קבוצת המשביר לצרכן: הרווח זינק ל-7.6 מיליון, נכנסת לתחום המזון

קבוצת המשביר לצרכן סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2010 עם עלייה של כ-8% בהכנסותיה לכ-764.1 מיליון שקל. "בשנת 2010 ובשנה הקרובה אנו שמים דגש על הפיתוח העסקי של מועדון 365, וביישום האסטרטגיה להפיכתו לפלטפורמה הקמעונאית המובילה בישראל"
 | 
telegram

קבוצת המשביר לצרכן פרסמה היום (ב') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2010. הקבוצה דיווחה על עלייה משמעותית ברווח הנקי, תוך גידול של 8% בהכנסות. הקבוצה הודיעה על כניסתה לתחום המזון באמצעות הקמת רשת סופרמרקטים ממותגת.

קבוצת המשביר לצרכן סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2010 עם עלייה של כ-8% בהכנסותיה לכ-764.1 מיליון שקל, לעומת כ-707.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2009. הגידול בהכנסות נרשם כמעט בכל מגזרי הפעילות, מלבד מגזר הקוסמטיקה והדראגסטור בהם רשמה ירידה קלה.

העליה נבעה מגידול בפעילות השוטפת של הקבוצה, מהתחלת ההפעלה של הסניפים החדשים שנפתחו בשנת 2010 , ומאיחוד חברות חדשות שנרכשו על ידי קשרי תעופה. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של קבוצת המשביר הסתכם ברבעון השלישי של השנה בכ-7.6 מיליון שקל, לעומת של כ-1.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

"בשנת 2010 ובשנה הקרובה אנו שמים דגש על הפיתוח העסקי של מועדון 365, וביישום האסטרטגיה להפיכתו לפלטפורמה הקמעונאית המובילה בישראל", אמר מנכ"ל הקבוצה, רמי שביט. הקבוצה הודיעה בנוסף על כניסתה לתחום המזון באמצעות הקמת רשת סופרמרקטים ממותגת, והיא בוחנת אפשרויות שונות לכניסה לתחומים נוספים, לרבות בתחומי התקשורת והפיננסים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות