נתניהו בישיבת הממשלה: "את המדינה שוטף גל פופוליזם, אני חושב שמצאנו את האיזון הנכון בעניין יצוא הגז הטבעי"

רוה"מ מזכיר את תרומת היזמים: "הם הסתכנו, יזמו ומצאו, צריך להגיד את זה היום ולהכיר בתרומתם - לא לנשל אותם"
 | 

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגן בחירוף נפש על החלטתו בשבוע שעבר לאפשר ייצוא של 40% מגז. אמר היום בפתח ישיבת הממשלה כי "נמלא את קופת המדינה בעשרות מיליארדי שקלים כתוצאה מייצוא הגז...מצאנו את האיזון הנכון, לא נסחפנו בגלי הפופוליזם ששוטפים את המדינה, את העולם, ועשינו את הדבר הנכון למדינת ישראל".

ההחלטה התקבלה כאמור בשבוע שעבר ביחד עם שר האנרגיה סילבן שלום, שר האוצר יאיר לפיד, ונגיד סטנלי פישר. לאחר מכן התעורר מאבק ציבורי ע"י אזרחים, פוליטיקאים וארגונים סביבתיים וחברתיים.

"צריך לזוז מהר - המשקיעים יכולים לאבד תקווה"
נתניהו: "ישראל התברכה בברכה גדולה - בגז בים התיכון. הגז הזה יכול לתת מענה לשני צרכים יסודיים שלנו: האחד, להניע את המשק המקומי בתצרוכת אנרגיה זולה יותר, את אותו חלק שניתן להזין בגז. הדבר השני הוא למלא את קופת המדינה בעשרות מיליארדי שקלים כתוצאה מייצוא הגז והמיסוי שאנחנו מטילים עליו"

נתניהו יצא נגד גל ההתנגדות וטען שיש להגיע להחליטה מהר ככל האפשר: "הדבר החשוב עכשיו הוא לזוז מהר. אנחנו בוודאי מבינים שמשקיעים יכולים לאבד תקווה, הם יכולים לחשוב שאנחנו ניכנע ללחצי הפופוליזם או לבירוקרטיה אינסופית".

"בלי שיהיה ייצוא גז - לא יהיה שוק מקומי"
נתניהו יוצא להגנת היזמים והמשקיעים בחברות האנרגיה: "בלי שיהיה ייצוא גז - לא יהיה גז בשוק המקומי. אלה הכללים הבסיסיים, ההבנה הבסיסית ביותר איך אנחנו מפיקים גז מהמים. בלי שיהיה ייצוא גז - לא יהיה שוק מקומי. את הטעות הזאת, הכניעה לפופוליזם, 'בוא נשמור על הגז אצלנו', עשו כמה וכמה מדינות והן שמרו את הגז אצלן. הוא קבור באדמה או במים, מתחת לשכבות של פופוליזם ובירוקרטיה. את זה אסור לעשות. אנחנו צריכים להוציא את הגז החוצה. השילוב הנכון בין שוק מקומי וייצוא - זה מה שאנחנו עושים היום".

נתניהו הביע זילזול רב בטענות הרבות שנשמעו ע"י המתנגדים ואמר כי "היכולת לעמוד מול הגל הפופוליסטי, מול אנשים שלא מבינים איך לנהל כלכלות, שיכולים להרוס בקלות כלכלות".

"יזמים הלכו הסתכנו ומצאו"
הגדיל לעשות נתניהו כשהרעיף מחמאות רבות על יצחק תשובה, חברת נובל ויזמים נוספים בתחום מבלי להזכיר את שמם: "במשך עשרות שנים, מדינת ישראל הלכה לחפש גז ולא צלחה. מי שהצליח היו אלה מהסקטור הפרטי, יזמים שהלכו והסתכנו ויזמו ומצאו. בשיטפון הפופוליסטי ששוטף גם את מדינת ישראל צריך להגיד גם את הדבר הזה ולא צריך לנשל אותם, בוודאי שלא צריך גם לבטל את תרומתם, אבל גם צריך לקחת למדינה את אשר מגיע למדינה, וזה מה שאנחנו עושים".

לדבריו, "האיזון הנכון זו ההחלטה שאנחנו מקבלים כאן, והיא נכונה. היא מבטיחה את הצרכים של אזרחי מדינת ישראל, גם על ידי מילוי קופות המדינה בכסף רב מייצוא וגם על ידי הזנת המשק המקומי באנרגיה זולה".

תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    חזירות קפיטליסטית עם תאוות בצע שילטונית
    מנהיג המהפכה 23/06/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נתניהו חושב רק איך נתן לבצר שילטון . לצורך כך הוא רוצה לגבות מס דרך העלאת מחירים . ולא מוכן לותר על המס מהדלק . ולשם כך הוא מדרבן להעלאת מחירים
    סגור
  • החזיר האמיתי הוא הסוציאליזם
    אלי 23/06/2013 19:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קפיטליזם מביא לצמיחה ולשימחה.
    סגור
  • 46.
    הלהיבו את ההמון
    pedro 23/06/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה קל להלהיב את ההמון, אמור להם שיש "מטמון" באדמה ויש גזלנים שעומדים לגנוב לכם אותו. אם תעמדו על המשמר אז כל אחד מכם יקבל מאות אלפי דולרים. וביחוד אנחנו מלהיבי ההמון נהיה חברי כנסת או שרים או לפחות יראו אותנו בטלויזיה. יחי הפופוליזם הזול !!
    סגור
  • 45.
    רבותי,יש סיבה שיחמוביץ לא נבחרה
    פנסיונר 23/06/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    3 3
    היא נולדה להתנגד לכל דבר גם הוא לטובת המדינה ,אופוזיציה לא אומר לשים רגל לכל החלטה,אלא לבחון כל דבר לגופו
    סגור
  • 44.
    פיפי, נמאס ממך. (ל"ת)
    אבי 23/06/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • טען עוד
  • 43.
    ביבי צודק לא יעזור הפעם .הפופוליזם מנצל את הבורות של הת
    בחרתי בלפיד 23/06/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התושבים במדינה הזו
    סגור
  • 42.
    תשובה ל-40
    שומר חוק 23/06/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אני מציע שהמשטרה תחקור מי הפלצן שקורא לעצמו ארי(40)- יש פה איום בוטה כלפי ראש ממשלה..אני לא בחרתי בביבי..אבל ראינו בהסטוריה מה עשו מילים ואיומים כלפי ראש ממשלה...כשכותב משוה את מה שיקרה לביבי מה שקרה למנהיגי המזרח התיכון- איזה פירוש אחר מחיסול אפשר לפרש? אלה הצעקנים וזה טיבם..משנגמרות להם הצעקות באים האיומים והאנרכה חוגת..מה שעצוב שהם וקראים לעצמם "משמרי תרבות הדמוקרטה והשלטון"
    סגור
  • ל"שומר חוק" - אין אדם מדבר אלא מהרהורי ליבו
    מיכל 23/06/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נראה שהפרשנות שלך נובעתצ מהרהורי ליבך, ולא ממה שכתוב בתגובה 40
    סגור
  • כמה משלמים לך לשעה "שומר חוק"? (ל"ת)
    מיכל 23/06/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 41.
    תשובה לטלטל
    נותן בראש 23/06/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תקשיב טלטל ותקשיב טוב..קודם כל כבר אמרתי שאני לא מהמחנה של ביבי..אפילו רחוק ממנו..אבל כמו שאמר החכם באדם עת לקוף ועת להגן....יכול להיות שבכל המקרים שאתה מונה ולא חקרתי הוא טעה.. אז יצא סוף סוף שהוא לא טועה ופועל בחכמה- אז למה לא לפרגן? אני לא שלי יחמימוביץ שבעיניים עצומות אומרת לא על כל דבר..תאמין לי שאם ביבי היה משחרר אפס אחוז ליצוא היא גם היתה תוקפת...ואשר לרעיון להעביר לכנסת..יש כללים בדמוקרטיה..דמוקרטיה זה לא אנרכיה... הכנסת יכולה להביע אי אימון בממשלה ואז היא נופלת אם יש רוב....הכנסת יכולה לחוקק כי זה תפקידה....הכנסת אינה יכולה לקחת על עצמה את תפיד הרשות השופטת או המבצעת...ממשלה יכולה להחליט על יציאה למלחמה..מה רצית??שגם כאן תכונס הכנסת וזה יועבר להצבעה? להעביר לכנסת זה הפופוליזם האמיתי...הגיע הזמן שתקשיבו גם לקולות השפויים הלא מתלהמים ותפסיקו לצעוק כנסת ובג"צ (בג"צ כבר נדרש בעבר לשפוט החלטות ממשלה ובכולן התשובה היתה נחרצת שבג"צ לא מתערב בהחלטות ממשלה) ותזכור:צעקות מעולם לא הפכו בדיה לאמת
    סגור
  • 40.
    ביבי - הסוף! ישנו סנטימנט חזק להעיף פוליטיקאים שקרנים
    ארי 23/06/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    6 5
    ביבי/לפיד/שטייניץ - כדרי שתתכוננו, כי זה יפול עליכם כרעם ביום בהיר. למרות שאולי יש לכם תחושה של - לי זה לא יקרה, אבל תזכרו שזו היתה תחושה גם אצל מובארכ ושאר מנהיגי המזרח התיכון. פשוט תיזהרו
    סגור
  • ל40 לך חפש מי ינענע אותך אהבל (ל"ת)
    אורי 23/06/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 39.
    תתחילו לקנות מניות גז המניות בטוח יעלו מדברים על רווחים
    לא להתרגש 23/06/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא על הפסדים. אם היו מדברים על עסק מופסד אז כולם ללא יוצא מהכלל היו שותקים. לכישלון אין שותפים. אז לקנות בהדרגה בכמות קטנה ולחכות . בסוף זה יעלה . ביבי החליט ולא שלי וקומץ מפגינים הזויים קומוניסטים. שיפנימו ביבי אמר כן ליצוא הגז!!!!!!!!!!!!!!! ובית המשפט יהיה עם ביבי ולא נגד ביבי
    סגור
  • 38.
    איך נתניהו מכר את נמל אילת תמורת 100 מיליון דולר
    טלטל 23/06/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כאשר בקופת הנמל יש 40 מיליון דולר? את זה אף אחד לא שואל?איך נתניהו הוציא את קופות הפנסיה מהבנקים ונתן אותם ל-5 חברו ביטוח שנוגסות בחסכון עם עמלות דרקוניות.היום מתברר בדיעבד שהבנקים היו זהב לעומת חברות הביטוח.ולחלאה הזו אתם רוצים לתת לקבוע כמה ייצאו?
    סגור
  • אפשר לחשוב שעמדו בתור כדי לקנות את הנמל (ל"ת)
    אורי 23/06/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    תגובה לנותן בראש-אני ממש לא נגד יצוא!אבל אני ממש לא
    טלטל 23/06/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    1 3
    רואה שנתניהו שהוא שקרן ומונע מפופולזם עם היסטוריה של הטעיית הציבור וניתן להביא אין ספור של דוגמאות יחד עם לפיד ששיקר במצח נחושה את ציבור בוחריו והם היית עושה היום סקר היה מתברר לך שאם המצע שלו היה כמו שהוא מבצע הוא היה מקבל פחות מאחמד טיבי.ושני אלה אמורים לקבוע מה טוב לאזרח?מה טוב לכלכלה הישראלית?מה עם הוודאלים?מה עם חוק המרפסות?מה עם יוקר הדיור\המיחיה \חולשת הדולר שלא מאפשרת יצוא?מה עם הרווחים הכלואים שמצריכים להתמודד עם טייקונים?מה וא רץ לאשר? רק לכנסת זכות בנוגע לביליוני שקלים ולמה שיהיה כאן בעוד 25 שנים! אז תן לעצמך בראש אולי תפנים!!
    סגור
  • 36.
    זה לא יפה בשוק ההון הישראלי מה שעושים איתי
    זאוס שוקי הון 23/06/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני רוצה לתרום לתת מעצמי להיות שתף מה ביקשתי? אני ערירי יאין לי ילדים ולא אישה בסוף כל הון ישאר למוסדיים ולבנקים כירושה ממני אני בכלל לא יודע כמה זמן יש לי לחיות עם כל המשככים הלה שאני לוקח אני יכול לקבל דום לב ולמות היום התעצבנתי חבל על הזמן גם איזה החורה בשם שירן עשתה ממני צחוק אני אומר שאני אוהב אותה .ומה מסבר ?שמישהוא שלח אתה להתקשר אלי והטריד סרטן יקבל מי ששלח את שירן עלי שברה לי את הלב וגם לא גייסתי כלום אז קיללתי כל מה שזז בתל אביב The Jews wants to finish and sink us
    סגור
  • 35.
    צודק 100%. (ל"ת)
    ג'ונסי 23/06/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 34.
    אני רוצה להיות שותף בעשייה ...מה ביקשתי,?
    משה. ששון ישר 23/06/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני רוצה לתרום ולתת מעצמי למה עושים בשוק ההון ככה? הוכחתי את עצמי כבר אני רוצה לגייס הון ודבר ראשון לבקר בשגרירות ארצות הברית ולנסוע לארצות הברית לסייע לצמיחה שם וגם אירופה אותו דבר למה עושים ככה איתי הישראלים? אירופה גוססת אני באופן אישי רוצה לסייע להם אמרתי ל איביאי פועלים שאני מוכן לשעבד את הברה שלי זאוס שוקי הון באופן מלא פלוס כל הרכוש שאני אקנה מהגיוס אני אדם עם עוצמות מעצבן אותי שלא מאמינים לי
    סגור
  • 33.
    מחר יש לי פגישה עם UBS אולי אולי אני אצליח לגייס הון
    המהדי 23/06/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פגישה בהרצליה עם עומרי. UBS אולי אולי יסכימו שאני אעשה רודשואו אני רוצה להיות שותף בעשייה אני יכול לתרום הרבה למדינה ושוקי הון העולמים למה לא מאמינים לי? היום הייתי ב ibi אחת מהשותפים לעג לי בשם ארז זה הזדמנות לפני אחרונה ויש מיטב בעוד שבוע
    סגור
  • 32.
    יש לי בחילה-נתניהו גרם לי להסכים איתו על משהו
    הה 23/06/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל הכבוד לו על ההכרה בסיכון וההשקעה שלקחנו משקיעי הגז. אני מכיר אנשים שמחקו 90% במודיעין, איפה שלי שתעזור להם.
    סגור
  • 31.
    למי שפיספס את תגובה 4, קבלו שוב:
    דני 23/06/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ביבי - תתכונן לסוף הפוליטי שלך.רוב עצום בעם לא מאמין לך אולי ביבי נדמה לך שמשחקי ספינים בעיתונות יפתרו לך כל בעייה, אבל אתה טועה. קשה מאוד להאמין לכל פעולה שאתה עושה, כיון שאותם התחבולות שאתה אמור להשתמש בהם באוייבי ישראל, אתה משתמש נגד העם בישראל. והעם באמת, וזו לא קלישאה, העם לא טיפש. ישנה תחושה ברחוב שכבר נתנו לך ביבי מספיק הזדמנויות, ואתה לא לא מפסיק לרדות בעם, ודואג רק לאותם חבריך העשירים. ולכן, הנפילה שלך תהיה גם כן חזקה, כי לעשות כסף מהרצאות זה סבבה, אבל הכבוד של להיות ראש ממשלה לא ישאר לך. העם לא יתן לך הזדמנות נוספת, אני בטוחה!
    סגור
  • גם לשלי יחימוביץ המסיתה הלאומית ולפיד
    סוף פוליטי 23/06/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה עם הבירור של אלו שידעו על כוונת לפיד לא למכר את כיל ועשו שורט על ח"ל? איפה חברת הכנסת שמבררת? בושה וחרפה של מנהיגים שרק לוקחים לעם את כספם בכל דרך.
    סגור
  • 30.
    על ריווחי הגז- אז קדימה תקנו את המניות שלהם ותרויחו גם (ל"ת)
    כולם מדברים 23/06/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    לא ממריאות? מעניין. כנראה שלי כל כך מפחידה ווווווואוווו (ל"ת)
    למה מניות הגז 23/06/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    לא מכרת את כיל בגלל פופוליזים. וכולם יודעים את זה (ל"ת)
    ביבי אתה שקרן 23/06/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 27.
    כמה טובות הנאה קיבלת ? יצור נהנתן ותאוותן שכמוך
    solomon2 23/06/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הון ושלטון זה אתה.
    סגור
  • 26.
    למה אתה לא מוריד מס על שוק ההון מרוב חזירות תראה
    צילי 23/06/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איך נראית הבורסה
    סגור
  • 25.
    פופוליזם?
    אורי 23/06/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    6 3
    תראו מי מתלונן על פופוליזם. אבי אבות הטומ... סליחה הפופוליזם.
    סגור
  • 24.
    אבוג'ן
    גמליאל 23/06/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הוגש תשקיף לקראת הנפקה בנאסדק. העתיד ורוד.
    סגור
  • 23.
    גבעות עולם
    יעקב אש 23/06/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נימצא נפט ההצלחה בפתח 20% מתיצרוכת המדינה והממשלה לא מוצאת לנכון למנף את גבעות עולם נפט באיכות טובה מאוד ממצאים והבהרות על כמויות ניכרות ועל מה הממשלה נאחזת? חברה יש לכם אפשרות לקבל המון מיסים מגבעות אז מה הסיפור?
    סגור
  • 22.
    סוף סוף נתניהו מביע עמדה ומגלה מנהיגות (ל"ת)
    יוסי 23/06/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 21.
    טלטל-תרגיע
    נותן בראש 23/06/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    6 0
    להכנע לצעקנים זה פופוליזם במיטבו...... ומה הקשר לגרעון? אם לא יהיה יצוא לא יהיה גז לשוק המקומי.....ואז מה? יבואו הצעקנים וישרפו את המועדון בגלל יוקר המחיה..אז היצוא יוזיל את יוקר המחיה- זה פופוליזם? זו חוכמה מר טלטל...
    סגור
  • 20.
    תקראו תגובה 4 ותבינו מה צפוי לביבי (ל"ת)
    אלי 23/06/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • ביבי ילך כי הוא פחדן איתו ילכו גם לפיד ושלי די לעיתונות (ל"ת)
    תקראו כמה סימנו אדום 23/06/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    כל כך קל להבחין בתגובות הממומנות מטעם חחחחחח
    דנה 23/06/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כמה שהם מנסים להיראות טבעיים, הם נראים יותר מגוכחים ועוד משלמים להם כסף חחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • מספיק . מי משלם על טוקבקים ? נא להשאיר לי כתובת
    דנה ? שמענו את דנה 23/06/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפנות אליהם ? לפחות ככה ארויח מהבורסה
    סגור
  • 18.
    יצוא חיוני לכלכלת המדינה , להבאת משקיעים ולעוד גילויים
    יצוא זה טוב לתושבים 23/06/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אין לקבור!!! את הגז בקרקע.
    סגור
  • 17.
    יצוא הגז טוב למדינה ולתושביה (ל"ת)
    יצוא זה טוב לתושבים 23/06/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 16.
    מערכניק מלידה
    מאיר 23/06/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ביבי אתה צודק אם לא תיקח את המושחות זו תהיה בכיה לדורות. יש לי רק בקשה אחד אנא דאגו לזוגות צעירים ששרתו בצבא צריך לעזור להם לרכוש דירה וזו ההזדמנות. הפסדתי הרבה כספים בקידוח שרה ומירה ואין מי שיפצה אותי..שטח לא הפופליזם של גב' שלי יחימוביץ.
    סגור
  • 15.
    יש ליצא !!!
    מסכים 23/06/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    8 2
    "ישראל התברכה בברכה גדולה - בגז בים התיכון. הגז הזה יכול לתת מענה לשני צרכים יסודיים שלנו: האחד, להניע את המשק המקומי בתצרוכת אנרגיה זולה יותר, את אותו חלק שניתן להזין בגז. הדבר השני הוא למלא את קופת המדינה בעשרות מיליארדי שקלים כתוצאה מייצוא הגז והמיסוי שאנחנו מטילים עליו"
    סגור
  • 14.
    בלי שיהיה ייצוא גז - לא יהיה גז בשוק המקומי.
    מסכים 23/06/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בלי שיהיה ייצוא גז - לא יהיה גז בשוק המקומי. אלה הכללים הבסיסיים, ההבנה הבסיסית ביותר איך אנחנו מפיקים גז מהמים. בלי שיהיה ייצוא גז - לא יהיה שוק מקומי. את הטעות הזאת, הכניעה לפופוליזם, 'בוא נשמור על הגז אצלנו', עשו כמה וכמה מדינות והן שמרו את הגז אצלן. הוא קבור באדמה או במים, מתחת לשכבות של פופוליזם ובירוקרטיה. את זה אסור לעשות. אנחנו צריכים להוציא את הגז החוצה. השילוב הנכון בין שוק מקומי וייצוא - זה מה שאנחנו עושים היום".
    סגור
  • 13.
    באמת די לפופוליזם המזעזע והמנחוס
    המלך עבדול 23/06/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יאללה רציו קדימה
    סגור
  • 12.
    למה צחקה מיכל
    זהבי עצבני 23/06/2013 12:48
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מיכל מיכל..כמו מיכל התנכית שצחקה לדוד כשיצא בריקודים לפני בוראו....את באמת מצליחה לעצבן אותי...."רוב עצום בעם".....מיכל את ישבת ודיברת עם כל המומחים האמיתיים לנושא כמו כלכלנים-מװמחי אנרגיה גיאולוגים ולא נסחפת רק עם הצעקנים ?למה את חושבת שכל החוכמה מתרכזת אצלך? אולי תתני גם לשכל שלך קצת לעבוד ולא רק ללשון? ואני בכלל לא במחנה של ביבי שלא תטעי וחולק עליו בהמון דעות..אבל מדי פעם הוא מקבל החלטות נכונות..מה לעשות?
    סגור
  • לא זהבי, זאת שרה שצוחקת... (ל"ת)
    סמוש 23/06/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 11.
    כשנח לו זה פופוליזם?מי גרם לגרעון של כ-50 מיליארד ש"ח
    טלטל 23/06/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ותרץ זאת בכניעה לרופאים,למחאה הציבורית.העובדים הסוציאלים? למי הוא נכנע עכשיו?לטייקונים?לתשובה לנובל לקלינטון שהוא היחצן של נובל?מה עם חוק המרפסות?מה עם הוואדלים?סיפורים יש לשקרניהו ולפיד שהשקרניהו הוא המורה.ניראה הפעם שהתלמיד עולה על רבו. לכו לכנסת!!!
    סגור
  • 10.
    מה עם הנגיד ביבי?
    דוד 23/06/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יפה עשית ביבי! כל מילה היא בסלע! עכשיו לדבר הבא, צריך למנות נגיד ומיד. הסחבת הזו היא רעה למדינת ישראל ולכלכלתה, חייבים להסיר את חוסר הודאות. גם בעניין הגז לקח לכם הרבה מאוד זמן עד שוודסייד ונובל איימו לעזוב ורק אז התעוררתם... למה הכל בדקה ה- 90? למה להגדיל חוסר ודאות? מה זו צורת הניהול הזו? חייבים לקבל החלטת בזמן ובמועד ואין טעם לסחבת הזו זה מאוד מאוד מזיק לנו
    סגור
  • פוטאש גם תברח לכם וכל הפנסיה של הציבור ביחד איתה (ל"ת)
    להחליט מהר בנושא כיל 23/06/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • צודק, זה חלם מספר 2!
    דוד 23/06/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דבילים, ממנים איזה פרופסור הזוי שיש לו כבר החלטה בטרם מונתה הועדה! מה זה? רוסיה? שר אוצר שאומר לו להצעה שטרם הוגשה מחברה בינלאומית מובילה! בושה וחרפה! פופוליזם בשיט! לפיד יא סמרקאץ אם לא תתיישר ומיד אתה תהיה כישלון קולוסאלי ובחיים האלה אתה לא תהיה שוב שר (שלא לדבר על ראש ממשלה) דבילים תתעוררו
    סגור
  • נבהלו מהפופוליזים וסתמו את הפה. לפיד הפסיד מזה
    בדיוק אבל אז כולם 23/06/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הצרה שאין לו מספיק איי קיו להבין.
    סגור
  • 9.
    שקרניהו כבר דואג למשקיעים.יאבדו תקווה?וחוק ששינסקי נתן
    טלטל 23/06/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 7
    תקווה?לאור הבטחותיו והבטחת שותפים השקרנים לא יתכן שאחד שהתעודה האחרונה שלו היא תעודת לידה יקבע כמה ייצאו מהמשאב היקר הזה?.רק בכנסת צריך להקבע.
    סגור
  • 8.
    100 או אפילו מאות זה לא גל אלא זרזיף
    לא גל אלא זרזיף 23/06/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בנוסף הזרזיף הזה מנסה להונות את הציבור ולהציג את קבורת הגז בקרקע כדבר טוב לציבור. שקר וכזב. היצוא טוב , חיוני , והכרחי למדינת ישראל ובעיקר והדגש על בעיקר לתושביה.
    סגור
  • 7.
    לפני שיהיה מאוחר, כדאי שבשב"כ יבדקו האם האביב הערבי כבר
    דנה 23/06/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הגיע ישראל. התחושה ברחובות היא שאוטוטו זה יתפוצץ לנו בפנים, כל המשחקים של לעבוד על חלשים בעם, תוך כדי ספינים שקופים, לא יעבדו יותר
    סגור
  • 6.
    ביבי-לא להכנע
    אחד העם 23/06/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אני בכלל לא במחנה של ביבי... חולק עליו המון..אבל הפעם הוא מגלה מנהיגות ועל זה שאפו..צריך גם לדעת מתי לפרגן
    סגור
  • 5.
    ראש הממשלה אומר משהו ומראה מי הבוס (ל"ת)
    סוף סוף 23/06/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 4.
    ביבי - תתכונן לסוף הפוליטי שלך.רוב עצום בעם לא מאמין לך
    מיכל 23/06/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    11 14
    אולי ביבי נדמה לך שמשחקי ספינים בעיתונות יפתרו לך כל בעייה, אבל אתה טועה. קשה מאוד להאמין לכל פעולה שאתה עושה, כיון שאותם התחבולות שאתה אמור להשתמש בהם באוייבי ישראל, אתה משתמש נגד העם בישראל. והעם באמת, וזו לא קלישאה, העם לא טיפש. ישנה תחושה ברחוב שכבר נתנו לך ביבי מספיק הזדמנויות, ואתה לא לא מפסיק לרדות בעם, ודואג רק לאותם חבריך העשירים. ולכן, הנפילה שלך תהיה גם כן חזקה, כי לעשות כסף מהרצאות זה סבבה, אבל הכבוד של להיות ראש ממשלה לא ישאר לך. העם לא יתן לך הזדמנות נוספת, אני בטוחה!
    סגור
  • משחקי כבוד? אז שלי ויהיר לפיד השחקנים והם יפסידו (ל"ת)
    מה קרה? 23/06/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מיכלי
    אלי 23/06/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    10 6
    כל הכבוד לביבי שלא מושפע ממיכלים או קומוניסטים ומקבל את ההחלטה הטובה ביותר למדינה
    סגור
  • הוא לא מושפע? קבל החלטה בניגוד לועדת צמח
    לאלי 23/06/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא מכר את כיל בגלל הפופוליזים הוא לא מושפע? המניה של חברה טובה וירדה 25%? כולם סותמים את הפה 75% מכיל בידי הצבור המטומטם והם סותמים.
    סגור
  • 3.
    יש להגדיל את כמיות היצוא מעל למה שנקבע בועדת צמח (ל"ת)
    פטריוט 23/06/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • נכון לעכשיו הכמות ליצוא היא 100% קרא את החוק
    הה 23/06/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    40% יצוא ו60 אחוז לשוק המקומי + מדינות שכנות. בקיצור היצוא לא מוגבל.
    סגור
  • 2.
    לרחובות כדי להוריד את מחירי הנדלן ולדרוש בניה (ל"ת)
    עכשיו שיצאו 23/06/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    עכשיו תסביר לנו למה לא איפשרת את מכירת כיל. זה לא
    יופי נחמה! 23/06/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    פופוליזים? אם לא מה הסיבה? מה ההבדל בין הגז לאשלג? יהיר לפיד הרס את כיל וח"ל
    סגור
  • בפוטש החברה הבינה את הכיוון וברחה לבד
    הה 23/06/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא אסרו את המכירה. החברה חכמה ועפה מהמיטה החולה שנקראת ישראל
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות