בבילון משתפרת: ההכנסות זינקו ב-62% בזכות גידול חד בהכנסות מפרסום
חברת התוכנה בבילון מסכמת רבעון חיובי נוסף מבחינתה של גידול בהכנסות לצד רווחיות נאה. בבילון עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוכנות ושירותי אינטרנט בתחום התרגום והשפות ופועלת ב-230 מדינות ומספקת פתרונות תרגום ב-75 שפות לאלפי ארגונים ולעשרות מליוני לקוחות פרטיים מדי שנה.
את הרבעון השלישי חתמה בבילון עם זינוק של 62% בהכנסות ל-33.2 מיליון שקל. העלייה בהכנסות מקורה בעלייה חדה מפרסום אשר היווה כ-61% מסך ההכנסות, זאת לעומת רמה של 35% ברבעון המקביל. רוב ההכנסות של בבילון מפרסום מקורן ממנוע החיפוש בינג (49%) וההכנסות מגוגל מהוות 43% מסך הפרסום.
במקביל לתוצאותיה הכספיות מעדכנת בבילון שבספטמבר קיבלה החברה מבינג בהיקף של 10.3 מיליון דולר להפצת שירות ללקוחותיה, זאת עד יוני 2011. במקביל החברה מנהלת מו"מ מול גוגל להארכת חוזה הפרסום לתקופה נוספת - אולם עד כה טרם נחתם הסכם מחייב.
את הרבעון השלישי חתמה בבילון עם שיפור משמעותי ברווחיות. הרווח לפני מס הסתכם ב-5.5 מיליון שקל, לעומת רווח של 422 אלף שקל ברבעון המקביל.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי הסתכם ב-5.1 מיליון שקל, לעומת 3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. נציין כי ברבעון המקביל רשמה בבילון הטבת מס בעקבות שינוי תקן חשבונאי הקשור למס חברות. בעקבות רווחי הרבעונים האחרונים, בבילון הכריזה על של 17 מיליון שקל לבעלי המניות.
אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון: "אנחנו עומדים ביעדים שהיצבנו לעצמינו. בהתאם לאסטרטגיה שהתוונו, החברה ממשיכה לגוון את מקורות ההכנסה שלה ובדרך זאת לשפר את שיעור ההכנסות והרווח. אנו משקיעים חלק ניכר מהכנסותינו בשיווק על מנת להגדיל את נתח השוק בו אנחנו פועלים. בבילון פועלת כיום מול מספר שותפים בתחום החיפוש והפירסום באינטרנט, ביניהם גוגל, בינג של מיקרוסופט, אסק ואחרים. שוק האינטרנט העולמי מתפתח מהר וההצלחה בו לאורך זמן דורשת יכולת התאמה ותגובה מהירה להתפתחויות ולשינויים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה