מוצרי נייס נבחרו להשתתף בתוכנית Cisco SolutionsPlus

התוכנית נותנת ללקוחות סיסקו, שותפי ההפצה וצוותי המכירות שלה חוויית הזמנה כוללת עבור אפליקציות ומוצרי צד-שלישי נבחרים. מוצרי ניהול האינטראקציות, ניהול האיכות וניתוח האינטראקציות של נייס נבחרו
 | 
telegram

חברת נייס +2.84% נייס 65,560 +2.84% נייס בסיס:63,750 פתיחה:65,360 גבוה:65,590 נמוך:65,030 תמורה:9,013,420 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בעלת מעמד של "מפתח פתרונות מועדף" של חברת סיסקו מזה שנים רבות, הודיעה היום (ה') כי הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם סיסקו ותיקח חלק בתוכנית Cisco SolutionsPlus במסגרת Cisco MediaSesne.

המשמעות הטמונה בהשתתפות בתוכנית היא שזו נותנת ללקוחות סיסקו, שותפי ההפצה וצוותי המכירות שלה חוויית הזמנה כוללת עבור אפליקציות ומוצרי צד-שלישי נבחרים. בתוך כך, סיסקו תציע את פתרונות NICE SmartCenter ומוצרי אופטיציזציה של כח האדם במרכזי שירות כחלק מהתוכנית. בנוסף סיסקו תציע את NICE Interaction Management לניהול אינטראקציות, NICE Quality Management לניהול איכות ו- NICE Interaction Analytics לניתוח אינטראקציות.

ג'ון הרננדז, סגן נשיא ומנהל יחידת שיתופי הפעולה ללקוחות בסיסקו, אמר: "אנו עובדים עם נייס מעל לעשור וכעת מעלים את מערכת היחסים לשלב הבא וכוללים את פתרונות העסקיים של נייס בפלטפורמת ההקלטה שלנו Cisco MediaSense. נייס הוזמנה להשתתף ב-SolutionsPlus בשל מעמדה המוביל בשוק, ההמלצות המצוינות מלקוחותיה ואיכות השרות והתמיכה המוכחים שלה."

אודי זיו, נשיא קבוצת מוצרי ה - Enterprise בנייס, אמר: "אנו נלהבים מעליית המדרגה ביחסינו עם סיסקו. בחירתנו כספק מוביל של פתרונות עסקיים כה אסטרטגיים למרכזי שירות ומוצרים לאופטימיזציה של כח האדם, מעידה על הערך המוסף הייחודי של היצע הפתרונות של נייס, התורם להעלאת ההכנסות, להגברת חוויית הלקוח, לשיפור הציות לרגולציה ולאופטימיזציה של תפעול מרכזי השירות".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות