סוף התעלומה: דלק עצמה עומדת מאחורי ה"שורט" על אבנר - 346 מיליון שקלים

פוזיציית השורט על שותפויות הגז-נפט של תשובה קפצה לאחרונה, כעת מתברר מי עומד מאחוריה. אבנר הייתה בין חמש המניות הנסחרות ביותר היום
 | 

בחודשים האחרונים הופנתה תשומת לב רבה לעבר יתרות השורט העצומות אשר קיימות בשותפויות חיפוש הנפט והגז {אבנר יהש} ו ניו-מד אנרג יהש -1.11% ניו-מד אנרג 1,155 -1.11% ניו-מד אנרג יהש בסיס:1,168 פתיחה:1,148 גבוה:1,169 נמוך:1,148 תמורה:8,974,941 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אשר עמדו נכון לסוף השבוע על 330.7 מיליון שקל ו-91.7 מיליון שקל בהתאמה. היום מתברר כי מאחורי מרבית מפוזיציית השורט העצומה לא עומד גוף גדול שנטל פוזיציה כנגד השותפויות, אלא דלק קבוצה +0.77% דלק קבוצה 46,860 +0.77% דלק קבוצה בסיס:46,500 פתיחה:46,980 גבוה:47,060 נמוך:46,500 תמורה:21,665,556 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עצמה, בעלת השליטה בחברות אלו.

לבקשת הבורסה ורשות ני"ע הודיעו היום השותפויות כי נכון להיום קבוצת דלק שואלת 159.6 מיליון יחידות של אבנר ו-7.6 מיליון יחידות של דלק קידוחים. הגוף ממנו שואלת חברת ההחזקות את היחידות היא לא אחרת מאשר דלק השקעות - אשר מוחזקת במלואה על ידי קבוצת דלק.

במלים אחרות, הרוב המכריע של השורט אשר קיים היום על אבנר ודלק קידוחים הוא שורט טכני אשר מתבצע בתוך קבוצת דלק. בחברה לא מסבירים מדוע ביצעו את המהלך, אולם הערכות הן כי הסיבה לכך נעוצה בשיקולי מס שבתוך הקבוצה.

נכון לסוף השבוע יתרות השורט על אבנר ודלק קידוחים עמדו על 161.9 מיליון יחידות ו-7.9 מיליון יחידות בהתאמה. המשמעות היא ש-98% ו-96% מהיקף השורט על אבנר ודלק קידוחים מיוחס לפוזיציה שביצעה קבוצת דלק.

בחברת דלק מדגישים כי לדיווח שפורסם היום אין כל השפעה על סך היחידות הכולל אשר מוחזק על ידה בשותפויות הגז. דיווח יתרת ההחזקות המופיע לצד קבוצת דלק כולל בתוכו את שקלול סך היחידות המוחזקות על ידי קבוצת דלק באופן ישיר ושל חברת הבת דלק השקעות ביחד.

תגובות לכתבה(55):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    כמה ספקולציות רצות פה
    אלי 09/11/2011 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התשובה לתשובה למה הוא עשה את מה שעשה. יתכן שיקולי מס ואז אין בכך דבר לגבי שווי המניות האמיתי. יתכן וכדי להוריד את המניה ולרכוש עוד. אף אחד לא באמת יודע. דיי לז... את השכל.
    סגור
  • 26.
    אחד אחד פה
    חבורה של מפגרים 08/11/2011 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא מבין שנוח לתשובה להחזיק את המניות בריצפה כדי שימכרו לו בזול
    סגור
  • 25.
    לדעתי.
    פזית 08/11/2011 18:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה כנראה משהו בקידוחים שהיה מרסק תמניות האלו ולכן פתחו שורט עליהם. אם תשובה לא סגר תשורט עדיין כנראה שהחשש עדיין קיים ודרוש זהירות רבה.
    סגור
  • 24.
    כל הכבוד לתומר על החשיפה!
    דמו 13 08/11/2011 18:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשמעות היא שמישהו מאוד רצה אוירה שלילית סביב המניות כדי לעודד אנשים למכור והוא עשה זאת דרך מצג שוא נבזי!!
    סגור
  • 23.
    חוזה עם תמר, בלוק 12, לויתן, דולפין, אלון,רות
    קניתי אבנר - לקראת 08/11/2011 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי זו המניה הכי מבטיחה בסקטור הגז
    סגור
  • טען עוד
  • לא מתדלק ב" דלק" עד שיחזיר את כל הכסף! (ל"ת)
    אלון 08/11/2011 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    דופקים את המשקיעים
    המלש 08/11/2011 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר משאילים מניןת זה נעשה לצורך לחץ להורדת מחיר המניה ע" י הצע רב. אח" כ יכול המשאיל לקנות בזול ולהחזיר לבעל המניות המקורי את המניות עם רווח קל למשאיל. וכך גם המשאיל יכול לקנות מניות בזול. ז.א. גם המשאיל וגם בעל המניות מרויחים על חשבון המשקיעים . שערך המניה ורד.
    סגור
  • 21.
    למי שבאמת לא הבין
    שלמה 08/11/2011 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שאבנר צריכה לרדת ולכן הם משאילים מניות ולא סוגרים את השורט
    סגור
  • 20.
    מכר בחברות צבוריות והגדיל אחזקות בפרטי הנזק ע
    gg- רוצה את כל הקופה 08/11/2011 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנזק עובר לציבור שמחזיק את החברות הציבוריות שבמקרה של גילוי משמעותי יצטרכו לעשות אחת מהשתיים או דילול נוסף כדי לכסות את הפוזיציה הפתוחה ושוב על חשבון הציבור או רכישה ישירה מה שלא סביר בכל מקרה המרוויח היחידי זה תשובה וחבורתו בחשבון הפרטי שלהם מכיוון שגם אם לא תהיה תגלית החברה הציבורית תתכסה באיזה שלב על השורט ובכך תשמור להם על ערך המניות בפרטי, תשאלו איפה הרשות בארה" ב כבר מזמן היית מתבצעת השעייה מן המסחר עד לקבלת הסבר מניח את הדעת ואצלינו אל תדאגו הוא יודע מה הוא עושה עד שיזוזו הוא כבר יהיה מאחורי כל המהלך
    סגור
  • דלק הש' בבעלות מלאה של קב' דלק
    לא חברה פרטית של תשו 08/11/2011 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היות ואיננו יודעים באיזה מחירים נעשו השורטים ואיך יסגרו בפועל, איננו יודעים מי הנהנה ומי ה" לא-חסר" , אבל, בכל אופן, המדינה מפסידה מס ואנחנו - הפראיירים - נשלם מס רווח הון מוגדל בלי אפשרות לברוח ולתחמן, בגלל דפני ליף.
    סגור
  • אומרים: IF YOU CAN' T BEAT THEM JOIN THEM (ל"ת)
    אדי 08/11/2011 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בקיצור אבנר בדרך ל240 בטווח המיידי (ל"ת)
    אדי 08/11/2011 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אבנר עכשיו זה כמו אריה שגילה שהשרשראות מסביבו
    אבירם 08/11/2011 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכבלו אותו בכלל לא נעולות היא תשתחרר חזק למעלה זאת תעודת הסל על תגליות הגז בישראל- ים תטיס, תמר, לוויתן ועוד. אל תשכחו- זאת החברה שהקים מי שגילה את הגז במדינת ישראל!!!
    סגור
  • 19.
    תחשוב
    תחשבו 08/11/2011 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה אומר שאתה מעביר 100 שקל מחשבון שלך לחשבון שלך בבנק אחר תשאר אם אותו כסף אז למה עושים כתוב בכתבה שיקולי מס ז" א עובדים על מס הכנסה
    סגור
  • 18.
    בשחיטות יש רוחים לגנבים והציבור מפסיד (ל"ת)
    צדיק 08/11/2011 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    איזה מטוממים אתם לא הבנתם חדשות מעולות לאבנר
    דניאל 08/11/2011 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשמעות היא שפרט לצורכי מס אין כל הגיון מאחורי השורטים על מניית אבנר ואלה חדשות מעולות לאבנר!!! תראו נכנס משקיע עם יותר ממיליון ש" ח לאכול את הזהב שאתם זורקים עכשיו...
    סגור
  • 16.
    זה לא משפיע על סה" כ האחזקות כי השאילו אותם
    שחר מערכות שיווק 08/11/2011 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו מבצעים איסוף חזרה המסביר את המחזורים הגבוהים, מציע למכור לו יקר, האיש הסתבר כשרלטן חסר מעצורים.
    סגור
  • 15.
    חושבני, רבותי, שלא כל כך הבנתם!!!!!
    המשביר לצרכן 08/11/2011 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם בדלק ובנותיה טוענים שלשורט אין שום השפעה על סך היחידות המוחזקות והשליטה בשותפויות, כפועל יוצא, המשמעות היא שעל כל יחידת שורט ב" קבוצת דלק" הוגדל הלונג ב" דלק השקעות" ! כלומר, בלשון בנינ אדם: כשקב' דלק מכרה שורט הקונה מנגד היתה " דלק השקעות" . סך היחידות בקבוצה הכוללת לא השתנה, אבל מזומנים עברו מהכיס של דלק השקע' לקב' דלק, וסביר מאד להניח שהכל נעשה בהתאם לשיקולי מס, היינו, לגרום הפסד לאחת החברות שיש לה רווחים חייבים ו/או מנגד להעביר את הרווח לחברה שיש לה הפסד צבור... וזה, רבותי, רק יבהיר לכם " צדק חברתי" מהו, כולל המלצות טרכטנברג, שבסופו של דבר יגרמו לנו הקטנים לשלם יותר מס (מישהו אמר 25% ? ....) והשמנים העשירים יהיו תמיד פטורים עקב התרגילים הכשרים, לכאורה.
    סגור
  • פיספסת
    אדי 08/11/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היחידות היו בהשאלה.לא נרשמה פעולה של מכירה בדלק השקעות. דבר שני : הרווח נרשם בקב. דלק ושם שולם מס. דבר שלישי: מתי שהוא צריך להתכסות או חהחזיר כסף ל דלק השקעות ואז זה ירשם כהכנסה. העניין היחד כאן הוא שזה חוקי אבל מסריח. באמת נשאלת השאלה איפה הרשות לנ" ע.
    סגור
  • אדי, יקירי: אל תגיד לי פספסת, אם אינך מבין!
    המשביר לצרכן 08/11/2011 14:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. עפ" י התאור כאן, דלק השקעות היתה הקונה (שוב: קונה) ומי שמכרה היתה קבוצת דלק 2. פעולות קניה-מכירה נרשמו גם נרשמו, ובוצעו בפועל, יקירי! 3. כידוע, אסור לבצע " שורט" , ועל כן משאיל בעל המניות את הסחורה לזה שמבקש למכור, ועכשיו - הפלא ופלא - יש לו מניות ששאל, והוא כן יכול למכור אותן!!!.... 3. הואיל ודווח כי לא חל שינוי בסך היחידות (ובשליטה) הרי ברור שמי שקנתה היתה דלק השקעות, כי אם לא כן, והקונה היה מישהו חיצוני, דלק היתה יורדת באחזקותיה.... 4. הואיל והפוזיציה טרם נסגרה ברור, שהרווחים-הפסדים עוד לא מומשו, אבל אצל בעלי עניין החישובים נעשים אחרת, ובכל מקרה, הם יוכלו - אם ירצו - להשפיע על מחיר השוק בכיוון הרצוי לצורך הסגירה.... 5. והכי חשוב: לנו העלתה הדפני את מס רווח הון, והטייקונים צוחקים עלינו בגדול.
    סגור
  • כנראה שבק. דלק יש הפסדים גדולים (ל"ת)
    רינה 08/11/2011 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    התרגיל של תשובה להשתלט בזול על חשבון המשקיעים
    שחר מערכות שיווק 08/11/2011 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל התרגילים של תשובה החל מדלק אנרגיה ועד אבנר להשתלט על מכרה זהב בזול לא לגמרי צלחו תשובה התברר כחמדן ללא מעצורים ולא רואה ממטר את המשקיעים עכשיו מנסה לרכוש מכהן את החצי השני של השותף הכללי כאן זה הגיוני ואבל לא הגיוני שתשובה ינסה לנפנף את ציבור המשקיעים שתמכו בו בכספם ולא ולנפנף אותם דקה לפני ההמראה
    סגור
  • 13.
    תשובה חייב הסבר למשקיעים ולרגולטור. (ל"ת)
    ישראל ישראלי 08/11/2011 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כהן פיתוח
    אלעד 08/11/2011 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלעד תשובה רודמקו כהן פיתוח?
    סגור
  • 12.
    זוהי פעולה אסורה ע" פ מידע פנים, איפוה הרגולטר (ל"ת)
    ישראל ישראלי 08/11/2011 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    חיידקי השורט
    זהירות חיידקים 08/11/2011 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוהי חבורה של נוכלים מתחת לראדאר החוק . מנצלים תמימות משקיעים .תתרחקו מרחק בטחון.לא הייתי קונה מהם אופניים ליום כיפור .תסתכלו טוב על הפרצופים ותבינו.
    סגור
  • 10.
    אני נדהם מרמת ההבנה של האנשים כאן
    יניב 08/11/2011 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין פלא שאתם מפסידים כסף.. אני מסכים עם יובל וישראל שהמשמעות של הכתבה היא חיובית ורק חיובית. הרי אם יש שורט על מנייה זה אומר שמישהו רוצה שהמנייה תרד וזה מה שקרב לאחרונה עם אבנר ודלק ק. הן ירדו כ- 40% כל אחת וכעט הן מבצעות וביצעו תיקון משמעותי. חלק מהירידה נובע מהשורט עליהן ואני זוכר שלפני כמה חודשים כבר אמרתי כאן שאני רואה שורטים של שני המניות ובלוקים גדולים של מכירות ולא מבין למה. אני יודה שהפסדתי כסף בגלל העניין הזה באבנר (לא הרבה) ומתברר שרק בגלל תשובה עצמו. ועכשיו חלק מהתיקון האחרון כנראה נובע מהירידה בשורט על המניה.. לפי דעתי הדרך היא עוד למעלה בשניהם ולמי שלא הבין שורט זה " חסימה" למניה עצמה.
    סגור
  • סוף סוף תגובה ששוה להתיחס אליה
    אדי 08/11/2011 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים עם כל מילה. המשמעות כרגע חיובית. השורט כבר היה והמניה מתמחרת אותו. עכשיו הגיע זמן לכסות -נראה לי שהסקוויז בדרך אלא אם המכירה היא על אמת ז" א דלק השקעות לא מתכוונת להחזיר לעצמה את המנית. לך תדע מה יש לנחש הזה בראש.
    סגור
  • זה נכון שהוא נחש אבל אני מאמין
    יניב 08/11/2011 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במניות אבנר ודלק ק. כאמור את אבנר מכרתי בהפסד כי ממש לא הבנתי מה קרה שם שירדה הרבה בניגוד לתחזיות אבל בשבוע החלטתי ללכת על דלק קידוחים לאחר ניתוח הגרף שלה והיא כבר עשתה את שלה ועוד תעשה. היא מתקנת לי מעט את ההפסדים של אבנר למרות ששניהן עולות ויורדות כמעט אותו הדבר.
    סגור
  • 9.
    יאללה תסגרו שורטים, המניה תטוס למעלה. (ל"ת)
    אבי 08/11/2011 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מדוע תקנות נע חובת הדיווח לא חלות על זה ? (ל"ת)
    איציק 08/11/2011 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אתר חדש של גבעות www.oiland.co.il כל אמת (ל"ת)
    tph... 08/11/2011 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אני קורא את התגובות כאן ואיזה בורות..כנסו
    יובל 08/11/2011 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו מה לא ברור??!! האיש עשה שורט , תחת ההנחה שאבנר תעלה לצורך קיזוז מס (הוא הפסיד אם למישהו עד עכשיו זה לא היה ברור) ולמה עשה קיזוז מס ? את זה תשאלו אותו בפועל אף אחד (מלבדו) לא הפסיד כיוון ומאז השורט המניה עלתה בכ 50%!! הדבר היחידי שייתכן ומשקייעים חששו מהיקף השורט האדיר. מה הלאה? כיוון והחששות תמו , סביר להניח שאבנר תמשיך במומנטום החיובי שלה מה גם שיש לה הודעות מאוד חיוביות בדרך... אחת מהן מאוד מאוד חיובית ..הסכם עם חברת חשמל יאללה ביי חברים אהה ועשו טובה, תלמדו, תשכילו ותפסיקו להיות בורים!!!
    סגור
  • ליובל היקר, הוא עשה שורט על מניה של עצמו!
    איתי 08/11/2011 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יד אחת הלוותה מהיד השניה. בזמן שאחת הרוויחה, השניה במקביל הפסידה. אז איש יקר, תשובה לא הפסיד כלום על השורט הזה. ככה אתה בא ללמד אחרים?
    סגור
  • כן איתי , אני בא ללמד כנס...
    יואב 08/11/2011 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשובה אכן הפסיד על השורט אבל ההפסד נעשה במכוון לצורכי מס. במילים אחרות הוא משחק בין החברות בכדי למקסם רווחים ולייצר הפסדים בחברה אחת על מנת לקזז רווחים זה עדיין להפסיד.. אם כי במקרה שלו לצורך קיזוז אז כן אני בא ללמד..ויכול להיות שלא הובנתי ואני מקווה שהפעם אני יותר ברור
    סגור
  • בואנה, יואב, יובל.. WHATEVER, אתה אהבל
    אחד מהצד 08/11/2011 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה מקשקש ושולח אחרים ללמוד?..... ראשית: אין כאן תשובה. יש כאן חברת " קבוצת דלק" (שתשובה בעל מניות עיקרי בה במישרין ו/או בעקיפין) וחברת " דלק השקעות" שהיא בבעלות מלאה של " קבוצת דלק" (כך, שאין כל בעיה מבחינת בעלי מניות השליטה והמיעוט). חברה אחת השאילה את היחידות לחברה השניה, לצורך מכירתן בשורט. הואיל ועפ" י הדיווח לא חל שינוי בסה" כ אחזקות הקבוצה, ברור שזו מכירה ובמקביל רכישת אותה הכמות = העברה מכיס לכיס, כשבאחת נוצר רווח ובשניה - הפסד (כרגע עדיין על הנייר). הסגירה תעשה בהתאם לשיקולי המס, כמובן. אסור גם לשכוח שסוף שנת המס מתקרב, וגם זה שיקול... לכן, לא משנה מי משתי החברות תרוויח או תפסיד על הניירות, כי התוצאה היא שכל בעלי המניות בקב' דלק ירוויחו את המס שייחסך. לגבי בעלי יחידות ההשתתפות: אין לי ספק שהם הפסידו כבר, אם מכרו בירידות.....
    סגור
  • קשקשן מטעם מחזיקי מנית הזבל (ל"ת)
    אתה אינטרסנט 08/11/2011 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חבורה של ליצנים כאן שלא מבינים כלום
    ישראל 08/11/2011 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכו תלמדו קצת כלכלה לפני שאתם זורקים משהו לבורסה
    סגור
  • 5.
    תרגיל מסריח?
    דובון 08/11/2011 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי שהרשות תבדוק אם הפרסום הרב לכמות השורטים לא נועד להוריד את ערך המניות לצורכי רכישה.
    סגור
  • 4.
    סוף סוף טיסה נעימה אבנר... (ל"ת)
    יואב 08/11/2011 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ל-4 כנראה לא הבנת!!! הטיסה נגמרה היכון לצלילה (ל"ת)
    מבין 08/11/2011 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה לא הבנת... זאת ההוכחה שהשורטים על אבנר הם
    אבירם 08/11/2011 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם ולא קשורים לשווי המניה או שמישהו חושב שהיא אמורה לרדת... זה רק לצורכי מס!!!
    סגור
  • איזו חוסר הבנה...ואתה עוד קורא לעצמך מבין... (ל"ת)
    יואב 08/11/2011 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    תשובה תשובה תשובה. בכל פעם שרואים כאן את
    אחת שמבינה 08/11/2011 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את תמונתך המבחילה זה אחרי שמישהו נעקץ. פעם משקיעי דלק אנרגיה, פעם שקועי דלק נדלן והפעם אבנר. עד מתי רשעים יעלוזו עד מתי???????
    סגור
  • תשובה מעביר מכיס לכיס
    הפוך גוטה הפןך...... 08/11/2011 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט שערוריה שהוא מרשה לעצמו עכשיו שהוא ירצה להעלות את הנייר לצורך בטחונות הוא יבצע מע?ן שורט סקוייז בלי קשר לתמחור אבנר היא קנייה לדעתי .
    סגור
  • 2.
    זה אומר שמחיר המניה מנופח (ל"ת)
    מגנים על עצמם מקריסה 08/11/2011 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ובמקביל בנק הפועלים מפרסם המלצה לאבנר?
    rhbv 08/11/2011 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט עושים סיבובים על חשבון המשקיעים?
    סגור
  • מצג שוא - דרושה התערבות של הרגולטור
    hjgkj 08/11/2011 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם רוצים להראות כאילו יש סיכון במניה כדי להוריד מחיר, מה שיאפשר להם לקנות. כנראה שהולך להתבצע מהלך, להתפרסם איזה ממצא. קוראים לזה בשפה פשוטה שימוש במידע פנים. מניפולציה של השוק ועוד. לדעתי יש מקום לחקירה של הרשות לנ" ע
    סגור
  • מניפולציה עלחשבון האיש הקטן
    aaa 08/11/2011 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר גנבים - לא רק הרגולטור צריך להתערב אלא גם התובע הכללי
    סגור
  • ברור ,המניות האלה גמרו את הסוס
    להשקיע במניות יתר 08/11/2011 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחובב יסכון ימצא במניות היתר עיניין הרבה יותר גדול.
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי מה זה אומר בפועל?
    rhbv 08/11/2011 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה תסבירו !!
    סגור
  • זה אומר שאין מי שבטוח שהיחידה תרד.
    atuk19 10/11/2011 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שבדרך כלל מוכר בשורט עושה זאת כי הוא בטוח שנייר ירד. וזה מלחיץ את המחזיקים האחרים. כאן לא זה המקרה.
    סגור
  • המניה נסחרת כאילו
    אבנר מכפיל רווח 45 08/11/2011 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה משהו, כאשר בפועל אולי שווה אגורות בודדות.
    סגור
  • איך אתה מסוגל להתייחס למכפיל במניות גז
    נלסון 09/11/2011 07:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעוד לא התחילו להפיק מהם
    סגור
  • רציו (ל"ת)
    לקנות רציו עכשיו 08/11/2011 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות