'סוני' נכנסת לשוק ה-TV בישראל: רוכשת 50% מערוצי הטלנובלות של דורי מדיה
אחת מספקיות התוכן הגדולות בתעשיית הטלוויזיה, סוני פיקצ'רס טלוויז'ן, מבצעת חדירה לשוק המקומי, כשתרכוש מחברת דורי מדיה 50% מערוצי הטלנובלות ויוה, ויוה פלוס והשירות המקוון ויוה וואלה הפועל באמצעות אתר וואלה. בנוסף, בנוסף תרכוש סוני 50% מחלקה של דורי בחברת דורי מדיה אות המספקת שירותים טכניים הכוללים דיבוב, כתוביות ותמלול, ו-50% מהפעלת ערוץ Baby TV באינדונזיה. ב'דורי' מסרבים לחשוף את סכום העסקה, אולם הערכות בשוק התקשורת גורסות כי מדובר בכמה עשרות מיליוני שקלים.
ויוה ו-ויוה פלוס פועלים בישראל ב-HOT וב-yes. על פי דיווח של דורי מדיה, הערוצים זוכים לנאמנות גבוהה מצד הצופים הישראלים ונמצאים באופן קבוע בין 4 הערוצים הפופולריים ביותר בכבלים על פי מדידת HOT טלקום. גם שירות השיתוף המקוון FVOD ויוה וואלה, המציע טלנובלות דרך וואלה זוכה לצפייה גבוהה.
ערוץ Baby TV הוא הערוץ הראשון של אינדונזיה לפעוטות עד גיל 3. הערוץ משדר 24 שעות ביממה וללא פרסומות במסגרת הפלטפורמה בתשלום המובילה Indovision, כמו גם בשירות למנוייםTop TV.
סוני פיקצ'רס טלוויז'ן היא חברה בת של סוני אנטרטיינמנט קומפני, והיא אחת מספקיות התוכן המובילות בתעשיית הטלוויזיה. החברה מפיקה ומפיצה תכניות בכל חלקי העולם ובמספר רב של פלטפורמות. בנוסף להפקותיה בארצות הברית, לסוני פיקצ'רז טלויז'ן 18 חברות הפקה בבעלות מלאה או חלקית ב-12 מדינות מחוץ לארה"ב ומשרדים ב-31 מדינות.
תיק רשתות הטלוויזיה של סוני פיקצ'רז טלויז'ן בעולם כולל 126 ערוצים הניתנים לצפייה ב-168 מדינות ומגיעים לקהל של יותר מ-980 מיליון משקי בית בעולם. בנוסף, סוני פיקצ'רז טלויז'ן יוצרת תכנים מקוריים עבור אתר הווידאו של סוני פוקצ'רז אנטרטיינמנט באינטרנט - Crackle, בבעלותה חברת ההפקות Embassy Row ובבעלות חלקית את ערוץ הכבלים Game Show Network (GSN), את ערוץ התלת-ממד 3net, ואת החברה האמריקאית למכירת מדיה ITN Networks Inc. בנוסף, SPT Advertiser Sales היא אחת מהחברות הגדולות בארה"ב למכירת פרסום והיא אחראית למצאי המסחרי בסדרות הסינדיקציה של SPT כמו גם לעסקים הדיגיטליים בארה"ב הכוללים את Rural Media Group ו-DrOz.com.
אנדי קפלן, נשיא הערוצים הבינ"ל של סוני פיקצ'רס טלוויז'ן, מסר כי "רכישה זו מתבססת על האסטרטגיה שלנו למימוש הזדמנויות לרכישת ערוצים ברחבי העולם, הכוללת כניסה לשווקים חדשים. הייתה לנו חוויה נהדרת לעבוד עם הצוות של דורי מדיה ואנו שמחים על הרחבת מערכת היחסים בינינו".
לדברי נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, "החלטה של סוני פיקצ'רס טלויז'ן להרחיב את יחסי העבודה שלנו באינדונזיה ולראשונה גם בישראל משקפת את עצמת מעמדנו ב-2 השווקים המצוינים. אנו שמחים לעבוד עימם באופן הדוק יותר ובטוחים כי מיזמים אלו ישגשגו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה