אלדד תמיר: "זה לא מהותי אם המס על הבורסה זה 20% או 25% - לא תהיה השפעה"

רשות המיסים: לקראת העלאת המס יוסדר מהלך מקדים של מכירה רעיונית אורי גרינפלד מפסגות: "באורח פלא, שוק המניות בכלל לא מגיב - אבל יש לכך 2 סיבות"
 | 

הממשלה אישרה אתמול את חלק המיסוי מהמלצות ועדת טרכטנברג לבחינת יוקר המחיה בישראל. אחת מההמלצות צפויה להשפיע על הכיס של הסוחרים בבורסה בת"א - העלאת מס רווחי הון מ-20% ל-25%.

אלדד תמיר, מנכ"ל בית ההשקעות תמיר פישמן, התייחס בשיחה עם Bizportal לעניין אישור ההעלאה של מס רווחי ההון ואמר כי "לא תהיה השפעה על הבורסה בטווח הקצר, ההתנהגות של המשקיעים תהיה זהה וזה לא באמת מהותי אם המס הוא 20% או 25%. זו עובדה שאותה הם יצטרכו להפנים".

מבחינת המשקיעים הזרים, אומר תמיר, כי "אני לא רואה השפעה כי בישראל יש אמנת מס, מה שאומר שהם לא משלמים כפל מס. אולם לגבי השקעות ריאליות עלולה להיות פה ירידה בכדאיות".

אורי גרינפלד, הכלכלן של פסגות, התייחס אף הוא לעניין ואמר כי "באורח פלא, שוק המניות לא מגיב להחלטה באופן חד ולא נראית תנועה מאג"ח צמוד לאג"ח שקלי. הסיבות לכך הן: א) העלאת המס היתה צפויה ולכן מתומחרת. ב) יש לשוק דברים חשובים יותר כרגע לחשוב עליהם.".

עוד אומר גרינפלד, "יש לשים לב כי משמעות נוספת להחלטה היא בפער שגדל בין מיסוי ריאלי לנומינאלי ( ממשלתי, , פקדונות) ובהשפעתו על העדיפות להחזקת נכסי באופן ישיר לעומת במסגרת מוצר פיננסי (קרן, תעודה)."

נזכיר כי עד 2003 השקעה במניות הנסחרות בבורסה היתה פטורה לחלוטין ממס. בעקבות תיקון חקיקה - נקבע מס של 15% שהחל בגבייה על שנת 2004. בתחילת 2006 נכנס לתוקף השלב השני של אותה רפורמה מ-2003 כאשר המס על הבורסה טיפס ל-20%. בשני המקרים (2004 ו-2006) הוחלט לאפשר 'מכירה רעיונית' בכדי שמהמשקיעים יוכלו לממש במס הישן מבלי לגרור תנודות בבורסה. במכירה רעיונית המניות לא נמכרות באופן מעשי בבורסה אלא נקבע שער למניה שבגינו יחושב רווח ההון.

גם הפעם רשות המיסים תקבע הסדר לביצוע מכירה רעיונית בדומה לפעמים הקודמות. כמו כן, רשות המיסים מסרה ל-Bizportal כי גם תחול קביעה באופן חישוב הריבית שנצמחה בידי יחידים לפני ואחרי התיקון המוצע (לדוגמה לעניין פיקדונות ותוכניות חסכון), באופן שהשינויים בתיקון יחולו רק על הריבית שנצמחה אחרי יום כניסת התיקון לתוקף.

תגובות לכתבה(73):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    טעית ובגדול אלדד,עם כל הכבוד.
    שגיא טובי 15/03/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מהתגובות הינך מבין כמה משקיעים יצאו משוק ההון ועברו לנדל"ן,ובצדק מבחינתם.15.3.2013
    סגור
  • 55.
    מכירה רעיונית
    רמי חיימוב 24/12/2011 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיועדת לנירות מורווחים כלומר השער - גבוה. אם הוא גבוה וירכש מחדש באותו השער - כלומר איפוס של הנייר, כל ירידה מתחת לשער זה תהווה הפסד. ושוב אם אנחנו בפיק, יהיהמצב של קושילהגיע לפיק. האם זה כדאי? האם לא עדיף פשוט לצאת ולהיכנס ביחס נוח? כלומר עדיף לא להרוויח מאשר להפסיד והשנה נצטרך גם להרוויח אקסטרא 5%...
    סגור
  • 54.
    מעניין שהטלת מס הון החלה בזמן ביבי. (ל"ת)
    rubi 01/11/2011 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    אין עלייך אתה גם היית אופטימי בשיא המשבר המשך
    הראל 01/11/2011 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדרכך הזאת אתה ושלמה מעוז שני תותחים כל הכבוד תמיר!!!
    סגור
  • 52.
    רק דבר אחד:אלה האנשים שמחזיקים פנסיות
    אריאלה 31/10/2011 23:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלנו 50 שנה? לא נקבל כלום.הם יפסידו הכל.
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    האם המכירה הרעיונית חלה גם על ניירות מפסידים? (ל"ת)
    לצורך מגן מס 31/10/2011 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    טיפש - כבר אמרנו ? כנראה שהוא מפחד מאד מירידו
    מתמטיקאי-1 31/10/2011 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירידות חדות ולכן מרשה לעצמו לדבר שטויות. אבל לא יעזור לו : הירידות יגיעו בקרוב וראלי של סוף שנה כלכלית לא יהיה כלל ומה שיהיה זה ירידות.
    סגור
  • 49.
    מדבר קשקשן שמרויח מליונים על חשבון הציבור (ל"ת)
    תום 31/10/2011 20:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    מישהו יכול להסביר לי בדיוק את הפסקה האחרונה?
    רמי 31/10/2011 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כן, רשות המיסים מסרה ל-Bizportal כי גם תחול קביעה באופן חישוב הריבית שנצמחה בידי יחידים לפני ואחרי התיקון המוצע (לדוגמה לעניין פיקדונות ותוכניות חסכון), באופן שהשינויים בתיקון יחולו רק על הריבית שנצמחה אחרי יום כניסת התיקון לתוקף. ובכן, מה זה אומר? דבר שני, האם גם נקבל החזרים על הפסדים ממס הכנסה בגובה 25 אחוז?
    סגור
  • 47.
    פרימיטיב לדוגמא, עליה של 5% מאוד משמעותי!
    קובי 31/10/2011 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחמניהו וחברו הליצן שטייניץ מיהרו ל" אמץ" המלצה העלולה לפגוע במשקיעים ובבורסה כולה
    סגור
  • 46.
    מה קורה בחברה שלך?אתמול ראיינתי 3 אנשי השקעות
    אלדדוש 31/10/2011 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלושתם עובדים בתמיר פישמן ולפי מה שידוע לי זה כמות האנשי השקעות שיש שם. יש שמועות בשוק שאתה גם מחפש קונה לחברה שלך. תאמין לי מתאבד מי שמגיע לעבוד אצלך. השנה 30 אחוז מכוח העבודה בחברה הלך, או מרצונו או שלא מרצונו. יש גם שמועות שאתה לא מתכוון להביא מחליפים לקרן ארביב המנהלת משאבי אנוש שהתפטרה ולמאור אבגיל הסמנכל מכירות שהתפטר חודש אחרי שקידמת אותו. האמת זה העונש שלך על הרמאות עם הקרן נדלן שלך. אין פלא שדני פישמן מתרחק ממך כמו מאש. בהצלחה אלדדוש.
    סגור
  • 45.
    רציתם מחאה?
    קיבלתם מחאה! 31/10/2011 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי אף אחד לא באמת יעזור למי שבאמת צריך. לאף אחד לא איכפת אם אני מרוויח 3000 ש" ח ועובד כמו חמור. למה לא מעלים את שכר המינימום במקום להתעסק עם מס על הבורסה?
    סגור
  • 44.
    אלדד תמיר
    קובי 31/10/2011 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו חוסר מקצועיות!!!! גם 0.05% לאורך שנים זה הרבה כסף ולא רק 5%!!! אתה לא יודע מה האפקט הגדול של ריבית דריבית? מטומטם מי שנותן לך לנהל את כספו!!!! הצלחת להרגיז אותי בחוסר מקצועיות שלך!!!
    סגור
  • 43.
    למה אני צריכה לשלם עבור ילד בן 3?
    שמישהו יסביר לי 31/10/2011 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עי הטלת מס על חסכונותי? הם לא יכולים לעמוד במחירי הגנים המחירים מופקעים? אז שיעשו פיקוח על המחירים. ! בגלל שביבי וחבריו רוצים להשאר בכסא אז אני צריכה לשלם כל החיים? ומי זה הטרכטנברג הזה? הוא נבחר צבור? הצבעתי בשבילו? מה פתאום הוא מנהל לי את החיים? ועוד אחד מדושן עונג הנמנה עם חבריו של ביבי ששילם לו על הכנת הדו" ח והוא באלפיון העליון עם משכרת עתק! לא בחרתי בו וזאת ההזדמנות של ביבי להטיל עלי מס . על החברות הגדולות שטייניץ הודיע שהוא דוחה זאת בשנתיים. אני לא מסכימה שיעשקו אותי. ולא רוצה לממן ילד בן 3 אף אחד לא ממן לי את ילדיי למה שאממן ילדים של מישהו אחר כדי ששרה וביבי יבנו עוד בית בקיסריה? וישארו בשלטיון? העם טיפש שנותן לביבי לסדר אותו
    סגור
  • אנשים עושים עוד ועוד ילדים ואחרים צריכים לממן
    צודקת!!! 31/10/2011 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיפסיקו להתרבות כל כך על חשבון אחרים. גם ככה יש יותר מידי אנשים על כדור הארץ. הרי בסופו של דבר לא באמת עוזרים למי שצריך, כמו אלה שמרוויחים שכר מינימום.
    סגור
  • 42.
    התנצלות
    בעל זיכרון 31/10/2011 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שמאיר ברק התנצל וביקש סליחה גם בביזפורטל וגם בלילה כלכלי - גם אתה תצטרך בקרוב להתנצל על מה שכתבת כאן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 41.
    רק אם עמלת קנייה/מכירה " דמי שמירה" =0.2% (ל"ת)
    שווה להשקיע בבורסה 31/10/2011 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    תמיר יא טמבל
    משקיע 31/10/2011 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה זכות בכלל יש לך לדבר? אתה נהנה מעמלות אז שששששש חוצפן
    סגור
  • 39.
    לא נמאס לכם? עלוקות מוצצי דם
    מציקים לאזרח המסכן 31/10/2011 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יום גזירה חדשה וחכמה חדשה מציקים לאזרח בכל דרך הברקות בלי סוף. מס על הבורסה עליית מס של 25% תוכנית אופק למורים והפיכתם לעבדים ובייבי סיטר הפיכת הילדים למסכנים לכלוא אותם כל היום בבית ספר כדי שההורים יעבדו וישלמו הרבה מס למדינת הזבל הזאת. התנכלות לרופאים ולמתמחים גם הם עבדים. עכשיו יחיבו בארנונה דירות ריקות מה זה ענינכם מה אדם עושה ברכוש שהוא קנה? תמורת נקודת זכות לאבא לילד בן 3 כולנו משלמים כל החיים במס. אנשים בני 50 לא מקבלים כלום ואם הם מפוטרים אין להם כלום. העיקר שהם ישלמו יותר מס. מציקים לאנשים שולחים למי שיש לו 5 שנים רשיון לעבור השתלמות במה? בנהיגה? מה התחדש? נותנים להם רכב חדש? המציאו שוב את הגלגל? במקום לתכנן ולהלחם בתופעות שיש פה רק מעלים מיסים. הרוסים שותים וודקה מעלים לכל עם ישראל את המחיר. כמה חוליגנים עושים תאונות כל האנשים עוברים השתלמות במה ההשתלמות? בנהיגה בשלג? בהחלקה במהירות 50 קמש בכביש 6 ? בנהיגה ביד אחת? מה רוצים מהעם ? לא סומכים שמי שיש לו רשיון יודע לנהוג? מטרידים בן אדם ממקום עבודה לעבור טמטום? זה לא נהג שעשה שטויות זה סתם מסכן שיש לו רשיון 5 שנים מה קרה ? הוא שכח לנהוג? ת ת ב י שו
    סגור
  • 38.
    צודק
    123 31/10/2011 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשבילי זה לא מהותי.אני כל הזמן מופסד.
    סגור
  • 37.
    רואה וורודות
    בארותיים 31/10/2011 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחי היקר..געגועים ואחולים עוקב אחריך בגלובס עושה ביהס' לבורסה..לבריאות! מאמין בקידוחים הבאים במגד לכן נשאר למרות שמופסד-מי שמאמין לא מפחד!!!
    סגור
  • 36.
    מישהו יכול להגיד מה קורה עם קרנות השתלמות ? (ל"ת)
    מתעניין 31/10/2011 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין מס
    משה 31/10/2011 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקרנות ההשתלמות כעת -והדגש על כעת, אין מסים!!! אבל..... האוצר מזמן שם עינו בקרנות הנ" ל.... מזל שכאן ההסתדרות (בנתיים) עומדת על רגליה האחוריות ועדיין אין מס......
    סגור
  • אין מס
    משה 31/10/2011 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקרנות ההשתלמות כעת -והדגש על כעת, אין מסים!!! אבל..... האוצר מזמן שם עינו בקרנות הנ" ל.... מזל שכאן ההסתדרות (בנתיים) עומדת על רגליה האחוריות ועדיין אין מס......
    סגור
  • 35.
    עכשיו זה זניח
    כולנו נבכה בפנסיה 31/10/2011 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושנשאל לאיפה הלך הכסף -יזכירו לנו שרבע (!!!) מהרווחים הלך למדינה עוד רבע לדני ניהול/אחזקה/משמורת/טיפול/ביטוח וממה שנשאר לנו - המדינה תגבה מס הכנסה.
    סגור
  • קיבל בום טראח בראש!
    העם שותק שוב 31/10/2011 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המס גרם לאנשים להשקיע בדירות והם עשו בשכל עכשיו העם יברח מהבורסה כדאי לשים הכל בדולרים וזהו
    סגור
  • 34.
    בקרוב תראו את הקריסה בבורסה
    חחח 31/10/2011 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    20 אחוז זה היה עול קשה מאוד....ועכשיו גמרו אותנו לגמריי..... תוסיפו לזה את העמלות ואת הסיכון!!! כבר שווה להשקיע בנדלן....תשואה מובטחת בלי כאבי ראש או הפסדים. נגמר הסיפור של הבורסה אנשים בקרוב יפנימו את רוע הגזירה ויוציאו את כל כספם וייקנו דירות....... מדינה מטומטמת.
    סגור
  • לא נראה ששוק הנדל" ן הולך להיות ריווחי בשנים (ל"ת)
    הקרובות 31/10/2011 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    הפגיעה במשקיעה היא ירידה של 6.5% מהרווח לא 5% (ל"ת)
    אבישי 31/10/2011 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    השוק יתמחר את 25% בקלפי
    טובי 31/10/2011 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה שהכל יקר בה מחירי בתים מזון הלבשה הנעלה רפואה איכותית חינוך השכלה מיסים על הכנסה על רווח הון על מכירת דירה על קניית דירה מיסי ארנונה מטורפים מים חשמל ..... ארץ אוכלת כיסי יושביה למה מגיע לנו כל הטוב הזה
    סגור
  • 31.
    זה לא אותו אלדד תמיר שהמליץ לנו בחום..
    אני 31/10/2011 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ....לפני פחות משנה לקנות את האגח היווני. עוד כשהיה אגח חסר סיכון בתשואה של 5%...? אכן, זה אותו אלדד תמיר. לילה כלכלי
    סגור
  • כל הכבוד על הזיכרון (ל"ת)
    שי.ע 31/10/2011 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    ללא ספק אתה בדרך הביתה עם שטיינמץ וה 120
    ביבי 31/10/2011 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואל תחשבו ששלי יחימוביץ יותר טובה . בכלכלה היא לא מבינה קשקשנית עלובה. צריכים מנהיגים אמיתיים עם שכל ולא רק פה
    סגור
  • 29.
    בהחלט לא מהותי,ממילא אין רווחים בבורסה.
    אני 31/10/2011 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק כאב לב.
    סגור
  • 28.
    שטויות, יפנה כספים לאפיקים אחרים (ל"ת)
    דר 31/10/2011 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    אח" כ מתפלאים למה מעלימים הכנסות, פחות אפשרויו
    עודף מסים 31/10/2011 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהמשכורת לא נשאר הרבה, אחרי מס הכנסה, מס בריאות (מחלה), ביטח לאומי( שלא נותן לך מה שמגיע לך),ועוד מסים שונים. אחר כל זאת, על כסף שכבר שילמת כל כך הרבה מסים, לא מאפשרים להרוויח משהו סביר, למה על הפסדים , לא ממהרים להחזיר לך את המס ??
    סגור
  • 26.
    חכה העם יתעשת תרגיש גם תרגיש (ל"ת)
    אתה לא מרגיש? 31/10/2011 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    לך לא לעובדים שפיטרת כן...
    קשקשן גדול. 31/10/2011 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה את העמלות שלך על הקרנות הכושלות תמשיך לקבל... אבל מה עם העובדים הזוטרים שנמצאים במחלקת אבטלה בביטוח לאומי
    סגור
  • 24.
    אלדד, אתה טועה ובגדול, התשואות של האגחי" ם
    שראל 31/10/2011 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ,המקמים הריבית על הפקדונות כל כך נמוכים, ולזה תוסיף את עמלות הקניה מכירה,דמי הניהיול , ואת המס ונותרתה ללא כלום. אם זה הניתוח שלך אז חבל מאוד ,אתה טועה ובגדול. זה ישפיע גם על קזינו המניות.
    סגור
  • 23.
    כל היום הורס לנו את החיים כל פעם הברקה חדשה
    ביבי המהפכן 31/10/2011 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שהוא ושרה מתנקמים בעם. פעם פוגע בתחבורה מבטל קוים, פעם מתחיל עם הרופאים והופך אותם לעבדים, הרס את החינוך והפך את המורים לבייבי סיטר ל40 חוליגנים שלא רוצים ללמוד ואין להם סיבה לשבת 8 שעות ביום בספסל הלימודים המורים יברחו וישחקו יותר מהר רמת החינוך תרד. יש מהנדסים ביו רפואיים בלי עבודה. עכשיו מס על הבורסה תוספת למה? לאבא עד גיל 3 נבלות!!!!! בגיל 3 תשלחו את הילד לקטיף? מי צריך את זה טרטנברג אדיוט נבלה ושליח של ביבי שטיינימיץ בדרך הביתה עם כל חבורת הזבל של הליכוד ועכשיו כמה אדיוטים מבתי השקעות לא מרגישים? חכה כמה ימים תרגיש ועוד איך
    סגור
  • טרכטנברג
    סופי 01/11/2011 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביאו אותו להציל את שורדי השואה עם דיאגרמות, מלים מפולפלות ומה קרה? כלום, אפס. הכל דבורים ושטויות. רק מי שיושב ליד הצלחת זולל ולא משאיר לאף אחד אחר
    סגור
  • 22.
    חוצפה ועזות מצח
    פנסיונר 31/10/2011 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו חוצפה ועזות מצח. השנה קופות הגמל הפסידו עד עתה 5-9 % בגלל הירידות בבורסה. מי לא הפסיד? בין היתר כותב הכתבה, שהרויח 2% משוק של 250 מליארד ש" ח. עשו את החשבון.
    סגור
  • 21.
    זה ישפיע עליך גם
    אל תדאג 31/10/2011 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם יברח עם כל כספו ממכם יגיע תור הדולר. לא לעולם חוסן
    סגור
  • 20.
    השוק עדיין בהלם יש כאלה שמבינים שעבדו עליהם
    אורח פלא ? 31/10/2011 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והם הפעם יהיו יותר מתוחכמים יפילו לכם את חברות ההשקעות יעברו למטח , יקנו בתים בחול יש עוד הרבה אפשרויות רק שלא תעבדו עלינו יותר. בושה
    סגור
  • 19.
    העלאת המס מתומחרת????
    אורי גרינפלד הגאון 31/10/2011 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה בדיוק מתומחר? יש היום ירידות זה התמחור או שמא אתה מתכוון לעליות שהיו? לא ברור הנייר סובל הכל גם את השטויות שלך. אנחנו לא טיפשים וואתם אינטרסנטים רוצים שהאנשים ימשיכו לקנות מניות העם מטומטם אבל יקלוט מהר מה קרה פה ולא ישקיע עובדה אני מכרתי מניות וזה עובר למטח
    סגור
  • 18.
    דמי ניהול
    משה 31/10/2011 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לו זה לא משנה !!!! הוא תמיד יקבל דמי ניהול לא משנה מה קורה מסביב!!! אבל ,אם נהיה רציניים לרגע אם כבר העלו את המס ל25% מדוע לא לגבות רווחים כמו שגובים במכירה ולשלם הפסדים ( לא בסוף השנה עם הגשת דו" ח) ברגע המכירה!!! מדוע על זה אף אחד אינו מדבר והציבור מפסיד הרבה כסף בעקבות אי הגשת דו" ח על מאות או אלפים קטנים של רווח-הפסד!!!
    סגור
  • קיזוז הפסדים
    מרוז 31/10/2011 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה טובה מאוד שמבקשת את תשובת הרשויות
    סגור
  • אנחנו נסחטים כמו לימון לללפרנס עלוקות
    עובדים עלינו 31/10/2011 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלא שהפרופסורים למתימטיקה מתלוננים על המורים למתימטיקה מי רוצה ללמוד קשה ולהשקיע עדיף לעבוד בבתי השקעות ולחלוב את הציבור המטומטם.
    סגור
  • 17.
    אני לא מבין - הצבעתי ביבי וקיבלתי עמיר פרץ?
    תומר 31/10/2011 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה קומוניסטית נהייתה פה. תנו להתפרנס בשקט תפסיקו לדחוף לנו ידיים לכיסים פעם הבאה רק ליברמן
    סגור
  • 16.
    אתה ההוכחה ששכל ומזל זה דברים נפרדים (ל"ת)
    פרצוף זחוח 31/10/2011 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    ממש לא מהותי
    אי 31/10/2011 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח לא מהותי מה רציתם שיגיד שכבר עוד פחות שווה להשקיע אצלו כספים כי מדינה מטומטמת ורוצה שנקנה דירות כי שם אין מס עד 4000 שקל לחודש ואם במקרה יש לנו כמה דירות אז נשלם רק 10 אחוז ממש חכם גדול
    סגור
  • 14.
    תמיר-זכור אותי
    בארותיים 31/10/2011 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלילה כלכלי הבטחת שאין כלום-נפט בגבעות.. מבטיח לך בע'ה עוד אקנה את החברה שלך מהרווחים שיהיו לי לאחר קידוח מגד6..זכור אותי ואותך לא אשכח..
    סגור
  • רואה ורודות (ל"ת)
    בארותיים מה קורה? 31/10/2011 14:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    כבר לא משתלם לחסוך להשקיע לשלם עמלות וכו
    לידיעתך 31/10/2011 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדאוג אם המניה עולה יורדת פושטת רגל מרמים מפסיקים מסחר מוחקים מהסחר וכו. עדיף להרויח פחות להשקיע במטח וזהו לשמר על הכסף בבית תחת הבלטות העם עוד יחזור לזה זה רק עניין של זמן. וזה יקרה בקרוב.
    סגור
  • 12.
    לא מהותי?? חוצפן קטן!! (ל"ת)
    קובי 31/10/2011 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    כמה שילמו לך לדבר שטויות
    אלדד תמיר תתביש!!!!! 31/10/2011 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא ישפיע ? זה לא מהותי? אם ככה אתה מדבר אז אתה או טיפש או שמישהו שילם לך 5% מתחת לשולחן שתדבר שטויות. עלי זה כן משפיע זה ישפיע גם על כל האנשים שעכשיו נאלצים ממן ילד בן 3 מה עם אותם אנשים שביבי עם מדיניותו על האיש המסכן שסוחב על כתפו עול כבד שגרם להרבה עסקים להסגר מאז יש מפוטרים בני 50 ו 60 להם אין עבודה קבועה אלא כל מיני עבודות לפעמים אין להם פנסיה אין להם בטוח לאומי כזכור לך העלה את גיל הפרישה והם משתמשים בחסכונות הם לא ירגישו? זאת נבזות וזחיחות לדבר דברי הבל כאלו. עלי זה משפיע מכרתי כבר חלק מההשקעות בבורסה וזה עובר לדולרים . ועכשיו שהמדינה תתן לי הבטחת הכנסה.
    סגור
  • 10.
    במסי העמלות הפרועים של בתי ההשקעות זה לא פוגע
    פלוני 31/10/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה איכפת לו.
    סגור
  • 9.
    לא משפיע עליו כי הוא מליין
    דודו 31/10/2011 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אנו המשקיעים הקטנים זה פוגע בנו הרבה וזה בושה שמעלים את המס, כל הזמן מעלים את המיסים, חרא מדינה, נמאס לי ממנה כבר! גמרת אותנו!
    סגור
  • כרה ביבי כרה שטיינפליץ כרה מדינה וגם...
    אא 31/10/2011 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא כנראה אומר את זה מפוזיצייה הוא יודע שזה עלול להוריד את האטרקטיביות שבהשקעה במניות הוא מרוויח מעמלות [כמו שאחד פה אמר ] ולכן הוא מנסה ל' רכך את המכה ' שלא יברחו לו משקיעים שמהם הוא מוצץ תדם ...בעמלות וכו' וכו' כרה מדינה אמרתי ???
    סגור
  • 8.
    לי זה מאד משמעותי!!!
    אייל 31/10/2011 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נמאס כבר מההנהגה של המדינה שרק מחפשת להכניס יד יותר ויותר עמוק לכיס שלנו...אוי ואבוי שזה הצעד הראשון שנוקטים בו כתוצאה מהמחאה החברתית!!! אני אישית סוגר את כל תיק ההשקעות שלי עד סוף השנה והולך לקנות דירה נוספת...
    סגור
  • מחירי הדירות יירדו 20% לפחות!!!!!!!!! (ל"ת)
    רק לא דירה 31/10/2011 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הם ישלחו יד לבתים עי מס
    אל תקנה דירה 31/10/2011 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשקיע במטבע חוץ
    סגור
  • 7.
    זה משמעותי מאוד מקשה להרוויח (ל"ת)
    הוא סתם טרמפיסט 31/10/2011 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מה אכפת לו הוא מרוויח מעמלות (ל"ת)
    הוא לא סוחר 31/10/2011 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    זה התחיל ב 15% זה גזל וזה מהותי מאוד (ל"ת)
    לא ניתן לסחור 31/10/2011 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אפיקי השקעה
    star 31/10/2011 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוסר אטרקטביות במניות יכול להפנות את הכסף לשוק הדיור ושוב תהיה עלית מחיר בקניהאו השכרת דירה
    סגור
  • 3.
    בורסה - מורסה
    אורי 31/10/2011 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה כל כך לא מהותי שיורידו למס של 15% . גאון של אמא.
    סגור
  • שיורידו את המס! הנבלות
    נכון מאד 31/10/2011 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם רוצה כנסת בת 60 איש ולא 120 זה לא משמעותי
    סגור
  • העול הכבד על האזרח מן השורה
    סופי 01/11/2011 08:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שיושב ליד הצלחת זה לא מהותי - אולי - אבל מי שאין לו מידע פנימי, משכורת שמנה קרבה למקורות - זה כן מהותי. אני רואה שרים ללא תיק מסתובבים בבתי קפה בתל אביב כשבכיסם משכורת מן הצבא ומ
    סגור
  • 2.
    יא קשקשן
    רני 31/10/2011 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך אולי זה לא ישפיע....לנו המשקיעים הקטנים זה משמעותי
    סגור
  • זה כן מהותי,המס עולה ב 25% אצלך זה לא מהותי ?
    דוק 31/10/2011 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לקחת בחשבון שיש הורדות מסים שלא תמיד מקוזזות כאשר יש הפסדים כי לא כל אחד יש לו רואה חשבון ורץ למס הכנסה . ס" ה המעשי המס יהיה גבוה יותר.בחברות הגדולות זו לא בעיה אצל המשקיע הקטן זה מהותי
    סגור
  • אלדד, אתה טועה ובגדול, התשואות של האגחי" ם
    שראל 31/10/2011 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ,המקמים הריבית על הפקדונות כל כך נמוכים, ולזה תוסיף את עמלות הקניה מכירה,דמי הניהיול , ואת המס ונותרתה ללא כלום. אם זה הניתוח שלך אז חבל מאוד ,אתה טועה ובגדול. זה ישפיע גם על קזינו המניות.
    סגור
  • 1.
    שיורידו לך 5% מהשכר-הרי זה לא מהותי! (ל"ת)
    מקס 31/10/2011 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות