הכנסות "כמעט חינם" עלו אך הרווח קטן ב-2.9% ל-8.9 מיליון ש"ח
צים שיווק, בעלת מותג קמעונאות מזון, "מחסני כמעט חינם", פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השלישי של 2012. נכון לכתיבת הדו"ח, צים שיווק מנהלת 35 סניפי סופרמרקט (כולל סניף בזכיינות) בגדלים שונים בפריסה ארצית המשתרעים על שטחי מכירה של כ-39 אלפי מ"ר.
במהלך הרבעון, הכנסות החברה הסתכמו בכ- 352.4 מיליון שקלים, גידול של כ- 4.3% לעומת כ- 337.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מגידול במספר הסניפים (תוספת של 7 סניפים לעומת אשתקד בקיזוז סניף הזכיין באלקנה שנסגר ב- 31.1.2012).
המכירות למ"ר ברבעון השלישי עמדו על כ-9,300 שקל, קיטון של כ-9.7% לעומת כ- 10.3 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד. המכירות למ"ר בחנויות זהות ברבעון השלישי עמדו על כ-10.3 אלף שקל, קיטון של כ-3.1% לעומת כ-10.6 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-8.9 מיליון ש"ח לעומת כ- 9.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של כ- 2.9%. הירידה בשיעור הרווחיות נובעת בעיקר מרישום הפסד ממכירת שנרשמה ברבעון הנוכחי לעומת רישום רווחים בגין עליית ערך שווי הוגן של נדל"ן להשקעה ברבעון המקביל אשתקד.
החברה הודיעה בנוסף כי ביום 18 באוקטובר 2012 התקשרה החברה בהסכם עם יינות ביתן אשר במסגרתו, תרכוש הרוכשת מכלל בעלי מניות החברה. לאחר מועד ההשלמה צפויה החברה להימחק ממסחר בבורסה ולהפוך לחברה פרטית בשליטה של הרוכשת
ישראל אינהורן, יו"ר החברה מסר: "הרבעון השלישי של השנה אופיין במלחמות מחירים קשות והמשך התחרות האגרסיבית בין הרשתות הקמעונאיות. אנו מתמודדים עם מגמות אלה באופן איתן ויציב הודות לניהול מוקפד ותחרותי של מחירי הקנייה והמכירה ובסיס ההוצאות של החברה. מצב השוק הקשה והחרפת התחרות מוצאים את ביטויים בהמשך הקיטון בפרמטרים התפעוליים של מכירות בחנויות זהות ובמכירות למ"ר. על רקע זה הוחלט להאט את קצב פתיחת הסניפים המתוכננים ל- 2013-2014, עם פתיחה של חמישה סניפים במקום שבעה סניפים בשנת 2012, וכן לסגור שני סניפים קיימים."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.זה מה שקורה שהניהול לא טוב (ל"ת)ניהול גרוע 23/11/2012 12:18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.רווח נקיצחי סולטן 23/11/2012 11:22הגב לתגובה זו0 0רווח הוא לא רק פרמטר של גידול בהכנסות, אלא התנהלות נכונה ופיקוח על כל סעיפי ההוצאות. www.sultant.co.ilסגור