מיקרוסופט תקנה את הרשת החברתית יאמר בשווי של 1.2 מיליארד ד'

בכדי להתחרות ברשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, מיקרוסופט תקנה את חברת יאמר שנוסדה בסכום של 140 מיליון רק ב-2008
יהושע לוי | (1)

חברת מיקרוספוט (סימול: MSFT) הודיעה היום (ב') על קניית הרשת החברתית יאמר לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר כדי להתחרות בתכנים דומים לפייסבוק (סימול: FB), שתסייע לעובדים לשתף פעולה במקום העבודה.

יאמר מספקת שירות דומה לפייסבוק ליותר מ-200,000 חברות בינהים פורד (סימול: F) ואייבי (סימול: EBAY). הרכישה של מיקרוסופט תעזור לה להתחרות במוצרים של חברות כמו סיילפוקס (סימול: CRM) וחברת הסטארטאפ ג'ייב סופטוואר (סימול: JIVE) שבעליה, דסטין מוסקוביץ, הוא ממייסדי פייסבוק.

רוב קופלוויט, אנליסט ב- Forrester Research אמר: "הם (מיקרוספוט- י.ל) היו מאחורה מבחינת תקשורת חברתית לעומת השאר, כעת זה מביא אותם לעמדה חזקה מאוד, ואולי להובלה". עוד הוסיף האנליסט כי "כיום קיימת תקשורת רבה בעזרת רשתות חברתיות בין העובדים".

חברת יאמר נוסדה ב-2008 על ידי דיויד סאקס שהיה בעבר מנהל התפעול הראשי של חברת התשלומים פייפאל. יאמר גייסה הון הראשוני של 140 מיליון דולר על ידי קרנות הון סיכון כמו ריבר ונצ'רס ואימנגרס קפיטל פרטנרס בתחילת דרכה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רון 27/06/2012 09:01
    הגב לתגובה זו
    אלא כדי להתחרות ב IBM Connections וב Jive