דו"ח פושר לעל-בד: גידול בהוצאות המכירה והשיווק הוביל לצניחה של 53% ברווח

על בד העוסקת בייצור בדים לא ארוגים לתעשיית המגבונים הלחים ותעשיית ההיגיינה סגרה את הרבעון עם רווח של 3.5 מיליון שקל בלבד, זאת למרות צמיחה של 13% במכירות
תומר קורנפלד |

חברת על בד העוסקת בייצור בדים לא ארוגים פרסמה היום (א') תוצאות כספיות פושרות לרבעון הראשון. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-3.5 מיליון שקל, זאת לעומת 7.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

חברת על בד מתעסקת בשני תחומי פעילות, ייצור של מגבונים לחים, וייצור ושיווק של טמפונים תחת חברת הבת רוזתם שנרכשה על ידה. הפעילות של החברה מרוכזת בישראל, גרמניה וארה"ב.

ההכנסות של החברה ברבעון הראשון הסתכמו ב-311.6 מיליון שקל, עלייה של 13% ביחס לרבעון המקביל. מתוך הגידול, 33 מיליון שקל מיוחסים למגזר המגבונים הלחים וגרמניה, וסך של 6 מיליון שקל נוספים מיוחסים לפעילות המגבונים הלחים בארה"ב.

על התוצאות הכספיות של החברה הכביד גידול בהוצאות המכירה והשיווק שהסתכמו ב-38.7 מיליון שקל, זאת לעומת 31.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. בחברה מסבירים זאת בגידול בהיקפי המכירות שבאו לכדי ביטוי בעלויות ההובלה. כמו כן, החברה השיקה מוצר חדש בתחום ההיגיינה הנשית שהייתה כרוכה בעלויות הטסה גבוהות ומשלוחים מהירים ללקוחות בארה"ב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה