מדהים: 45% לערוץ 2 עם פרסום המדגם - בערב הטלוויזיה הנצפה אי פעם בישראל
עם ישראל נדבק למסכים אמש (יום ג') והדבר בא לידי ביטוי ברייטינג אדיר. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, מדגם חברת החדשות של ערוץ 2 בשעה 22:00 עמד על 45% עם פיק צפייה של 47.4%, ובסך הכל המשדר המשותף של חברת החדשות של ערוץ 2 ושל 'קשת' רשם 42.7%.
מי שלא הצליחו למנף בצורה משמעותית את ערב הבחירות, הם המתחרים: בערוץ 10 הרייטינג עמד על 10.3% (דומה לנתוני הרייטינג היום-יומיים), ובערוץ 1 הרייטינג עמד על 7.5%.בסך הכל צפו בכלל המשדרים 63%, הנתון המשותף הגבוה ביותר אי פעם.
לפני 4 שנים, אחוז הצופים ב-3 המדגמים עמד 50%: בערוץ 2 - 32.6%, בערוץ 10 - 11.5%, ובערוץ 1 - 5.8%. בבחירות 2006 הנתון עמד על 52% במצטבר.
ב'ארץ נהדרת '(קשת, ערוץ 2), במשדר מיוחד לבחירות ששודר מ-21:00, צפו יוותר מ-38.7%, השנייה הכי נצפית בכל הזמנים, ועם 1.1 מיליון צופים, הכי נצפית של 'ארץ' בכל הזמנים מבחינת מספר הצופים. לתכנית נחשפו 1.5 מיליון צופים.
המשדר המקדים למדגם, רשם בערוץ 2 38.7%, בערוץ 10 - 6.6%, ובערוץ 1 - 5.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: המהדורה המוקדמת של 'חדשות 2' הניבה 21.2%, מול 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 7.4%.
בגזרת החדשות: והמהדורה המרכזית רשמה 27.8%, מול 9.7% בלבד ל'חדשות 10', ו-6.6% ל'מבט' (ערוץ 1).
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.לא מחשיבים לערוץ 1 את הHD!הרייטינג שלהם כפול! (ל"ת)אנונימי 23/01/2013 17:47הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.דומה לריטינג של אסלה תפוסה-מוריצי 23/01/2013 09:14הגב לתגובה זו0 0פרסום התוצאות ערך 2 דקות דיי לבזבוז חשמל בפרסום חדשות חסרות ערךסגור