כך אמרה גבעות לששינסקי: משמעות המלצות הביניים - צניחה של עד 91% ברווחי המשקיעים בשותפות

בחוו"ד לוועדה חשפה השותפות את השלכות דו"ח הביניים על שווי התגלית. מושקעים בגבעות? כמה שווה הנתח שלכם לפני ואחרי אימוץ ההמלצות - היכנסו
 | 

גבעות עולם מעריכה את החלק של המשקיעים מקרב הציבור בתגלית 'מגד' ב-560 מיליון דולר, כך עולה ממסמכים שהגישה שותפות חיפושי הנפט לוועדת ששינסקי המתפרסמים היום לראשונה ב-Bizportal.

בחוות הדעת בה הציגה השותפות את עמדתה ביחס לטיוטת המלצות ועדת ששינסקי לבחינת המדיניות הפיסקאלית בנושא משאבי נפט וגז בישראל טענה גבעות כי "הוועדה לא שקלה בכלל את השוני המהותי של חיפושי נפט ביבשה מחיפושי גז בים הגורם לכך שישומן של המלצות הועדה לגבי תגליות ביבשה".

ועדת ששינסקי פרסמה בשלהי נובמבר את דו"ח הביניים בו ביקשה להעלות את שיעור המס המקסימלי שיוטל על מחפשי ומפיקי הגז ל-60%. לבסוף, בתחילת ינואר הגישה הוועדה את מסקנותיה הסופיות והציגה עמדה מרוככת במעט לפיה שיעור המס המקסימלי שיוטל יעמוד על 50%.

ב-13 בדצמבר 2010, טרם הפחתה בשיעור המס המקסימלי, הגיש גבעות עולם נפט בע"מ, השותף הכללי בגבעות יהש, את עמדתו להמלצות הביניים של הוועדה. חוו"ד נחשפה במסגרת פרסום המסמכים הקשורים לוועדה שהועלו ביום רביעי לאתר משרד האוצר.

בחוו"ד חשפה השותפות נתונים מעניינים על השווי במונחי ערך נוכחי (NPV) של המשקיעים מקרב הציבור בתגלית. כיום, משלמים היזמים 12.5% תמלוגים למדינה וכ-30% מס על רווחיהם. אם ייושמו מסקנות הוועדה, ימשיכו היזמים לשלם תמלוגים בשיעור של 12.5%, אך המס כאמור יעלה ויחושב לפי שיטה מדורגת שבה משלם היזם יותר, ככל שהוא צובר יותר הון.

"השווי של המשקיעים בתגלית של גבעות יפחת (בהנחה שהמשקיעים הינם יחידים) מ-560 מיליון דולר (לפי המלצות הוועדה הראשוניות - א.א) ל-49 מיליוני דולרים או 146 מיליוני דולרים (תלוי בשיטת החישוב)", נכתב בחוות הדעת של 'אלפיה את אלפיה ניהול ויעוץ כלכלי' שצורפה למסמכים שהגישה גבעות לוועדה. במילים אחרות, כתבו בגבעות, אם תיושמנה המלצות הוועדה תיטול הממשלה מתוך הנכס של משקיעים נתח נוסף השווה לכ-91% או 74% מהערך הנוכחי הנקי (לאחר התמלוגים והמס הקיימים כיום) של התקבולים להם הם זכאים.

עוד בנושא:
חוות הדעת שהגישה גבעות עולם
אז כמה גז יש ב'תמר'? מה שישראמקו מציגה למדינה שונה ממה שמוצג למשקיעים

בסוף חודש נובמבר פרסמה שותפות גבעות את דו"ח הערכה כלכלית של חברת GREENSAND ASSOCIATES שהתבסס על ניתוח של רזרבות של כ-56 מיליון חביות נפט בר הפקה. בדו"ח העריכה השותפות כי הערך הכלכלי הנוכחי לפני מס של מחזיקי היחידות לאחר הפחתת התמלוגים המגיעים למדינה כיום והתמלוגים לשותף הכללי ולאחר ניכוי ההוצאות הצפויות, לצורך הפקתם הינו כ-830 מיליון דולר לפני מס.

בניתוח שערכה אלפיה את אלפיה בחנו את השפעות המיסוי החדש על המשקיעים בגבעות עולם. הטבלה המצורפת (מטה) מציגה את הערך הנוכחי הנקי שינבע לבעלי היחידות בשלשה מצבים: האחד כשכל מחזיקי היחידות הינם חברות, השני כשכל המחזיקים הינם יחידים הפועלים באמצעות חברות אשר תחלקנה את רווחיהן כדיבידנדים והשלישי כשכל המחזירים הינם יחידים.

במודל נלקחו שתי הנחות: הראשונה - תמלוג העל שישולם לשותף הכללי לא יובא בחשבון בחישוב מדד ההיטל. השנייה - תמלוג העל יובא בחשבון. חשוב לציין, שההנחות מתבססות על דו"ח הביניים של הוועדה, שכאמור, רוככו מעט בהמשך.

תגובות לכתבה(97):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 71.
    מנסים להוריד את שער המניה בכל דרך אפשרית
    אלישע 052-8928464 24/02/2011 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שונה דין גבעות מדין רציו,שמציו,מנופים,מודיעין ועוד אז מדוע מוזכרת רק גבעות ולכן ממש ממש אין מה להתייחס ולהתרגש.הזדמנות מצויינת לכניסה/חיזוק
    סגור
  • 70.
    דוח גבעות מ 13.12.2010 הוא ישן ולא רלוונטי
    רן 24/02/2011 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנוסף המגמה שלהם היתה למזער ככל האפשר את ההכנסות.
    סגור
  • 69.
    גם במידה והודעה תגיע מאוחר יותר אין מה לדאוג
    אלישע 052-8928464 24/02/2011 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל בסדר גמור.אתמול יצאו 5 מכליות
    סגור
  • 68.
    אני חוזר ומזכיר סיכויים גבוהים מאוד שבתוך
    אלישע 052-8928464 24/02/2011 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כ-96 שעות הודעה שתקפיץ את שער המניה בצורה מאוד מאוד משמעותית
    סגור
  • 67.
    איפה גיורה איילנד ,על-מה מעסיקים אותו
    יריב סגל 24/02/2011 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שיש כתבה זדונית ומגמתית ביוזמת השורטיסטים אין תגובה מהדוברות של גבעות שמנוהלת עי גיורה -אילנד, גיורה תתעורר כבר ותן בראש
    סגור
  • טען עוד
  • 66.
    מה קרה? צריכים לעשות עוד סיבוב?
    שטויות במיץץץץץץץץץ 24/02/2011 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן כמה רוע, נוכלות, זדון, כוונות שטניות ועוד יש בידיעה שכזו. הרי מה המטרה? אשכרה סיפור המים במקטע 8. החברה האלה מגבעות מדליפים כל הזמן ידיעות כדי לעשות סיבוב ועוד סיבוב. הייתי מכניס את בקר ולוסקין וחבר מריעם לכלא! זורק את המפתח בלב ים ואוטם את שערי הכלא כאילו יש בו דליפה רדיואקטיבית. והכל בשם כיפה....
    סגור
  • 65.
    גבעות
    אזרח 24/02/2011 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזור לאף אחד לאלה שרוצים לקנות בזול לא לאלה שרוצים להפחיד לא לאלה שמסים לתת אווירה לא טובה בגבעות יש תגלית נפט שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה כמויות אדירות של נפט כל יום יוצאת מהחברה מיכליות מלאות של נפט ארבעה חמישה ושישה במספר ואף אחד לא מדבר לא מעדכן ולא מזכיר אתזה.לא רחוק היום שכל אלה שרצו להוריד את הנייר בכוח ואלה שלא פירגנו וזילזלו בחרת גבעות יאכלו את הכובע בגדול.לא לשכוח מה נאמר ש10 אחוז מצריכת נפט של ישראל יש בגבעות.לא ממליץ למכור ולא לקנות שכל אחד יעשה מה שהוא מבין.
    סגור
  • 64.
    מתוך שלא לשמו לשמו בא
    המאתגר 24/02/2011 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני משקיע בגבעות ללונג והכתבה דווקא תשרת אותי ואחרים כמוני. קיבלנו בחינם פרסום שבוודאי יגיע לאוזניהם של חברי הכנסת אשר יבינו שלמעשה יש כאן הלאמה דה פאקטו. זה לא יעמוד בבג" צ.
    סגור
  • 63.
    ולצורך העניין, מה ההבדל בין גבעות לרציו וישרא
    מה שונה? 24/02/2011 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקו? למה זה ספציפי לגבעות? ביזפורטל, מה קורה?
    סגור
  • 62.
    israel
    shoni 24/02/2011 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    we have the best country and every thing inside include gas and oil
    סגור
  • 61.
    חדשות ישנות אגב היה שיפור משמעותי בדוח הסופי (ל"ת)
    עוז 24/02/2011 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    מה עושים היום עזרה דחוף
    אזרח 24/02/2011 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי בשער 7.1 האם למכור היום אפילו ...... תודה
    סגור
  • אם אתה מוכר אתה אידיוט!! (ל"ת)
    האנליסט 24/02/2011 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    אה... עוד דבר!!!
    אא 24/02/2011 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באותו הקשר הזעקה של העשוקים מביאה לאסונות גדוליםככה שפעם הבאה שיבוא אסון אנא לפחות רק אל תשאלו "למה ועל וה עשה ככה ה' לנו"מי שעושקים זה את זה ומי שמבזים זה את זה שלא יתפלאו כשבאים אסונות גדולים שלא נדע ולא נבין להסביר את הפרטים (למה קרה לזה ככך ולהוא ככה וכו' וכו' זה היה ילד וזה היה צדיק וכו' וכו' ) כי כי החשבונות האילו קשים להבין אבל בגדול אפשר להבין שדור שבו שודדים אחד את השני ומזלזלים בכסף ובכבוד אחד של השני האסונות הם רק עניין של זמן. סורי על הדברים הקשים אבל זה באמת מה שאני חושב בייי
    סגור
  • 58.
    מה השטויות האלו????
    אא 24/02/2011 08:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נבחר ליכוד!נעוף מהארץ! שטויות אנחנו לא צריכים לחכות לבחירות ולא צריכים לעזוב את מקומנו אנחנו צריכים להלחם על זכויותינו פה !!ופה !!ושוב פה!!זו הארץ שלנו זה הכסף שלנו ולאף כלב בן כלב אין זכות לגעת לנו בכסף או לגרום לנו לעזוב את המקום היחיד הטוב שיש לנו זו ארצנו זו מולדתינו!! ופה אף אחד לא יעשוק אותנו !! לצעוק!! ושוב לצעוק!! ושוב ושוב לצעוק לצעוק!! - " לא נזוז מכאן !!! וגם לא ניתן שיעשקו אותנו !!"לפחות זה לא יעבור בלי צעקה עזה ומחרידה!!!!
    סגור
  • 57.
    זה " ניעור" שקוף לפני הודעה מפוצצת!!
    האנליסט 24/02/2011 07:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמוכר אידיוט, שימו לב מה קרה אחרי הניעור האחרון ...
    סגור
  • 56.
    אחרי הזכויות הזדמנות קנייה
    פרוסיד 24/02/2011 07:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שניבהל מהכתבה ורוצה לממש ,יכול לנצל את המחיר האטרקטיבי שנוצר בגלל הלחץ שהיה בגלל הזכויות.גלוי נאות אני ניצלתי את המצב והשקעתי.
    סגור
  • 55.
    מחר אני דופק שורט לכל השוק
    שי יהלום 24/02/2011 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אני אחלה של ג' חנון תימני
    סגור
  • 54.
    גבעות
    כלכלן 24/02/2011 07:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק כבודו במרומים יודע מה מקורה של כותרת זו. מה יום מיומיים? הרי אינפורמציה זו ידועה מזה כ-3 חודשים, . למה לפתע האזהרה שוגרה לחלל?. היא אמורה לתפוס לגבי כל חברות הגז.
    סגור
  • 53.
    ששינסקי פועל נגד ההמלצות של עצמו !!!
    dovgr 24/02/2011 07:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא דיבר על ממוצע סביב ה 55% ובפועל לא מנע כפל מס שמוביל למיסוי של עד 90% !!! מי מסתיר את המידע הזה מחברי הכנסת ??? כל הכבוד לביזפורטל על החשיפה !!!
    סגור
  • 52.
    תזכירו לי מה החשיבות של הבורסה
    ישי 24/02/2011 07:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבתי שזה כלי לפיתוח כלכלי.שבו גם המשקיע מרויח.
    סגור
  • 51.
    חברה שיקום כבר אחד ויארגן הפגנה נגד הגזל!!!
    אבי 24/02/2011 05:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שהממשלה תחליט לארגן הפגנה דרך האיטירנט ומייד !!!!!!!
    סגור
  • 50.
    נמאס לי! נשבר לי! לא אראה מגבעות נחת יותר
    גבעות שלי 24/02/2011 02:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משחקים לי איתה כל הזמן. מחר היא תקרוס. אני מוכר את גבעות מחר ולא מתקרב אליה יותר עם כל הבלאגן והמושחתים שם. אקנה במקום את מודיעין ומאמין ששם יגיע הרווח הגדול.
    סגור
  • 49.
    נוכל בחזקת נוכל. לוסקין בחזקת שטיניץ/ביבי
    יש פה מקרה של 24/02/2011 01:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שישינסקי זה שליפת האדיוט התורן המתאים ותפור מראש למימוש כוונות הנוכל הגדול ביבי ונושא אשיכיו שטיניץ. לשלוח את ביבי ושטיניץ ללשכת העבודה . כמב שיותר מהר . ביבי הפעם את המתנות אנחנו מרשים לך לשמור העיקר שתתחפף. וכותב את זה אחד שעד כה הצביע לך בעיניים עצומות. ואם זה השינוי אצלי תאמין לי חביבי אתה בצרות. תתחיל להפנים .
    סגור
  • 48.
    לא נוגע במניה הזאת. לא מדבשה ולא מעקצה
    בעל נסיון 24/02/2011 01:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכלתי ממנה קש פעמיים בשנים קודמות והפסדתי בה את כל מה שהשקעתי. התפתתי בהנפקת הזכיות להוסיף והולכתי בה שולל. ולכן לא מאמין בה ובמי שמנהל אותה . לכל אלה שמושקעים בה מאחל הצלחה וממליץ להם לדלל בה כמה שיותר . אם כבר אז תעבירו לרציו ומודיעין.
    סגור
  • 47.
    איזה נוכל השטייניץ הזה בלי בושה (ל"ת)
    לזרוק אותו 24/02/2011 00:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    עוד פעם מחר התרסקות טוטאלית (ל"ת)
    ירין 24/02/2011 00:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    לוסקין אני ואתה יודעים שאין שם נפט אז תפסיק ל
    שכן של לוסקין 24/02/2011 00:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרמות את כולם -כי אתה בדרך למעשיהו שם תקדח את מגד 6
    סגור
  • 44.
    שלא יעבדו עליכם הודעות טובות בפתח
    אלדו 24/02/2011 00:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סהכ ניעור ידיים עי הודעות ממוחזרות, בקרוב הודעות חזקות לגבעות
    סגור
  • 43.
    נכנסתה לגבעות ואתה מתלונן ? ? תצא לחו' ל ותיפו
    ל- 20 24/02/2011 00:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותיפול יותר. מי יקבל אותך ? ?
    סגור
  • 42.
    מחר 100$חבת נפט תעשו חשבון 1000חביות רק
    הדוד סם 24/02/2011 00:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחלק ממקטע 8 אז תפסיקו לבלבל את המוח עם שישינסקי בקרוב תצא הודעה של גבעות עם נתונים מכל הבאר מי שימקור מנסיון הניעור שלכם יהיה מיסכן.כי יפסיד כסף אם ימכור.
    סגור
  • 41.
    בעיתון שמכיל חדשות ישנות עוטפים דגים בדר" כ... (ל"ת)
    עוז 24/02/2011 00:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    כל עוד נהיה חבורה של חובבנים בלי אבא ואמא ...
    האביר השחור 24/02/2011 00:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימשיכו לטלטל אותנו בלי רחם אכן ההודעה היא לא אקטואלית אבל יש הרבה שמגיבים לכ פיפס כזה, גם במקרה הזה גבעות צריכה לשלוף שפן לטובת המשקיעים, ויפה שעה אחת קודם
    סגור
  • 39.
    לפי המסקנות הסופיות למשקיע נשאר הרבה יותר
    משקיע מעודכן 24/02/2011 00:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שזה פי שנים ממה שהיה בדוח הבניים. הכתבה הזו כל כך לא רלוונטית שזה עצוב. מחיר המניה כיום רחוק מלגלם 56 מליון חביות. וכן רחוק מלגלם על פי מחיר חבית נפט נוכחית וכן לא מחשב את הגז הנלווה. שלא יעבדו עליכם - גבעות שווה הרבה יותר
    סגור
  • 38.
    קנו רציו מניה בטוחה תוך שנה כסף כפול (ל"ת)
    אורן 24/02/2011 00:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    מידע זה היה ידוע ממזמן והוא שימש לחץ על ששינס
    רונןב 23/02/2011 23:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קי. הנתונים מוטים באופן חד ולא נכונים. מי שמשתמש בהם כעת מנסה להוריד את הנייר לפני הדיווח על תוצאות מבחן ההפקה. מחר אפנה לרשות בעניין זה
    סגור
  • 36.
    את ההודעה מחר או ביום ראשון (ל"ת)
    מי שמוכר מחר שייקח בחשבון 23/02/2011 23:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    מנסים להוריד את המניה לתיקון טכני. (ל"ת)
    רונןב 23/02/2011 23:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    הלואי ירידות
    שור מועד 23/02/2011 23:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלואי שיהיו ירידות ככה אוכל להגדיל את כמות היה" ש בעוד כמה מליוני יחידות לפני ההודעות
    סגור
  • 33.
    איזה יופי
    משקיע 23/02/2011 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם אתר ביזיון מושחתים נמאסתם תרדו ממשקיעי גבעות כבר יוסי פינק שיט חתיכת לוזר אמרת גבעות שווה 1.6 אג' קיבלת סטירה מצלצלת חתיכת מושתן
    סגור
  • 32.
    מבחן בוזגלו
    צאמפ 23/02/2011 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחתם לציין שני דברים חשובים האחד הממשלה הזו לא תשרוד עד העברת החוק בקריאה שניה ושלישית !!!השני בג" צ !!! שקבע כבר בתקדים גם באם הממשלה חושבת שנגרם לה עוול אין מתקנים עוול בעוול והלוא הכתבה הזו מראה שזה בדיוק מה שהממשלה עושה ולכן החוק לא יעבור בבג" צ !!!עוד סיבה לאופטימיות לשותף המוגבל מגיע החזר של 80 מיליון דולאר פטור ממס על השקעתו בחיפושים עד היום וכמו כן לפי ששנסקי כל חברה שתוציא נפט או גז לפני שנת 2014 תזכה להקלות וגם פטור ממס על 100% רווח כך שלפנינו יש כ 10 שנים הכנסות פטורות ממס !!! לאחר מכן אלוהים גדול.
    סגור
  • 31.
    יש ניעור...תהיה הודעה פצצה...ככה אני מבין (ל"ת)
    איש השטח... 23/02/2011 23:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    הכותרת על פניו בעייתית
    עוז 23/02/2011 23:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר לכתוב " מזהירה" בלשון הווה כשמדובר על דבר שהיה בעבר? לדעתי נדרשת הבהרה!!
    סגור
  • 29.
    לפי הכתבה ועיתוייה....רוצים להפיל דווקא
    איש השטח... 23/02/2011 23:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא ציינתם שישינסקי חל על תמר וליווייתן ודלית וים תטיס...על כולם...מה נטפלתם דווקא לגבעות?????
    סגור
  • מסכים איתך לחלוטין (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 24/02/2011 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    ל 20
    ל 20 23/02/2011 23:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואב הלב לשמוע .רק שתדע שאני שומעת מיוד אנשים שרוצים לרדת מהארץ ואני לא מדברת על משפחה או שתיים.ליבי איתך ועם כל האנשים שהפסידו את כל החסכונות שלהם .מסכימה איתך עם כל מילה וגם מבינה אותך.אני רק מאחלת לכל היורדים שתרוו נחת במקומות טובים יותר מהמדינה הזאת.גילוי נאות -אני בדרך לאוסטרליה לטיול ואולי לא אחזור ,קשה לחיות במדינת ישראל.לא רוצים שאנשים פה יחיו טוב.והשחיתויות פה הן בלתי נסבלות.כאחת שמשקיע אני רואה את ההרצות במניות שהיא בלתי נסבלת .גונבים לעמך את הכסף.בהצלחה.
    סגור
  • למדינה שאנשים כמוכם יעזבו את הארץ, לכו
    הדבר הכי טוב שיקרה ל 24/02/2011 00:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגור בהודו ובאוסטרליה ובכל מקום שיהיה לכם טוב אף אחד לא אילץ אתכם להמר במניות, אם הפסדתם ז ב ש כ ם, אם באמת אתם בעלי משפחות הייתם צריכים לגלות יותר אחריות ולא לשחק בקזינו, במיוחד בגבעות, לכו לעבוד פרזיטים שכמותכם, קוטרים אוכלי חינם, אתם רוצים להתעשר מהמניות, הצחקתם אותי.... תארזו כבר הלילה את המזודות וסעו לשלום
    סגור
  • טעות קטנה במינוח הם לא הפסידו המדינה גונבת
    ניקל 24/02/2011 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במדינה היא היא שגונבת את פרי השקעתם בכוח, בעורמה ובמזימה. המדינה עושה זאת בכל תחומי החיים. העיניים צריכים ליהיות בראש ולא בתחת !!
    סגור
  • 27.
    ובסוף הכספים הולכים לגדה
    עדי 23/02/2011 23:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חינוך? תרבות? אכיפת החוק? לא... ביבי זו לא חברה פרטית זו מדינה!!!!
    סגור
  • 26.
    מחר קריסה על הבוקר להערכתי
    דורון 23/02/2011 23:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות 20-30 אחוז ירידות על הבוקר
    סגור
  • 25.
    מי שהולך לישון עם פצעים בתחת
    צחי 23/02/2011 23:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא יתפלא שהאצבע שלו מסריחה בבוקר.לא מבין אתכם אנשים צאו מהמניה הזו ותשכחו ממנה מה שיותר מהר
    סגור
  • 24.
    גבעות לפני עליות .
    המאמין 23/02/2011 23:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התחשיב שבוצע הוא לפי 70 והיום שער חבית נפט יותר מ 100 .כמו כן רק מחצי מקטע 8 יש הפקה של 1000 חביות ביום ועוד כמות גאז ניכבדת תוסיפו אתשאר המקטעים ....וההודעה בקרוב. כמו כן יש עוד קידוחי מגד .וגם ....מכבי הענקית .הכל בידי שמים ותשועה קרובה לבוא .אין המלצה לפעולה כלשהי במניות .בבקשה להמשיך ולהדליק נר ולתת צדקה לע" נ הצדיקים.בהצלחה לכל עם ישראל .
    סגור
  • 23.
    בורסה - מורסה
    אורי 23/02/2011 23:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיצנחו.
    סגור
  • 22.
    לוסקין שישינסקי זה לא הבעיה הבעיה היא שאין שם
    קולומבו מזהה נוכלים 23/02/2011 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפט ומקסימום יש שם מי תצורה -לוסקין אתה נוכל לא קטן וסופך יהיה בכלא ....
    סגור
  • גבעות
    טוביה החולב 24/02/2011 04:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מתיימר לדעת אם יש נפט או לא. הבעיה היא דמי הניהול השערוריתיים שגובה השותף הכללי. מטורף. ואנחנו הטיפשים שותקים
    סגור
  • 21.
    מחר ירידות חזקות ובצדק!!!בלוף גבעות נחשף!!! (ל"ת)
    אין ספק 23/02/2011 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הודעות
    גבי 24/02/2011 00:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה שלא פירסמו את זה עד עכשיו. מעניין משהו בהודעות.אני נישאר עד הסוף .בהצלחה לשותפיים
    סגור
  • גבעת חלפון אינה עונה שוב ושוב ושוב
    חולה נפט 23/02/2011 23:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק לוסקין צריך לשבת בכלא הרי ברור שהכל בלוף תמלוגי על הכי גבוהים בשוק ומבחני הפקה ימשכו 5 שנים או 10
    סגור
  • 20.
    זהו יורד מהארץ הזאת!
    די 23/02/2011 23:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס לי מהשחיתויות פה מכל ההרצות פה מרצון של הממשלה המושחתת הזאת שכולם יהיו עניים.פשוט נמאס.גם מחר יורידו את גבעות.גם מחר ייגמרו לי את הכיס!! די די נמאס להיות עבד!!!!!!!! קונה כרטיס להודו .לא נמאס כבר!!!!! קצת לראות רווח קצת אור הגז והנפט הם לא נותנים!!!!כמה אפשר חנקתם אותנו!!!!!!!!!!! שיהיה לכם בהצלחה...הייתי קרבי ,נתתי את הנשמה למדינה.והיום כשאני מספיק מבוגר אני מבי שאני לוקח את הילדים ואשתי ובורח מהארץ הזאת.
    סגור
  • ל 20
    דני 24/02/2011 04:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מניה כמו גבעותא השיקול שלך לרדת מהארץ כנראה שאתה באמת לא ראוי למדינה הנפלאה הזו. לך לשלום ובהצלחה. אבל כאשר יאמרו לך יהודי מסריח אל תחזור לפה ליילל כמו עוף
    סגור
  • גכדג
    כגכ 24/02/2011 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת לא מדינה נפלאה זה פח אשפה אחד גדול
    סגור
  • ליורד
    יואב 24/02/2011 00:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהודו הבורסה רק עולה.....שם מפסידים בבאטים.... בהצלחה
    סגור
  • קצת פרופורציה טמבל-מה אתה חושב שמחכה לך בחו" ל (ל"ת)
    משקיע 23/02/2011 23:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קנה רציו ותוך חודש תכפיל את השקעתך ! (ל"ת)
    אוהד 23/02/2011 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    שנים אני משקיע בגבעות ובאה המדינה
    זהר 23/02/2011 23:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנפלאה שלי וגונבת לי את כל השקעתי במצח נחושה!!! נבזים! במידה וזה יעבור לא אתרום יותר דבר למדינה הזו!
    סגור
  • 18.
    ממחזרים חדשות ישנות!!
    zibi 23/02/2011 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזיכרון שלנו לא כל כך דפוק, מה שכן צריך לחשוב מי ירוויח מהודעה כזאת מחר... ולמי יש שורטים על גבעות במחיר הגבוה שבה היא שוהה כרגע...
    סגור
  • 17.
    הכל שטויות הרי הנפט היום 100 דולר
    אטקו בע" מ 23/02/2011 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן יש להוסיף 30% על החישוב שנערך לפי 70 דולר לחבית ובלי לקחת בחשבון את הגז. וכמו כן יש הקלות למי שיפיק לפני 2013. לכן כבר עכשיו יש אפסייד גדול. בהצלחה לכולם, לזכור שיום ראשון לפי השמועות הוא היום. לזכור את הנפילה של רציו והעליה היום זה רק משחק של הרצות וידיים רועדות.
    סגור
  • אתה מבין באחוזים טמבל? (ל"ת)
    קק 24/02/2011 00:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מדינה של צבועים וגנבים! ביבי שטייניץ יחימוביץ
    שלומי 23/02/2011 23:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גזלנים
    סגור
  • 15.
    אם השותף הכללי גברים,שיפחיתו את תמלוג העל
    רועי 23/02/2011 22:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לשותף הכללי אכפת מהמשקיעים בגבעות ,שיפחיתו את תמלוג העל שלהם מ20% ל10 % כמקובל בענף .
    סגור
  • 14.
    השותף הכללי עומד להוציא הודעה מדהימה
    לומד כלכלה 23/02/2011 22:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שורטיסטים תתכוננו
    סגור
  • לפי ההודעה נראה לי שהם מוכנים
    משקיע קל 23/02/2011 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאלה פחדנים לסגור פוזיציות אני אישית לא משחרר היתי בשער 1.9 הישן עליתי לשער 16 החדש אחר כך 3.9 ועכשיו 8.9 ואני לא משחרר לכם אפילו אפילו אחד
    סגור
  • איך אומרים טמבל ברוסית? (ל"ת)
    כנראה שאתה טמבל 24/02/2011 00:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    אז מה ממחר המנייה שוב צונחת ? ? (ל"ת)
    גבעות 23/02/2011 22:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    אאוץ' (ל"ת)
    גיא 23/02/2011 22:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    אני זוכר איך גבעות מחקה את כספי המשקיעים לפני (ל"ת)
    כ-15 שנים 23/02/2011 22:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    משקיע ומחזיק בגבעות וניגזל
    מחזיק ביה" ש גבעות 23/02/2011 22:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום להוזיל מחירי הגז והנפט לאזרחי המדינה ימחרו תוצרים אלו למדינה תוך גילום העלויות מכך שעלות השימוש מנפט וגז תוצרת הארץ יהיה גבוה יותר מאפשרות מיסוי קיימת ומשתווה לעלות יבוא מחו" ל. ולעם חילקו עוגות......!!!!!!!!!!
    סגור
  • 9.
    המנהלים בקר טוביה ונוגה דואגים לעצמם
    והנכון הוא 23/02/2011 22:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם באמת הפגיעה היתה למשקיעים ולא היתה פוגעת בהם הם היו שותקים .אבל בגלל שהם לוקחים כ 20 אחוז תמלוגי על ולפי דוח ששינסקיהרווח שלהם יקטן ודווקא המשקיעים הקטנים ירויחו .ראו דוחות ראשוניים אחרי פיסום דוח ששינסקי 2
    סגור
  • 8.
    ממחר עשרות אלפי חברות חדשות . למה להיות יחיד (ל"ת)
    בעל בית 23/02/2011 22:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מחר כנראה יהיו ירידות חדות (ל"ת)
    משקיע 23/02/2011 22:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מחר ניעור קטן לפני הקפיצה כמו שאני אומר
    משקיע קל 23/02/2011 23:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צעד אחורה בשביל שני צעדים קדימה זכויות שמורות M.K
    סגור
  • 6.
    מה יהיה עם המניה מחר?
    הוד 23/02/2011 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן נפסיד?
    סגור
  • 5.
    ולזה קוראים גניבה בחסות החוק
    צפוני 23/02/2011 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה מתפלאים אחר כך שגונבים את המדינה??? הרי היא מלמדת אותנו מה מותר ומה אסור. אסור להיות ישר - תצא פראייר גונבים ממך - גנוב חזרה אבל גם אם ננסה להיות אולטרה גנבים, לא נצליח להגיע לרמה שהמדינה תגנוב מהמשקיעים , צריך להעניק לבעלי הרעיון פרס נובל לגזל רעיוני.
    סגור
  • מי לא נותן לך לעשות אותו דבר ? הרי כל זה
    ugorbra 24/02/2011 01:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל כסף,לא?מה משנה האם זה בשורט או בלונג?
    סגור
  • 4.
    מחר שוטים את המשקיעים. (ל"ת)
    על ראש הגבעה 23/02/2011 22:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יהיה לביבי כסף לבזבז לשחיתות
    צוהל מאושר 23/02/2011 22:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לטייקונים הגנבים ברישיון יהיה כמה מיליארדים פחות..למי איכפת? ולכל רודפי הבצע,פרזיטים שלא עובדים יהיה קצת פחות..סבבה!
    סגור
  • אתה לא רציני
    שאול לא המלך 24/02/2011 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסופו של דבר מי משלם את המחיר?? רק משלמי המיסים, הבנת קוקו
    סגור
  • 2.
    מי הולך לסגור שורט מחר - זו השאלה ! (ל"ת)
    משקיע כבד 23/02/2011 22:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה המשמעות של לסגור שורט ?
    מנסה ללמוד 23/02/2011 23:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח להסבר. אני יודע שיש אופציות על המדד ועל הדולר ולא על מניה של גבעות. מה זאת אומרת לסגור שורט ?
    סגור
  • שורט
    יואב 24/02/2011 00:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנם סוחרים שמכרו יחידות גבעות שלא היו להם (בחסר). וכאשר המניה תרד הם יקנו אותה בחזרה, וירויחו את ההפרש בשער ...." אתה הבנת את זה ברוך"
    סגור
  • שורט זה הימור לירידה
    קק 24/02/2011 00:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מניחים שהודעה כזו תפיל את המניה ואז מישהו עם הימור לירידה יצא, אחרי ירידה.
    סגור
  • אז זהו שיש!
    מנסה ללמד 23/02/2011 23:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתן לשאול (שורט בלע" ז) כל מניה כמעט, ולמכור אותה למרות שאין לך, כך אתה מקבל את ערכה לפני הירדה. על מנת להחזיר למשאיל את מניותיו בתוספת ריבית, עליך לקנות אותם ממשהו, והפעם " על אמת" ולזה יושב ומצפה אותו " שורטיסט" שיום אחד המניות יירדו בחדות והוא יוכל לקנות ולסגור את חובותיו, אך משיום זה מבושש לבוא, והריבית יקרה, הוא " מזמין" כתבה מעין זו שמעלינו, וביום שלמחרת הוא נהנה מהפניקה של המחזיקים ורוכש להנאתו את כמות המניות שהוא חייב, רק שהפעם במחיר הנמוך בהרבה ממה שכביכול מכר. מקווה שעזרתי..
    סגור
  • המשמעות של לסגור פוזיציית שורט היא -
    משקיע 23/02/2011 23:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנסות להגיע לשער הנמוך ביותר האפשרי ואז לסגור את הפוזיציה , האפרש בין בשער שבו התחלת את השורט לשער שבו סגרת אותו הוא למעשה הרווח שלך /או ההפסד שלך.
    סגור
  • חחחחח קלטת את הראש (ל"ת)
    משקיע קל 23/02/2011 22:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזו מדינה ............................
    T 23/02/2011 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה עושקת
    סגור
  • תשובה למשפר 1
    אול לא המלך 24/02/2011 08:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כותב לא לעניין. המדינה נעדרת. הפוליטיקאים חרה, הם רק רוצים ליטרוך אותנו, רק לפני הבחירות נותנים 10 אג. אז כולם מצביעעם ליקוד שהלכו לעבוד בו מיראה אותם
    סגור
  • יהיה בסדר, נגמרו ימי הירידות הנפט מדבר, כנסו
    משקיע מפוכח 24/02/2011 00:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכתבה אין שום חישוב בפועל, המס המקסימלי שהוזכר הוא רק למי שמרוויח מעל 42000 ש" ח בחודש, ההקלות בששינסקי הסופי מאד משמעותיות וכמעט מכפילות את הנתח שלנו ממה שמצויין בכתבה, אלו חדשות ישנות ולמען האמת יכולות רק לעזור - ממחר יותר אנשים יבינו את גודל האבסורד והפגיעה במשקיעים הקטנים
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות