בזק מפצה: 1,000 דקות חינם לסלולר, "ההטבה נמוכה מזו של סלקום"

התקלה שאירעה אתמול השביתה כמיליון קווי טלפון. בזק מספקת כעת שבוע שיחות חינם לסלולר. אורי ליכט מ-IBI: "בזק מנסה לחנך את השוק"
 | 
telegram
(6)

לאחר התקלה הגדולה שאירעה אתמול בשירותי הטלפוניה והאינטרנט, היום (ד') מודיעה החברה כי לקוחותיה יקבלו פיצוי בדמות שבוע שיחות חינם מהקו הביתי לרשתות הסלולר השונות.

ההטבה נוגעת לכלל לקוחות החברה והיא תיכנס לתוקף מיום א' הקרוב. עוד נמסר מהחברה כי ההטבה מוגבלת ל-1,000 דקות שיחה, על מנת למנוע ניצול לרעה מצד לקוחות כאלו או אחרים.

אורי ליכט, מנהל מחלקת המחקר ב-IBI בית השקעות, אמר בשיחה ל-Bizportal כי "על פי הערכה ראשונית היקף ההטבה שסיפקה בזק ללקוחותיה נע בין 20 ל-30 מיליון שקלים". עוד אומר ליכט כי "בזק מנצלת את ההטבה גם על מנת לחנך את השוק לדבר מנייח לנייד."

נזכיר כי קמפיין הפרסום הנוכחי של חברת בזק בא לשכנע את הלקוחות לדבר מהטלפון הקווי לסלולרי. זאת לאחר הרפורמה שהכתיב משרד התקשורת בדמי הקישוריות, מהלך אשר הוזיל באופן משמעותי משמעותי את עלות השיחה לצרכן.

במבט השוואתי אל מול ההטבה שסיפקה סלקום ללקוחותיה, בגין התקלה שהשביתה כ-3 מיליון מנויים, ניתן לראות כי שווי ההטבה של בזק נמוך הרבה יותר. ההטבה שסיפקה סלקום ללקחותיה מוערכת בכ-60 מיליון שקלים.

אולם צריך לזכור שרבים מלקוחותיה של סלקום נמצאים בתוך חבילות דקות שאינן מנוצלות עד תום. כך שיתכן ולא כל הלקוחות ינצלו את ההטבה של סלקום, מה שיפחית את לבסוף שווייה הריאלי.

"הטבה משמעותית לכלל לקוחותינו"

את ההטבה ניתן יהיה לנצל החל מיום ראשון הקרוב ה-30.1.11 ועד מוצאי שבת ה-5.2.11. אין צורך בהרשמה לקבלת ההטבה והיא מופעלת באופן אוטומטי לכלל מנויי בזק.

התקלה שהתרחשה אתמול ברשת בזק נמשכה 4 שעות והשפיעה על כמחצית מלקוחות החברה, משמע במיליון לקוחות. עיקר הנזק נגרם בשיחות המועברות בין רשת בזק לרשתות הסלולריות.

לדברי אבי גבאי מנכ"ל בזק מסר: "ב-24 השעות האחרונות מאז סיום התקלה, עסקנו בעיקר בתחקור וייזום פעולות למניעת תקלות ברשת, אך כיוון שמדובר בתקלה ארצית מאד חריגה, החלטנו גם להעניק הטבה משמעותית לכלל לקוחותינו".

עוד הוסיף גבאי: "אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה, ומבטיחים שאנו עושים, ונמשיך לעשות, כל שניתן כדי לשמור על האיכות והאמינות של הרשת שלנו, ונפיק את כל המסקנות הנדרשות מהאירוע אתמול."

תגובות לכתבה(6):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סלקלום ונזק
    אייל ג 26/01/2011 23:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפיצוי של סלקלום שווה יותר מהפיצוי של נזק
    סגור
  • 4.
    כל כך חכמים שHOT גדלים בקצב מטורף (ל"ת)
    אא 26/01/2011 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    פיצוי נאה ומכובד (ל"ת)
    אריק a כלכלן 26/01/2011 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בזק
    אני 26/01/2011 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה נתנו דקות וחיבו לנצל הכל בשבוע , היו צריכים לתת 1000 דקות חינם ללא הגבלת זמן
    סגור
  • 2.
    בזק חכמים
    טלטל 26/01/2011 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעמיסו את הרשתות הסלולריות עד שיקרסו.ההפסד של הסלולריות זה הרווח של בזק.
    סגור
  • טען עוד
  • 1.
    גאונים!!!
    דוד הכי טוב 26/01/2011 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראוי ללמוד מבזק צעד או שניים בשיווק גם כשהם מפצים לקוחות על תקלות שלהם הם מביאים אותה בהפוכה לכולםםםםם הרי מה בזק מפרסמת בחודשיים פלוס האחרונים לדבר מהבזק לסלולרי... עכשיו הם מנסים להרגיל לקוחות לכך ע" י הפיצוי, שהרי נדבר שבוע ואז כבר נתרגל... מה גם שזה בסוף גם חוסך לנו הרבה כסף (לדבר מהבזק לסלולרי) שאפו!!!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות