פרוטרום מסכמת רבעון פושר: גידול של 22% במכירות לא חלחל לשורה התחתונה
חברת {פרוטרום} פרסמה הבוקר (ה') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה. פרוטרום היא אחת מיצרניות הטעמים הגדולות בעולם ומנוהלת על ידי אורי יהודאי.
את הרבעון השלישי של השנה חתמה החברה עם עלייה של 22% במכירות לרמת שיא של 135.3 מיליון דולר. חלק ניכר מן העלייה (וליתר דיוק 9.6%) מיוחס לשינויים בשער החליפין של המטבעות האירופאיים והשקל מול הדולר. כמו כן, מספר רכישות אסטרטגיות שביצעה החברה תרמו 10.3 מיליון דולר נוספים לשורת המכירות.
בראייה קדימה מציינת החברה כי "מגמת עליית המחירים התמתנה ברבעון השלישי השנה ולאחרונה ניכרת יציבות ואף התחלת ירידות מחירים מעטות בחלק מחומרי הגלם מרמות השיא בהן הם נמצאים כעת".
בשורה התחתונה פרוטרום חתמה את הרבעון השלישי עם רווח צנוע של 8.7 מיליון דולר ברבעון שחלף, זאת לעומת רווח של 11.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. הסיבה לירידה ברווחיות נובעת מהוצאות מימון גבוהות יותר ברבעון המקביל, אך גם גידול בהוצאות התפעוליות.
אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של פרוטרום ציין כי "למרות תנאי שוק מאתגרים הצלחנו לצמוח צמיחה פנימית גבוהה מקצב צמיחת השוק. אנחנו מאמינים ששילוב של התמתנות והתייצבות מגמת עליית מחירי חומרי הגלם, הפעולות בהן אנחנו נוקטים להתאמת המחירים של מוצרינו, תהליכי ההתייעלות התפעולית ומיזוג מוצלח של הפעילויות שנרכשו השנה, יביאו לשיפור הרווחיות והרווח העתידיים של פרוטרום".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.גידול של 22 אחוז במכירות זה לא רבעון פושר!!משקיע בפרוטרום. 24/11/2011 10:44הגב לתגובה זו0 0לאחר השלמת ההטמעה של הפעילות שנרכשה החברה תתחיל להראות גם רווחיות גבוהה יותר. כל הכבוד להנהלה שעובדת במודל טבע. אני מגדיל החזקות כל פעם שיש ירידה במחיר המניה.סגור