אורכית מסמנת את הודו: צופה הכנסות של 100 מיליון ד' תוך שלוש שנים
חברת אורכית סימנה את השוק ההודי כאחד ממנועי הצמיחה של החברה בשנים האחרונות, אולם עד כה נמנעה מלספק תחזיות לשוק זה. בראיון שנתן אלי אלוני המכהן כסגן נשיא לטכנולוגיה ושיווק בחברת אורכית לאתר הנחשב Light Reading הוא מתייחס לראשונה לפוטנציאל ההכנסות של החברה בשוק ההודי.
לדברי אלוני, אורכית עשויה להגיע להכנסות מצטברות של 100 מיליון דולר בשנתיים שלוש הקרובות מהשוק ההודי בלבד. על מנת להיערך לצמיחה הצפויה במדינה, הוסיף אלוני כי אורכית שוקלת להקים קו ייצור לקופסאות התקשורת שלה בהודו.
חברת אורכית עוסקת בפיתוח קופסאות לניהול נתונים ברשתות תקשורת. את הרבעון השלישי חתמה החברה עם הכנסות של 4.7 מיליון דולר והפסד של 6 מיליון דולר. לרבעון הרביעי של השנה צופה החברה המשך צמיחה בפעילותה ומעריכה שהכנסותיה יסתכמו ב-6-7 מיליון דולר.
את תחזיות אלו מבסס אלוני על העסקה האחרונה שנחתמה עם ענקית התקשורת הממשלתית BSNL שהזמינה לאחרונה מאורכית ציוד בהיקף של מיליוני דולרים. לדבריו: "אנחנו מאמינים שהשוק ההודי יציג צמיחה משמעותית בהיקף המידע ברשת והמפעילים הסלולריים ייאלצו להשתמש במוצריה של אורכית בתחום ה-Carrier Ethernet".
אין זה הראיון הראשון האופטימי שמספקים בכירי אורכית ובחודש ספטמבר התראיין נשיא ויו"ר החברה איציק תמיר לאתר opticalkeyhole.com בנוגע לשוק התקשורת אליו פונה אורכית. תמיר הסביר כי גודלו של שוק ה-SDH/SONET נאמד ב-6-7 מיליארד דולר בשנה וצומח ב-3%. חברת אורכית מצידה, מתמקדת בפלח קטן יותר של שוק זה (השוק של מהירות 10GB ומעלה) אשר נאמד במיליארד דולר בשנה אך צומח בשיעור חד יותר של 20%.
תמיר העריך כי אורכית יכולה להשיג צמיחה בשיעור חד יותר מ-20% מכיוון שהיא יכולה להציע פתרון משולב של TDM ושל את'רנט.תמיר ציין כי היעד של החברה הוא להשיג נתח שוק של 10%-20% בשוק של המיליארד דולר, שהם כ-100-200 מיליון דולר בשנה. בנוסף לנתח בשוק העיקרי, לחברה ישנם עוד שני סיגמנטים בעולם ציוד התקשורת ותמיר העריך כי בשנת 2011 יעמוד נתח השוק אליו פונים מוצריה של אורכית על 2 מיליארד דולר בשנה. לראיון עם איציק תמיר שפורסם בחודש ספטמבר
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה