חם באינטרנט: הרווח של פריון צמח ב-46% ל-2.6 מיליון דולר

ההכנסות הרבעוניות הסתכמו ב-16.3 מיליון דולר, צמיחה של 81% לעומת אותה תקופה בשנה החולפת. המנכ"ל: "הודות למאמצים שהשקענו במערכות ויכולות הניתוח שלנו, האצנו את קצב פעילות רכישת הלקוחות שלנו"
 | 
telegram

פריון נטוורק (סימול: PERI), ספקית בינלאומית של פתרונות מדיה דיגיטלית המפתחת יישומים להאצת חוויית התקשורת והשיתוף, פרסמה היום (ד') את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של השנה שהסתיימו ב-30 בספטמבר, 2012.

ההכנסות הרבעוניות הסתכמו ב-16.3 מיליון דולר, צמיחה של 81% לעומת אותה תקופה בשנה החולפת. יתר על כן, ההכנסות ממוצרים ומפרסום צמחו ב-78% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-5.4 מיליון דולר. הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2012 הסתכם ב-15.2 מיליון דולר בעוד שהרווח הנקי גדל ב-46% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם ב-2.6 מיליון דולר, או 26 סנט למניה.

עוד ראוי לציין שההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-39.8 מיליון דולר, צמיחה של 55% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. באותה תקופה ההכנסות ממוצרים ומפרסום זינקו ב-153% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-17.0 מיליון דולר.

ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון: "הודות למאמצים שהשקענו במערכות ויכולות הניתוח שלנו, הצלחנו להאיץ את קצב פעילות רכישת הלקוחות שלנו, ואנו מצליחים להשיג החזר גבוה מאוד על ההשקעה ולייצר צמיחה מהירה בהכנסות בתחום החיפוש".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות