ביום שאחרי התקלה בנאסד"ק, המנכ"ל בהתגוננות: "הבעיה לא אצלנו"
"בעיה חיצונית היתה הגורם להפסקת המסחר" אמר היום לרשת CNBC מנכ"ל הנאסד"ק רוברט גרינפילד. המנכ"ל התגונן בפני העיתנואים בארה"ב על התקלה שגררה הפסקה במסחר למשך 3 שעות אתמול בבורסה.
בראיון אשר העניק המנכ"ל לרשת ציין גרינפילד כי הבורסה ברשותו טיפלה בתקלה בצורה הטובה ביותר מרגע ההתרחשות. למרות זאת אמר גרינפילד כי הוא חושב שיש לשפר את היכולת של הבורסה להתגבר על תקלות עתידיות.
כאמור, אתמול המסחר בנאסד"ק נפסק ל-3 שעות קריטיות במיוחד עקב תקלה טכנית. לאחר השעה 19:00 החלו בעיות במערכת הבורסה שגרמו למסחר איטי במיוחד כאשר חצי שעה לאחר מכן המסחר הופסק והנאסד"ק נתקע ברמה של 3,631 נקודות. לאחר הודעות רבות מטעם הנהלת הנאסד"ק הבורסה האלקטרונית נפתחה למסחר רגיל רק לאחר השעה 22:25.
"כולנו צריכים להיות מודעים לאפשרות שאדם אחר לא מבצע את עבודתו כהלכה. אנחנו צריכים לדעת איך להתגבר על בעיות כאלו בצורה הטובה ביותר". אמר גרינפילד והוסיף "אנחנו מאוכזבים מאוד מהתקלה שהתרחשה אתמול. אנחנו שואפים לשלמות".
כאשר נשאל המנכ"ל לגבי הגורם "החיצוני" אשר גרם לתקלה המדוברת, גרינפילד התחמק ואמר כי הוא לא מוכן לגלות את המקור האמיתי.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.איזה פדיחה רצינית (ל"ת)הנוקם 24/08/2013 09:22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.איזה הפדיחה (ל"ת)חיים 24/08/2013 09:21הגב לתגובה זו0 0סגור