לא בגלל הבלונד:למה פייסבוק מעוניינת לרכוש את ווילדפייר עבור 250 מיליון דולר?

כאשר ענקיות האינטרנט רוכשות חברות מדיה על מנת למנף או על מנת למדל את פעילותם לכדי מזומנים - פייסבוק לא שונה, אבל יש לה המון מזומנים כדי לעמוד באותה מטרה בדיוק
עידן קייסר |

מספר שבועות לאחר שאורקל (סימול: ORCL) קנתה את 'ויטרו' (Vitrue) בסכום של 300 מיליון דולר, ולאחר שסיילספורס.קום רכשה את 'באדי-מדיה' עבור 700 מיליון דולר - השמועה החדשה מביזנס אינסיידר היא ש'ווילדפייר' היא החברה הבאה להימכר לענקית אינטרנט.

ווילד פייר (Wildfire), החברה של ויקטוריה ראנסום החיננית מניו זילנד, מתארת עצמה כ"כלי קל לשימוש וחזק המאפשר לך להצמיח, להפעיל ולייצר כסף מהקהל שלך בלינקדאין (סימול: LNKD), טוויטר, יוטיוב ופייסבוק (סימול: FB)" באתר האינטרנט שלה.

הביזנס אינסיידר טוען כי פייסבוק ומארק צוקרברג הם המחזרים העיקריים אחר החברה של ויקטוריה ראנסום מניו זילנד. בשמועה זו יש מעט הגיון, זאת לאחר שפייסבוק צריכה בעצם למצוא דרך בה המשווקים שלה ייצרו כסף מדחיפת מוצרים כמו ווילדפייר דרך פרסום בכלים החינמיים של פייסבוק.

גולדמן זאקס (סימול: GS) הוא הבנק המספק שירותים לווילפייר, ונראה כי הוא דוחף את לקוחותו לקבל הצעות רכישה נוספות מקונים אפשריים. הצדדים המעורבים סרבו להגיב לידיעה, וסכומים פוטנציאלים לעסקה טרם התגלו, אך המספר 250 מיליון דולר הוא סכום ספציפי עליו שמעו בביזנס אינסיידר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה