"ההתנהלות הכושלת של אל על הובילה להחמרת מצבה, ההסכם - הזדמנות"

כך אומר מנכ"ל משרד התחבורה בגלי צה"ל - "אלעל תוכל לפתח בריתות Code Share עם חברות זרות ותחליפים"
 | 

היום בשעה 11:30 צפויה הממשלה לדון בנושא הסכם "שמיים פתוחים" הצפוי להגביר את התחרות מול האיחוד האירופי ותוך כך להוזיל את מחירם של כרטיסי הטיסה עבור הצרכן הישראלי. כדי למנוע אישור הסכם זה החלה בחמש בבוקר שביתה ללא הגבלת זמן של חברות התעופה הישראליות, אשר ההסתדרות מאיימת להרחיב את השביתה ולהשבית את נמל התעופה בן גוריון ואת תנועת הרכבות.

עוזי יצחקי, מנכ"ל משרד התחבורה, אמר הבוקר בגלי צה"ל - "אנחנו נמצאים בדין ודברים עם חברת אל על 0% אל על 846.5 0% אל על בסיס:846.5 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ולוקחים בחשבון את נושא הבטחון. 40 מיליון דולר אבטחה זה משהו שהממשלה מוכנה ללכת לקראתו בסבסוד, יש התייחסות לנושא בהחלטת הממשלה. אבל להסיט את מרכז הדיון לביטחון אינו נכון."

"כחלק מפתיחת התחרות והחברות הנוספות הרבות שיגיעו לפה, אלעל תוכל לפתח בריתות Code Share עם חברות זרות ותחליפים. כפי שלכאן יגיעו חברות נוספות אל על וחברות נוספות יוכלו להגדיל את מספר היעדים לחו"ל, כפי שהייתה צריכה לעשות עד עכשיו. אנחנו רק רואים החמרה במצבה הפיננסי מאז ההפרטה. ההתנהלות הכושלת של אל על הובילה אותה למקום הזה, הייתה יכולה לפתוח אפשרויות נוספות. שמיים פתוחים – הזדמנות טובה לשיפור מצב אלעל."

לדברי יצחקי, המהלך יוביל להוזלה של מספר אחוזים במחירי כרטיסי הטיסה. "לא הוסתר שום דבר ממשרדי הממשלה, המסמך הוצג על שולחני, הוצגו תרחישים. הדו"ח הוא חלק מדאגה הולכת וגוברת לנוכח המצב הפיננסי של אלעל שממשיך להתדרדר, לכן אנחנו בוחנים מספר תרחישים עם שמיים פתוחים ובלי שמיים פתוחים."

תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    "ההתעיילות באל על " תוביל לאסון תעופה
    אזרח מודאג 22/04/2013 08:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאוד בעד שמים פתוחים אבל בכירי אל על לא יקצצו במשכורתם מה שיוביל לחיסכון וקיצוץ בתחזוקת המטוסים מה שיוביל לאסון תעופה ענק בישראל לצערי הרב !
    סגור
  • 11.
    מנכל אל על מה עשית תמורת המליונים שנכנסים לך לכיס?? (ל"ת)
    גנרל-מנכל 21/04/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    תגובה לחכמי הציבור הישראלי ששמח לאיד
    odedmano 21/04/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלעל זה לא רק שקדי ..אלעל זה 6000- עובדים מעמד ביניים ! חבל שפתאום אותם אנשים שכותבים כאן נהיו כאלה פתאיים והתחילו להאמין לממשלה ומשרדיה ביום יום,
    סגור
  • מעשה במחשבה תחילה
    נעם 16/09/2021 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבל שלא חשבתם על זה לפני זה בהתנהגות מול הלקוחות. חברת זבל גם לפני הקורונה
    סגור
  • 9.
    השביתות האלו הם בדיוק הסיבה לעודד "שמיים פתוחים" (ל"ת)
    סוחר27 21/04/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    מונופול גרידי . (ל"ת)
    בא 21/04/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    עוד מונופול גרידי . (ל"ת)
    בא 21/04/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    העיקר שקדי לוקח כל שנה 20 מיליון לחשבון
    M.R.I 21/04/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא פלא אל על בקשיים, הכל מתחיל ונגמר במנכ"ל הטמע שלהם..
    סגור
  • 5.
    כץ וביבי ,כול הכבוד ,תפרקו עוד מונופול . (ל"ת)
    בא 21/04/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    יילה לפרק את אל על ולמכור את המטוסים לאוספי מתכות או (ל"ת)
    שיורידו מחירים!!! 21/04/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חסכון
    משה 21/04/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    להנהלת אל על. 39.000.000 ש"ח להוצאות מוניות לשנה. האם זה הגיוני. מושחתים .
    סגור
  • 2.
    מנכ"ל, סמנכ"לים ומנהלי אגפים-כל אחד לוקח מיליונים בשנה
    אלי עלי 21/04/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    חוצפה, מנכ"ל אל על מדבר על תחרות לא הוגנת. אל על מפסידה אבל הבכירים לוקחים מיליונים רבים. המנכ"ל בשנה הראשונה לתפקידו קטף כ 16 מיליון ש,"ח. אז מה עושים באל על,מפטרים את הדיילים שלא יקבלו קביעות ומקבלים אחרים וככה הסבבים נמשכים, זו ההתיעלות שאל על מכירה. בקיצור-חברה עם שירות גרוע, מחירי כרטיס גבוהים, בכירים שמנותקים מאל על ולוקחים מיליונים- שיתיעלו או שיתפרקו.
    סגור
  • 1.
    אל על
    אורי 21/04/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן, להזכיר רק את הוצאות הבטחון עושה עוול לאל על ולעובדיה.ומה לגבי 35 שנים של חמישה וחצי ימי טיסות בשבוע? בתולדות התעופה לא היה כזה מקרה של קיפוח . ויש למשרד התחבורה החוצפה לבוא לאל על בטענות.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות