צפו: למה נפסלה לשידור הפרסומת החדשה של קוקה קולה? בגלל החישוב

10 תלונות מצד צופים הספיקו, ב-ASA פסלו את הפרסומת - כי לא ברור שצריך לחבר את המספרים
 | 
telegram

כל מי שעוקב אחרי הדו"חות הרבעוניים של חברת המשקאות הקלים הגדולה בעולם קוקה קולה יודע שמכירות המשקאות המוגזרים בארה"ב ובאירופה נמצאות במגמת ירידה ברורה ומתמשכת. בזמן שמאזורים כמו אפריקה, אסיה או דרום אמריקה הביקוש למשקה הממותק רק עולה, באירופה וארה"ב ה'טרנד' הבריאותי עושה את שלו והציבור עובר למיצים, מים וכו'. זו כנראה הסיבה שבחברת קוקה קולה השיקו בתחילת השנה קמפיין פרסומת לפחית הקולה שמדגיש את כמות הקלוריות שיש באותה פחית, אבל גם מבהיר באיזה קלות אנחנו שורפים את אותן קלוריות משמחות.

וכך ניתן לראות בפרסומת שלל סיטואציות. בחורה שרצה עם הכלב שלה (עם כיתוב - 25 דקות), בחור שרוקד במועדון (עם כיתוב - 10 דק'), שניים שצוחקים מכל הלב וכו'. בארה"ב הפרסומת עברה חלק אבל כעת כאשר היא הגיעה לבריטניה נתקבלו 10 תלונות מצד צופים ולכן ב-ASA (רשות לבקרת פרסומות) הוחלט להוריד אותה מהאוויר. מה הסיבה? המתלוננים סבורים שלא ממש ברור מהפרסומת שצריך לעשות את כל הפעילויות הללו יחד בכדי להוריד את כמות הקלוריות שיש בפחית - 140. מה אתם אומרים, ברור או לא ברור? הנה הסרטון.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות