קדחת הגז-נפט תתחדש? Bizportal ריכז את הלו"ז הצפוי בתקופה הקרובה

בכדי לעשות סדר בסקטור, כמידי תקופה, Bizportal ריכז את האירועים החמים בענף. להדפיס ולשמור
 | 

הירידות החדות בשוקי העולם הצליחו להכביד גם על סקטור חיפושי הגז והנפט המקומי ומניות החברות והשותפויות העוסקות בתחום נחלשו מאוד כתוצאה מהתגברות החששות בנוגע לצמיחה עולמית ומשבר החובות באירופה. כמידי תקופה ובכדי לעשות קצת סדר בענף, אתר Bizportal ריכז עבורכם את ההתפתחויות הצפויות בתחום בתקופה הקרובה.

חיפושי נפט ביבשה

מזה כחודשיים מפיקה גבעות יהש -0.46% גבעות יהש 21.5 -0.46% גבעות יהש בסיס:21.6 פתיחה:21.8 גבוה:22.2 נמוך:21.2 תמורה:94,945 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כ-800 חביות נפט ביום מקידוח מגד 5 אותן היא מוכרת לצד ג' שאת שמו היא לא ציינה. הפקת הנפט מתבצעת כחלק ממבחני הפקה ארוכי הטווח שבסיומם מצפה השותפות להפיק נפט בצורה מסחרית מן הקידוח.

ל-Bizportal נודע כי לפני מספר שבועות הזמינה השותפות לפיד ירוק, אשר מאפשר שריפה של הגז בצורה ידידותית לסביבה. הלפיד צפוי להגיע לאתר בתוך מספר חודשים. התקנתו של הלפיד מהווה תנאי הכרחי לקבלת מסחריות לבאר אותו צופים בשותפות שיקבלו בחודש נובמבר.

גלוב אקספלוריישן

שותפות חיפוש הנפט גלוב אנרגיה יהש 0% גלוב אנרגיה 2.5 0% גלוב אנרגיה יהש בסיס:2.5 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צפויה לעבור לראשונה משלב התכנונים לשלב הקידוחים. השותפות מתכננת להתחיל בחודש ספטמבר את הקידוח הראשון בתולדותיה - קידוח אופק 1. הקידוח ממוקם באזור לוד, צפוי להגיע לעומק של 2,500 מטר למטרת נפט. עלותו המשוערת של הקידוח נאמדת ב-4.2 מיליון דולר.

בתקופה האחרונה התקינה גלוב מגדל קידוח באתר וממתינה להגעה של ציוד נוסף אשר יוכל לאפשר את תחילתו של הקידוח, זאת לאחר מספר דחיות מצד מפעיל מגדל הקידוח הטורקי. נזכיר כי דו"ח המשאבים של גלוב מצביע על פוטנציאל להפקה של 10.1 מיליון חביות נפט כאשר הסתברות ההצלחה עומדת על 30%.

את הקידוח צפוי לנהל פיטר דוואיר, שטרם הגעתו לגלוב עסק בניהול כל הקידוחים שביצעה גבעות. ככל הנראה בגלוב למדו דבר או שניים מהתמשכותם של מבחני ההפקה שביצעה גבעות וכבר מכינים את התשתית למבחני ההפקה. כך למשל, באתר הקידוח של גלוב כבר ממתין הרכיב הנקרא ספרייטור (שמפריד את הגז מהנפט) לתחילת ההפקה, זאת בשעה שחוסר של אותו רכיב גרם לעיכוב של מספר חודשים אצל גבעות.

קידוח נוסף באזור ים המלח

קידוח נוסף שצפוי לצאת אל הפועל לקראת סוף השנה צפוי להתרחש בשטח רישיון '' שבאזור ים המלח המוחזק על ידי חברת {גוליבר}. סקרים סייסמיים שנערכו במקום מצביעים על פוטנציאל להפקת 41 מיליון חביות נפט בהסתברות של 12%. עלותו של הקידוח נאמדת בכ-8 מיליון דולר, ובגוליבר ציינו כי הם נדרשים למצוא מקורות כספיים למימון הקידוח.

חיפושי נפט בים

ללא ספק הגזרה שהכי מסקרנת את המשקיעים היא תגלית 'לוויתן' והשאלה האם יימצא נפט בשטח הרישיון מעבר לתגלית העצומה של הגז. נובל אנרג'י ציינה בשיחת המשקיעים האחרונה שלה שהיא תחזור לקידוח 'לוויתן 1' כדי לבחון את המטרות העמוקות ושהתוצאות יפורסמו עד סוף השנה.

עד שזה יקרה, בחברת נובל אנרג'י פועלים לחידוש קידוח האימות 'לוויתן 3'. הקידוח אמור לספק לנובל ולשותפות במבנה אינדיקציות נוספות על הפוטנציאל הקיים במבנה 'לוויתן'. מאז ה-3 ביולי נעצרו עבודות הקידוח ב'לוויתן 3' בשל גרגרי חול שחדרו לווסת הלחצים (BOP). כיום, הקידוח עדיין לא החל ומתבצעות באתר עבודות תחזוקה.

פיתוח של מאגר נועה

בימים אלו מבצעת נובל אנרג'י עבודות לפיתוח מאגר 'נועה'. מדובר במאגר קטן יחסית שהתגלה לפני כעשור. פיתוח המאגר מתבצע באמצעות שני קידוחים שמבצעת אסדת "הומר פרינגטון" אשר הראשון שבהם החל לפני מספר שבועות. לאחר הקידוח מתכננת נובל לחבר את מאגר 'נועה' לאסדת ההפקה ב'ים תטיס'.

פיתוח המאגר מתבצע על פי דרישת משרד התשתיות, זאת כחלק מהיערכותה של מדינת ישראל למחסור בגז טבעי בין סיום צריכתו של מאגר 'מרי B' של 'ים תטיס' לבין תחילת אספקת הגז הצפויה מתגלית 'תמר' ברבעון הראשון של שנת 2013.

קידוח אקספלורציה בבלוק 12

לאחר תגליות הגז הגדולות 'תמר' ו'לוויתן', בנובל אנרג'י מקווים לשחזר את ההצלחה גם בקפריסין. לקראת סוף ספטמבר מתוכננת אסדת "הומר פרינגטון" לעבור לכיוונה של קפריסין ושם לבצע קידוח אקספלורציה. נובל לא פרסמה את הסקרים הסייסמיים ברישיון, אולם בכירים בקפריסין ציינו בעבר כי הפוטנציאל ברשיון נאמד בהיקף של 10TCF גז טבעי.

נכון להיום לשותפויות הישראליות {אבנר יהש} ו ניו-מד אנרג יהש -1.11% ניו-מד אנרג 1,155 -1.11% ניו-מד אנרג יהש בסיס:1,168 פתיחה:1,148 גבוה:1,169 נמוך:1,148 תמורה:8,974,941 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישנה להשתתף ב-30% בפעולות החיפוש המוחזקת ע"י {דלק אנרגיה}. השותפויות פועלות מזה זמן מה לקבל את כל האישורים למימוש אופציה וגורמים בהן העריכו כי אלו יתקבלו עד תחילת הקידוח. לידיעה בהרחבה

קידוח ראשון ב'מירה' או ב'שרה'

לאחר קידוח האקספלורציה ב'בלוק '12 מתוכננת אסדת "הומר פרינגטון" לעבור לידי שותפות 'מירה' ו'שרה' הלוא הן מודיעין יהש -3.41% מודיעין יהש 147.3 -3.41% מודיעין יהש בסיס:152.5 פתיחה:146.4 גבוה:150 נמוך:140 תמורה:172,016 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , הכשרה התחדשות +0.14% הכשרה התחדשות 783.6 +0.14% הכשרה התחדשות בסיס:782.5 פתיחה:797 גבוה:797.5 נמוך:780 תמורה:24,394 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אפסלון ברנדס -1.16% אפסלון ברנדס 110.5 -1.16% אפסלון ברנדס בסיס:111.8 פתיחה:111.8 גבוה:113 נמוך:108.7 תמורה:8,503 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאליה התמזגה חברת IPC. הכשרה אנרגיה ציינה לאחרונה כי בהסתברות גבוהה קידוח ראשון יחל עד עד סוף השנה. עם זאת, הממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות אישר לשותפות להתחיל בקידוח עד סוף מארס 2012 בשל דחיות אפשרזיות בזמינות של האסדה.

נזכיר כי הסקרים הסייסמיים שפורסמו בסוף יוני הצביעו על פוטנציאל כלכלי למציאת 6.5TCF של גז טבעי. בשלב הזה, לשותפות מודיעין ישנם כל המשאבים הכספיים הנדרשים לטובת הקידוחים, אשר נאמדים בכ-150 מיליון דולר.

עם זאת, להכשרה אנרגיה המחזיקה בכמחצית מהזכויות ברישיונות ישנה בעיה קשה יותר. קופת המזומנים שלה כוללת 100 מיליון שקל בלבד. הערכות הן שהחברה תנסה לגייס כסף עבור פעולות הקידוח. הדבר יתבצע או באמצעות הנפקתה של שותפות 'עמנואל', הפעלת דו"ח מדף בהכשרה אנרגיה או הכנסה של משקיע.

המתנה לסקרים ב'ים חדרה'

פרט להתעסקותה של מודיעין בהכנות לקידוח הראשון ב'מירה' ו'שרה', אירוע נוסף שצפוי להתרחש במהלך הרבעון הרביעי הוא פרסום הסקרים הסייסמיים התלת מימדיים (3D) ברישיון 'ים חדרה' שבו מחזיקה השותפות בשיעור של 100%.

המתנה לסקרים ב'גוליבר'

אחת מהזירות שעשויה למשוך את המשקיעים מיוחסת להיתר הימי 'גוליבר' הסמוך לקו החוף של ישראל. ברישיון מחזיקות {גוליבר} ו פטרוטקס יהש -2.53% פטרוטקס יהש 27 -2.53% פטרוטקס יהש בסיס:27.7 פתיחה:27.7 גבוה:28 נמוך:26.9 תמורה:19,586 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בחלקים שווים. בעבר חשפו השותפות כי בשטח הרישיון נמצאו שלוש מטרות נפט עמוקות ומטרת גז בעומק רדוד.

המשקיעים ממתינים בקוצר רוח לסקרים הסייסמיים בשטח ההיתר הימי אשר צפויים להתפרסם בקרוב. דו"ח המשאבים בשטח ההיתר היה צפוי להתפרסם עד סוף חודש ספטמבר, אך בדו"חות הכספיים האחרונים חשפה זרח כי פרסומו של הדו"ח עשוי לגלוש לחודש אוקטובר.

דיון חשוב במועצת הנפט

לקראת סוף חודש ספטמבר תתכנס מועצת הנפט לדיון משמעותי ראשון שבו היא תידרש לקבל החלטות משמעותיות אשר עשויות להשפיע על שותפויות הסקטור. בשלב זה לא ברור מה הנושאים שיעלו על שולחן הדיונים מאחר ולא נקבע סדר יום, אך אפשר לסמן מספר סוגיות מעניינות.

מועצת הנפט תידרש לתת את הדעת כיצד ייראה מבנה השותפויות ברישיונות 'רועי' ו'נטע' אשר יחליפו את היתר 'גל'. רציו הציגה לממונה על ענייני הנפט שתי חלופות כשהראשונה כוללת את חברת ATP האמריקנית אשר תחזיק ב-40% מהזכויות והשנייה כוללת את חברת AGR הנורבגית שתחזיק 5% כשלצידה מודיעין יהש -3.41% מודיעין יהש 147.3 -3.41% מודיעין יהש בסיס:152.5 פתיחה:146.4 גבוה:150 נמוך:140 תמורה:172,016 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם 20%, הזדמנות יהש -1% הזדמנות יהש 78.9 -1% הזדמנות יהש בסיס:79.7 פתיחה:79.7 גבוה:79.5 נמוך:78 תמורה:13,092 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם 10% וחברת אינפימר 0% אינפימר 1.4 0% אינפימר בסיס:1.4 פתיחה:1.4 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם 5%. בכל מקרה שלא יהיה, רציו אמורה להישאר עם 60% מהזכויות ברישיון.

נושאים נוספים שעשויים לעלות על הפרק הוא הסכם הפשרה שנחתם בין לפידות חלץ יהש 0% לפידות חלץ 108 0% לפידות חלץ יהש בסיס:108 פתיחה:108 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לבין חברת קולרידג' על הזכויות ברישיונות 'בנימין'. כמו כן, ייתכן כי מועצת הנפט תתן את הדעת על הסדרת הזכויות בששת רישיונות פלאג'יק.

האם דלק אנרגיה תימחק ממסחר?

עד כה כל האירועים בסקטור הנפט והגז היו מהלכים עסקיים אודות פעילות חיפושי הנפט. מהלך נוסף שעשוי להבשיל הוא דווקא מהלך פיננסי שאותו מובילה דלק קבוצה +0.77% דלק קבוצה 46,860 +0.77% דלק קבוצה בסיס:46,500 פתיחה:46,980 גבוה:47,060 נמוך:46,500 תמורה:21,665,556 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והוא מחיקה של מניות {דלק אנרגיה} ממסחר באמצעות חליפין.

במסגרת ההצעה מציעה קבוצת דלק למחזיקי המיעוט בדלק אנרגיה להחליף כל של דלק אנרגיה שבידם ב-27 יחידות של דלק קידוחים ו-472 יחידות של אבנר. נכון לסוף השבוע עמד מחירה של מניית דלק אנרגיה על 1,092 שקלים. מבדיקת Bizportal עולה כי גם מחירה של חבילת היחידות של אבנר ודלק קידוחים עומד על 1,092 שקלים בדיוק.

אם המהלך יבשיל, והיענותם של בעלי המניות תהיה מלאה, חברת דלק אנרגיה תהפוך לחברה פרטית ומניותיה ימחקו ממסחר. החברה תמשיך להיות תאגיד מדווח, זאת מאחר ולחברה ישנם מספר סדרות של איגרות חוב .

תגובות לכתבה(119):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 62.
    תומר היו הרבה שינויים. עשה בבקשה כתבה מעודכנת
    g 24/10/2011 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ... פליז
    סגור
  • 61.
    המרת מניות דלק אנרגיה במניות אבנר ודלק קידוחי
    קורמורן 31/08/2011 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות דלק אנרגיה כוללות חברות נוספות כלומר מניית דלק נרגיה מגוונת יותר. הדבר חייב למצוא ביטוי בהצעת הרכש של חברת דלק.
    סגור
  • 60.
    רק מודיעין
    יושב על מודיעין 21/08/2011 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקנות מודיעין היא במחיר זנותי , אני ימכור אותה ב-10 לא מתייאש מי שלא רוצה שימכור אכשיו
    סגור
  • 59.
    קורס חינם ללימוד מסחר
    מאמן מסחר 21/08/2011 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאמן מסחר וקורס למסחר יומי מתנה מחברה מובילה בארץ. למעוניינים נא להשאיר מייל.
    סגור
  • 58.
    גזפרום הרוסית" תשלוט.כנסו ללב הכתבה!לחצו כאן!
    מקס הזועם!!!!!!!!!!! 21/08/2011 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קידוחי הגז של ישראל בסכנה!!!מחירי מניות כ" כ זולות...במחיר כזה אין בעיה לחברת גזפרום הרוסית להישתלט על כל הקידוחים של ישראל.ומה יהיה אז?לפתוח עיניים!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    זהירות!" גזפרום" תשתלט על כל קידוחי הנפט בארץ.. (ל"ת)
    מקס הזועם!!!!!!!!!!! 21/08/2011 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    שלום
    דני 21/08/2011 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחמ
    סגור
  • 55.
    מודיעין- נתקעתי עם המנייה המחורבנת הזאת !
    מדען 21/08/2011 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו עצם בגרון, אי אפשא לבלוע ואי אפשר להקיא.....
    סגור
  • מודיעין ,רציו ,ק,דלק
    נני 21/08/2011 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השערים מאוד נמוכים ,לא למכור ראו דוגמת ישראמקו לפני התגלית שער 6 אחרי התגלית 39 , לקנות ,,,,ואסור ,,,,למכור ככה מרויחים כסף,,,,
    סגור
  • 54.
    TAM כמה שילמתם אתה והכנופיה בשביל הכתבה? (ל"ת)
    אורלי 21/08/2011 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    מודיעין- לא לשים שקל.
    מקס 21/08/2011 07:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורת נוכלים ובלוקר שלא נותנים למניה לעלות. כבר מזמן היתה צריכה להיות בשער 7 לא להאמין מה שהולך שם
    סגור
  • 52.
    הצעת הרכש של תשובה לדלק אנרגיה לא מחזיקה מים
    יוסי א 21/08/2011 01:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאור היעוץ המשפטי שקיבלתי תשובה לא יכל ליכפות חילופי מניות ב תעודות השתתפות ברור לכל ש ניסיון זה יעצר על ידי בגץ נכון להיום אני מגבש את קבוצת המשקיעים במידה ומהלך הצעת רכש של תשובה תתצליח
    סגור
  • ברגע שיתפרסמו השבוע הדו" חות היא תעוף למעלה
    אבירם 21/08/2011 02:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי רק אז תשובה יוכל להתחיל לקנות אותה בשוק
    סגור
  • 51.
    רציו ורק רציו
    סוחר 21/08/2011 00:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חכו ותראו
    סגור
  • 50.
    כ 5-10 אחוז מודיעין.. מחר תעלה..
    רק מודיעין תעלה מחר 20/08/2011 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממליץ ולא כלום, אבל המחיר 3.4-3.8 זה מחיר מציאה... תמיכה חזקה מאוד ב 3.4-3.3... שווה...
    סגור
  • 49.
    גבעות
    המאמין 20/08/2011 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שהכמויות ההפקה מגעיעם ליותר מ 846 חביות ממוצעות ביום.כרגיל מקשים על גבעות ומדוע לפיד ירוק ולא ניצול הגז לחשמל .מדינת חלם .בבקשה להמשיך ולהדליק נר ולתת צדקה לע" נ הצדיקים .הכל בידי שמים ותשועה קרובה לבוא.אין המלצה לפעולה כלשהי במניות .אין יאוש בעולם .בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 48.
    דלק אנרגיה
    שרלוק הולמס 20/08/2011 21:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזיקי דלק אנגיה לא פריירים לא יתנו את דלק אנרגיה במחיר שנקב גם לא בחמישים אחוז פרמייה
    סגור
  • 47.
    גוליבר
    עדי 20/08/2011 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב מאוד המניה תעוף לשער200בדוק חברים .יש הרבה גז ונפט!!!
    סגור
  • גוליבר- אכן פוטנציאל אדיר אני שם כדי להישאר (ל"ת)
    אבירם 21/08/2011 02:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    רואים גבעות רואים שקוף.
    ש.קראוס 20/08/2011 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכרת ברשימת " הניירות בכתבה" . כל החברות האחרות עושות תנועות כמו החייטים הרמאים ב" בגדי המלך החדשים" וזה מעניין ומרתק ומעורר דמיון והתלהבות. רק גבעות מפיקה כל יום נפט מאיזה חצי שכבה עלובה ומשעממת. איזה שיעמום זה להפיק. יא אללה.
    סגור
  • אל תעיר בבקשה את הישנים..
    נפט ברנט מראש העין 20/08/2011 23:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תן לנו לאסוף עוד יה" שים במחירים המצחיקים האלו עד הקידוח הבא שיקפיץ את השער פי 4 לפחות . עוד שנה כולם יבינו מה זה גבעות.
    סגור
  • 45.
    לפידות-חלץ
    יוסי 20/08/2011 20:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנייה הכי יציבה בתחום, בעלת קופת מזומנים ורשיון מבטיח בדרך.
    סגור
  • מאוד יציבה בהתרסקות שלה- הזוי
    מלחמה 20/08/2011 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יציבות יש למניה הזאת. מה אתה מבלבל את המוח. ירדה מ-23 ל-11 ואז עלתה ל18 ושוב התרסקה. איפה יציבות. הדבר היחיד שיש בה זה נוכלים.
    סגור
  • מלחמה אתה לא מבין כלום
    יורם 31/08/2011 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא מבין כלום, הנייר נסחר בתנודתיות גבוהה יותר מכל השאר כי עדיין אין לה שום רישיון ביד, אם תשים לב במועד כתיבת שורות אלה נחתם הסכם פשרה בינה לבין קולרידג' שהיא קבוצת לארי מייזל בקשר לרישיונות בנימין. ההסכם אומר כי חלץ תקבל 88 אחוז משדה בנימין דרום שזה השדה המבטיח יותר ו12 אחוז משדה בנימין צפון ומנגד תמסור 12 אחוזים ברישיון בנימין צפון. במקרה והמועצה לא תקבל את הסכם הפשרה הנ" ל שאני לא מאמין שלא יקבלו, המועצה תדון בערעור וככל הנראה תיתן אותו רשמית ללפידות חלץ. לחברה יש מזומנים של 150 מיליון שח ושדה מפיק נפט, היא נסחרת ב220 מיליון שח. מה אתה מבין בכללל??????
    סגור
  • 44.
    תודה על המידע של ליוויתן (ל"ת)
    תומר אדם אמין 20/08/2011 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה תודה - הקידוח לא חודש. עיכוב
    מלחמה 20/08/2011 23:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האופציה לא תהיה בכסף - מחר התרסקות.
    סגור
  • 43.
    גלוב עם פוטנציאל עצום
    ירון 20/08/2011 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממליץ להישאר עד שלב הפענוח אבל עד אז בהחלט צפויה עליה משמעותית בנייר
    סגור
  • לצערי יכולה עוד לרדת מחר כי רחוקה מהקידוח
    המבין 20/08/2011 20:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפי שנכתב חסרים חלקים עדיין וזה מדאיג
    סגור
  • 42.
    גבעות=הפקה אוטומטית של 800 חביות ליום
    הדוד סם 20/08/2011 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    5מיליון $ בו-חודשיים כבר לא צריך להוכיח לאף אחד שמפיקים נפט בדרך מגד 6 .7.8.עם הרבה מיליוני דולרים.
    סגור
  • 41.
    חברת נוסטרו
    דרושים סוחרי מניות 20/08/2011 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנאים הכי טובים בשוק : 70% מהרווח. עמלות אפסיות. מסחר על ההון העצמי של החברה. תשאירו פרטים...
    סגור
  • פורקס , אנא פעל גם אתה למען להבהיר הנושאים
    יוג' ין 21/08/2011 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהעליתי. אגב, שמא תאפשר לי להיכנס לאתר תמוז שלך ? הייתי מקוראיו הנאמנים.
    סגור
  • פרטים
    yogev 20/08/2011 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח לקבל פרטים על העבודה yogevblu@gmail.com
    סגור
  • 40.
    הכשרה אנרגיה בדרך ל180
    יעקב 20/08/2011 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוף גדול או טייקון יכנסו שותפים בהכשרה
    סגור
  • תומר, כיון שאני מתרשם מאישיותך ומשליטתך בנושא
    יוג' ין 20/08/2011 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרשה לי לבקשך להתייחס לשני נושאים כבדי משקל: א.מדוע אין אזכור, בכל הברנז' ה, לדחיית תמר בשנה שלמה, בשל כשל הרשויות לעניין החיבור בחוף דור. ב. דחיית עבודת התכנון של הפקת תמר בגלל ששינסקי וכו' . ג. הפרת הבטחה שלטונית, מובהקת, כששטייניץ הונה במצח נחושה את משקיעי הגז, בהבטיחו שינויי מיסוי לקידוחים רק בקידוחי עתיד. אתה תקוותי האחרונה, אל תאכזבני !
    סגור
  • תומר לא מסוכל להתמודד עם שאלות קשות
    פורקס 20/08/2011 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו השאלה
    סגור
  • אחרי ההנפקה/גיוס והדילול או לפני ?? (ל"ת)
    בוננזה 20/08/2011 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    גז
    גו 20/08/2011 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם ביזפורטל יש לכם טעות קידוח ליויטן אחל ליקדוח רק שתידעו נקודה
    סגור
  • 38.
    חברים הכיון הוא למטה זה הזמן לאסוף מניות ולא (ל"ת)
    אופק 20/08/2011 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם הכיוון למטה,זה עדיין לא זמן לאסוף כי ירד ע (ל"ת)
    פרפר כחול 20/08/2011 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    בחודשים הקרובים רק גלוב תתן מהלך רציני גזרו
    Tam 20/08/2011 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושימרו. .......
    סגור
  • מה כבר יש בגלוב? יחסית לליוויתן? (ל"ת)
    תומר אל תמחוק 20/08/2011 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היום רק גלוב.
    מוקי 20/08/2011 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שרוצה לחכות עוד כמה חודשים שיכנס למניות של לוויתן.אבל הלו" ז הקרוב ביותר הוא של גלוב.לפי הפרסומים שלהם , כבר בתחילת ספטמבר יכולים להתחיל לקדוח ב" אופק 1" .וזה אומר עוד שבוע וחצי.
    סגור
  • אולי תקרא את הכתבה ותבין שיכול להיות עיכוב
    המבין 20/08/2011 20:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלק מהחלקים לא הגיעו
    סגור
  • גלוב נסחרת בשווי אפסי ביחס למניות לוויתן לכן
    קובי 20/08/2011 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפסייד גדול מאוד!!
    סגור
  • שכחת את ההכי חשוב מגד 6 שצפוי בסוף השנה.
    יואל 20/08/2011 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגד 6 זהו האירוע הכי חשוב בתחום בעשור זה. יאמת כמויות אדירות של נפט איכותי ביותר (תג מחיר גבוה) מלווה בגז במצבים שונים. שווה לחכות ומעניין שתומר שכח עובדה זאת. מדבר על גל שלא יקדחו עוד לפחות שנתיים.
    סגור
  • אתה צודק אבל זה יקרה רק בסוף ינואר
    Tam 20/08/2011 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד אז תשב בחוץ ותמתין שיתנו לך נדבות בזמן שגלוב מתחילה קידוח עוד שבועיים שלושה והיא חברה רצינית שנסחרת במחיר זנות יחסית למזומנים שלה בקופה ... אני צופה לה אפסייד עדין של לפחות 100 אחוז תוך כמה שבועות מהיום
    סגור
  • 36.
    זה קדחת הבורסה רוצים כסף כל (ל"ת)
    דוד 20/08/2011 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    מה קורה בשלדיאלי חברה?
    משה 20/08/2011 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה טסה ביום חמישי 13 אחוז בניגוד לכל השוק שצנח בחוזקה .נראה שהמניה הולכת לטוס
    סגור
  • 34.
    תומר,שכחת את שמן,,יחד עם ברבו 300-400 מליון
    יגאל 20/08/2011 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חביות נפט ,אשר בקידוחים מוקדמים נמצא כי אכן קיימות .בשטח ההיתר מטרות נפט וייתכן גם גז אשר יעלו את ערך החברות.בנוסף לא התייחסת לשמשון אשר גם בה נמצא מאגר גז לא קטן .
    סגור
  • 33.
    תשובה הרמאי מנסה לגנוב את דלק אנרגיה.לא ניתן!
    דני 20/08/2011 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמאי כמו בדלק נדלן!!!שווי דלק אנרגיה הינו כפול ממה שמציעה הגזלן המדופלם! ! !אין לו בושה לגנוב מהמשקיעה הקטן ! ! !
    סגור
  • לעניין זה חשוב להכנס לבלוג של עודד חן (ל"ת)
    פרפר כחול 20/08/2011 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    שאלה לתומר לגבי שלדיאלי
    המקצוען 20/08/2011 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תומר שלום. האם לדעתך שלדיאלי מתומחרת נמוך? עקב כל הירידות שהיו במניה אודה לתשובתך
    סגור
  • אינני יכול להשיב על השאלה
    תומר קורנפלד 20/08/2011 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כחלק מתהליך המיזוג בין שלדיאלי ל-IPC השוויתי בין שלדיאלי לבין הכשרה אנרגיה - שהנכס המרכזי של שתיהן הוא האחזקות במירה ושרה. אנא חזור לכתבה ההיא שהתפרסמה ונסה לחשב מהו הפער בין שתי החברות.
    סגור
  • 31.
    חברים יקרים פיספסתם- לוויתן 3 כן חודש
    אבירם 20/08/2011 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נובל אנרג' י דיברה על זה במסיבת העיתונאים שבו הודיעה על תחילת קידוח בלוק 12
    סגור
  • לא חודש לדבריי תומר
    מלחמה 20/08/2011 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק לחיות בהכחשה - מקווה שאתה לא באופציה- הולכת להתרסק
    סגור
  • 30.
    רק למודיעין יש כסף בקופה
    נוחי 20/08/2011 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעומתה להכשרה אין וכנראה תצטרך גיוס. עכשיו בוא נסתכל על הימים האחרונים בו הכשרה טסה ומודיעין ירדה. אם אין פה הרצה מצד אחד ומצד שני ויסות אז איני יודע מה ההגדרה כבר לשני מונחים אלה. בכל אופן כפי שאני רואה מודיעין לפני תיקון חד כלפי מעלה. כמובן שהטריגר הוא בראש ובראשונה עצירת הירידות בבורסה ושינוי מגמה. בעיניי זה יקרה החל משני. שיהיה שבוע טוב...
    סגור
  • צודק בהחלט והראיה- נפל המסחר
    אבירם 20/08/2011 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במודיעין, באותו יום שהכשרה טסה, היה כפול מזה של הכשרה!!!
    סגור
  • 29.
    שחקי מעוף, ישלפו שפן! נפט בישראל-בלוף של גז (ל"ת)
    עד 15.8 למה לא פורסם 20/08/2011 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    כל הזמן
    אלישע 20/08/2011 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן אתם מיתעסקים עם מניןת קידוחי הים המזורגגים הכל שם יבש העלויות אסטרונומיות ובסוף תחתפו ז אחד גדול . הדבר האמיתי והמוכח שיפרוץ ויעלה זה רק גבעות שם יש הכל נפט וגז בכמויות שטרם ניראו בעולם.
    סגור
  • 27.
    תודה תומר - כתבה אינפורמטיבית מעולה !! (ל"ת)
    יעקב 20/08/2011 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    מניית השבוע ללא ספק - גלוב
    יגאל 20/08/2011 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשחה נגד הזרם...ח' ברה רציניים שם!
    סגור
  • בטח רציניים - ישחילו אותכם הכרישים
    מלחמה 20/08/2011 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו להריץ את המניה הזאת כי זה לא יקרה. יריצו אותה בבוקר וירסקו אותה בצהריים
    סגור
  • 25.
    יש חלום לענשים בפרום אתם חיים בסרט (ל"ת)
    משה 20/08/2011 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    כולם מדברים על הדלק אבל עוד לא יצא מדברים בעו (ל"ת)
    משה 20/08/2011 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    שלדיאלי
    שלדיאלי 20/08/2011 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה נסחרת בדיסקאונט מדהים של 200 אחוז לפחות .שווי ריאלי 300 לפחות ללא התחשבות באם ימצא גם נפט בקידוח.זו הגדולה של הבורסה שבפאניקה יש מציאות מדהימות כגון מניה זו.
    סגור
  • שלדיאלי הבוננזה של 2011
    אסי 20/08/2011 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניה עוצמתית שעלתה חזק כשכל השוק התרסק .
    סגור
  • תיברחו מ שלדיאלי בלגן מישפטי
    אריק 21/08/2011 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכול להרחיב אבל תיכתבו לתומר ש יבדוק אצל האפסים מ משרד הרצוג פוקס נאמן
    סגור
  • שלדיאלי
    הסוחר 20/08/2011 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק בהחלט.מקווה שלא תפתח בעלייה חזקה על הבוקר מתכוון לרכוש כמות גדולה.
    סגור
  • 22.
    הכול הרצת מניות עוד לא יצא דלק במדינה (ל"ת)
    אבי 20/08/2011 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גבעות עולם היחידה שמפיקה נפט בישראל (ל"ת)
    זהב שחור 20/08/2011 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    תגידו כבר שהסילון פרץ, הלב שלי חלש
    סילון נפט פרץ מלויתן 20/08/2011 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה להיות עשיר ומהר !
    סגור
  • 20.
    אני קדחתי בגינה לא יצא דלק (ל"ת)
    יוסי 20/08/2011 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    כל הזמן מדברים אבל לא יצא ליטר גז אבל עולות ב (ל"ת)
    דוד 20/08/2011 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    שאלה לכתב תומר
    היתר גל 20/08/2011 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהודעה שפירסמה רציו במאיה לגבי היתר גל, רשום שגם בחלופה הראשונה היא תפעל להכניס את הזדמנות ישראלית ז" א שהזדמנות תהיה ברשיו גל בשתי החלופות, למה זה לא מוזכר בכתבה?
    סגור
  • זה פורסם וזה ברור (ל"ת)
    המבין 20/08/2011 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    מיסוי לא ראלי
    דני 20/08/2011 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא שומעים מאפאצ" י שבאה לארץ לדון על המיסוי
    סגור
  • 16.
    קידוח האימות של נובל חודש! לאחר החלפת הווסת !
    לכתב תומר קונפלד 20/08/2011 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבקשך לבדוק כי קידוח האימות של חיויתן אכן חודש לפי מספר ימים לאחר החלפת הווסת !! תודה על בידקתך !!
    סגור
  • אין קידוח עדיין - מסוכן מאוד המצב
    רצייונלי 20/08/2011 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שבטוח שהאופציה הולכת לחטוף. אין התחלת קידוח והמשמעות היא שייתכן שתהיה דחיה בקידוח ואז האופציה רחוקה פי 2 מהכסף. הולכת לרדת לכיוון 5
    סגור
  • 15.
    לתומר, אהבתי (ל"ת)
    אלוני 20/08/2011 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    רציו רציו רציו לא להריץ היא תרוץ לבד (המריץ) (ל"ת)
    המריץ 20/08/2011 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    דלק קבוצה אופ יכולה לעלות פי 200 אם יתגלה נפט
    חיים 20/08/2011 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנוף 5 ויש לה יותר משנתיים הכל תלוי בגילוי !
    סגור
  • 12.
    מניות הגז צריכות להיות מושפעות רק מהקידוחים
    שאול 20/08/2011 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוצאות הקידוחים זה מה שצריך להשפיע על מחירי מניות הגז והנפט , הירידה היא סתם עדר והמניות הללו יתקנו במהרה !
    סגור
  • אתה הזוי - יש מלחמה - את מי מעניין הגז (ל"ת)
    מלחמה 20/08/2011 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    תומר יש לך טעות לגבי שכבת המטרה באופק 1 היא
    רועי 20/08/2011 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    5970 מ' ולא 2500 מ' . אופק 2 שכבת המטרה היא 2500 מ' . כתוב במאיה . לגבי הסתברויות בקידוח אופק 1 אכן עומדת על 29% אך יש לקחת בחשבון כי אופק 1 הינו הקידוח הראשון והקידוח השני הוא אופק 2 בעל הפוטנציאל הגדול יותר יקדח בשלב יותר מאוחר משום מה . מה שלא כל כך ברור הוא מדוע הולכים לקידוח על מה שהפוטנציאל שלו יותר נמוך כלומר אופק 1 ולא ישר לאופק 2.
    סגור
  • אנא קרא את הפסקה הראשונה בהודעה הבאה
    תומר קורנפלד 20/08/2011 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=611466-00
    סגור
  • אוקי מצאתי את הטעות שלי אופק 2 יבוצע קידוח
    רועי 20/08/2011 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעקף מעומק 5900 מ' http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=660702 סעיף ח' לכן נוצר הבלבול אצלי
    סגור
  • תשובה
    תומר קורנפלד 20/08/2011 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי לעשות את זה בפשטות: אופק 1 = קידוח נפט = עומק 2500 אופק 2 = קידוח גז = עומק 5000
    סגור
  • אופק 2 כדי להגיע לעומק הנדרש נשאר לקדוח חצי ק
    zur5 20/08/2011 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופק 2 כדי להגיע לעומק הנדרש נשאר לקדוח חצי קילומטר בלבד קידוח אלכסוני לשכבת המטרה ושם המטרה היא גז
    סגור
  • קראתי תודה אך בדיווח אחר שלהם הם כותבים אחרת
    רועי 20/08/2011 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני יעשה חיפוש ואביא לכאן בהמשך אם אמצע אם לא אז הטעות היא שלי.
    סגור
  • אתה צודק זהו קידוח אלכסוני מ5200 ל5900 מטר !
    שגיא 20/08/2011 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תומר תתקן לגבי גלוב אקספו...לגבי דייב סטובר חד משמעית הוא אמר שקידוח לויתן 3 בפעולה ואין מקום לספקולציה.
    סגור
  • 10.
    מה עם גבריאלה ???? (ל"ת)
    שוקע 20/08/2011 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש נפט! סבלנות! (ל"ת)
    לא שוקע 21/08/2011 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כל מה שקשור לסולטן ונוחי רקוב
    אכלתי אותה חזק 20/08/2011 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה של אנשים שבאו לרושש סבבים של משקיעים, ע" י סחר בכמויות אדירות של כספים. כל משקיע מכיר את ה" בלוקר" שאחראי על סחיטת וייאוש המשקיעים. רק שלר יכנסו ברציו. נוחי גם ככה בדרך למטה ואצל סולטן לא אשים יותר שקל השקעה בחברות הביומד והנפט שלו. המטרה העיקרית שלהם להרוויח על חשבוננו.
    סגור
  • 9.
    בלויתן יש מבנה שלעולם לא קדחו בו הסבירות היא
    אבי 20/08/2011 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסבירות בעומק כזה עם לחצים עצומים שימצא גז נוזלי עקב לחץ הדחיסה ומילוני השנים שחלפו בשכבה זו ! יתכן אף שימצא חומר נוזלי דליק אחר שאינו מוכר כלל , בכל מקרה דעתי שאכות הנוזל תהיה טובה וזאת עקב מילוני השנים שחלפו ולכן הנוזל יהי יותר מזוקק והומוגני , לשמור הודעה זו לעוד חודשיים ולראות אם צדקתי תודה
    סגור
  • בקיצור נפט ורק נפט (ל"ת)
    תומר556 20/08/2011 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    oil identified near the mud line -IN-LIVITAN (ל"ת)
    54 20/08/2011 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    נפט בליויתן (ל"ת)
    גד 20/08/2011 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    תחילתה של בוננזה מופלאה (ל"ת)
    הזדמנות ישראלית 20/08/2011 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    על בירוקרטיה ודמוקרטיה
    אסף לביא 20/08/2011 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה אנחנו שומעים בזמן האחרון כיצד הבירוקרטיה הורסת את הדמוקרטיה. מועצת הנפט ושישינסקי הן דוגמאות בולטות לכך. מועצת הנפט מחליטה לא להחליט, מקיימת דיונים בחשאי בלי גילוי נאות ועושה זאת מתי שמתחשק לה - קרי בל לחץ.... שישינסקי גוזר קופון שמן על ההצלחות, ללא התחשבות בכשלונות ובהפסדים שבדרך, מיסוי כפול ומכופל על הציבור ויש מצב שבסיכומו של יום הוא פשוט יהרוג את כל הסקטור ואיתו את ציבור המשקיעים שרואה כיצד כול יום שעובר חותך עוד ועוד את שווי מניות הגז והנפט. עצוב איך שר האוצר שלנו, שמאוהב לחלוטין בלשמוע את עצמו מדבר, לא מישיר מבט אל המציאות ורק חושב כל הזמן איך ינסח את עצמו בראיון העיתונאי הבא.
    סגור
  • אסף לביא שלח את דבריך למועצת הנפט
    ד" ר מאיר 20/08/2011 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המייל של דובר משרד התשתיות
    סגור
  • 4.
    סטובר סמנכ" ל נובל אומר הקידוח מתבצע בפועל
    שאלה לתומר 20/08/2011 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז איך אתה מתחצץ לסטובר?
    סגור
  • תשובה
    תומר קורנפלד 20/08/2011 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה שפורסמה בחו" ל הינה כתבה אינפורמטיבית נטו. בכתבה לא פורסם שהקידוח הופסק אלא שהוא מתנהל. גם אני טוען שקידוח לוויתן 3 מתנהל...אם כי כפי שפורסם מאז ה-3 ביולי, נעצרו עבודות הקידוח בשל תקלה והעבודות טרם חודשו.
    סגור
  • תומר צודק בדקתי אם המקורות שלי
    Tam 20/08/2011 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תומר כל הכבוד על המקורות שלך לא הרבה יודעים שזה המידע הנכון וחבל הרבה משקיעים נכנסו סתם לדעתי היא עוד תרד טרם התחלת העבודות
    סגור
  • זמני הקידוח
    עוד שאלה לתומר 20/08/2011 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם העבודות שנעשות עכשיו הם חלק מהתוכנית או עדיין תיקון תקלה? הרי אם הלו" ז מתעכב היו צריכים להוציע הודעה לבורסה, לא?
    סגור
  • שאלה מצוינת
    תומר קורנפלד 20/08/2011 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכתבה האחרונה שלנו שפורסמה בנושא הסברנו כי כל עוד אין חריגה מלוחות הזמנים או מתקציב הקידוח שאושר - לא מחויבת הודעה לבורסה. מקווה שזה עונה על שאלתך.
    סגור
  • תודה אבל...
    שאלה לתומר 20/08/2011 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבין את מה שאתה אומר אבל למה חשוב לך לציין בכתבות שהקידוח לא החל? אם הוא לא החל כי יש בעיה, אז נשמע שמפסידים עכשיו זמן ותהיה דחייה ואם עושים עבודות שהם חלק מהקידוח עצמו, זה אין משמעות למידע שהמקדח לא מעמיק כי אולי מתקדמים בדברים אחרים (האם בכלל יש דברים שאפשר להתקדם איתם, מלבד העמקה?)
    סגור
  • לצערי אינני יכול להרחיב בנושא (ל"ת)
    תומר קורנפלד 20/08/2011 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא יכול ...אני חושב שלא יודע יותר נכון. (ל"ת)
    דני 20/08/2011 21:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מה חדש?????
    עובד 20/08/2011 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלוויתן נותנים גז ובכל יום שעובר נשקיע יותר שער 36 מי היה מאמין
    סגור
  • 2.
    גלוב אקספלורישן פוטנציל גדול מאוד (ל"ת)
    דני משקיע 20/08/2011 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גלוב=גבעות=אפסים (ל"ת)
    י 20/08/2011 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גלוב זה קטנטן והעיקר זה הנפט הענקי בליוויתן (ל"ת)
    מאיר 1 20/08/2011 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גלוב אקס. לא רק בגלל הפונציאל.
    שלומי 20/08/2011 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגלוב יש פטנציאל גדול מאוד.חישוב פשוט הוא 10000000 כפול 85 דולר.אבל גם חוסר האלטרנטיבה היום בשוק הנפט הוא שיקול חשוב.השותפויות האחרות שדיבר עליהן תומר,הזדמנות וזרח, רק בסוף ספטמבר או אפילו עד סוף אוקטובר נדע עליהן משהו.
    סגור
  • גלוב אקס.
    יאיר 21/08/2011 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלומי אתה צודק.אבל היתרון של גלוב הוא לא רק בחוסר האלטרנטיבה ובההערכה הגבוהה שהתקבלה בסקר, אלא גם בגלל זכויות של 100% שיש לה בקידוח ובגלל שווי השוק הנמוך מאוד שלה.
    סגור
  • למאיר
    שלומי 20/08/2011 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם הסיפור של לוויתן הוא לטווח של 4-5 חודשים.
    סגור
  • 1.
    למה לא פורסם סקר גל ?
    דוד 20/08/2011 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה אמור להתפרסם איזה סקר לגבי גל עד 15.8 למה לא פורסם?
    סגור
  • מי שעושה בדרך כלל לא מדבר ומי שמדבר לא עושה..
    אבירם 20/08/2011 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חכה בסבלנות אל תזוז מהמניה
    סגור
  • לדעתי הבעלים של רציו מצפצפים על המשקיעים
    שגיא 20/08/2011 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואפילו יכלו לשחרר לחץ בעניין לויתן 3 ובנושא גל ..אבל הם מנסים להראות שהם לא סופרים אלא רק את המוסדיים ולכן גם ההנפקה היתה פתוחה ומיועדת למוסדיים זה כבר לא מיקרה זה היצתברות של 3 מיקרים ברצף.
    סגור
  • מה יש להוסיף אם רציו רוצה 60% ולא פחות?
    ד" ר מאיר 20/08/2011 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחשוב על זה וזה מספיק לאחד קטן כמוך.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות