צים שיווק: המחאה החברתית והתחרות שחקו את הרווחיות הגולמית; רוכשת 2 חנויות
המחאה החברתית נעלמה מהשטח אבל לאחרונה עקבותיה חוזרים לצוץ בתוצאות של חברות הקימעונאות. היום פרסמה חברת {צים שיווק}, המפעילה את רשת מחסני כמעט חינם, דוחות לרבעון השלישי של השנה בהם הציגה גידול בהכנסות ל-333.7 מיליון שקל, עלייה של 23.5% לעומת הרעון המקביל אשתקד. אולם כבר בשורת הרווח הגולמי נרשמה האטה.
הרווח הגולמי של החברה הסתכם ב-79.7 מיליון שקל, עלייה של 12.8% לעומת אשתקד. אולם שיעור הרווח הגולמי הסתכם ב-23.6% לעומת 25.8% אשתקד. בחברה מסבירים כי הקיטון נבע בעיקר כתוצאה מהחרפת התחרות
במשק ומתגובת החברה למחאה החברתית- הורדת מחירי מכירה. ה-EBITDA (הרווח ללא מס, והוצאות מימון) התסכם ב-17.35 מיליון שקל, ירידה של 15.7% לעומת הרבעון המקביל.
בשורה תחתונה החברה רשמה בסך של 9.2 מיליון שקל, מדובר בירידה של 32% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בנטרול רווח מחברה מוחזקת ועליית שווי הוגן לנדל"ן להשקעה ברבעון החולף, הרווח הנקי ברבעון עמד על 8.9 מיליון שקל, לעומת 9.2 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2010.
עד סוף 2013 - גידול של 47% במספר הסניפים
ברקע לפרסום הדוחות מסר ישראל אינהורן, יו"ר צים שיווק: "במיקוד של צים שיווק הוא חיזוק פעילות הקמעונאות, בה אנו מתמחים ואנו פועלים למכירת נכסי הנדל"ן המסחריים שלנו בפ"ת ובנהריה, כאשר חנויות המותג שלנו ימשיכו לפעול במרכזים אלו בשכירות. במסגרת יישום התכנית האסטרטגית אנו מתעתדים לפתוח לפחות 14 סניפים ברחבי הארץ עד סוף 2013, גידול של כ- 50%, בשטחי במכירה נטו לסך של כ- 50 אלף מ"ר וגידול של כ- 47% במספר הסניפים, לסך של לפחות 44 סניפים, תוך הישענות על התשתיות הקיימות וללא צורך בהגדלת הוצאות המטה".
בהודעה שפרסמה החברה במקביל לפרסום הדוחות מסרה כי התקשרה בהסכם לרכישת פעילות שתי חנויות בראשון לציון ובטבעון. הסכם הרכישה והסכמי השכירות בכל אחת מהחנויות, מותנה בתנאי מתלה לפיו העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.כנראה שזה הזמן להכנס. רווח פוטנציאלי גדול. (ל"ת)משקיע 27/11/2011 11:06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לחטוףףףףמבין עניין 27/11/2011 19:03הגב לתגובה זו0 0המניה בשפל מתחת למחיר ההשקה,צפי לעלייה חדה אין סיבה שלא מראים רווחיות בכל רבעון ממליץ בחום,מובילה בתחומה עם מכפיל רווח בריצפה !סגור