ההפסד של החברה ב-Q1 הצטמצם ל-800 אלף דולר - גידול קל במכירות
חברת תפרון ממשיכה במגמת ההתייעלות בפעילותה, אך החברה ממשיכה לשרוף כסף. חברת תפרון עוסקת בתחום הייצור ומכירה של הלבשה תחתונה, הלבשת ספורט ובגדי ים הנמכרים בעולם.
שנת 2011 הייתה שנת מפנה עבור החברה ומגמה זו נמשכה גם ברבעון הראשון של שנת 2012. ההכנסות של החברה עלו ברבעון הראשון בכ-2% לרמה של 28.4 מיליון דולר. החברה אף הצליחה להציג רווח תפעולי בסך 107 אלף דולר, זאת לעומת הפסד של 1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל.
על התוצאות הכספיות של החברה העיבו התייקרויות בעלויות התפירה בירדן, בעלויות הצביעה, ועלויות החרושת. לאור האמור, החברה נקטה במספר צעדי התייעלות שכללו הפחתה של מספר עובדי המטה ואיתור ספקים חלופיים זולים יותר לחומרי הגלם שלה.
בשורה התחתונה, תפרון סגרה את הרבעון הראשון עם הפסד של 804 אלף דולר, זאת לעומת הפסד של 2.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההון העצמי של החברה בסוף חודש מארס עמד על 30.5 מיליון דולר.
עמית מרידור, מנכ"ל תפרון: "החברה השקיעה בטכנולוגיות חדשות וזכתה להכרה מצד המדען הראשי של משרד התמ"ת שאישר לחברה תוכנית פיתוח לשנת 2012 בסך 3 מיליון שקל לטובת המשך פיתוח היכולות המיוחדות של החברה".
ארנון טיברג, יו"ר תפרון:"היכולת של תפרון לספק מגוון מוצרים מהמזרח הרחוק מאפשר לחברה להגדיל משמעותית את סל המוצרים והפתרונות ללקוחות ולהיות תחרותיים מול המתחרים העיקריים שפועלים במזרח הרחוק".
- 1.איתי 21/05/2012 13:21הגב לתגובה זובקרוב שער 1550 לאט לאט בלי שאף אחד ירגיש