזומן ישחק מהר מאוד.
    סגור
  • מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    בדיוק 04/08/2016 03:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קצת הגיון
    דניאל 03/08/2016 23:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם היה לו 3 דירות ועכשיו יש לו אחת אז יתפנו עוד 2 דירות בשוק . רק תסביר לי איך שוב פעם החרדים קשורים לעניין jQuery20303710911718662828_1470255622509? או שאתה סתם שונא כל מי שלא דומה לך.. כל שנה הלשכה המרכזית מדווחת שיש עליה בשיעורי התעסוקה בציבור החרדי ובשנה האחרונה התפרסם שהשיעור קרוב מאוד לציבור הכללי . אבל אתה שונא אותם בלי שום קשר וחבל.. גם את אלו שמשרתים בצבא ועובדים . אז מה אומר לך ... תקפוץ בזיגזג
    סגור
  • יזרוק דירה לשוק (ל"ת)
    מישהו אחר יקנה 03/08/2016 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הדירות לא ימכרו. סתם לוקשים.
    שמטוב 04/08/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עדיף להחזיק דירה מאשר כל אלטרנטיבה. כולל מיסוי.
    סגור
  • 128.
    גאוני! (ל"ת)
    יואvinet 03/08/2016 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 127.
    בלי הקפאת השכירות השוכרים בסוף יאלצו לשלם את המס!!! (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • השוכרים ישלמו
    יצחק 03/08/2016 22:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ברוררר
    סגור
  • 126.
    סוף סוף צעד בכיוון הנכון
    יוסי מ 03/08/2016 19:54
    הגב לתגובה זו
    8 7
    דווקא מיסים על נדלן הם אילו שיכולים לצנן את הביקוש ולתרום להורדת מחירים.שכר הדירה לא יכול לעלות עוד. כי אם אפשר היה אז המשכירים כבר היו מעלים מחירים מזמן.
    סגור
  • טעות! מחסור בדירות להשכרה יגרום לעלייה בשכירות!!!
    בן אהרון 03/08/2016 20:13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לדוגמה, תל אביב, המחירים לא מפסיקים לעלות, חיפה, יש הרבה דירות להשכרה, יש יציבות בשכירות עם נטייה לרדת.
    סגור
  • טעות
    אחד 04/08/2016 07:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעשור האחרון נקנו כאן דירות למכביר עקב ביקוש ספקולנטי ענף הנדל"ן פרח המחירים האמירו ודירות להשכרה נוספו לשוק בהרבה מעבר לצורך הטבעי שלהם. כיום השוק מוצף בהם ואין כלל מחסור בהם (לראייה תשואת השכירות הממוצעת 2.18% שהיא הנמוכה בעולם אחריי טיוואן) לכן לקהל השוכרים כח מיקוח חזק הרבה יותר מקהל המשכירים מה גם ששכ"ד אינו ממונף ומוגבל ע"י כושר ההשתכרות במשק .המיסוי החדש יפול רובו ככולו על המשכירים.
    סגור
  • חחח, היית צריך לראות את מצעד השוכרים עם כול מודעה שאני
    נתי 07/08/2016 07:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפרסם, האמת? כואב לי הלב, אבל התחלתי עכשיו להעלות את השכירויות ואין אופציה, מעכשיו מעלה כול חידוש, עם ממשלה מושחתת ומעלה מס רק למעמד הביניים זה מה שצריך לעשות.
    סגור
  • אין מחסור בדירות להשכרה
    אחד 03/08/2016 23:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעשור האחרון נקנו כאן דירות כמו גרביים לספק בקוש ספקולנטי ממונף שלא ידע שובע וחרג הרבה מעבר לצורך הטבעי.
    סגור
  • תראה מה קרה בב"ש איך מחירי השכירות טסו בגלל הסטודנטים
    shafik 04/08/2016 08:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המחירים נהיו פסיכיים כי אין דירות להשכרה ולקנייה יקר מאוד במרכז העיר המחירים היגיעו ל 850K עבור דירה מימי הפלמ"ח ו 1.5-1.7 לדירה חדשה.
    סגור
  • 125.
    תתפטר! מספיק ! הרסת אותנו!
    משה 03/08/2016 19:48
    הגב לתגובה זו
    7 10
    הרסת אותנו תתפטר! כל מעמד הביניים נשחק בגללך! ממה נחייה מהפנסיה העלובה? מקיצבת הזקנה הנמוכה? חסכנו שקל לשקל כל חיינו בשביל להזדקן בכבוד ועכשיו אתה רוצה גם את זה לקחת לנו? זה הזוי! תתפטר ומיד! מספיק דיי לעושק שלך! נמאסת!
    סגור
  • יפה,עם שלוש דירות ומבקש רחמים (ל"ת)
    עמי 04/08/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לפנסיה יש קרן פנסיה (ל"ת)
    אחד 04/08/2016 07:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • קרן פנסיה לא משתלמת. (ל"ת)
    שמטוב 04/08/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • שקוף שזה פופוליזם טהור ותו לא (ל"ת)
    דורינה 04/08/2016 03:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • לא על גב הזוגות הצעירים (ל"ת)
    איציק 04/08/2016 00:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 124.
    צמצום פערים בחברה
    קול הרוב 03/08/2016 19:32
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כחלון צודק . יש לצמצם את הפערים בחברה !
    סגור
  • כחלון שקרו, רק רוצה מיסים ומיחצן אןתם בטוקבקים עלובים (ל"ת)
    ממי 03/08/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • איך? לקחת ממי שיודע לחסוך ולתת למי שלא יודע לחסוך ? (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 20:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • ספסרות דירות זה לא חסכון (ל"ת)
    אחד 04/08/2016 07:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • וספסרות קרקעות ע"י המדינה זו שחיתות, ולהטיל עוד מס רק ע
    נתי 07/08/2016 07:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על מעמד הביניים ולפטור עשירים עם רכוש של מאות מיליוני דולרים זו גם שחיתות. הם לא משלמים כלום על פנטהאוסים ונחלות של מאות מיליוני דולרים וגם קיבלו הנחה במס החברות עכיו וגם מנהלים את שאר הדירות דרך החברה עם רואה חשבון ממולח.
    סגור
  • 123.
    50,000 משפחות מול 2,450,000 אחרות (ל"ת)
    טוקבקיסטים 03/08/2016 18:45
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 50,000 משפחות מחזיקות אולי כ- 150,000 דירות. (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 20:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 122.
    כחלון עדיין לא הבין שדירות זה לא סלולר!!!
    בן אהרון 03/08/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    4 10
    כל יום שליפות חדשות במקום לעבוד ולספק את הדירות החסרות בשוק!!! צריך לעשות בדיוק הפוך: להכניס את המשקיעים בחזרה לשוק ולבנות עוד ועוד דירות, עד שיהיה לכולם והשכירות תרד והמחירים ירדו. בינתיים מטפטפים לשוק דירות בהגרלות במחירים גבוהים שמתאימים רק לחלק קטן מהציבור. הכל לזרות חול בעיני הציבור !!! כגודל הציפיות, גודל האכזבה.
    סגור
  • לא חסרות דירות בשוק
    אחד 04/08/2016 07:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביקוש ספקולטיבי ממונף אינו יודע שובע והציף הארץ בדירות לא לצורך הפחתת ערכן אלא להפך ככלי ניצול עבור אוכלוסיות שחייבות מוצר זה. הפתרון הוא חלוקה שונה בחברה של משאבים אלה
    סגור
  • 121.
    תבחרו רק ליכוד , רק הליכוד ידפוק אתכם
    דוד 03/08/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    12 3
    המטומטמים והנאיביים , כחלון , מה אתה שונה מביבי ? כלום ! אין דרך ואין שום דבר טוב אצלכם , למה בעל 5 דירות בבאר שבע שכל אחת שווה חצי מליון שקל ישלם מס כמו אחד מתל אביב שכל דירה שלו שווה 4 מליון שקל , בבחירות תשלמו וביוקר , העם לט מפגר כמו שאתם חושבים , נמאסתם
    סגור
  • 120.
    ??
    יגאל 03/08/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אז אם אני גר בדירה אחת בדירה שניה יד לי משרד שאני עובד בו ודירה שקיבלתי בירושה עם אחי ביחד. אז אני גם נחשב לבעל 3 דירות ונחשב למשקיע קפיטליסטי וחזירי. מה לעשות. למכור דירת מגורי ולגור השכירות למכור דירת המשרד שלי ולעבוד ולשלם לאחר שכד ובנוספת
    סגור
  • 119.
    פשוט טיפש!! (ל"ת)
    יא 03/08/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • עולם שלישי
    חיים 03/08/2016 23:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001143589
    סגור
  • לא טיפש, מושחת! אנחנו הטיפשים. (ל"ת)
    ממי 03/08/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 118.
    צריך לצאת לרחוב ולא לשתוק יותר על המיסוי המטורף
    איציק 03/08/2016 17:37
    הגב לתגובה זו
    6 11
    כל חלקה טובה ממסים. פנסיה בגיל 67 שמעסיקים מעיפים אותך כשאתה 50+ ---- איפה ההסתדרות צריך להשבית את המשק לצאת לרחובות ולא להפסיק עד שיפתרו את הבעיה או שיחזירו את המפתחות. חיים כמו מלכים טסים עסקים מכונית פאר מסעדות פאר מלונות פאר - נותנים לעצמם תוספת שכר - אין כסף שחבר כנסת ירויח משכורת ממוצעת במשק - שיסעו בקורולה יטוסו אקונומי ולא צוותים של 300 איש
    סגור
  • 117.
    ארץ אוכלת יושביה
    איציק 03/08/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    4 8
    פשוט מטורף במקום שישחררו קרקעות במחיר סביר ולהציף את השוק דופק את מעמד הביניים . העשירים עם דירות יקרות שפחות מפריע להם. פשוט צריך להוציא את הכסף מהארץ לקנות דירות רק בחול לא להשאיר גרוש בארץ
    סגור
  • 116.
    הצעד הבאה יקחו הדירות מהאזרחים שיש להם 2 דירות
    צעד ראשון לקחת פנסיה 03/08/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    4 7
    ממש התקדמות לקראת דיקטטוורה
    סגור
  • 115.
    כחלון אפו אמרתה על הבנקים (ל"ת)
    דוד 03/08/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 114.
    תראו על מה המדינה מסתכלת על הבתים ועל הקופת גמל שלי 0
    דוד 03/08/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הם מסתקלים אך לחלוב את הציבור בגדול מה עים הכסף שלי בבנק שנתן לי 0 רבית מה אים קופת גמל שנתנת 0 אחוז רבית למה הבנקים לו נתנים לי 0 אחוז על הכסף שאני לוקח מהם הכסף של הבנק טוב לתת למנהלים עוד להשמין והציבור נשאר רעב ללחם
    סגור
  • הם לוקחים לך את קופות הגמל והדירות כי עליהם הם יכולים
    ממי 03/08/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לשים את הטלפיים שלהם. הבם לא יגעו באף אחד שמעלים, מפצל ווילות לעשר יחידות דיור, בונה ווילות בכסף שחור וקונה דירות בחול.
    סגור
  • רק 0 אחוז?
    בידי 03/08/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קיבלת ריבית שלילית מאחר והקרן דאגה לקחת את דמי הניהול ועמלה מדמי ההפקדה מידי חודש בחודשו.
    סגור
  • 113.
    כמה שהוא צדק כל מה שאמר על כחלון זה נכון (ל"ת)
    חצרוני 03/08/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 112.
    אם חלק מהשוכרים עלולים לשלם את המס, צריך צוו הקפאה!!!
    בן אהרון 03/08/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    2 5
    לשכירות לתקופת המס!!!
    סגור
  • 111.
    חברים
    דן 03/08/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צריך לסבסד את החרדים .
    סגור
  • 110.
    חבר של ביבי כל יום מיסים חדשים
    shir.halel 03/08/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מצטאר שבחרתי בו
    סגור
  • 109.
    מיסוי משקיעים זה טוב לפוליטיקאים, לא לחסרי דירות
    קלקלן 03/08/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צריך להגדיל היצע. מחיר דירה הוא פונקציה של שכר דירה וריבית (ערך נוכחי של תזרים שכ"ד). נניח שמשקיע מוכר את דירתו. מי הקונה? 1. משקיע אחר: לא עשינו כלום 2. שוכר דירה: בשוק השכירות ההיצע ירד ביחידה אחת אבל גם הביקוש ירד ביחידה אחת. לכן שכר דירה ללא שינוי, ומכיוון שגם הריבית ללא שינוי => המחיר ללא שינוי. שוב, לא עשינו כלום 3. זוג צעיר שגר אצל ההורים: בשוק השכירות ההיצע ירד והביקוש נשאר ללא שינוי => שכר הדירה עולה, ומכיוון שהריבית ללא שינוי => מחירי הדירות עולים. לפחות עשינו משהו... בקיצור, צריך להגדיל היצע. כל השאר חרטא ברטא.
    סגור
  • אתה יודע
    קלקלן סוג ב 03/08/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שהעלאת ריבית מגדילה את ההיצע?
    סגור
  • כתבתי במפורש שהמחירים מושפעים מריבית, אז מה רצית להגיד?
    קלקלן 03/08/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתי נקודות: 1. האוצר לא קובע ריבית, זה לא בארגז הכלים שלו. האוצר יכול להגדיל היצע ולכן הוא צריך להתמקד בזה. מיסוי רק מכניס רעש למערכת. 2. לא פחות חשוב: איזו ריבית משפיעה על המחירים? ריבית נומינלית ללילה, או ריבית ריאלית ארוכה? מה שבעיקר משפיע על מחירי הדירות אלה התשואות הריאליות הארוכות ולא הנומינליות הקצרות. לריבית ב"י (נומינלית קצרה) השפעה מוגבלת על ריבית המשכנתאות בעיקר בגלל הגבלת מסלול הפריים. ההשפעה על הריבית הריאלית הארוכה היא מוגבלת מאוד. התשואות הריאליות הארוכות נמצאות במגמת ירידה עוד הרבה לפני ירידת הריביות של הבנקים המרכזיים, והן יורדות בכל העולם עוד מאמצע שנות ה-80 (ראו WEO של קרן המטבע מאפריל 2014).
    סגור
  • 108.
    למה רוצה הממשלה שיותר אזרחים יקנו דירות?
    בידי 03/08/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אולי, כדי שיבוצעו יותר עיסקאות של רכישה ובצורה זו יתקבל יותר מיסוי מהאזרח כמו מס רכישה ומס שבח וכדו'?
    סגור
  • 107.
    הנה התסריט -בעלי 3 דירות מוכרים דירה,מי קונה?בעלי דירה1
    הפוך גוטה 03/08/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כמובן ,אחרי שהמחיר יורד קצת ונהיה אטרקטיבי לבעלי דירה 1 בעלי דירה ראשונה שניצלו את ההזדמנות נכנסו בגדול לחגיגה (הריבית עדיין נמוכה ) ,נהנים גם ממונטם עליית השכירות . מחיר השכירות עולה , כדי לממן חלק מהמס החדש . סהכ חוק לעידוד רכישת דירה לבעלי דירה אחת . אז מה היה לנו שם ? הקבלנים שהתרגלו למכור שליש למשקעים , מתמודדים עם כ 10000 דירות נוספות בשוק . מה הם יעשו ? הם לא ירידו את המחירים , ירדו בקצב הבניה . עד יעבור זעם (כחלון ) בקיצור ,כחלון - את ההעצה שנתת ללפיד אתה בעצמך לא מיישם. תבנה 200 אלף יחידות .
    סגור
  • תסריט
    א 05/08/2016 00:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעלי דירה אחת לא ימהרו לקנות דירה שנייה י מס הרכישה גבוה על דירה שנייה
    סגור
  • מס יפול על משכירים
    אחד 03/08/2016 23:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעשור האחרון נקנו כאן דירות למכביר עקב ביקוש ספקולנטי ענף הנדל"ן פרח המחירים האמירו ודירות להשכרה נוספו לשוק בהרבה מעבר לצורך הטבעי שלהם. כיום השוק מוצף בהם ואין כלל מחסור בהם (לראייה תשואת השכירות הממוצעת 2.18% שהיא הנמוכה בעולם אחריי טיוואן) לכן לקהל השוכרים כח מיקוח חזק הרבה יותר מקהל המשכירים מה גם ששכ"ד אינו ממונף ומוגבל ע"י כושר ההשתכרות במשק .המיסוי החדש יפול רובו ככולו על המשכירים.
    סגור
  • אתה מפספס את הנק' גבר
    רועי 03/08/2016 21:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כחלון נחוש להוריד את מחירי הדירות. הוא התחיל עם מס 8% על המשקיעים. זה לא עזר אז הוא עבר למס על בעלי 3 דירות. זה לא יעזור? יהיה מס על בעלי 2 דירות. זה לא יעזור? יהיה מס על השכרה. תבין שבמלחמה מול המדינה אתה תפסיד כי המדינה יותר חזקה.
    סגור
  • מוכרים 2 דירות וקונים דירה גדולה אחת והמחירים עולים.... (ל"ת)
    ממי 03/08/2016 21:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אדרבה, שיקנו
    ישראלי 03/08/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כך מספר הדירות המוצעות לשכירות לא ישתנה יותר מדי. מנגד, יתכן גם שחלק מהזוגות יקנו את הדירה, וכך לפחות להם פתרנו את הבעיה. השכ"ד לא יעלה כי רק מיעוט קטן מהמשכירים הוא אספן דירות. הרוב הן גב' כהן, עם דירה אחת להשכרה, ואצלה לא ישתנה כלום. מהלך זה יביא לתוספת היצע של עשרות אלפי דירות בשנה הקרובה, של אספני דירות שימכרו דירה אחת מהאוסף. זה הכל.
    סגור
  • 106.
    לכל אלה שמממהרים לכתוב שכחלון כישלון
    אחת שמבינה א 03/08/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    7 10
    לדעתי כחלון משתדל ומסה לעשות הרבה למען הציבור ובמיוחד בתחום הדיור, אתם צריכים להבין אחרי הזנחה של כמה שנים בתחום הדיור, אי אפשר לצפות בתוך זמן קצר לראות תוצאות זה לא הוקוס פוקוס, המבחן האמיתי ש כחלון אם יצליח להוריד את המחירים עד סיום הקדנציה שלו לפחות ב-25% זו תהיה הצלחה גדולה ואם לא, זה יהיה מבחינתו כישלון.
    סגור
  • זה לא יקרה כי אז הבנקים יקרסו!!! (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 105.
    כחלון סיים את דרכו הפוליטית
    רוסיה זה כאן 03/08/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    8 4
    כבר היום הודיעו לי ששכר הדירה יעלה בקרוב... תודה לכחלון על חינוך הילדים שאין מה לחסוך לילדים עדיף ללכת לבורגס ולהמר אבן שזורק טיפש אחד גם 1000 חכמים לא יצליחו להוציא
    סגור
  • אם תשלם אז מגיע לך כי אתה טיפש
    אחד 04/08/2016 07:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעשור האחרון נקנו כאן דירות למכביר עקב ביקוש ספקולנטי ענף הנדל"ן פרח המחירים האמירו ודירות להשכרה נוספו לשוק בהרבה מעבר לצורך הטבעי שלהם. כיום השוק מוצף בהם ואין כלל מחסור בהם (לראייה תשואת השכירות הממוצעת 2.18% שהיא הנמוכה בעולם אחריי טיוואן) לכן לקהל השוכרים כח מיקוח חזק הרבה יותר מקהל המשכירים מה גם ששכ"ד אינו ממונף ומוגבל ע"י כושר ההשתכרות במשק .המיסוי החדש יפול רובו ככולו על המשכירים.
    סגור
  • מאחר וטיקבקת את התשובה שלך לכל מתנגד - אז הנה התשובה
    חלם זה כאן 04/08/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון שהתשואה ירדה ,והיא תלויה בהכנסה אבל ... קצב הגידול בארץ הוא מהגדולים ב OCde / בנוסף , הצעירים (המפונקים) רוצים לגור ליד ההורים העמידים . הריביות ישארו נמוכות עוד 10 שנים . גם הצרפתים (שלגביהם המס החדש לא עובד ) מחזיקים כמה דירות . בקיצור , יכול להיות שהמס לא יגולם כולו על השוכרים , אבל 30% מהשנה הראשונה ועוד 10% בשניה וכך הלאה . הבעיה היא בקצב הבניה , קבלנים לא ממהרים לבנות מהר , כדי לא להציף את השוק . עד שלא יביאו קבלנים מחול ויבנו 200 דירות - לא יעזור כלום
    סגור
  • מס
    אחד 03/08/2016 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעשור האחרון נקנו כאן דירות למכביר עקב ביקוש ספקולנטי ענף הנדל"ן פרח המחירים האמירו ודירות להשכרה נוספו לשוק בהרבה מעבר לצורך הטבעי שלהם. כיום השוק מוצף בהם ואין כלל מחסור בהם (לראייה תשואת השכירות הממוצעת 2.18% שהיא הנמוכה בעולם אחריי טיוואן) לכן לקהל השוכרים כח מיקוח חזק הרבה יותר מקהל המשכירים מה גם ששכ"ד אינו ממונף ומוגבל ע"י כושר ההשתכרות במשק .המיסוי החדש יפול רובו ככולו על המשכירים.
    סגור
  • אז תסרב לשלם יותר
    ישראלי 03/08/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה יודע שאתה לא חייב לגור בדירה הזו, ואם אתה שוכר טוב אז המשכיר לא יוותר על התזרים ממך כ"כ מהר. חודש אחד הוא לא משכיר וכבר הפסיד כסף.
    סגור
  • המשכיר יכול לוותר על השכרה לשנתיים אבל אתה תגור ברחוב
    שמטוב 03/08/2016 23:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואז תשלם כל מחיר השכרה שיבקשו ממך. דירה ללא השכרה זה כמו השקעה פיננסית יציבה עם ריבית אפס - עדיפה על השקעה פיננסית לכן גם דירה לא מושכרת לא תימכר. כל סיפור המכירה של דירות שניקנו להשקעה זה בלוף של שקרניהו באמצעות סיפורי סבתא של של כחלון: המטרה של הצעד האחרון היא אך ורק לגבות מס חדש שהטיל ביבי שקרניהו.
    סגור
  • טיפש, הוא ישכיר ביותר. (ל"ת)
    ממי 03/08/2016 21:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 104.
    השקעות לאן?
    בידי 03/08/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובה על כחלון וביבי באם רצונם לשחרר דירות, להציע למשקיעים תשואה חלופית לכסף לדוגמא בצורת מלווה "נכסים" שבו המדינה תאפשר לאזרחים מגיל 50 ומעלה לרכוש מלוות כאלו תמורת ריבית של 4% לשנה לתקופה של מינימום 7 שנים עם אפשרות לחידוש וללא מס על רווחים במטרה לאפשר לבעלי הון לשמור על כספם לפנסיה, בצורה זו המדינה תשקיע סכום נמוך יותר מאשר היום היא משקיעה בעבור מחיר למשתכן. זאת לטענת השלטון שיפלטו יותר דירות לשוק ובזה יוריד את מחירי הדירות.
    סגור
  • 103.
    האמת שכנראה לא ממש רוצים שמחירי הדירות ירדו!!!
    בן אהרון 03/08/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ממשיכים לעשות כל מיני מניפולציות אבל דירות לא רואים. שיבנו דירות בלי להתחכם עם עוד ועוד מסים וגזרות.
    סגור
  • 102.
    כחלון מבאיש את ריחו בעיני הציבור!!! (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 101.
    חשבנו שבא המשיח, בא הצרות
    מטומטמים 03/08/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 4
    עכשיו השכירות תעלה ותעלה ותעלה ותעלה ותעלה וקבלנים לא בונים ויש מחסור בדירות והכול יעלה מעלה מעלה מעלה צביקה פיק יכול לבוא ולשיר מעלה מעלה מעלה
    סגור
  • שטויות
    אחד 04/08/2016 07:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעשור האחרון נקנו כאן דירות למכביר עקב ביקוש ספקולנטי ענף הנדל"ן פרח המחירים האמירו ודירות להשכרה נוספו לשוק בהרבה מעבר לצורך הטבעי שלהם. כיום השוק מוצף בהם ואין כלל מחסור בהם (לראייה תשואת השכירות הממוצעת 2.18% שהיא הנמוכה בעולם אחריי טיוואן) לכן לקהל השוכרים כח מיקוח חזק הרבה יותר מקהל המשכירים מה גם ששכ"ד אינו ממונף ומוגבל ע"י כושר ההשתכרות במשק .המיסוי החדש יפול רובו ככולו על המשכירים.
    סגור
  • השכירות לא תעלה לשום מקום (ל"ת)
    ישראלי 03/08/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 100.
    ועל 3 שירותים בדירה יגבו מס- כחלון במצוקה (ל"ת)
    bgo 03/08/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 99.
    חלם זה פה
    שלום 03/08/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אידיוט במקום לעודד יזמים אתה מבריח אותם יש שני גורמים שמייקרים דירות שכר גבוה סיני מקבל יומית של 800 שח ומחיר קרקע גבוה נטרל את שני הגורמים ותוריד את המחיר בחצי
    סגור
  • 98.
    חלם זה פה
    שלום 03/08/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אידיוט במקום לעודד יזמים אתה מבריח אותם יש שני גורמים שמייקרים דירות שכר גבוה סיני מקבל יומית של 800 שח ומחיר קרקע גבוה נטרל את שני הגורמים ותוריד את המחיר בחצי
    סגור
  • 97.
    אני מכיר אישית זוג קשישים שקנו לפני 25 שנה 2 דירות
    זיפו 03/08/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    6 7
    קנו 2 דירות ל2 הבנות שלהם. הבנות גדלו התחתנו וגרו שנים עם בני הזוג שלהם והילדים בדירות. הבנות לא דרשו סיוע מהמדינה בשכר דירה ולא טובות אחרות. הקשישים לא העבירו את הדירות על שם הבנות כדי שבמקרה של גירושין הבעל לא ידרוש מחצית הדירה. אכן לאחרונה שתי הבנות התגרשו. הבעלים ארזו מזוודות ועזבו. הדירות עדיין רשומות על הבנות שחיות בכבוד עם ילדיהן. כעת באה המדינה ומבקשת מהן לשלם 1500 שח לחודש על דירה של עצמן . אם כחלון לא יפסיק את אובססיית המיסים שטרפה את דעתו ואת מלחמתו במחזיקי הדירות הוא יביא להרס הכלכלה בישראל וייכנס להיסטוריה כטמבל שחלה בשיגעון גדלות ונפל כמו בשיר המפורסם של ארקדי דוחין. גילוי נאות אני מחזיק בדירה אחת בלבד אך זוג הקשישים הזה היו בעיני דוגמה להורים למופת שיש לחכות.
    סגור
  • הם לא ישלמו שקל מס!
    ישראלי 03/08/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אם ההורים הקשישים רשמו את הדירה על שם הבת אז זו דירה יחידה של הבת, ואין עליה מס. המס יושת אך ורק על אספני דירות, וטוב שכך. מי שזה לא מתאים לו מוזמן למכור דירתו ה 3, וככה לא לשלם מס. כל דירה נוספת כזו תגדיל את היצע הדירות.
    סגור
  • נו אז .מה אתה מצפה שחוק יתאים לכולם
    גולן 03/08/2016 15:41
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אין אף חוק שיחוקקו ולא יפגע במישהו .שיעבירו על שם הבנות שלהם או שישלמו מס . גילוי נאות -אני מחזיק בשתי דירות וברור שלא קנה עוד אחת .כתוצאה מכך ירד הביקוש ואולי אחרים שאין ברשותם דירה יוכלו לקנות בשל ירידת מחיר.
    סגור
  • נו באמת?
    מכיר את זיפו 03/08/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש פתרון גם לזה... נקרא הסכם ממון! רוב האנשים עם 3 דירות זה לא המצב שאתה מתאר... זה משקיעים נטו ולכן צריך להיות מס כמו שיש באלטרנטיבות אחרות של השקעה...
    סגור
  • באמת? בני זוג נוכלים מסרבים לחתום על הסכם ממון, ועכשיו
    ממי 03/08/2016 21:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך תעביר דירה על שם הילדים.....
    סגור
  • 96.
    כחלון כלומניק ופופוליסט
    דן 03/08/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כחלון הוא מנוול כלומניק ופופוליסט! שרוצה לקחת את מטה לחמם של קשישים שהשקיעו בדירות בכסף שעליו שולם מראש מס מלא! כדי שתהיה להם פנסיה הוגנת לעת זיקנה. זה "הצדק החברתי" שלו! בושה וחרפה שאני בגילי צריך לחשוב האם לרדת מהארץ בגלל המנוול הזה!
    סגור
  • יופי תמכור ותרד-תקח אתך את הדירות? (ל"ת)
    אריה 03/08/2016 20:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אפשר להשקיע בשוק ההון, במקום בדירות
    ישראלי 03/08/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רוב כספי המוסדיים נמצאים באגחות חוב, ואלה משלמים פנסיה לא פחות טוב מדירה. יתכבד הקשיש אספן הדירות וימכור הדירה ה 3. את הכסף שישקיע בשוק ההון, וירוויח לא פחות.
    סגור
  • תשקיע אתה ותישקע, מספיק ביבי הלאים את כספי הפנסיה והביט
    נתי 07/08/2016 07:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והביטוחים שהיום מצילים את ההשקעות הכושלות של נוחי ואריסון ותשובה, אז הכריחו אותי לממן אותם, אבל הדירה עדיין היא שלי.
    סגור
  • 95.
    הוא רוצה להציף את שוק הנדל"ן בדירות
    מרלון 03/08/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ע"י בניה זה אבל זה לא כ"כ עובד לו וזה גם איטי והמנדטים נושרים מימנו לכן בחר בלהכריח את מחזיקי דירות למכור ע"י "הצעה שאי אפשר לסרב לה" תמכור או שתפסיד כסף. אתם בטח מזהים מי משתמש בשיטות האלה.
    סגור
  • הוא בכלל לא מתעניין בהצפה ובדירות, רק מחפש תירוצים לעוד
    ממי 03/08/2016 21:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ועוד מיסים. פופוליסט זול ומושחת.
    סגור
  • 94.
    במקום לשלוח איתותים אגרסיביים שיאפשרו לבנות עוד דירות!! (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 93.
    אם המחנה הציוני יהיה בשלטון הוא יבטל את
    מעניין 03/08/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החוק הזה לי זה לא נראה שיבוטל אי פעם . לכן לא משנה מי בשלטון העם נדפק .
    סגור
  • אל תדאג-השאלה שלך תיאורטית-אין סיכוי שמחנ"צ יגיע לשלטון (ל"ת)
    אריה 03/08/2016 20:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 92.
    שמש עמים חדש
    גמלאי 03/08/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כחבר לשעבר במפלגה קומוניסטית של ברה״מ אני גאה במעשיו של חבר כחלון , שימשיך כך וישראל תהיה מדינה ראשונה בעולם שקומוניזם ינצח בה .הידד כחלון , ו. י. לנין היה גאה בך .
    סגור
  • 91.
    מי בפאניקה?
    כחלון 03/08/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    11 4
    לפי התגובות פה משקעי הנדל"ן ממש בלחץ כנראה הם מרגישים שמשהו קורה... אני כבר מכרתי:)
    סגור
  • 90.
    אני מטומטמם שבחרתי בכחלון
    אזרח 03/08/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    10 9
    בחיים אבל בחיים אין סיכוי שאני בוחר בכחלון אני מטומטם אישתי הילדים חמי חמתי אחיות שלי החברים שלי אין סיכוי שנחשוב לבחור במפלגה הזאת הוא במשהו מטעמו
    סגור
  • אל דאגה, ביבי כבר קבר אותו פוליטית,עכשיו נשאר להעיףאותו (ל"ת)
    נתי 07/08/2016 07:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כל כך הרבה מטומטמים במשפחה אחת? (ל"ת)
    מעניין 03/08/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 89.
    המשקיעים הם היחידים שמספקים דירות להשקעה!!!
    בן אהרון 03/08/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לממשלה לא אכפת ולא מעניין מהשוכרים... אולי שולחים את כולם לקנות דירות???
    סגור
  • אז מה?
    ישראלי 03/08/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה שיקרה עכשיו זה שאו שמשקיע אחר יקנה את הדירה מאספן הדירות, והוא ישכיר בדיוק אותו הדבר, או שזוג צעיר יקנה, ואז יפנה דירה אחרת.
    סגור
  • הצעירים שקנו כבר היום לא עומדים בתשלומי המשכנתה, נראה ל
    נתי 07/08/2016 07:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך שעכשיו עם עליית מחירי הדירות והתייקרטת המשכנתאות הם יצליחו לקנות דירות? יותר דירות יתפזרו בין יותר משקיעי, זה הכול. אה, וגם כחלון הצליח לממן את ההטבות לטייקונים שנונתנים הוראות לנערי האוצר.
    סגור
  • 88.
    אני מרחם על הטוקבקים שתומכים במס החדש....
    בעל בית 03/08/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    13 14
    במקום לרוץ לקחת משכנתא ולקנות דירה הם יושבים על הגדר ורואים כל יום איך הכסף נשחק ומחירי הדירות עולים ועולים וימשיכו לעלות!!! כבר כמה שנים מאמינים לכחלון שמחירי הדירות ירדו ומעסיקים את עצמם בטוקבקים מלאי שינאה וקינאה למי שנהג בחוכמה והשקיע בנדלן. מרחם עליכם חברים תמשיכו לכתוב כי היום כבר אין לכם שום סיכוי לרכוש דירה.. ולגבי המס החדש : בעלי הדירות כבר הוכיחו שהם משקיעים חכמים וכבר יודעים בדיוק מה לעשות עם כל שליפה מטופשת של פחלון.
    סגור
  • שקרניהו הטיל על העם מס חדש. מס דיור.הפריירים לא מבינים
    שמטוב 03/08/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה קורה פה ומוחאים כפיים על המס החדש שהם ובני משפחתם ישלמו. אסביר פה לאט לאט למי שלא מבין מה קורה באמת. למי שלא מבין את הראש של שקרניהו. * שקרניהו צריך מס חדש כי ההכנסות של המדינה מייצוא וייצור יורדות בגלל המיתון הגלובלי שכבר התחיל. * מכיוון ששקרניהו לא רוצה שהעם ידע שמוטל עליו מס חדש הוא שולח את כחלון להסית נגד בעלי נדל"ן ולעורר את הרושם שבעלי הנדלן הם שישלמו את המס. כחלון מספר לנו שהמס החדש שהוא גובה עבור נתניהו ישפר את זמינות הדיור. הפריירים מוחאים כפיים ומפרסמים טוקבקים לטובת כחלון. * הפריירים הנ"ל לא מבינים שמי שישלם מס יהיו השוכרים מכיוון שזו קבוצה הכי חלשה במשק (הם מוכרחים לגור איפשהוא או בדירה יקרה או לשכור דירה רחוק ממקום העבודה). האופציה המעשית שלהם היא: לשלם שכר דירה גבוה יותר או גרוע יותר (או שלא יהיה להם מקום דיור). דירה שלא תושכר תועבר זמנית לדיור של בני משפחה ומקורבים עם תשלומים מתחת לשולחן (לבעלי נדלן יש נשימה ארוכה ( ובעלי דירות הם ימתינו עוד שנה שנתיים ובשום פנים לא יתנו מתנות מרכושם לדיירים)
    סגור
  • רני מרחם על בעלי הבתים
    שוכר 03/08/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    7 4
    שלקחו משכנתאות במינוף רצחני רק בשביל שתהיה להם דירה להשקעה והולכים לקבל את הבועה בפנים. כולם חכמים גדולים אבל הזיכרון שלכם מאוד קצר... גם על הנפט אמרו שיעלה ל200 דולר וגם הנאסדק הגיע ל5000 והרבה מאוד אנשים "קפצו מהגגות" חחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • בוא תספר לי מה אתה מתכוון לעשות עם השליפה הזאת ? (ל"ת)
    בעל בית גדול במיוחד 03/08/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 87.
    יש כאן יותר מדאי תגובות של משכירי דירות
    t 03/08/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    17 6
    אז נכון, יש 50,000 מכם, בעלי אימפריות של דירות. אבל אתם עדיין מיעוט, והממשלה הנבחרת החליטה שהיא לא רוצה בקיומן של האימפריות שלכם.
    סגור
  • קוראים להם אספני דירות
    ישראלי 03/08/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    3 5
    קומץ אספני דירות מנסה להכתיב לעם ישראל מה לעשות. הגיע הזמן שאספני הדירות ימכרו דירה אחת מהאוסף. מה קרה? תמכרו את הדירה ותשקיעו את הכסף בשוק ההון. אפשר לחשוב אסון גדול. ככה נגדיל את היצע הדירות בשנה הקרובה.
    סגור
  • ספסרי דירות (ל"ת)
    אחד 04/08/2016 08:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 86.
    די נמאס לי אני מוכר (ל"ת)
    ' 03/08/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • חחחה, הפריירים השוכרים עוד עלולים להאמין לך. (ל"ת)
    שמטוב 03/08/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 85.
    ההצעה תקינה בהחלט
    t 03/08/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    14 8
    בסמכותה של הממשלה לקבוע מדיניות, ולהחליט שדירה אינה מכשיר השקעה. זו משמעות ההצעה הזו, להכניס לאנשים לראש שדירה איננה השקעה, איננה תחליף פנסיה ואיננה תחליף לתכנית חסכון. ההצעה בעייתית בכמה מובנים, אבל העיקרון התוויית מדיניות תקין.
    סגור
  • 84.
    לבנות דירות 3 חדרים זולות במרכז
    דנה 03/08/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    כחלון סכנה לכלכלה . לסחוט כספים במקום להביא פתרונות יעילים
    סגור
  • 83.
    מרכז
    אזרח ישראלי 03/08/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למעשה המהלך עדיין יוצר עיוות בין מקבלי שכ"ד ממוצע לשכ "ד גבוה כאשר שיעור המס הוא רגרסיבי לטובת מקבלי שכ"ד גבוה
    סגור
  • 82.
    כחלון = סכנה לכלכלה הרס את הסוללר עכשיו את הבניה (ל"ת)
    שמוליק 03/08/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • כחלון
    gabi 03/08/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ידידי מי שהוריד תשלומים את פלאפונים מחמש מאות שקלים ל50 שח ופחותועדיין כולם רוצים להיות מורשה לחברות פלאפונים חדשות.אז שאפו לאדם כזה שסוף סוף דואג לאזרח הקטן.ולא לעשירים שכואב להם להפסיד הכנסות
    סגור
  • כחלון סיבסד ונתן הקלות מס לגולן טלקום על חשבונך (ל"ת)
    הכל על חשבונך 03/08/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 81.
    זה לא מס. זו הלאמה בחלקים
    ירון 03/08/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    9 8
    מי ששילם מס על הכנסתו, ומההכנסה הפנויה שנשארה לו חסך כל חייו והשקיע את זה בנדל"ן, המדינה אומרת לו, אני שותפה!! כל שנה תשלם לי חלק משווי הדירה. עוד 100 שנה הדירה תהיה שלי. למה? כי אני לא רוצה שתחזיק בנדל"ן. לדעתי, יש סיכוי גדול שלא יעבור בג"צ
    סגור
  • אתה יודע שמותר לך למכור את הדירה, נכון?
    ישראלי 03/08/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אספן דירות לא חייב להחזיק אוסף של דירות. הוא מוזמן למכור את דירתו ה 3, ולהשקיע את הכסף בשוק ההון. מתעקש להחזיק אוסף דירות? שלם! אדוני אדם בוגר ואדוני יחליט מה הוא מעדיף.
    סגור
  • ומה לעשות עם הכסף? לשים ברולטה בישראלית של 10 משפחות? (ל"ת)
    נתי 07/08/2016 07:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 80.
    כחלון הוד כדי להוכיח ירמוס את העולם הכין כל השפויים (ל"ת)
    רובין הוד 03/08/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 79.
    שאלה האם על דירת יורשים שלישית שרשומה על ההרים משלמים מ (ל"ת)
    רוני 03/08/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • כוווווולם משלמים!!!, כחלון חזק במסים!! לבנות דירות?? לא (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 78.
    סוף סוף קיבלו שכל...
    עידן 03/08/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    7 8
    נראה אם יצא לפועל
    סגור
  • 77.
    כל כך צדק במה שאמר על כחלון. החוק הזה הוא הוכחה לזה
    חצרוני 03/08/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    11 4
    לכחלון איש מרובע משמים שלא מסוגל לחשוב צעד וחצי קדימה
    סגור
  • 76.
    החוק הזה יצור דור חדש של ילדים בעלי דירות
    חוק מטומטם 03/08/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    8 5
    כי ההורים יעבירו דירות על שם הילדים. אותם ילדים לא יוכלו לקחת משכנתא ולקנות דירה עם בני הזוג שלהם .האנשים יתקעו עם מה שיש להם וזהו. אם הדירות להשקעה הם דירות קטנות וישנות הילדים יאלצו לשכור דירה אחרת. ויהיה מחסור בדירות יוצרים דור חדש שיהיה בעל דירה אבל בעצם היא לא שלו הם כלואים ברכוש של הוריהם שלא לדבר על זוג שמתגרש ואז יתחילו הבעיות של מי הדירה וכו. כמו שבגין אמר על חוק הירושה שזה מפרק משפחות. גם החוק הזה יפרק משפחות
    סגור
  • בעלי דירות לא יכולים להכנס למחיר למשתכן
    יונה 03/08/2016 21:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כחלון חשב על הכל
    סגור
  • אתה יודע שמותר למכור את הדירה, נכון?
    ישראלי 03/08/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אם הילד לא ירצה לגור בדירה שאבא קנה לו אז אבא ימכור את הדירה, וייתן את הכסף לבן לקנות דירה היכן שהבן רוצה.
    סגור
  • אני קורא את מה שקראת ואני בוכה. אוי אוי אוי (ל"ת)
    אויש 03/08/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אשלח לך מגבת לנגב את הדמעות
    תן לי כתובת 03/08/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יחד עם שלי שבכתה על חוק הבכירים סעו לכנרת ותבכו שם תעלו את המפלס דחוף
    סגור
  • 75.
    וועד בית אין סיכוי לכחלון להיות בקדנציה הבאה
    מזפחת לוי 03/08/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    10 5
    וועד בית חחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • כחלון גמרת על הקרירה שלך
    אבי 03/08/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
    6 7
    תרד מהעץ שילמנו מסים כחוק ואתה מכניס עוד מסים זה לא הוגן אנשים חיים מהשכירות ואתה לא יכול לעשות את זה ביבי תומן לך מלכודת שטיפול ואנשים לא יבחרו בך יותר תרד מזה תיקחו מגופים גדולים לא מאנשים קטנים
    סגור
  • אנשים יכולים לחיות גם מהשקעה בשוק ההון
    ישראלי 03/08/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא חייבים דירה לפנסיה. גם תיק בשוק ההון משלם היטב. אם אתה איש קטן אז תסתפק בדירה שלך ובעוד דירה אחת להשקעה. יש לך אוסף דירות? שלם מס או שתמכור חלק מהדירות. בחירה שלך.
    סגור
  • אז תתחיל לעבוד
    אלון 03/08/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אתה אומר אני חיים מהשיכרות, אז תתחיל לעבוד, אתה מצפה לשבת כל יום רגל על רגל ולהגיד אני חי מהשכירות ?
    סגור
  • לא חמוד, אני עבדתי כול חיי כדי שלעית זקנה אוכל להתפרנס
    ממי 03/08/2016 21:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהדירות, כי אני לא שייך למקומבנים שממציאים כול יום משרות מפוברקות ומיסבים חדשים כדי לממן אותן.
    סגור
  • 74.
    האם זה מחליף את המס על דמי השכירות?
    אורנה 03/08/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    שלום האם המס הזה מחליף את המס הקיים על דמי השכירות? תודה אורנה
    סגור
  • בוודאי שלא!!! גם וגם!!! (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • מי שקנה דירה להשקעה בעצם הלאימו לו את הדירה
    זה לא מחליף 03/08/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    8 4
    מס רכישה, מס שבח, מס על הכנסות משכ"ד ועוד מס דירה שלישית זה הלאמת רכוש אם לא קלטתם.
    סגור
  • אז תמכור את אוסף הדירות שלך
    ישראלי 03/08/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אתה יודע שאף אחד לא אונס אותך להמשיך להחזיק באוסף דירות, נכון?
    סגור
  • 73.
    מעט מדי ומאוחר מדי, היה צריך למסות כל
    דירה החל משניה 03/08/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    6 11
    וגם זאת רטרואקטיבית מינואר 2016.
    סגור
  • 72.
    המס המוצע נושא ריח ואופי של הפקעת רכוש מהתושבים
    אחד העם 03/08/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    13 5
    חלק מבעלי הדירות שמרו על הדירות שקיבלו בירושה גם בתקופות שמחירי הדירות ירדוץ למה להעניש אותם? למה שהם יסבסדו את הבעיה שנוצרה ממחדלי הממשלה בהפקעת קרקעות מדינה? ולמה המדינה לא הוסיפה דירות לעמידר ולחילופין לקחה מהם דירות ומכרה אותם? המזל של הממשלה שהם מצאו את כחלון שמיישם הפקעת רכוש/ כסף מבעלי דירות ועוד מצפה שמחירי הנדל"ן ירדו ! במכסימום, לא יקנו דירות נוספות אבל מחירי הדירות הנותרות עדיין יהיו גבוהות לבנינו ובנותינו.
    סגור
  • לאספן דירות מותר למכור את הדירה
    ישראלי 03/08/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הוא לא חייב להחזיק בה לנצח נצחים
    סגור
  • לישראלי
    אלמוני 04/08/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם יש לך מה לחדש , תגיב . ישנם כאלה שחסכו מפיהם על מנת לסייע לילדים ואחרים שדאגו לחיי היום יום(בתי קפה, חול וכו') . למי אתה שייך, אני מעריך שברור.
    סגור
  • במקום לעודד את ענף הבנייה חונקים אותו ואת המשק כולו !!! (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 71.
    בעלי דירות להתאגד להתנגד למס לעלות שכד (ל"ת)
    בעל נכסים 03/08/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    13 7
    סגור
  • בג"צ
    חיים 03/08/2016 23:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001143589
    סגור
  • או שאולי פשוט תמכור את הדירות? (ל"ת)
    ישראלי 03/08/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • לא מוכר, ולא שם את הכסף במדינה שמממנת משפחות שחיתות כמו
    נתי 07/08/2016 07:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דנקנר ואריסון ותשובה עם ההשקעות המטומטמות שלהם, ועם ההוראות שהם נותנים לנערי האוצר שמחכים לעבור לעבוד אצלם.
    סגור
  • 70.
    כל הכבוד, מי שבחר בדירות כהשקעה
    PAN 03/08/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    15 13
    לכאורה סולידית וסיבך מדינה שלמה בניפוח בלתי יאומן של מחירי דירות , שישלם !!!!!!!! כל הכבוד לכחלון שמנתב בעלי הון לבורסה רק נישאר שיוריד מס בורסה מ-25% ל-10%
    סגור
  • מי שנפח את המחירים זו הממשלה שמכרה קרקע במחירים גבוהים! (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 70
    שרון ב 03/08/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא למדת דבר. כך ברומי העתיקה, מחצית האוכלוסייה היו עבדים, ורק מעטים מעמד עליון. אז מה עושים? מפנים-מתעלים את זעם ההמונים. כיצד עושים זאת? תיאטראות הגלדיאטורים! מה שהאוצר עושה, הוא לפנות את זעמך ותסכוליך כנגד העשירים. אך כך לא מנהלים מדיניות, ולא פותרים בעיות. למד.
    סגור
  • סיבך מדינה שלמה? מעניין מאיפה החשיבה הזאת מגיעה
    אתה לא נורמלי 03/08/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    6 5
    בכל העולם אנשים קונים דירות להשקעה רק בישראל הבולשביקית אסור כי לך אין דירה? אנשים הצילו את כספם אחרי ועדת בכר הכושלת במקום להפסיד בבורסה ולהיות נזקקים אין לי שום כבוד לכחלון מהלך מפגר שכולם ישלמו על זה ביוקר
    סגור
  • 69.
    כחלון הולך הביתה=שר המיסים לא ירדו המחירים יותר מ10 אחו
    שמוליק 03/08/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    5 7
    אחוז הם חייבים לשמור על הבנקים
    סגור
  • 68.
    זה בסדר חזירים תשלמו קצת !!! (ל"ת)
    דנה 03/08/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    12 12
    סגור
  • תשלם הרבה יותר שכירות או תגור ברחוב
    שמטוב 03/08/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תשכח מזה שמישהו יסבסד אותך.
    סגור
  • את המחסור בדירות זה יפתור???
    בן אהרון 03/08/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מי רוצה דירה ישנה לשיפוץ בבאר שבע או פתח תקווה או חיפה? אף זוג צעיר לא רוצה.
    סגור
  • 68-דנה
    שרון ב 03/08/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    3 4
    יופי. ואחרי הוצאת תסכולייך נגד "החזירים" כדברייך, מה יקרה? המחירים ירדו? הבעיה תיפתר? באמת, תתפכחי. את לא רואה שהאוצר מכוון את תסכולייך כלפי האחר ולא כלפי קובעי המדיניות?
    סגור
  • אין פה דנה יש טוקבקיסטים בשכר שמפמפמים מכירת דירות כדי
    ממי 03/08/2016 21:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא ישימו לב שהממשלה לא בונה דירות לצעירים ורק מעלה מיסים.
    סגור
  • 67.
    מס 1%
    אריה צ 03/08/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    5 5
    האדיוט החרוץ לא מפסיק להפתיע[כבר אמרנו אדיוט חרוץ =הנזק המהיר ביותר למערכת]. בכל מקרה באזורי ביקוש יגולגל המס על השוכרים ובפרפריה זה לא רלוונטי , הכותרת החדשה =כחלון הטיל מס חדש על שוכרי דירות.
    סגור
  • בדיוק להיפך אריה
    אויש 03/08/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בפרפירה שם הספסרים קנו את רוב הדירות וכך העלו את המחירים לרמות פסיכיות, ההשפעה תהיה גדולה הרבה יותר מאשר במרכז שכן המס יחסית לשכר הדירה יהיה גבוה מאוד (1500 לחודש עבור שכירות של 3000 = 50% מס!) לכן תתחיל תגובת שרשרת של מכירת דירות בפריפריה שתגיע עד למרכז :) תחזיק חזק
    סגור
  • 66.
    מי שעשה מהדירה "פנסיה" יפסיד חצי מכספו כשהמחירים יתקנו
    האמת 03/08/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    17 3
    ב 25%. חוץ מזה מס לפי מספר הדירות, מוצדק כשיש בועה בתהליך ניפוח. כל פגיעה בביקוש תקטין את הגודל המירבי של הבועה ועדיפה מגישת "ניתן לה להתנפח - אחרי המבול". מס כזה מוצדק כאשר יש מוצר במחסור ואנשים מנצלים את כוחם הכלכלי ואת המינוף מהבנקים (כסף של הציבור) כדי לרכוש עוד ועוד מהמוצר שבמחסור, ולהציע אותו לאחרים בתנאים שלהם (פאודליזם). במקרה זה הבעיה היא לא מישהו שיש לו דירה יקרה מאוד, אחת, בתל אביב, אלא מי שקנה כמות של דירות זולות בפריפריה, ומנע מאחרים את האופציה לקנות אותן במקומו (אפילו שהוא מוכן להשכיר אותן). העובדה היא שמלאי הדירות מוגבל בישראל ועל זה כולם מסכימים, ולכן בהכרח כל דירה שמשקיע קנה היא דירה שצעיר כבר לא יכול לקנות. אפילו עומר מואב שמבקר הרבה את כחלון, הבין שאי אפשר לגלגל מס על שוכרים בטווח המיידי. רק אם המס יגרום לירידה בנפח הבניה החדשה (כי הקבלנים בונים פחות אם המשקיעים לא באים), אז לאט לאט יווצר מחסור בדירות (כמו בין השנים 2001 עד 2007) ובסוף שכר הדירה יעלה. ואני מוסיף שצריך לזכור שיש 30,000 דירות שמשקיעים כבר קנו וכרגע בבניה. וכחלון ידאג שהתחלות בניה רק יעלו דווקא
    סגור
  • למה 25% ולא 50%??
    אתה עדין 03/08/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לדעתי יותר מ50% ירידה בקרוב!!! מכירת חיסול
    סגור
  • לא ימכרו (ל"ת)
    נדמה לך 03/08/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 65.
    עיקר
    זה 03/08/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    2 3
    את השכירות מה זה מס? יגולגל
    סגור
  • 64.
    כל הכבוד לכחלון
    זיו 03/08/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    6 12
    בעלי הדירות עשו הרבה כסף על חשבון האנשים המסכניםהגיע הזמן שישלמו
    סגור
  • הממשלה היא שעשתה וממשיכה לעשות כסף על גב החלשים!!!
    בן אהרון 03/08/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק החלשים לא מבינים מה עושה להם הממשלה וחושבים שאם חובטים בחזקים זה טוב בשבילם...
    סגור
  • 64-זיו
    שרון ב 03/08/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שישלמו יותר. ממך לכל אחד. אך מה עם הבעיה? מה עם מחיר שפוי דירות? זה מה שיקרה? באמת, תתעורר, ילד.
    סגור
  • 63.
    מגיע לעם הזה מיסים ועוד מיסים .
    חדשות נפלאות 03/08/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    12 3
    זה עובד נהדר פה. וזה התחיל מהרוח הרעה שהנהיגה פה יחימוביץ עם התקשורת החברים שלה מהג'וב הקודם שנתנו לה במה והפיצו את תורתה הנפלאה. וכך כולם מחאו כפיים על שישנסקי על הגז כי ביבי הבטיח להם קרן עושר . הגז מתמר זורם ואין שום קרן עושר. מניית אבנר מחלקת כבר דיבידנדים אבל המניה בקרשים והמדינה חוגגת עם תמלוגים. כנ"ל ההסתה עם כיל כי מותר לקחת מהעשירים ולאף אחד לא אכפת שתיק ההשקעות שלו נהרס ויש מפוטרים בדרום. כי זה לא הם. אחכ הגיע שכר הבכירים אבל רק בבנקים אז מה אכפת לנו מהמליונרים מהבנק שישלמו. אחכ עבר לבעלי 3 דירות אבל לנו אין . וזה ימשיך לבעלי 2 דירות ומס רכוש והלאמה בבנקים ועוד תספורת של ביבי כחלון וחבר מריעיו . נרקומנים של כספים על חשבון הצבור שמצריך לממן את האנשים הכי חשובים במדינה המתנחלים והחרדים. ומה אכפת לנו שיש כבר שיכוני ביבי בארה"ב וקנדה וברלין וכל העולם. אז מגיע לכם שתשלמו עוד מיסים.
    סגור
  • 62.
    שחיתות וגזל
    ג ו זוננה 03/08/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כחלון מחלק את אדמות המדינה לכל מיני זכאים שאלוהים יודע למה דווקא להם מגיע לרכוש דירה במחיר למשתכן וזאת בהנחה של מאות אלפי שקלים (אני בטוח שגם חלק גדול מהם זה חרדים או ילדי שכונות שלא עשו צבא ולא תרמו לחברה "בשיט") מה איתי שלחמתי בקרבי שירתתי במילואים ומה לעשות הצלחתי לחסוך ולרכוש דירה בכוחות עצמי למה לי לא מגיע לקבל הטבה מהמדינה של מאות אלפי שקלים תוסיפו על זה את המיסוי על מי שהצליח השקיע מאמצים וחסך כסף לאורך השנים באמצעותו רכש דירות מדוע צריך לפגוע בו, בגלל אחרים שלא הצליחו כמותו בולשביקים, סוציאליזם וריקבון זה המסר שמעביר כחלון
    סגור
  • נתניה
    אבי 03/08/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש לך שלוש דירות שאתה נבהל
    סגור
  • ולחלום (ל"ת)
    תמשיך ללחום 03/08/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • תמכור, תמכור. ואז תגלה איזו הטבה קיבלת לחשבון הבנק שלך
    תמכור 03/08/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם תחכה רק תפסיד.
    סגור
  • הטבה מופלאה של הפסד נקי כול חודש. (ל"ת)
    ממי 03/08/2016 21:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    כחלון דופק את הפנסיונרים שחסכו שקל לשקל וקנו שתי דירות (ל"ת)
    דוד 03/08/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    18 11
    סגור
  • פנסיונרים מפגינים נגד המצוקה הכלכלית שלהם ושר האוצר
    בעוד שנה 03/08/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    4 1
    החדש מעלה את קצבת בטוח לאומי מהמיסים שהוא לקח מהנדלן לזה קוראים צדק פואטי
    סגור
  • 60.
    פשוט ולעניין
    יוסי 03/08/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    9 4
    פשוט ולעניין להתייחס לכל בעלות על דירה כמניה על כל הכנסה ישלם מס של 25% [כמו על דווידנד במניה ] כן במכירת הדירה ישלם מס של 25% על הרווחים כפי שבעל מניה משלם. איו טריקים אין שטיקים פשוט צודק ולענין
    סגור
  • 59.
    טמטום לשמו
    ג ו זוננה 03/08/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    12 9
    זה מה שקורה כשנותנים לטריפוליטאי לא מפותח שלא סיים 12 שנות לימוד לנהל את אוצר המדינה
    סגור
  • 58.
    לבעלי 3 דירות
    כחלון 03/08/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    11 7
    אתם מרוויחים כל כך הרבה מהדירות שיש לכם אז יש לכם זמן להגיב בטוקבקים... תהנו מהמס!
    סגור
  • תהנה מהעליה בשכ"ד (ל"ת)
    ממי 03/08/2016 21:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 57.
    להעביר כסף לחו"ל , לקנות דירות בארה"ב
    רון 03/08/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    12 7
    וכאן בארץ להעלות את השכירות, שישלם את המס + סיכונים. פשוט וקל.
    סגור
  • איזה חוסר הבנה
    אזרח ישראלי 03/08/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
    4 4
    קנית דירה בחו"ל וקיבלת שכ"ד, בהנחה שאתה מצהיר על ההכנסה, עליך לשלם מס לפחות בשיעור שכחלון דורש ואולי אף יותר. עוד דבר שישראלים לא לוקחים בחשבון הוא מס הירושה שיש לשלם בארה"ב !!
    סגור
  • אין מס ירושה על מי שהוא לא תושב (ל"ת)
    מס ירושה 03/08/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 56.
    ססמת הבחירות של קחלון תהיה הצבע קחלון
    צדקתי 03/08/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כי אני אקח לו הכל.
    סגור
  • 55.
    בכו על אי צדק בין 3 דירות בפריפריה ל 3 דירות במרכז
    הקוטרים 03/08/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    12 1
    עכשיו הם ישלמו יותר .ומי שמתאהב במיסים יקבל מס על דירה שניה כי הישראלים צרי העין יבכו שזה לא צודק ואחכ יחזירו מס רכוש על כל הדירות. איך לביבי יש מזל חכמת ההמונים מסדרת לו הכנסות מכל טוב הארץ, תמלוגים מהגז, מהאשלג, מהבתים מהבורסה ורק לאזרח לא נשאר כלום חוץ מלברוח מפה מהר
    סגור
  • 54.
    תשואה נמוכה, ריבית משכנתאות עולה, הוצאות, מס...
    רון 03/08/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    11 2
    באמת שכבר לא משתלם לרכוש דירות להשקעה בישראל בפעם הראשונה מזה שנים. זה הטריגר... מי שיכול שימכור
    סגור
  • 53.
    ביבי תעצור את הטיפשות (ל"ת)
    יוסי 03/08/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    10 10
    סגור
  • הגה את הרעיון זה דווקא מתאים לביבי (ל"ת)
    ביבי 03/08/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • דירה שלוש
    אשר 03/08/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביבי לא יעצור הוא שמח שיש עוד טיפשים ולא הכל ייפול עליו
    סגור
  • 52.
    מס אהוד ברק יש לו המון דירות (ל"ת)
    אולי למס יקראו 03/08/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • הוכחתם שאין כמו שמחה לאיד אבל ברגע שהרווחים של המדינה
    עם של קנאים 03/08/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מהדיור יעצרו ביבי יעבור לגנוב לכם את הכסף בבנק קוראים לזה בעברית ה ל א מ ה .
    סגור
  • 51.
    יאלה כבר מחכה לירידות מחירים כדי לקנות דירה שנייה (ל"ת)
    יאלה כבר 03/08/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 50.
    אנשים קנו דירות כי בבנק מקבלים 0 כסף אם תוריד את המס
    כחלון 03/08/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    על הבורסה תעודדו השקעות אנשים ישקיעו בבורסה במקום דירות ולא צריך בשביל זה יועצים או שר אוצר .כל בר דעת רואה זאת
    סגור
  • כשהמס על הבורסה יירד והוא יירד בעלי 3 דירות יתחננו למכו
    יונה 03/08/2016 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כחלון יוכל להגיד בלב שלם אמרתי לכם! חי חי חי עזבו אל תמכרו.
    סגור
  • 50
    שרון ב 03/08/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין כמוך. הנה קול היגיון שפוי, בים של שמחה לאיד של טפשים. חזק ואמץ.
    סגור
  • 49.
    סוציאליזם במיטבו
    יוסי 03/08/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    14 8
    לאחד אין לשני יש, יחלוקו!!! ומה עם זה שחסך מעצמו, לא פאבים לא בילויים, נסע באוטובוס, לא בילה בחול והדירה הראשונה שרכש היתה בקושי שלושה חדרים. ייתכבד ויחלוק עם הבליין יושב הבארים המבלה בחופשות ספונטניות בחול ורוצה אך ורק דירת 4 חדרים ומעלה. י ח ל ו ק ו. !!! 120 נבחרים היכונו אתם בשכר ממריא של 50 אלף ומעלה אני יחד עם אשתי 14 אלף , נ ח ל ו ק !!!. מדינה פח
    סגור
  • החזיר הגדול הוא הסוציאליזם (ל"ת)
    אלי 03/08/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • אכן כן
    ester 03/08/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בכל המושבים המון דירות מושכרות ואף אחד לא מצהיר ולא מדווח. יש כאלה שיש להם 8 דירות מושכרות. על אדמות שלך ושלנו .איפה האוצר לחלןק???!!!
    סגור
  • 48.
    האפקט יהיה הפוך!
    תושב חלם 03/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    11 11
    פחות משקיעים = פחות דירות להשכרה = מחירי שכירות יקרים = ביקוש גבוה לרכישת דירות = עליית מחירים.
    סגור
  • איך הפוך
    א 03/08/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    פחות משקיעים => יותר בעלי דירות (הרי הם מכרו דירה למישהו)=>פחות אנשים שצריכים שכירות=>מחירים יורדים=>יותר מוכרים => מחירים יורדים עוד
    סגור
  • 47.
    צודק על אף ששילמו על הכסף מס כל החיים (ל"ת)
    האוצר חושב שמס ירושה 03/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 46.
    על שמו רושמים על שם הילדים (ל"ת)
    מי רושם 3 דירות 03/08/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • בעיה לרשום על שם הילדים. זה לא כזה פשוט
    חחח 03/08/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עבודה נוספת לעורכי דין.
    סגור
  • ההצעה שיחברו גם את דירות הילדים לדירות ההורים (ל"ת)
    דנה 03/08/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כמה שאת צודקת צריך לקחת את הדירה של הילדים
    דנה קמה 03/08/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולתת לדנה הלוזרית חינם
    סגור
  • 45.
    עוד בדיחה חדשה של כחלון. כחלון = כשלון
    צדקיהו 03/08/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    10 4
    שוב כחלון התקפל עוד בדיחה עצובה כחלון יעשה הכל חוץ מאשר להוריד את מחירי הדיור באמת הסינים הציעו להקים עיר חדשה בלטרון 100 מטר דירה במחיר 400 ללא כל סיוע של המדינה לסינים אלף שקל
    סגור
  • 44.
    מכבה שריפה בעזרת דלק, פחות דירות להשכרה ואוטומטית
    קח לו 03/08/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    15 3
    שכר דירה יעלה גם בגלל המיסוי וגם בגלל החוסר שיווצר. הוא נבחר על הטיקט של הדיור וקיבל משרדים עוצמתיים ולכן יעשה הכל כולל דריסה של משקיעי נדל"ן כדי לקדם את האג'נדה שלו. השאלה אם אותם משקיעים חסרי הגנה מפני הגזרות שלו. ולכל השמחים זה פתח לכניסת מיסים נוספים כמו מס רכוש וכידוע מיסים חדשים נוטים להשאר לתמיד.
    סגור
  • 43.
    החוק צריך להיות מוגבל בזמן. (ל"ת)
    עדהוק 03/08/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • למה מוגבל בזמן??? מיסים על החזקים זה נשמע טוב!!! (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    ואם יש לאדם שתי וילות יקרות ישלם מס? (ל"ת)
    מעל 3 דירות 03/08/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • ממש לא, אפילו לא שקל אחד!!! זה צדק חברתי במיטבו!!!
    בן אהרון 03/08/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבית מדרשו של כחלון!!!
    סגור
  • 41.
    על המשכירים אין ספק (ל"ת)
    המס יגולגל 03/08/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אולי התכוונת לשוכרים? (ל"ת)
    איתן 03/08/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    גם אני העלתי את שכר הדירה
    בעל דירות 03/08/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    11 10
    גם אני העלתי את שכר הדירה על שתי הדירות שברשותי על כל אחת מהדירות ב 200 שקלים על מנת לכסות את העלות של המס החדש. ככה העול יפול על שני שוכרים ולא על אחד.
    סגור
  • חארטה
    איציק 03/08/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    13 3
    היית מעלה כמה שאתה יכול בלי קשר. כמה שהשוק נותן אתה לוקח. וכשמדיניות המיסוי היתה מקלה לטובת בעלי דירות והמימון זול (ריבית 0) מישהו הוריד מחיר? נעליים. המחיר עלה גם. אז אם בכל מקרה אתם מעלים מחירים לפחות תשלמו מס (סוף סוף)
    סגור
  • מסכים עם איציק אבל...
    אזרח 03/08/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם לפחות היו מראים שהכסף הזה הולך לאן שצריך, איזושהי תכנית לשיפור מצב הדירות בארץ מילא, אבל זה ימשיך ללכת לאותו פלח אוכלוסיה והעיקר שביבי ימשיך לשבת על הכסא. בגין מתהפך בקברו.
    סגור
  • 39.
    חוסר מדיניות - כחלון-כשלון
    סתם אזרח זקן 03/08/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    9 8
    שוב זגזג של כחלון או של ראש ממשלתנו באמצעות כחלון- המפסיד זה שיש לו שלוש ארבע דירות של חדר וחצי כפנסיה- המרויח זה שיש לו דירות גדולות - כי המס לא יעלה על 1500 שקל לחודש - בעל הרכוש הגדול - העשיר - ימשיך להנות - כחלון דאג לשחרור קרקעות מיידי ולהבאת פועלי בנין לבניה תוך שנה שנתיים - אל תהיה כשלון נוסף
    סגור
  • 38.
    כחלון דופק את הצעירים השוכרים (ל"ת)
    שוכר נדפק 03/08/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • 37.
    זה לא יעזור השוכרים יפגעו צריך פשוט לצאת לרחובות שוב (ל"ת)
    תום 03/08/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • קודם צועקים מתלהמים ומקנאים ואחכ כשרואים את התוצאות
    זה לא מה שרציתם? 03/08/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מתחרטים ויוצאים לרחובות? זאת מדינה שהעמך מנהל אותה ביבי הפחדן עושה כל מה שצריך לסתום את הפה העיקר שהוא ישאר בשלטון. מגיע לכם
    סגור
  • ביבי מנהל?
    t 03/08/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היו כאן שני מהפכים שלטוניים בתחום הכלכלי ב3 השנים האחרונות: משטייניץ ללפיד, ומלפיד לכחלון. הם קיבלו שליטה מלאה על התחום הכלכלי, והרוב הקואליציוני היה ועודנו תלוי בהם.
    סגור
  • 36.
    עבר את הגבול
    די נמאס 03/08/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    9 8
    כל יום המצאה חדשה ומס נוסף , חוסר היציבות המיסויית גורמת לאנדרלמוסיה , לא לשכוח שלכל גזרה יש תכנון מס שפותר אותו .......
    סגור
  • 35.
    עבר את הגבול
    די נמאס 03/08/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    5 6
    כל יום המצאה חדשה ומס נוסף , חוסר היציבות המיסויית גורמת לאנדרלמוסיה , לא לשכוח שלכל גזרה יש תכנון מס שפותר אותו .......
    סגור
  • 34.
    עבר את הגבול
    די נמאס 03/08/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    7 5
    כל יום המצאה חדשה ומס נוסף , חוסר היציבות המיסויית גורמת לאנדרלמוסיה , לא לשכוח שלכל גזרה יש תכנון מס שפותר אותו .......
    סגור
  • 33.
    כול הכבוד לשר כחלון נחוש להצליח (ל"ת)
    כחלון 03/08/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    5 12
    סגור
  • חכם בלילה. לוקח כסף מבעלי הדירות ומסבסד את ההגרלות
    כחלון 03/08/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מחיר למסתכן. מה חשבתם שהאוצר כל כך חכם? כמו שהוא היה "יצירתי" עם הסלולר כלומר סיבסד את הצבור מכספי המיסים שלו כך עם הדירות.
    סגור
  • 32.
    מס לא חוקי
    יורם 03/08/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    12 11
    חשבתי לתומי שמר נתניהו יבלום את כחלון הפופוליסט ויעצור את פרץ הבולשיביזם של כחלון.בקיצור נתניהו מכר את כולנו בנזיד עדשים!מר נתניהו אחרי שנים ארוכות מאד של תמיכה ,אין לי יותר אמון בך!!!!
    סגור
  • ביבי שקרניהו הוא זה שהמציא מס חדש והטיל על כחלון לתאר
    שמטוב 03/08/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    8 11
    את המס בתור משהו לטובת הדיור. מחר שקניהו ימציא מס על נשימת אוויר ויטיל על שר הבריאות לקרוא לו מס טיהורי אוויר. שקרניהו ימשיך להטיל עלינו מיסים על ימין ועל שמאל ויספר לנו שהמיסים נועדו לשפר את חיינו. להעיף את ביבי שקרניהו הביתה. אחרת הוא יהרוס נו את המדינה.
    סגור
  • לא אתה זה שאמרת שהצבור יעיף קודם את כחלון אם יהיה מס
    אבל 03/08/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אז טעית גם בזה. אבל בטח הקומיסרית החביבה עליך מרוצה מאוד דמעותהשמחה שלה על שכר הבכירים ועל הבג"ץ בגז גרמו לה אושר עילאי ושבוע מצויין כפי שהיא אמרה . ולי אין 3 דירות וגם לא יהיה לי בישראל
    סגור
  • ביבי אלוף במיסים ותמיד יש לו תירוצים שזה לטובת
    נכון מאוד 03/08/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הצבור. הצבור לא כל כך חכם והוא נופל בפח
    סגור
  • 31.
    האם מדובר רק על דירות להשקעה או 3 כולל זו למגורים? (ל"ת)
    אבי 03/08/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אחת למגורים. אחת להשקעה והשלישית ממוסה. (ל"ת)
    תושב חלם 03/08/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    הפאניקה חוגגת
    יעקב 03/08/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    12 4
    שר האוצר איבד את הצפון חשב שיהיה לו קל כמו עם הסלולרי התגלה הפרצוף האמיתי של כחלון
    סגור
  • אבל הצבור מטומטם ולכן הוא ישלם על זה ביוקר (ל"ת)
    אכן 03/08/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 29.
    עוד גזל במיסים נוספים במקום לבנות יותר דירות (ל"ת)
    שכיר עשוק 03/08/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • 28.
    המידנה לא מורידה את מחירי הנדלן אלא רק מצטרפת לחגיגה (ל"ת)
    וזה יעלה את השכירות 03/08/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 27.
    כחלון הפופוליסט סיים את הקריירה הכושלת שלו.
    רונה 03/08/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    9 9
    חוצפה! מי שהשקיע בדירות לא גנב מאף אחד. די להפוך אותנו ל"אויבי העם". זה מס על מס על מס. לא יעבור בג"צ.
    סגור
  • מאיזה סיבה זה לא יעבור? (ל"ת)
    כן יעבור בגץ 03/08/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 26.
    אידיוט מי שמחזיק נכסים בישראל רק לגנוב ולא בארץ
    עימעמ 03/08/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לא לתת לביבי שקל רק לעשוק אותו בכול מקום בעולם המנהיגים משלמים עלאוכל שלהם רק בפלסטינה של ביבילנד אנחנו צריכים לתת לחזירים לאכול למה מה הוא עשה בישבילי ???
    סגור
  • 25.
    זה ממש לא יגרום לי למכור!! זה סתם יתן למדינה (ל"ת)
    עוד ועוד מיסים... 03/08/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • אז ביבי וקחלון ילאימו לכם את הדירה השלישית
    אל תמכור 03/08/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    גם ככה הדירה כבר חצי מולאמת
    סגור
  • 24.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    קבלן,בנק,ממשל=חזירות 03/08/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    6 2
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה!
    סגור
  • 23.
    לא קונים דירות במחיר מופקע הצטרפו למחאה
    לא קונים דירות 03/08/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    15 4
    לא קונים דירות במחיר מופקע הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור מעלים הילוך! ביום חמישי 18.08.2016 נפגשים כולנו להפגין על מחירי הדירות המופקעים, ועל כך שהמדינה לא נותנת לנו חמצן לנשום. ההפגנה תצא מכיכר רבין בת"א בשעה 20:00!!
    סגור
  • כל הכבוד !!!
    כל הכבוד !!! 03/08/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כל הכבוד !!!
    סגור
  • 22.
    כאילו שעד עכשיו מיסי המקרקעין לא היו מספיק מסובכים (ל"ת)
    אלי 03/08/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 21.
    הכסף יעזוב את הארץ
    חגי 03/08/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לחברי הממשלה קל לפגוע באחרים ואת עצמם הם לא בודקים לא חושבים וכל הזמן שולפים , אלא שימכרו נכס הכסף יועבר לחו ל ושם יקנו נכס מאחר ואין אלטרנטיה לכסף
    סגור
  • על השקעות בחו"ל יש מס מלא!
    רון 03/08/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כל היה צריך לעשות גם עם דירות בארץ
    סגור
  • 20.
    לפני זה שידאג לדירות להשכרה
    עינת 03/08/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לפני שהוא מוסיף מיסים כדאי שיפתור את בעיית הדירות להשכרה כי לא כולם רצים לקנות דירה .
    סגור
  • 19.
    1. שכ"ד יעלה 2. כסף יברח מהארץ 3. כחלון פופוליסט (ל"ת)
    שאול 03/08/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    10 10
    סגור
  • כחלון טמבליסט. כחלון הוא משרתו של ביבי עושק המיסים הגד
    שמטוב 03/08/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    7 5
    להעיףך את שניהם הביתה.
    סגור
  • מס' 4
    דוד 03/08/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    4. כל הכסף מהמסים ילך לפרזיטים
    סגור
  • חח (ל"ת)
    מגיע לצבור 03/08/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    לחייב מכירת הנכס
    יניב 03/08/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    16 10
    קורת גג היא מוצר בסיסי בלעדו אדם או משפחה אינם יכולים להתקיים. מוצר צריכה בסיסי אינו יכול להיות אפיק השקעה. תארו לעצמכם שמחר יקנה בעל הון את כל החיטה בעולם. התוצאה תיהיה שמחירי המזון יעלו שחקים ואותו בעל החיטה יהנה ממחיר חיטה גבוה. ואז אנשים יצטאכו לשעבד את כל הונם על מנת לקנות אוכל. הפיתרון פשוט ביותר. כל אדם שמלאו לו גיל 18 יכול להחזיק בדירה אחת בלבד. יש דרכים רבות להתעשר אם דרך החזקת ניירות ערך ועד הקמת עסקים שיביאו לצמיכה. מוצר צריכה בסיסית אסור שיהיה מוצר השקעה!!!!!!!!
    סגור
  • אתה ממש ממש חכם איך לא חשבנו על זה ? (ל"ת)
    ליניב הגאון 03/08/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • מוצר צריכה בסיסי
    שמואל 03/08/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    על פי איזה קנה מידה "דירה" מוגדרת כ- "מוצר צריכה בסיסי" ? האם כל הדירות כ- "מוצר צריכה בסיסי" צריכות להיות באותו גודל ? האם כל הדירות כ- "מוצר צריכה בסיסי ובאותו גודל" צריכות להיות במרכז תל אביב או גם בפריפריה(עכו, שדרות, ירוחם..) האם לדעתך צריך להיות הבדל כלשהו בין המוצרים לצריכה בסיסית ? מה דעתך לגבי לחם, האם רק אחרי שכולם קבלו !!! לחם אחרי, מותר יהיה לקנות באגט ? ומה עם מכונית, גם מוצר בסיסי ? האם רק אחרי שלכל בן 18 שיקבל רכב מרשות ממשלתית, אפשר יהיה לרכוש את הרכב השני למשפחה ? השטויות שלך, גם במדינה הקומוניסטית ביותר לא התקיימו. איזה צורך אתה רואה במאמץ כלשהו במלאכה כלשהי, אם התמורה היא שכולם שווים, ולכולם מגיע דירה מגיל 18 ?
    סגור
  • על פי החלטת הממשלה הנבחרת
    t 03/08/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זו בדיוק סמכות הממשלה והכנסת.
    סגור
  • מה יקרה אם בעל החיטה יפסיק לגדל חיטה בשל חוסר כדאיות?
    תושב חלם 03/08/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מחירי החיטה יעלו! וכך גם בענייננו! לא ישקיעו בדירות, לא יהיה מלאי דירות להשכרה, מחירי השכירות יעלו, כולם ירוצו לקנות דירה ושוב.....מחירי הדירות ימשיכו לעלות. חלם (כבר אמרתי.)
    סגור
  • לא מדוייק
    t 03/08/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זוגות צעירים יקנו את הדירות שהמשקיעים לא ייקנו, ובמחיר זול יותר (כי הביקוש יקטן). התוצאה היא גם הקטנת ביקוש בשוק השכירות, מה שיוביל גם שם לירידת מחירים.
    סגור
  • תמכור אתה את כל רכושך ותתרום אותו לחברה.
    שמטוב 03/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    במדינה הזו צריך לבנות עוד דירות , לא להחרים רכוש פרטי כי לא בונים.
    סגור
  • כל מילה בסלע (ל"ת)
    חיים 03/08/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 17.
    האם יחול גם חברות השקעה שיש להן יותר משתי דירות? (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    בדיוק הסכום לגלגל לשוכרים
    אשלם את המס 03/08/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    10 7
    ובדיוק העליתי את שכ"ד באותו ערך. רעיון נחמד אבל - שוב יגרום לעליית מחירים.
    סגור
  • 15.
    פוגעים במנוע הצמיחה המרכזי של המשק-הבנייה!!!
    בן אהרון 03/08/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אחר כך מתפלאים שהמשק מתכווץ, שהצמיחה יורדת, המדיניות היא לעודד השקעות בחו״ל, לא בארץ.
    סגור
  • 14.
    ומה לגבי חלקי דירה
    משקיע כבד 03/08/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי שיש בבעלותו שתיים וחצי דירות האם רישום בעלות בחצי הדירה השלישית מכניס אותו לרשימת החייבים במיסוי
    סגור
  • 13.
    היום זה בון טון, לפגוע בחזקים!!!
    בן אהרון 03/08/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    7 4
    האם זה יעזור לחלשים? יבנו יותר דירות? השכירות תרד?
    סגור
  • פוגעים בחלשים ומסיתים אותם זה בזה. (ל"ת)
    שמטוב 03/08/2016 12:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 12.
    חוצפה
    ווילד ר 03/08/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    6 10
    חוצפה של המדינה.אנשים קנו את הדירות מכסף שלמו עליו מס לאורך השנים.בנוסף שלמו מס על רכישת הדירה.השקיעו את החסכונות שלהם בדירה וחיים מההכנסות.מה כחלון רוצה לשלוח אותם לקבץ נדבות.שלא לדבר על אלא שאת השכירות הם משלמים כחלק מהחזר המשכנתא.
    סגור
  • לא חוצפה. זה תקין לחלוטין מצד הממשלה
    t 03/08/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בסמכות הממשלה הנבחרת להחליט החלטה כלל-מדינתית שדירות אינן נכס להשקעה. בעלי הדירות תמיד יכולים למכור את הנכס שלהם. כמעט אף אחד לא ייצא מופסד מכך, כי המחיר הוכפלו בשנים האחרונות, כך שגם אם ירדו, הבעלים יצא מורווח.
    סגור
  • ומה עם שוק ההון שמשלמים מס
    הוגנות 03/08/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לפחות המשחק נהיה יותר הוגן. אם יש מס רווחי הון שיהיה גם מס על משכירי דירות. בכלל זה צריך להיות מהדירה הראשונה שמשכירים.. למה על השקעה באגח משלמים מס ?
    סגור
  • 11.
    במקום לבנות עוד ועוד דירות, מקבלים עוד מיסים (ל"ת)
    בן אהרון 03/08/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 10.
    לכל הבכיינים
    א 03/08/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    6 6
    זה בסך הכל תיקון לעיוות מס שקיים בשוק - מס צודק ביותר ויעזור להוריד את מחירי הדירות!
    סגור
  • 9.
    כחלון הורס את הפיריפריה
    כלכלן 03/08/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    5 4
    זה ברור מה יקרה עכשיו-כולם ימכרו דירות זולות בפיריפרייה (שכירות נמוכה ומיסוי מדירה שלישית) ויקנו דירות יקרות במרכז (על כל 2 דירות בפיריפרייה יקנו אחת במרכז =שכירות גבוהה פטורה).יופי כחלון שאתה דופק את הפיריפריה ומחזק את המרכז
    סגור
  • רק כשזה נוגע לדירות אתה מודאג מהפריפריה
    הפריפריה 03/08/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כשזה נגע לכיל לא הזיז לך להפך.
    סגור
  • 8.
    הטמטום נמשך
    דוד 03/08/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    10 6
    למה מישהו חושב שזה יגדיל את היצע הדירות....????? הדירות העודפות מסתובבות הרי בשוק הדירות להשכרה וכל מה שזה יגרום הוא ליקר את דמי השכירות....
    סגור
  • 7.
    למה למכור? מעבירים ע"ש בן משפחה (ל"ת)
    פופוליזם עלוב 03/08/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד לכחלון
    דניאל 03/08/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סוף סוף נעשה קצת צדק , שמשקיעים יבינו שדירות נועדו קודם כל למגורים . על הדירה הראשונה להשקעה אין מס וזה הוגן אבל מי שיש לו 10 דירות על חשבונם של הצעירים המסכנים שבקושי גומרים את החודש , יאלץ למכור או לשלם . צריך להקים קרן מיוחדת שתרכז את כל ההכנסות ממיסוי לטובת סובסידיות לזוגות צעירים . ואם המשקיעים חושבים להעלות את שכר הדירה , הם יגלו שאי אפשר . לאנשים אין כסף
    סגור
  • לא הבנתי איך זה שיש לו 10 דירות זה על חשבון הצעירים
    לא הבנתי 03/08/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לך קח משכנתא של מליון שח וגם לך תהיה דירה
    סגור
  • 5.
    המס האמיתי פה הוא לשוכרים
    אורי אלפרשטיין 03/08/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    11 7
    כבעל נכסים הודעתי לפני שבוע לשוכרים שאני מעלה את שכד ב500 שח..לפי החשבון החדש אעלה להם רק ב 150שח.אני באמת לא מבין למה הכותרת מתייחסת לבעלי הדירות?
    סגור
  • בלה בלה
    t 03/08/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה מעלה את שכר הדירה למקסימום שאתה מסוגל, בלי קשר לחוק החדש. החוק הזה שם אותך בנחיתות לעומת בעלי 2 דירות בלבד, ולכן אם תגלגל אותו לשוכרים, הם יעברו דירה וישכרו מאדם שברשותו שתי דירות בלבד.
    סגור
  • שכר הדירה לא יעלה, אפילו פרופסור עומר מואב מסכים פה
    האמת 03/08/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הבעיה היא לא מישהו שיש לו דירה יקרה מאוד, אחת, בתל אביב, אלא מי שקנה כמות של דירות זולות בפריפריה, ומנע מאחרים את האופציה לקנות אותן במקומו (אפילו שהוא מוכן להשכיר אותן). העובדה היא שמלאי הדירות מוגבל בישראל ועל זה כולם מסכימים, ולכן בהכרח כל דירה שמשקיע קנה היא דירה שצעיר כבר לא יכול לקנות. אפילו עומר מואב שמבקר הרבה את כחלון, הבין שאי אפשר לגלגל מס על שוכרים בטווח המיידי. רק אם המס יגרום לירידה בנפח הבניה החדשה (כי הקבלנים בונים פחות אם המשקיעים לא באים), אז לאט לאט יווצר מחסור בדירות (כמו בין השנים 2001 עד 2007) ובסוף שכר הדירה יעלה. ואני מוסיף שצריך לזכור שיש 30,000 דירות שמשקיעים כבר קנו וכרגע בבניה. אי אפשר להתחרט. הדירות האלה יגיעו לשוק גם אם מעתה והלאה משקיעים לא יקנו. וכחלון? יש לו מספיק כלים לדאוג שהירידה בהיקף הבניה לא תתרחש, והבניה אפילו תתגבר.
    סגור
  • מי שמסכים להעלאה הזו
    פראיירים 03/08/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יש המון דירות בשוק להשכרה המס יהיה על המשכירים ( או על שוכרים פראיירים)
    סגור
  • תעלה תעלה השאלה היא אם תקבל מה שאתה רוצה חחחחחח (ל"ת)
    מנשה 03/08/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • הוא גם יפתח חנות אוהלים למי שלא יכול לשלם שכירות
    שמטוב 03/08/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שאין לו כסף לשכירות יאלץ לגור באוהלים.
    סגור
  • הוא יתחבר עם החברה שלך הקומוניסטית שפיר
    אתה טועה 03/08/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ויגביל את גובה שכר הדירה. בכל מקרה הוא ירויח עוד מס מעליית השכ"ד
    סגור
  • 4.
    נבלות בני כלבות (ל"ת)
    יוס 03/08/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    8 13
    סגור
  • מקלל? כנראה שיש לך יותר מ 2 דירות. סוף סוף נעשה מעט צדק
    זיידרמן 03/08/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    9 5
    אבל זה לא מספיק: למה אזרח שמשקיע את חסכונות חייו באפיקי השקעה אחרים צריך לשלם 25% מס רווחי הון ולעומת אזרח שמשקיע בנדלן ובבעלותו דירה שנייה? לדעתי יש למסות ב 25% החל מהדירה השנייה.
    סגור
  • זה לא נבזות אדם בוחר להשקיע בדירה מה רע בזה
    2 דירות 03/08/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לידיעתך, אם כל אותם אנשים שקנו דירה נוספת היו משאירים את הכסף בבורסה הם היו מפסידים הכל והיית צרי ך לשלם להם הבטחת הכנסה. הכרתי כבר אדם כזה שהפסיד את כל כספו בבורסה ומקבל קצבה והנחות בארנונה וזה מכספינו קאפיש?
    סגור
  • לא רע, אבל הממשלה החליטה שהיא לא רוצה את זה
    t 03/08/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וזו סמכותה החוקית והתקינה לחלוטין של הממשלה. הממשלה החליטה שדירה איננה מכשיר השקעה, איננה תחליף פנסיה או תחליף לתכנית חסכון.
    סגור
  • אולי אתה הנבלה בן הכלבה שמלין על מס צודק מאוד (ל"ת)
    אשר 03/08/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • טיפש בחיים שלך לא עבדת לכן כך אתה נראה (ל"ת)
    יוס 03/08/2016 19:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הכי טוב זה להטיל מס על טיפשות ואתה תשלם המון.
    שמטוב 03/08/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מדובר בשיפור מצב הדיור אלא בהעלאת המיסים בישראל . ביבי שקרניהו מסית ומסכסך בין אנשים כדי להסתיר את העובדה שהוא סוחט מהם מיסים חדשים.
    סגור
  • 3.
    וכמובן זה יתגלגל לשוכרים (ל"ת)
    ערן 03/08/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    16 12
    סגור
  • ירידה של 9% בשכר דירה בשנת 2015 נקרא אצלך שוק רותח?
    האמת 03/08/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כנס לנתוני הלמ"ס של מחירים ממוצעים של שכר דירה חופשי בדירות 5 חדרים. אני אישית בודק נתונים לפני שאני כותב טוקבק אבל יש כאלה שאוהבים לכתוב מאמרים מבלי לבדוק. נו טוב. לפי סדרות אחרות של הלמס שכר הדירה ממשיך לעלות, אבל בקצב של 1.3% בשנה שזו האטה מקצב של 2% בשנה שהיה בממוצע מאז 2010. מי שיעשה גרף מהנתונים יראה שאין שום שינוי בקצב העליה גם אחרי ארועים כמו העלאת מס רכישה בסוף 2010 ובאמצע 2015
    סגור
  • 2.
    כחלון
    שרון ב 03/08/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    14 10
    שוב יורה לכל הכיוונים, רק לא למטרה. אך העיקר שהוא זוכה לתקשורת אוהדת ומלטפת. מעניין כמה זמן הבלוף יימשך.
    סגור
  • מס צודק
    ראם 03/08/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    8 11
    כל הכבוד לכחלון המס צודק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    סגור
  • כחלון ? מחפש להטיל מיסים בלי קשר
    ערן 03/08/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שהמס לא צודק והוא עוד טעות מטעויותיו של כחלון.
    סגור
  • 1.
    מס צודק
    מיכאל 03/08/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    19 18
    סוף סוף צעד בכוון הנכון של כחלון. אין מס צודק מזה.
    סגור
  • מה בדיוק צודק?????
    דוד 03/08/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    10 7
    שנשלם שכ"ד כפול ממה שמשלמים היום? ומה אשם לממש זוג שירש דירה אחת מהורי האישה ודירה שנייה מהורי הגבר ומה אשם אותו אדם שקנה דירה לילדיו והם מתגוררים בהם? חשבת על זה מר צדק?
    סגור
  • מי שירש שתי דירות
    t 03/08/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יכול פשוט למכור אחת מהן. פשוט וצודק.
    סגור
  • זוג שיורש דירה מצד הגבר ומצד האשה
    חיים טוב 03/08/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וגם קנה דירה לילדיו.. שיעביר את הדירה על שמם עכשיו שלא יחכה למות
    סגור
  • רמיסת אזרחים קשישים מיסוי דירה 3
    דלית 04/08/2016 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במדינה שילד במשפחה מעל גיל 40 אינו מתקבל לעבודה במקצוע שעבד ובגיל זה נחשב לאדם מבוגר . הורים שלא יכולים להעביר את הדירה ה-3 לו כי אין לו משכורת מספיקה לשלם ארנונה ויש עוד יורשים . גזירת המס החדשה תוריד אותו לעוני מוחלט..רוב צבור רוכשי הדירות קנו אותם כדי לקבל תוספת שכר לפנסיה שלהם ועזרה כספית לילדיהם. לא כולם עובדים בחב' הייטק. עורכי דין כלכלנים ועוד. גם ככה קשים החיים בארץ יוקר המחיה שבו היו צריכים לטפל ולמסות יותר את שכר הבכירים בחברות ובבנקים.. כחלון עשה צחוק מהשכירים שכביכול הוריד להם את שעור המס . נהפכנו למדינה שרומסת את אזרחיה.
    סגור
  • כמה חבל שלא הסברת למה זה צודק (ל"ת)
    פופוליזם עלוב 03/08/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • כי יש להוריד את מחירי הדיור (ל"ת)
    יוסי 03/08/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תגובה אוטומטית.
    שמטוב 03/08/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביבי המסית החליט שכל מס חדש שהוא מטיל על אזרחי ישראל יתואר כ"שיפור מצב הדיור" וכל הכבשים קונים ממנו את השקר הזה. ביבי שקרניהו - לך הביתה. נימאס מהבלופים.
    סגור
  • שם רע
    שרון ב 03/08/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שוב אתה עם השנאה האובססיבית הפתולוגית? מה יהיה? תחבור בבקשה לסטאלין, ועזוב אותנו לנפשנו.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות