פוטומדקס מאריכה בשנתיים הסכם ההפצה ביפן של מותג הסרת השיער no!no!

no!no! hair הוא המותג המוביל בקרב הנשים ביפן להסרת שיער, עם נתח של יותר מ-50% מסך המכירות הקמעונאיות. פוטומדקס תרחיב את קו המותג ותוסיף מוצר המיועד לגברים
 | 
telegram

ימים ספורים לאחר שהעלתה את תחזית צמיחת המכירות שלה, חברת {פוטומדקס} הדואלית דיווחה היום (ב') על הארכת הסכם ההפצה האקסקלוסיבי עם חברת Ya-Man ביפן לשנתיים נוספות עבור מוצרי הסרת השיער הממותגת תחת השם no!no!.

ההסכם החדש כולל כמויות מינימליות של מוצרי החברה שאותן תצטרך החברה היפנית להפיץ, וכן מדובר בו על המשך השקעה בפירסום, בדומה להסכם הקיים שצפוי להסתיים ב-31 בדצמבר 2012.

מחקר עצמאי הראה כי no!no! hair הוא המותג המוביל בקרב הנשים ביפן להסרת שיער, עם נתח של יותר מ-50% מסך המכירות הקמעונאיות של מוצרים מסוג זה שנמכרים ביפן.

Ya-Man היא יצרנית יפנית המתמחה בפיתוח והפצה של מגוון רחב של מוצרי בריאות, כושר וטיפוח, עם מכירות של 192 מיליון דולר בשנת 2011. Ya-Man היא שמניותיה נסחרות בבורסת טוקיו.

בתגובה לחידוש הסכם ההפצה עם Ya Man אמר ד"ר דולב רפאלי, מנכ"ל פוטומדקס, "Ya man היתה מפיצה חזקה של מותג הno!no בשלוש השנים אחרונות ואנחנו שמחים לחדש את ההסכם ואת השותפות ביננו, אשר מקדם אותנו כחברה המובילה בשוק היפני".

"אנו מצפים להמשך גידול במכירות מוצרי המותג no!no! ao בעזרת תוכנית השיווק לצרכנים סופיים ובעזרת העבודה המצויינת ש-Ya-Man עושה, שתקבל תמיכה מהרחבת המותג לעוד קטגוריות כולל קו מוצרי no!no! המיועד לגברים".

ביום חמישי האחרון העלתה החברה את תחזית המכירות שלה לרבעון הרביעי וזינקה בכ-8%. לפי התחזיות המעודכנות כלפי מעלה חברת האסתטיקה הרפואית צופה מכירות של 52-54 מיליון דולר ברבעון הנוכחי, גבוה ב-6 מיליון דולר מתחזיות האנליסטים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות