ברקליס רואה הזדמנות: "תמחור מניות התקשורת גובר על אי-הוודאות, גם בתסריט הגרוע ביותר"
המאבק בין חברות התקשורת הישראליות לבין הרגולציה, כמו גם הירידות האחרונות בשווקים, הביאו את מחיריהן של מניות החברות בסקטור לרמה תמחור כזו הנראית כהזדמנות, זאת למרות אי-הוודאות בשווקים, כך מאמין דיוויד קפלן, התקשורת בברקליס קפיטל.
"אנחנו מאמינים כי הרעש מסביב לשינויים הרגולטוריים, העדכון לאחרונה למשק מפותח, והחולשה בשווקים בכלל, השתלבו יחד ולחצו על מחיר המניות וייצרו הזדמנות לבניית פוזיצייה", כך כתב קפלן בסקירה על מניות התקשורת.
חוסר הוודאות באשר לתוכנית משרד התקשורת להורדת דמי הקישוריות, הכנסת תחרות לענף, בין השאר מפעילים וירטואליים, הינה מתומחרת כבר במניות, כך מסיק קפלן לפי תשואת החסר של ארבע המניות שמסקר בהשוואה למדד המעו"ף.
קפלן מציין כי במודל שחישב הוא לקח בחשבון את התסריט הגרוע מבחינת החברות בעניין דמי הקישוריות - חיתוכם ב-84% החל מה-1 באוגוסט - ועדיין רואה את תמחור המניות כנוח.
מבין המניות במגזר, בברקליס מעדיפים את מניית בזק עם המלצת '' ומחיר יעד של 10.5 שקל למניה. המלצה דומה מעניקים גם לפרטנר, עם של 84 שקל למניה. סלקום והוט מקבלות המלצת '' עם מחיר יעד של 111 ו-51 שקל למניה, בהתאמה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה