שי אגסי: "שנת 2010 היא שנה של הוכחות עבור בטר פלייס"
חברת בטר פלייס קיימה היום (א') מסיבת עיתונאים שבו חשפה לראשונה את מרכז המבקרים בפי גלילות, שנבנה בארבעת החודשים האחרונים. במרכז מציגה בטר פלייס, שפיתחה את המכונית החשמלית, כיצד פועלת הטכנולוגיה ומהן יתרונותי ומציעה למבקרים להתנסות בנהיגה ברכבים חשמליים.
את מסיבת העיתונאים פתח יו"ר החברה לישראל עידן עופר שלאחרונה הוביל השקעה של 72 מיליון דולר בחברה. "אני מאוד גאה להיות חלק מהמאמץ של ישראל ושל העולם כולו לעבור מהתלות בנפט לאנרגיה חלופית ולאוויר נקי. אנו הבנו שסין וכל העולם לא יכולים להיות תלויים במדינות הנפט, והתשובה היחידה לכך היא המכונית החשמלית".
מנכ"ל בטר פלייס משה קפלינסקי ברך על ההקמה הזריזה של המרכז מבקרים ואמר: "מרכז זה הוא עוד אבן דרך בהתפתחות של בטר פלייס ישראל בהשגת הזון שלה. לא עוד דיבורים על חזון ואמירות בומבסטיות. מהיום אנחנו נאפשר לכל אחד מאזרחי המדינה לגעת בעתיד הזה. הוא כאן, הוא מוחשי, אפשר להרגיש אותו ולראות אותו".
קפלינסקי סיפק מספר נתונים על שיתופי הפעולה של החברה. "יש כבר 92 חברות בארץ שהכריזו כי הן מאמינות בבטר פלייס ובערכים שלנו. 92 החברות מייצגות צי רכב של 45,000 מכוניות. אני בטוח שזה לא הסוף. אנחנו נמשיך במאמץ לחבר את החברות בישראל כדי ללכת יחד איתנו".
"אנחנו מתכננים ניסוי כולל בסוף השנה שבו מכוניות חשמליות ייסעו ברחבי מדינת ישראל ויבדקו לעומק את הפתרון שלנו. צעד זה הוא רק שלב מכין לכך שבתחילת 2011, שבו על אותה התשתית ייסעו כבר לקוחות פוטנציאליים אשר יהיו שותפים לתיקונים ולשיפוצים הנדרשים בתחום הפריסה".
שי אגסי, מייסד בטר פלייס ויוזם הרעיון של המכונית החשמלי סקר את ההתפתחויות של החברה מאז היווסדה ועד היום, אך לא המשיך לדבר על העתיד: "שנת 2010 היא שנה של הוכחות. אנחנו מרכיבים את כל הרכיבים של הפאזל שהולך ונעשה יותר ויותר גדול. כיום יש לנו רשת מלאה בדנמרק. במרכז השליטה אנחנו רואים מי מטעין את המכונית ומתי".
"באפריל הקרוב אנחנו מתכוונים לעשות ניסוי בטוקיו שבו ייסעו 4 מוניות במשך מספר חודשים, 30,000 ק"מ בלי להיכנס לעמדת טעינה. בסביבות ספטמבר אנחנו נתחיל את הניסוי בישראל. אנחנו נשלב את הרשת הקיימת בדנמרק ועם תחנת המוניות ביפן. אמרנו שב-2010 ייסעו מכוניות חשמליות בישראל, וזה יקרה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה