צבי סטפק שורי: "אין סיבה שהמעו"ף יפגר ב-15% על וול סטריט, השוק פה זול"

יו"ר מיטב מתייחס בשיחה עם Bizprtal לסיטואציה בשווקים. "המשקיעים מתמחרים מיתון, אני לא חושב שהעולם הולך לשם". אז איפה להשקיע כעת?
 | 

חג שמח למדיי הוא חג הסוכות הנוכחי עבור הסוחרים באחד העם. הבורסה במקומית רשמה היום את העלייה החדה מאז מארס 2009 והשוק הדובי הולך ומתרחק. ובכל זאת המעו"ף מפגר בתשואות ביחס לבורסות בוול סטריט. צבי סטפק, יו"ר מיטב, מעריך בשיחה עם Bizportal כי המניות זולות והפערים ייסגרו.

לדבריו, העליות השערים שנרשמו בבורסות העולם והיום בת"א הן במידה רבה תגובה ל-3 דברים: שוקי העולם בשבועות האחרונים נמצאים במצב של מכירות יתר ולכן הגיע השלב לתיקון, הנתונים הכלכליים שהגיעו מארה"ב היו טובים יותר מהצפוי (בראשם דו"ח המכירות הקמעונאיות) והדבר השלישי הוא החדשות החיוביות מכיוונה של אירופה - בדמות התקרבותם של מנהיגי המדינות לסוג של פתרון למשבר היווני ותמיכה בבנקים.

"העליות היום נובעות מהשיפור בשווקים הפיננסים בעולם", אמר סטפק, "העלייה סוגרת חלק מהפיגור שנוצר כבר מתחילת השנה. דבר נוסף שתורם לאווירה החיובית הוא הורדת הלחץ מהאג"ח הקונצרני. היום זו שופרסל שעולה ובשבועות הקודמים היו אלו הרכישות העצמיות שביצעו חברות והצעות רכש. אין ספק שפעולות אלו תורמות לביטחון של השוק ואני חושב שגם אחרי העליות האלו רמת המחירים בשוקי המניות בעולם היא זולה ובתל אביב עוד יותר. כך שיש פוטנציאל לעליות משמעותיות".

מדד המעו"ף זינק ביום ראשון ב-4.3% כאשר הוא רושם את העלייה החדה ביותר מזה כשנתיים וחצי. העלייה צמצמה את הירידה השנתית במדד ל-14.57% אך לא הצליחה לשנות את התמונה הכללית לפיה הבורסה המקומית נמצאת בתחתית טבלת התשואות ב-2011, הרחק אחרי וול סטריט ואפילו מתחת לאירופה המתמודד בימים אלה עם משבר החובות הריבוניים החמור מאז הקמתו של גוש האירו. לסיפור המלא: ת"א מול העולם

מהם התנאים שיאפשרו לשוקי המניות להמשיך לעלות?

"אגרות החוב הקונצרניות צריכות להצטרף למגמה החיובית של שוק המניות. לשוק המניות יהיה קשה לעלות ללא שיפור במדדי התל בונד. בנוסף, כשבעיית משבר החובות באירופה תתפוגג, המגמה החיובית תתחזק. אומנם התנודתיות גבוהה אבל אין ספק שלאחרונה היא ירדה".

סטפק מציין כי גם ברמת הניתוח הטכני נראה כי נפרצה תקרה. "ברמה הטכנית נראה שהשוק שבר מאוד חזק במחזור גדול. עבור יום ראשון ועוד של חול המועד - יש מחזור מסחר גבוה. זה סימן חיובי לשוק".

לדבריו של סטפק, "במקרה של המשך המגמה בעולם, השוק המקומי יעלה יותר משוקי המניות בחו"ל במהלך של סגירת פערים. מתחילת השנה הירידה בת"א, כולל העליות של היום, מסתכמת ב-15% זאת בעוד שהמדדים בארה"ב הצליחו למחוק את הירידות מתחילת השנה ולעבור לעליות. אין סיבה שהשוק שלנו יפגר ב-15%".

מתי אי הוודאות עשויה להתפוגג?

"סביר להניח שעד אמצע נובמבר נדע בדיוק איפה אנחנו עומדים מול המשבר היווני. הנחת העבודה היא שמנהיגי אירופה הבינו שהם חייבים לבלום את המשבר. אם הדברים לא יפתרו תגובת השווקים יכולה להיות קיצונית מאוד".

אילו סקטורים עשויים ליהנות או להיפגע במיוחד בתגובה הקרובה?

"איפה שיש הכי הרבה מקום להרוויח או להפסיד זה סקטור הבנקים. מי שמאמין שהפיתרון באירופה יהיה מקובל על השווקים אז מניות שיצפה שמניות הבנקים יגיבו הכי הרבה. אגב, זה נכון לשני הכיוונים כך שבמידה של המשך משבר מניות הבנקים בעולם וגם בישראל צפויות לקרוס".

איך להערכת צפוי להסתיים המשבר היווני?

"יהיה דיפולט חלקי של יוון, תהיה תספורת והבנקים והביטוח שהם ענפים רגישים לשני הכיוונים יספגו את רוב האש".

יו"ר בית ההשקעות מיטב סיכם את דבריו בראייה אופטימית על מחירי המניות: "אני חושב שהשוק כיום מצוי ברמות נמוכות, המשקיעים מתמחרים מצב של מיתון ואני לא חושב שהעולם הולך למיתון. להערכתי כלכלות העולם הולכות לקראת צמיחה איטית בין אחוז לשניים בשנה ואם תסריט זה יתגשם אז זה אומר שהמניות נמצאות במחירים נמוכים".

תגובות לכתבה(59):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    תשמרו חזק את מ י ט ב כספכם ואל תתפתו...החובות
    פצימו גרשון 18/10/2011 03:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החובות באירופה הם פצצה מתקתקת הצרפתים והגרמנים לא יתרמו את הפנסיות שלהם לא ליוונים ולא לאיטלקים ולא לאף אחד אחרי הנפילה הגדולה השוק יתאושש ברוך הבא גלעד שליט אוהבים אותך
    סגור
  • 46.
    הוא שוכח שישראל הקטנטונת מוקפת אוייבים ומלאה
    יא חלאוולאוו 18/10/2011 03:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטפק שוכח שישראל הקטנטונת מוקפת אוייבים ומלאה מהם בתוכה ,הסיכון הקיומי גדול ובכל רגע נתון עלולה גיזרה מסויימת בארץ להשתתק . במילים אחרות, השקעה בישראל טומנת בחובה סיכונים יותר מבמקומות אחרים, ככה טבעי שיהיו פערים בין השווקים כאן לחו" ל .
    סגור
  • 45.
    יש כזה דבר דוב שורי?
    שגיא 17/10/2011 23:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוק סובל מתנודתיות ואולי נוצרה הכלאה בין הדב לשור
    סגור
  • 44.
    אז...אנחנו " צמודים" לארה" ב או לא... (ל"ת)
    למה לא מחליט 17/10/2011 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    סטפק!!! בקזינו התוצאות לא ידועות
    נסראללה 17/10/2011 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהיכן הביטחון?כל הבעיות נפתרו?הלוואי ודבריך יתגשמו מאחר ואני מופסד 30% מההשקעה ,שלא לדבר על קרן ההשתלמות וקופת התגמולים. לדעתי אתה טועה והלוואי שאתבדה.ראה מה קורה היום.מקווה שמושקעים לא שקעו יותר בעקבות מאמרך.
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    עוד מוכר אשליות
    co007 17/10/2011 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשוק ההון אף אחד לא יודע מה יקרה בעוד שעה. במקרה הטוב יודעים לספר סיפורים על מה שקרה אתמול. בתחילת היום ראינו עליות והוקוס פוקס היום נגמר בירידות. מחר כמובן שמר' סטפק וחבריו למקצוע ינתחו את הסיבות ולא יבינו למה למה קורה בסופו של דבר ההיפך. בשביל להפסיד כסף לא צריך בתי השקעות.
    סגור
  • 41.
    מי שמקשיב לי מרוויח בגדול מי שמפקפק
    אלי 39 17/10/2011 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחוז רצוף ביומדיקס מחממת מנועים חבו תראו אחוז למעלה עשתה אמרתי בבקר לפי הגרף מניות עם עליות של 100 אחוז דיסקונט השקעות
    סגור
  • 40.
    מפסיד לי את קרן ההשתלמות ומחלק עצות ו" ניתוחים (ל"ת)
    שכיר שבוי 17/10/2011 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    ביומדיקס
    אלי 17/10/2011 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אמרתי כל מילה חקוקה בסלע ביומדיקס אין מוכרים רק בעליות גרף 100 אחוז למעלה. דיסקונט השקעות 100 אחוז למעלה אחרי עליות של 32 אחוז עוד 8 היום דלק נדלן . וגם ביומדיקס 100 אחוז למעלה תיתן 40 אחוז רצוף. תעקבו מי ששומע בקולי מרוויח בגדול מי ששומע לסטפק וגורביץ שיאכל חצץ
    סגור
  • תוכנת גדף
    דניף 17/10/2011 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתה לי תחושת בטן ויצאתי בזמן ממיטב טריידינג.אלי,באיזו תוכנת גדף הנך משתמש??אודה על תשובתך.
    סגור
  • 38.
    שחקן ותיק ומצויין בבורסה
    אלי 17/10/2011 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבותי בבורסה תמיד אפשר להרוויח תלוי כל הזמן באיזה פוזיציה אתה בוחר בירידות חזקות שורטים ופוטים בעליות הפוך. ואחרי ירידות חדות במשך חודשים תמיד תיקונים קצרים של כמה ימים. כיון שאני לא אנטיפט ורוצה שכולם ירוויחו הרי לכם עצות קצרות להרוויח בגדול. ואני לא טועה ב 98 אחוז הישארתי פתח צר מאד. לאחר שניתחתי תוכנת גרף מקצועית עם איתותי קניה חזקה. מניות שהגרף שלהם היתהפך ממגמת ירידה של 100 אחוז ל 70 אחוז ל20 אחוז ועכשון הגרף הוא בעלייה של 100 אחוז. וודאי. דלק נדלן המרוסקת עלתה כבר משער 13 לשער 26. דיסקונט השקעות עלתה כבר 40 אחוז רצוף. אפריקה ששברה שער 1200 משמעותי אבל עדיין הגרף על 70 אחוז עלייה. וחברת ביומדיקס. גרף על 100 עלייה. שברה שער התנגדות עצום שהוא 40. ועדיין לא עשתה כלום כיון שהיא מנית יתר והרבה לא מכירים אותה או מפחדים ממנה רכשה לא מזמן החזקות בחברת ספירהד. מחזיקה בקולפלנט ועוד חברות אין לה בעיות פיננסיות והיא אחת החברות הטובות בביומד בשוק סתם היתרסקה.קנייה בטוחה דווקא עכשון שימו לב הגרף והתוכנה לא מאכזב אף פעם .קנו עכשון ותרוויחו בגדול תעקבו ותיראו אין בלוף פה בהצלחה לכולם.
    סגור
  • לא מאפשרים להגיב
    מירית 17/10/2011 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסיתי פעמיים לכתוב שלא כדאי להשקיע בחברות השקעה בגלל שהן משתמשות בכספי המשקיעים לרווחיהם בעקר והמערכת קטעה אותי באמצע. אני מקווה שיפסיקי עם זה. זו תשובתי למסםר 34
    סגור
  • חברות השקעה
    מירית 17/10/2011 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות השקעה תשובה ל34:לפי נסיוני חברות השקעה משתמשות בכספי משקיעים תמימים לגריפת רווחים לעצמם. שוק ההון מאד אכזרי ומוניפולטיבי
    סגור
  • 37.
    איפה היה בשבוע שעבר
    דוד מירושלים 17/10/2011 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשכל העולם היה שחור לא שמענו דבר. היום לאחר יום של עליות וחוזים עתידיים חיוביים הוא אומר שהכיוון למעלה. מה השתנה במספר הימים האחרונים?
    סגור
  • 36.
    סטפק אינטרסנט,הוא הבעלים של מיטב.
    משה ב. 17/10/2011 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהתחתית עלינו יותר מכל בורסה . סטפק לא אומר את האמת בלשון המעטה. תזהרו הבורסות בעולם עוד ירדו חזק. סטפק רוצה להיפטר מהמניות ולהשחיל אותם לפריירים. זהירות זהירות זהירות.
    סגור
  • 35.
    עד לפקיעה 1200 לפחות (ל"ת)
    הכל בזול 17/10/2011 08:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    הפקרתי את כספי בחברת מיטב-כנסו לקרוא
    אני 17/10/2011 08:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני כשנתיים הגיע אלי נגיג מחברת מיטב והמליץ לי להשקיע כסף במיטב. אני כשלא רציתי לשבור את הראש בהשקעות פרטיות נתת סכום לא מבוטל לחברת מיטב. מיטב השקיע לי באג" חים שהיום הם במינוס 10-20% כגון פלאזה. קארדן. דיסקונט השקעות. מכתשים. האגח" ים האלה בתחילת השנה הבטיחו תשואה של 3-4% לשנה כשפק" מ נתן אותו דבר. פניתי ליועץ סליחה ל" יועץ" השקעות במיטב ואמרתי לו למה אתם משקיעים באג" חים שהתשואה עלים כמו פק" מ ואני עוד על זה צריך לשלם דמי משמרת ואחוז לשנה למיטב ? מה עוד שמשלמים 20% על רווח ? התשובות היו לא מקצועיות והרגשתי שילד קטן מנהל לי את התיק. היום למרות ש-80% מההשקעה היא באג" חים אני מופסד במיטב כי ה-20% הנוספים מושקעים במיטב ת" א 100 שזו הקרן עם התשואה השלילית הכי גבוהה מת" א 100 בקיצור אכלתי אותה ואני ממשיך לשלם להם על זה שהכסף שלי אצלם. אבל.....אני לא אשאר שם הרבה זמן...
    סגור
  • הפסד במיטב
    פגוע מיטב 17/10/2011 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן כן צרת רבים נחמת טיפשים - גם אני פגוע מיטב
    סגור
  • אתה פרייר
    מירית 17/10/2011 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צא מייד מהחברה הזאת לפני שתאבד גם את מכנסיך!!!!!!
    סגור
  • כל מילה בסלע
    פעיל בשוק 17/10/2011 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דמי הניהול הגבוהים התנהלות רחבה ולא פרטנית בתיקי ההשקעות, ואסטרטג שתמיד חיובי על השוק. זאת הסיבה שמיטב היא מכונת מזומנים משומנת ומסואבת (מס' העובדים בין הגדולים ביחס להון המנוהל ) , שגודלת באמצעות רכישת גופים קטנים יותר בשוק ולא באמצעות גיוסים . זהו בהחלט בית ההשקעות האחרון שבו תרצו לנהל את כספכם, ראו הוזהרתם!
    סגור
  • 33.
    סטפק למה את אומר דבר שקר אם נכנסים לגרף של
    ירז 17/10/2011 08:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגרף של ת" א ב-10 השנים עלה המעוף מ-400 לכ- 1200 זה% 300 ואילו נאסדאק עלה מ-1200 לכ- 2600 שזה 53% אחוז בלבד אתם מריצים את השוק מייודע עוד מה יקרה בבקשה לאומר דבר אמת ... תודה אתה ואחרים יכולים לראות את זה בניתוח הטכני זה פשוט
    סגור
  • 32.
    שטויות חסרי אחריות
    co007 17/10/2011 08:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתן לחשוב שבמעו" ף נסחרות מניות google,apple,intel
    סגור
  • 31.
    תשקיעו בבורסה. רק לא דרך מיטב.... (ל"ת)
    מושקע שם מאוכזב !!!! 17/10/2011 08:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    עד סוף שנה מעוף 1200
    אופטימי 17/10/2011 07:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קדימה רציו אינטרנט זהב נפגעתם חזק הגיע הזמן לתקן!
    סגור
  • 29.
    עליות
    שמחה 17/10/2011 07:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מענין ששיפור בעולם הפיננסי לדעתך נובע מהזרמת טרליונים לכלכלה העולמית והעלאת החוב הלומי בלי לעשות תיקונים כואבים ?איפה למדת כלכלה? או שפשוט התמלאת בסחורה?צריך לבדוק מה עשית בתיקים בימים האחרונים?
    סגור
  • 28.
    הזהרו מאד - סטפק בדרך כלל טועה בתחום המניות.
    מתמטיקאי-1 17/10/2011 07:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי אין סיבה אמיתית לעליות החדות אפילו שזה מתאים לי. מציע לכל אחד לנתח בעצמו את המצב ולא להסתמך על אינטרסנטים כדוגמת סטפ..
    סגור
  • 27.
    צבי סטפק
    אבי 17/10/2011 06:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנא צבי החזירו או השאירו במקביל את התוכנה מסחר הישנה והטובה אנו נאלצים לעזוב אתכם בגלל זה ועוד רבים .
    סגור
  • 26.
    העניין היווני ממש לא סגור על מה אנשים מזנקים
    כלכלן אני לא 17/10/2011 06:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החוב היוני שלפי הפרסומים עומד על 354מיליראד יורו הוא סכום שלא נתפס ואחריו איטליה ספרד ופורטוגל בדיבורים או הבטחות של מנהיגים לא פותרים בעיות כאלה צפויים התמוטטויות של בנקים בעיקרון הדומינו כמו שהיה ב2008 בארהב אז על מה אדון סטפק מוכר הצעות לכניסה לשוק עדיף להגיד שאתה לא יודע איך יתפתח...
    סגור
  • 25.
    למייטב (משחק מילים יפה??)זיכרוני,בסוף משבר
    אחד 17/10/2011 05:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    2008 סטפק אמר שהמניות זולות,ובאמת מי שקנה אז עשה הרבה כסף. לא הייתי מעלה אותו לדרגת גורו,אבל כדאי להקשיב. בעיקרון המניות ירדו לא מעט ותמיד כדאי להכנס אחרי ירידות גדולות ולא אחרי עליות חזקות,אבל זה לא אומר כמובן שאחרי ירידות חזקות,לא יבואו ירידות נוספות.
    סגור
  • 24.
    אני מוכן להמר שכל המגיבים ....
    דני 17/10/2011 04:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין לא נולדו כשסטפק הקים את מיטב . אז בבקשה קצת כבוד
    סגור
  • הבעיה היא
    פעיל בשוק 17/10/2011 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהאדון הנכבד אינ חלק בניהול הפעיל של הכסף ידידי, והרגולצייה עשתה דרך גדולה מאז כך שניהול ההשקעות לא נעשה על סמך דעתו של אדם כזה או אחר אלא על ידי וועדות שמחליטות יחד ויש צורך בהסמכה בינהם
    סגור
  • 23.
    בקרוב. מאוד. רציו. תגיע. למאה. ועשרים.
    רציו היהלום. שבכתר 17/10/2011 01:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק. רציו. רק. רציו. רק. רציו. הזדמנות. של. פעם. בחיים.
    סגור
  • 22.
    לא השתכנעתי
    אזרח 17/10/2011 01:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בסך הכל תיקון טכני לשוק דובי. צריך למכור ב-1200 ולא להיות חמדנים. בקרוב תגענה חדשות " טובות" מאיטליה, ספרד ופורטוגל ואז נראה את המעו" ף צולל לכיוון המקדח של נובל אנרג' י בלווייתן
    סגור
  • 21.
    האיש סותר את עצמו בהמשך - כנסו
    אורי 17/10/2011 00:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך להערכת צפוי להסתיים המשבר היווני? " יהיה דיפולט חלקי של יוון, תהיה תספורת והבנקים והביטוח שהם ענפים רגישים לשני הכיוונים יספגו את רוב האש"
    סגור
  • 20.
    לאחר 2 ימים בהם הבורסה סגורה לא מחזור גדול (ל"ת)
    אורי 17/10/2011 00:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    כל " האנליסטים" הגדולים רואים נר ירוק חזק
    שם מלא 17/10/2011 00:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומנבאים עליה וכשהשוק יורד בלי למצמץ הם אומרים " אמרנו לכם" השוק עדיין לא אמר את דברו בירידות ראו הוזהרתם !!!!!!!
    סגור
  • 18.
    בל נשכח שהשוק אצלנו הקדים ורץ מהר יותר מהדאו
    מצחיק 16/10/2011 23:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אין פה " סגירת פערים" ..הם צריכים לסגור את הפער מולנו...
    סגור
  • 17.
    יש אנליסטים שיותר מדי אופטימיים... (ל"ת)
    מצחיק 16/10/2011 23:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    יועץ
    ראומה 16/10/2011 23:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזמן לא הופיע הקונינמל כל מה שהו אומר תעשו להיפך
    סגור
  • 15.
    וזה הולך להיות כואב- מחיקות עתק
    הבנקים מדווחים השבוע 16/10/2011 23:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה הולכת להיות צבועה באדום ופחד.
    סגור
  • 14.
    הרמה להנחתה קשה וכואבת העליות האחרונות !! (ל"ת)
    UUU 16/10/2011 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מכת ברק
    ברק 16/10/2011 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה המכה למאיר ברק שחיכיתי לה....נמאס לראות את פרצוף הצבוע המחייך שלו ופיו המזיל ריר שתמיד רואה שחרות ומחכה לירידות כדי לחייך...נביא השורטיסטים הוא נביא שקר תשאלו את צבי
    סגור
  • 12.
    המצפן בדרך כלל הפוך
    ראלי 16/10/2011 22:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתוך מעקב המצפן של מר סטפק לא תמיד מדייק בהמעטה.שהשוק היה למטה אמרבכל הכותרות רק אגחים ולהיזהר...
    סגור
  • 11.
    פראיירים שמכרו בחודשים אחרונים יצטרכו לקנות
    אבי.ג 16/10/2011 22:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במחירים גבוהים יותר. איך אנשים לא לומדים? כל מספר שנים הסיפור חוזר על עצמו. בשנים: 1994, 1999, 2002, 2008 ועכשיו 2011. פראיירים מתי תלמדו?
    סגור
  • 10.
    מר סטפק לא לומד לקח..
    observer 16/10/2011 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה בכלל הקשר, אם ארה" ב לא ירדה מתחילת שנה המעוף לא צריך לרדת. 30% מהמעוף זה בנקים, הבנקים בארה" ב ירדו יותר מתחילת שנה. עוד 10% טבע עם הבעיות שלה, סלקום פרטנר ובזק תחת רגולציה, ושטראוס נסחרת תחת מחאה, חברה לישראל יש לה סיכוי לצאת מהמעוף בהקשר להפחתת הריכוזיות. מה נשאר? כן שכחנו - במעוף נסחרות גוגל, אפל, סמסונג, מיקרוסופט, ואינטל. מספיק כבר עם השטויות, וזה עוד מבעלי בית השקעות גדול.
    סגור
  • 9.
    האיש מדבר מפוזיציה..עוד לא ראינו תחתית!!
    סגל 16/10/2011 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן...נמאס כבר לשמוע שרלטנות ללא סוף...הכל גרוע חוץ מנסיונות לשפר ביצועי סוף שנה של סטפק וחביריו לכן אדון סטפק ..שתוק!!
    סגור
  • אתה בכלל לא מדבר מפוזיציה?! תקרא מה רשמתי על
    אבי.ג 16/10/2011 22:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פראיירים.
    סגור
  • 8.
    מניות הגז והתקשורת נפגעו הכי חזק ...
    הנביא 16/10/2011 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והן יתקנו בהתאם רציו אינטרנט זהב בזק
    סגור
  • 7.
    זהירות מלכודת דובים
    מציאות ודמיון 16/10/2011 22:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש אין שום סיבה-אין את האירועים במצרים,בסוריה,בלבנון,לוב ,בנוסף אין את הפלסטינאים באזור,אין מחאה חברתית שתרסק את רווחי החברות העושקות אותנו ויש-משאלות לב ומלכודת דובים-ראו הוזהרתם
    סגור
  • 6.
    השורטיסטים צוהלים מאושר!
    קליפת השום 16/10/2011 22:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסבר:מי שרכש תעודות חסר(גורמות לחיסרון כיס)יתכן ויוותר על חגיגת העליות המטורפת!!ויחד ען זאת יהנה מהפסד הוני.מי שרכש פוטים.....יגלה שלא עושים איתם אהבה...מי שהגדיל לעשות...ומכר בנדיבות קולים...אין בעייה!שיגדיל ביטחונות וישפץ הפסדים ויחרוק שיניים תותבות!!!סה" כ אני אספתי קולים....מאחל בהצלחה לכולם.גם לשורטיסטים התמימים.הכל באהבת הזולת(הנשים בלבד)
    סגור
  • למס 6
    א 17/10/2011 08:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חשוב אם אתה טועה או לא. אהבתי את צורת הכתיבה
    סגור
  • 5.
    רציוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו (ל"ת)
    דניאל 16/10/2011 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ובקיצור או שיעלה או שיירד...
    מביעה דעה 16/10/2011 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שסטפק שוכח שב-2010 הבורסה בתל אביב עלתה הרבה יותר מאירופה. לכן למעשה אירופה סוגרת פערים מולינו.... אני הגעתי להחלטה שב-1,200 אני מוכרת את החלק המנייתי בתיק. אין סיבה ממשית לעליות כל עוד העולם כולו (מלבד סין) חי על חובות ולא על יצרנות. בנוסף הטרור בארץ בודאי יפרח לאחר עסקת שליט, כך ש-1,200 זה מכובד ביותר בשביל לנוח לשנה.
    סגור
  • סטפקוס התכוון שסנופי ייפול 15% , לא הבנת : )
    GUY 17/10/2011 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה לא כל כך פשוט כמו שאת כותבת , " או ש..או ש.. " זה עובד ככה : האסטרטג הראשי של בנק ההשקעות האזרבייג' ני ששמו " ז. בעין בעמ " עשה מחקר וגילה שההסתברות למיתון בארה" ב עלתה מ 2/5 ל ל 21/50 , שזה הבדל עצום ולכן יש המלצה לקנות . או למכור . או שניהם ביחד אם אפשר , ובית ההשקעות שלנו בדיוק משווק את המכשיר הזה , שדומה לשם של בית ההשקעות רק בלי ה" בעין " .
    סגור
  • למביעת דעה המלצה
    המחשב 17/10/2011 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במידה ויש לך את הנוסחה אין מה להמליץ במידה ואת מנחשת כמו כל האתר תמתיני להמלצות במשך הדרך לא תפסידי לעולם
    סגור
  • 3.
    מניית אינטרנט זהב טיסה נעימה (ל"ת)
    הראל 16/10/2011 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    There is a reason
    CPA 16/10/2011 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    And it' s called real estate...
    סגור
  • 1.
    כשסטפק אומר לקנות אני יודע מה עליי לעשות.. (ל"ת)
    למכור למכור למכור!!! 16/10/2011 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמה שאתה צודק !! (ל"ת)
    UUU 16/10/2011 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות