אקירוב: "הרצח היום בבאר שבע, זה קרה כי הפוליטיקאים מסיתים נגד הבנקים"

כך אמר אקירוב ב'לילה כלכלי' בהתייחס לרצח שאירע בסניף הפועלים. הפעיל החברתי תמיר חג'ג': "אני יכול להבין את האדם שעשה את זה"
 | 

הרצח בסניף בנק הפועלים בבאר שבע ממשיך לעורר הדים וככל הנראה זו רק ההתחלה. הערב ב'לילה כלכלי' התראיין איש העסקים אלפרד אקירוב שמחזיק בכ-10% ממניות לאומי ואמר כי "מה שקרה היום קרה בגלל פוליטיקאים שמסיתים את הציבור נגד הבנקים והטייקונים. מהפעילים החברתיים שצועקים אני לא מצפה לכולם, אבל הפוליטקאים צריכים לעודד שיח אחר".

הפעיל החברתי תמיר חג'ג' שהיה בין מובילי צעדת המחאה בת"א במוצ"ש האחרון התראיין אף הוא בתוכנית ואמר כי "אני יכול להבין את אותו אדם על מה מה שעשה, אני לא מסכים איתו אבל יכול להבין אותו, זה מעשה של יאוש". חג'ג' טען שהבנקים יכולים לגרום לאנשים להגיע למצבים קיצוניים וסיפר כי לו עצמו היה חוב של 200 אלף שקל שהתנפח ל-2 מיליון שקלים. כאשר נשאל חג'ג' אם להפגנות מול הבנקים היו אולי חלק במה שקרה - אולי המפגינים אשמים, אמר כי "אותו איש לא השתתף בהפגנות והוא לא מוכר לאנשי המחאה בבאר שבע, להפגנות אין חלק, אולי מינורי".

צעדת המחאה שיצאה מכיכר הבימה במוצ"ש האחרון ועברה דרך אבן גבירול, עצרה ליד כל סניף בנק והפעילים (ובעיקר תמיר חג'ג') ניסתה לשלהב את המפגינים לדפוק ולירוק על חלונות הבנקים. צריך לציין שרק קומץ מתוך כאלף המפגינים לקחו חלק בהסתערות על אותם סניפי בנק (שלושה במספר) לאורך אבן גבירול, אבל הצלמים היו שם והתמונות שודרו.

תגובות לכתבה(44):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    היה ראוי לגילוי נאות - כמה מניות לאומי יש לאיש (ל"ת)
    עוד חרטטן חסר בושה 21/05/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    אקירוב-עלוב נפש שכמוך
    zvkt nabv 21/05/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באת לחגוג על הדם,אין לכם בושה-חזירון עליון.
    סגור
  • 36.
    לאקירוב
    חיים 21/05/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה טועה הרצח קרה בגלל שחזירים כמוך רוצים לאכול את כל העוגה עד שכל החזירים יורדו מתחת לאדמה ימשיכו הרציחות לדעתי זאת רק התחלה למה שיקרה פה וחבל בסך הכל חשבתי שנקים פה מדינה נורמלית נקיה ושפויה כנראה טעיתי בגדול להתראות בהלוויות הבאות יחי החזירים העשירים מותכם קרב .
    סגור
  • 35.
    אני ממליץ לאקירוב להכנס ליו טיוב באנגלית ,יש שם חוויות
    בא 21/05/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של אנשים שעברו מוות קליני ,ולא משקרים ,ואז לעשות חשבון האים זה היה שווה .
    סגור
  • 34.
    תגובה אומללה של איש אומלל (ל"ת)
    ליאור 21/05/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 33.
    לאקירוב אכפת רק מחבריו הטייקונים וראשי הבנקים
    אקירוב מסית ומנותק 21/05/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אקירוב בעד המשך הרווחים העצומים של חבריו בעלי ההון ושל ראשי הבנקים הסרים למרותם. למעשה הרצח וההתאבדות אין קשר לדיון הציבורי, אדם מעורער בנפשו ביצע את המעשה והוא לא הראשון שסגרו לו את משיכת המזומנים- גם לי סגרו חשבון, ולעוד אלפים - זה לא גורם למעשים כאלה! אבל במגדל השן שם אקירוב שוכן לא מבינים דבר!
    סגור
  • 32.
    אקירוב גם אמר שאים היו עושים לאיש תיספורת של חצי
    בא 21/05/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיליארד דולר זה לא היה קורה .
    סגור
  • 31.
    אתה מנותק .אמריקה כבר כאן , (ל"ת)
    בא 21/05/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    לפי "הראש" של אקירוב לא צריך לעמוד במחויבויות
    אנונימי 21/05/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מחר מחרתיים עלינו לצפות לרצח של חרדים ורצח של משתמטים ורצח של האלפיון העליון ורצח של חברי האופוזיציה ועוד ועוד. אנשים פופוליסטיים "מתלבשים" על אירוע כזה או אחר ועושים ממנו "מטעמים (אקירוב, שלי יחימוביץ ועוד). על שכאלה אמרו חז"ל "סייג לחוכמה שתיקה".
    סגור
  • 29.
    אקירוב צודק,הסתה פרועה נגד הבנקים,הדם על ידיהם
    abu 21/05/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המגיבים הם קוזקים ניגזלים בלי להכירם אישית כמה פעמים נסעו לחו"ל,איזה סמרפון יש להם,גרים בצנטרום של הפיילהץ תפסיקו ליילל ולהאשים אחרים בצרות שלכם
    סגור
  • 28.
    להעמיד לדין את שלי יחימוביץ
    איציק שבתאי 21/05/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ללא ספק אלו הם הפירות של המחאה מעולם לא נכנס אדם למכולת ורצח בגלל לחם או חלב בנק הוא עסק פרטי בדיוק כמו מכולת ולכל הטיפשים הקנאים שחושבים שהבנק מרוויח על גביהם מיליארדים אז זה אפילו לא הפיצוחים בנק הוא לא בית תמחוי
    סגור
  • 27.
    אקירוב בן אדם מגעיל !! פעם חשבתי שהוא ג'נטלמן אמיתי ...
    נוחי 21/05/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מסתבר שהוא עוד חרטטן שמדבר מהפוזיציה .... בושה של עם !!
    סגור
  • 26.
    עושק קשישים בבית אבות
    אקירוב התמים 21/05/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עשה סיבוב מלוכלך על כספי אמי בבית אבות בנתניה. הלוואי ויתבע אותי אז תשמעו על האיש הנורא הזה.
    סגור
  • 25.
    שום הסתה רק הטייקונים לקחו את כל הפרשות
    תשובה 21/05/2013 08:01
    הגב לתגובה זו
    14 1
    הציבור הקטן משלם ריבית גבוהה ואין להם תספורת ויש להם תוספת סיכון הטייקונים ריבית אפס ומחיקות של 80 אחוז ובלי שום תוספת סיכון וכל מיני עמלות גביה יש להשוות את הסדרים למסכנים כמו לטייקונים לפחות
    סגור
  • 24.
    הבנקים עושקים את הלקוחות-אין תחרות ואין הבדל ביניהם (ל"ת)
    הבנקים אשמים 21/05/2013 07:38
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 23.
    הרצח קרה בגלל אנשים כמוך שאוכלים את הכל ולא משאירים
    צחי 21/05/2013 07:29
    הגב לתגובה זו
    16 2
    כלום לאנשים שבאמת עובדים ולא מקבלים מה שמגיע להם ונכנסים למערבולת של חובות ומאבדים את העשתונות.
    סגור
  • 22.
    יש להעמיד לדין את המסיתים על הסתה לרצח!
    די להסתה! 21/05/2013 07:28
    הגב לתגובה זו
    4 10
    המסיתים אחראים לרצח!
    סגור
  • 21.
    אקירוב-זה קרה בגלל טייקונים כמוך ששודדים את הציבור. (ל"ת)
    אתה מדבר שטויות בזקנ 21/05/2013 07:15
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 20.
    עת הנוכלים הגיע.הטיקונים מנסים להסיט את האש ...
    אנונימי 21/05/2013 07:12
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בגלל המחאה וכאב הקהל הטיקונים מפחדים מזעמו של הציבור.לכן כל מקרה קיצוני הם מנסים להסיט מעצמם לכיוונים אחרים.אולי מר אקירוב האשמה בכם בלבד ???
    סגור
  • 19.
    חולה רוח רצח 4 חפים מפשע ויש ש"מבינים" אותו??!! (ל"ת)
    האיש חלאה ומחבל 21/05/2013 07:00
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • לא עיניין של להבין אותו העניין להבין את הבעיה לימנע מיק
    אזרח 21/05/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקרים דומים בעתיד המציאות יותר חזקה מהאנשים ואסור ליטמון הראש בחול וליפתור הכל בלהגיד חולה רוח הרי לעצמו הוא לא השיג דבר אבל אים יתעוררו אז לאחרים זה יעזור וימנע אסונות דומים
    סגור
  • 18.
    אקירוב צודק - יש הסתה נגד הטייקונים הם צריכים
    מיליונים 21/05/2013 06:55
    הגב לתגובה זו
    2 12
    לעוף מכאן ואז נראה את אלפי המפוטרים
    סגור
  • 17.
    אולי מסיתים נגד הבנקים? העיברית של אקירוב לא משהו..... (ל"ת)
    דני צור 21/05/2013 06:55
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 16.
    הסתה? הבנקים גנבים בחסות החוק, סוף כל גנב לתלייה.
    גלית 21/05/2013 06:52
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הבנקים גנבים-מונופול של שודדים, את ימינו מקצרים, את רכושנו מחלקים(לחברים עשירים). הבנקים גנבים-השרים להם מרשים, אם ממשלה תצא נגדם, מי יממנם?(את המפלגות). בובות של נציגים, יושבים ומחממים, לייצג את שולחם-לא זה לא העם!
    סגור
  • ל-גלית, המשוררת(?).
    אחד 21/05/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אי לכך, אין זו גניבה. משום שתחת שלטון חוק שרירותי(צירוף מונחים רבי סתירות) שבו כל מחוקק פופוליסט או שר רשאי להשתמש כחומר ביד היוצר לצרכיו האישיים והפוליטיים בכלל, זה לא פלא שמשמעויות של עקרונות מוסריים הולכות ומתהפכות על פיהן. בחסות העסקנים הפוליטיים המושחתים היושבים בכנסת, אין יותר מדי בני אדם בישראל שיודעים מהן הסיבות האמיתיות לכך שהם שונאים את הבנקים. הרוב שונא את הבנקים כי "ראיתי אתמול בחדשות ככה וככה..." אבל מה שהרוב לא יוכל להגיד לך זה שהבנקים בארץ מתנהלים כקרטל עם איגוד הבנקים העוצמתי והמשפיע(...על חלק מאותם מחוקקים שכולם נורא אוהבים לסמוך עליהם בארץ ישראל), שהרגולציה הפופוליסטית המקשיחה והולכת עם האזרחים וגם לכאורה על הבנקים, דווקא מיטיבה עם המגזר הבנקאי בארץ, ברובו לפחות. כי המגבלות שמוטלות עליהם כביכול משמרות אותם במצב הנוכחי. בצמר גפן פוליטי ומגונן. אין דבר יותר נוח לפוליטיקאי הקטן ולשר כאחד להתעסק עם נושאים קלים וזניחים כמו "הגבלת" גובה עמלות הפעולה הבנקאיות. כי זה סותם את הגולל על הצורך המציאותי לשחרר את המשק לתחרות אמיתית, וכן, כולל מבנקים מחו"ל(לציבור הרחב).
    סגור
  • 15.
    אקירוב , יש לך טעות ולא אפרט יותר מזה. איך אני ? נחמד ? (ל"ת)
    לקוח בנק 21/05/2013 06:49
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 14.
    מעניין כמה הישתכר הרוציח ומה הייתה רמת חייו (ל"ת)
    אזרח 21/05/2013 06:29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 13.
    אדון אקירוב ץ כמה מחקו לך בפרויקט ממילא בזמן האינתיפאדא
    אלפי 21/05/2013 06:24
    הגב לתגובה זו
    15 1
    שכחת ? --)
    סגור
  • 12.
    אקירוב המדושן זה קרה ביגלל פערי שכר שכר מינימום היתעורר
    אזרח 21/05/2013 06:19
    הגב לתגובה זו
    14 2
    ויכולם במדינה יתעוררו הפערים בילתי ניסבלים יש פה הרבה אטימות ורוע לב החזקים חטפים מיכל הבא ליד בלי לרחם על האחרים יש דחיפות לחשבון נפש בכל חלקות המדינה היסתדרו ת מיפעלים הביטחון ממשלה נמלים חברת חשמל והעיקר לעשות צדק עים שכר המינימום הבעייה העיקרית
    סגור
  • 11.
    איך התרכזה בישראל כמות כזו של אידיוטים. (ל"ת)
    יוסי 21/05/2013 04:35
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 10.
    אין צורך להסית.הבנקים הרוויחו את איבתנו ביושר. (ל"ת)
    שיילוקים 21/05/2013 04:07
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 9.
    לעודד שיח אחר
    שרית סיסו 21/05/2013 02:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמה אתה מרוויח אדון אקירוב? איפה אתה חי? באיזה כוכב אתה מככב? לא... לרגע התבלבלתי, אתה לא אשם. אולי אנחנו אשמים.
    סגור
  • 8.
    זו הסנונית הראשונה בתגובה לעושק והגזל הבלתי נתפסים
    דר שקשוקה 21/05/2013 01:46
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הבנקים אשמים ברצח הנורא
    סגור
  • לפי התוצאה המצערת זה צירעה ולא סנונית (ל"ת)
    אזרח 21/05/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    תקשורת מטורפת, קומוניסטים מטומטמים
    אבישלום 21/05/2013 01:28
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אם מישהו מאמין לאידיוט חג'ג שמחוב של כמה אלפי שקלים הוא הגיע למיליונים בגלל הריבית אז הוא דביל. אין כזה דבר. אבל התקשורת האולטרה פופוליסטית פה מעודדת את הטימטום את הרדידות את חוסר השכל ואת שנאת העשירים. זה מביא לתוצאות עגומות ויביא לעוד רבות.
    סגור
  • תגובה
    תמיר חג'ג' 21/05/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שלום אבישלום, אתה מוזמן להפגש איתי ולראות במו עיניך מסמכים שמוכיחים ומאשרים איך חוב של 200,000 ש"ח הופך להיות 2.6 מיליון שקל. את המסמכים ראו עורכי הכתבה בלילה כלכלי. זה הטלפון שלי: 052-6671716 אתה מוזמן להתקשר.
    סגור
  • אני רוצה להאמין שחגג אמר מיליונים כביטוי ליוקר ואל תסלף (ל"ת)
    אזרח 21/05/2013 07:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אלפרד תעשה עסקים אל תטיף מוסר, זה לא תפקידך
    מוני 21/05/2013 01:25
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מ
    סגור
  • 5.
    הרצח הבא בגלל טייקון שמסית חברי כנסת (ל"ת)
    ניחום 21/05/2013 01:22
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 4.
    איזה חרטטן. מה שקרה זה סכסוך אישי ויאוש שחברו יחד. (ל"ת)
    קורא 21/05/2013 00:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 3.
    למה להסית נגד הבנקים?תנו לקרטל לשגשג,בחסות עיני. (ל"ת)
    יד הנפץ 21/05/2013 00:19
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 2.
    הגיע עת האנרכיה - עשירים , תצטרפו או תסתלקו מפה (ל"ת)
    גיא 21/05/2013 00:09
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 1.
    אם אתה טייקון הבנק יוותר לך על חוב של 100 מליון ש"ח
    ראובן 21/05/2013 00:09
    הגב לתגובה זו
    30 1
    ללא כל בעיה. אבל אם אתה סתם אזרח טוב ומועיל ותהיה חייב לבנק 10,000 ש"ח, ימררו לך את החיים. יגבילו ויעקלו לך את החשבון. החוב הקטן הזה יצמח לממדים מפחידים בגלל תשלומים לכאורה לעורכי דין וקנסות מופקעות ומופקרות שמטיל הבנק. הבנק ידרוס אותך בנעליו וגם ימעך אותך טוב טוב בעקב שלו. אחר כך הבנק עוד מיתמם ולא מבין למה הציבור שונא ומתעב אותו, את בעליו ואת מנהליו.
    סגור
  • הסכום צ"ל 150 מליון - ראה ההצעה לדנקנר (ל"ת)
    תיקון טעות 21/05/2013 07:00
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות