אורכית ממשיכה להשתפר: הכנסות של 4.7 מיליון דולר ברבעון השלישי
חברת אורכית ממשיכה להשתפר ומסכמת רבעון חיובי נוסף של צמיחה בהכנסות. עם זאת, החברה עדיין רחוקה מרווחיות וחתמה את הרבעון עם הפסד לא קטן בכלל.
חברת אורכית עוסקת בפיתוח קופסאות לניהול נתונים ברשתות תקשורת. את הרבעון השלישי חתמה החברה עם הכנסות של 4.7 מיליון דולר, זאת לעומת 1.7 מיליון דולר ברבעון השני של השנה. הכנסות אלו עולות בקנה אחד עם התחזיות שסיפקה החברה כשפרסמה את תוצאות הרבעון השני.
מבחינת נקודות המפתח בפעילותה של החברה, אורכית קיבלה הזמנות בהודו לחברת התקשורת BSNL, זאת באמצעות ערוץ ההפצה של ITI (חברת האינטגרציה של BSNL). בנוסף, אורכית זכתה בחוזה עם חברת התקשורת הרוסית טכנוסרב והחלה במשלוחי ציוד לשני לקוחות חדשים באירופה.
משלוחים אלו העלו את מספר הלקוחות של אורכית לכ-20, זאת לאחר שלפני מספר שנים היה לחברה לקוח אחד בלבד - KDDI היפנית. בשורה התחתונה, אורכית הפסידה ברבעון 6 מיליון דולר והצליחה לצמצם במעט את ההפסדים לעומת הרבעון השני של השנה שבו הסתכם ההפסד ב-7.7 מיליון דולר.
בחברה צופים להמשך השיפור בשורה העליונה ברבעון הרביעי של השנה וצופים כי ההכנסות יעמדו על 6-7 מיליון דולר. בסוף הרבעון השלישי הכילה קופת המזומנים של אורכית 33.6 מיליון דולר והיו לה התחייבויות של 23.8 מיליון דולר למחזיקי האג"ח.
לדברי איציק תמיר, יו"ר ונשיא אורכית, רמת הויזיביליות של החברה כלפי העתיד טובה מאשר בעבר. לדבריו, הודו זוהתה על ידי החברה כמנוע צמיחה מרכזי. בעקבות הגידול הצפוי בהכנסות באורכית מעריכים כי קצב שריפת המזומנים יהיה נמוך יותר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה