4 מתחרים על תקציב אופטלגין: אדלר חומסקי, y&r, לעומק התודעה ופובליסיס
אדלר חומסקי מחזיק בתקציב הפרסום של מותגי טבע. בימים אלו שוקלת חברת התרופות לצרף למערך הפרסום משרד פרסום נוסף לטיפול במותג
משה בנימין span > a > | 
האם חברת טבע תכניס למערך הפרסום שלה משרד נוסף מעבר לאלדר חומסקי? בימים אלה מקיימת חברת התרופות מכרז בין משרדי הפרסום אדלר חומסקי, y&r ישראל, לעומק התודעה ופובליסיס על תקציב הפרסום של המותג אופטלגין.
4 המשרדים הציגו בפני החברה פרזנטציות קריאייטיב ואסטרטגיה, ולדברי גורם, המחיר עשוי להיות זה שבסופו של יום יכריע את הכף.
כזכור, בשדרת ההנהלה הבכירה בטבע משמשת בשנים האחרונות איריס בק, לשעבר מנכ"ל מקאן, כסמנכ"לית בכירה לתקשורת התאגיד ובין תחומי אחריותה ניהול התקשורת התאגידית הגלובלית.
הקטגוריות שזוכות בטבע לחשיפה תקשורתית רחבה הן הגיינת הפה עם מותגי אלמקס ומרידול, משככי הכאבים והצינון תחת מותג אקמול ואופטלגין ותחום האופטיקה אליו נכנסה החברה בשנים האחרונות.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה