עופר נכנס לתחום המחשבים: פרימיום תרכוש השליטה באייבורי תמורת 15.5 מיליון שקל
חברת פרימיום פי.אי.אייץ שבשליטת יולי עופר אינה עוסקת רק בתחום הנפט. היום דיווחה חברת האחזקות של יולי עופר כי חתמה על הסכם לרכישת 51% מרשת המחשבים איבורי תמורת 15.5 מיליון שקל. בכוונת פרימיום לממן את העסקה הן ממקורותיה העצמאיים והן ממימון בנקאי
רכישת המניות תבוצע בשני שלבים. בשלב הראשון יוקצו לפרימיום 26% ממניותיה של איבורי תמורת 8 מיליון שקל אשר יוזרמו לאיבורי. בשלב השני תרכוש פרימיום 25% מבעלי השליטה ברשת המחשבים תמורת 7.5 מיליון שקל נוספים.
דו"ח העסקה חושף את תוצאותיה הכספיות של רשת המחשבים המפעילה שישה עשר סניפים בפריסה ארצית. ב-11 החודשים הראשונים של 2010 הסתכמו הכנסותיה של איבורי ב-298.4 מיליון שקל, זאת לעומת 380 מיליון שקל בשנת 2009. למעשה, מדובר בירידה של כ-15% לעומת התקופה המקבילה.
בשורה התחתונה, מציגה איבורי שיפור וחתמה את 11 החודשים הראשונים של 2010 עם של 7.5 מיליון שקל לעומת רווח של 5.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. עם זאת, בשנה החולפת גדלו התחייבויותיה של איבורי בכ-7 מיליון שקל והן מסתכמות ב-52 מיליון שקל. הונה העצמי של הרשת (בטרם העסקה) נאמד ב-10 מיליון שקל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
10.N.Y לונדון ופריז מחכות לרישות,חב' מעולה שכזוהרבה הצלחה שי ואייל 27/01/2011 18:13הגב לתגובה זו0 0מחירים הולמים ושירות מצויין וכל הקנאים אתם יודעים ..... לא סתם מחזיקים שוק רחב במקום הראשון למעלה מ 20 שנה, מדבר בפני עצמו המון בהצלחהסגור
-
9.פחות הכנסות יותר רווחיםעובד חברה 26/01/2011 22:19הגב לתגובה זו0 0" דו" ח העסקה חושף את תוצאותיה הכספיות של רשת המחשבים המפעילה שישה עשר סניפים בפריסה ארצית. ירידה של כ-15% בהכנסות בשנת 2010 לצד שיפור ברווחיות התפעולית" זה רק מראה כמה החברה לא סופרת אותנו צמצמו חצי מעובדי הסניפים ויותר מ 60 אחוז משירות הלקוחות ותמיכה הטכנית ומגלגלים רווחים על חשבון הבריאות שלנו 11 שעות רצופות לא רק שלא ממנים לנו אוכל גם גובים לנו ישירות מהמשכורת זמן אפסקת אוכל. נכון יוצא לנו שכר ממוצע של 6 וחצי אלף בחודש לא שווה את הבריאות עדיף למצוא עבודה חדשהסגור
-
8.אין לכם מושג - איך בדיוק אייבורי אשמה בכךיוסי 26/01/2011 14:37הגב לתגובה זו0 0שמכרה דיסק קשיח של סגייט שהתברר כלא תקין - הרי ברור שהאשמה היא נגן היצרן או היבואן של סגייט וגם רשום כך בכתבה של התביעה הייצוגיתסגור
-
גם אייבורי ידעה שהדיסקים פגומיםתגובה ל-8 " יוסי" 27/01/2011 12:44הגב לתגובה זו0 0עם כל הכבוד ליבואן , כשאייבורי יודעת שהדיסקים פגומים ובכל זאת ממשיכה למכור אותם וגם לא טורחת לעדכן את הלקוחות שלה לעשות עדכון קושחה כדי להציל את הדיסק הפגום, אז ברור שהאשמה מוטלת גם עליה...סגור
-
7.ייצוגית כנגד אייבורי מכרו מוצר פגום ביודעיןצרכן שנפגע מאייבורי 26/01/2011 12:33הגב לתגובה זו0 0שימו לב ללינק: http://www.bizportal.co.il/shukhahon/biznews02.shtml?mid=222056סגור
- טען עוד
-
6.ייצוגית נגד אייבורי מכרו מוצר פגום ביודעיןצרכן שנפגע מאייבורי 26/01/2011 12:18הגב לתגובה זו0 0שימו לב: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000520270סגור
-
5.זכיתי ב 20 אלף... (ל"ת)חיים 26/01/2011 12:01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.חברה גרועה עסקה גרועלקוח מאוכזב! 26/01/2011 11:01הגב לתגובה זו0 0עסקה עם חברת אייבורי כמו להיכנס בריא למיטה חולה. מדיניות דפוקה ושירות גרוע!סגור
-
3.חברה מעולה (למס 1)לקוח מבסוט אש 26/01/2011 10:29הגב לתגובה זו0 0אנשים לא יודעים עד כמה החברה הזאת טובה עם שירות יוצא מהכלל רק אנשים ללא מנת משכל מוצאים את אייבורי עם שירות גרוע לקוחות שלא יודעים שצריך מערכת הפעלה כדי שהמחשב יעבוד חחחחחסגור
-
חחחחחחחחחחח כמה שאתה צודקיוסי 26/01/2011 14:34הגב לתגובה זו0 0חחחחחחחחחחח כמה שאתה צודקסגור
-
מעניין איך אתה קובע משהו לגבי מנת המשכל שלילקוח לשעבר 26/01/2011 11:08הגב לתגובה זו0 0אתה לא יודע אם אני דוקטור למחשבים או גנן עירוני אבלאתה כבר קובע? כנראה שאתה עובד מטעם החברה בטיקבוק, כמו החבר שלך מספר 2 (או שאולי אתם אותו בן אדם, כי אייבורי גם קמצנים). בוא נסכם שאתה תמשיך לטקבק תשלום, ואני אמשיך לא לקנות באייבורי.סגור
-
פרימיוםרונן 26/01/2011 11:00הגב לתגובה זו0 0תיכנסו לגלובס, פרימיום נכנסת לשותפות וחיפושי גז ונפט ברומניה ומולדובה . איפוא ביזפורטל. לא לשכוח תודות.סגור
-
2.השתלטותדני 26/01/2011 10:20הגב לתגובה זו0 0יכול להיות שנמאס ליולי עופר כבר משיטת השקשוקה (ראו הסרט), אבל לא! הם פועלים בשיטת השתלטות על ענף שלם. עכשיו אייבורי, מחר KSP אופיס דיפו וכל שאר חנויות המחשבים הקטנות עד בינוניות ששם לפחות אנחנו מרגישים שיש לנו יכולת להתמקח.סגור
-
רק שעל אופיס דיפולקוח לשעבר 26/01/2011 11:09הגב לתגובה זו0 0כבר השתלטה המשביר לצרכן.סגור
-
1.חברה יקרה ושירות גרועלקוח לשעבר 26/01/2011 09:43הגב לתגובה זו0 0אין הצדקה לרשת הזאת והאחים עופר יפסידו עליה כסףסגור
-
אייבורי אחלה חברהטכנאי 26/01/2011 10:39הגב לתגובה זו0 0סתם אתה משמיץ(מספר 1)סגור